معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی سفر مشتری در بازاریابی دیجیتال

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی سفر مشتری در بازاریابی دیجیتال
قیمت:
۲۰,۲۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی سفر مشتری در بازاریابی دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی سفر مشتری در بازاریابی دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی سفر مشتری در بازاریابی دیجیتال

خلاصه کتاب صوتی سفر مشتری در بازاریابی دیجیتال نوشته‌ی رایان دیس و راس هنبری، یکی از فصل‌های کتاب «بازاریابی دیجیتال» است که به بررسی چگونگی پیدا کردن مشتری ایده‌آل و ارزشی که کسب‌وکارها به بازار می‌بخشند می‌پردازد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی سفر مشتری در بازاریابی دیجیتال

خلاصه کتاب صوتی سفر مشتری در بازاریابی دیجیتال، نوشته‌ی رایان دیس و راس هنبری، فصل اول کتاب بازاریابی دیجیتال با عنوان اصلی Understanding The Customer Journey است که به بررسی جنبه‌های مختلف کار دیجیتال مارکتینگ می‌پردازد. این خلاصه کتاب صوتی که به مبحث سفر مشتری اختصاص دارد، در درک مفاهیم مهمی چون شناخت مشتریان ایده‌آل، ساخت گروهی از مشتریان هدف، شناخت مخالفت‌های احتمالی مشتریان با برنامه‌ها و تلاش‌ها برای فروش و دلایل آن‌ها و... مفید واقع می‌شود.

خلاصه کتاب صوتی سفر مشتری در بازاریابی دیجیتال در ابتدا به نحوه‌ی ساخت نمایه برای مشتریان اشاره می‌کند و اطلاعات مورد نیاز برای انجام این کار را برمی‌شمارد. در ادامه، مثالی از دنیای واقعی برای این مطلب ارائه می‌شود که نحوه‌ی انجام کار را به شکلی دقیق به مخاطب نشان دهد. این خلاصه کتاب صوتی در ادامه، در مورد مشخص کردن اهداف و ارزش‌های مشتریان ایده‌آل می‌گوید و تصمیماتی که بعد از مشخص شدن این موارد باید گرفته شود را نیز توضیح می‌دهد. پیدا کردن دغدغه‌ها و چالش‌های مشتریان، یافتن منابع درست اطلاعاتی و آمادگی برای مخالفت‌ها از مواردی هستند که در ادامه به آن‌ها پرداخته می‌شود.

خلاصه کتاب صوتی سفر مشتری در بازایابی دیجیتال نوشته‌ی رایان دیس (Ryan Deiss) و راس هنبری (Russ Henneberry)، به همت ناشر صوتی استودیو نوار به کتابی گویا تبدیل شده و انتشارات آوند دانش نیز کار انتشار نسخه‌ی چاپی آن با عنوان بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing For Dummies) را به عهده داشته است. سینا عمرانلو این کتاب را به فارسی ترجمه کرده و سحر بیرانوند گویندگی این خلاصه کتاب صوتی را انجام داده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی دامیز

مجموعه کتاب‌های دامیز (For Dummies) آثاری خوش‌خوان، ساده و روان در حیطه‌های گوناگون هستند. کتاب‌های این مجموعه نخستین‌بار در اواخر دهه‌ی بیستم به منظور آشنایی بیشتر مخاطبان با مباحث مربوط به کامپیوتر روانه‌ی بازار نشر شدند؛ اما امروزه مجموعه کتاب‌های دامیز طیف گسترده‌ای از موضوعات را در بر می‌گیرند: از خودسازی و موفقیت فردی گرفته، تا ایجاد کسب‌وکار تازه، مذهب و بهبود تغذیه.

تاکنون بیش از دوهزار عنوان از این مجموعه در سرتاسر دنیا ترجمه شده و به انتشار رسیده است. در ایران نیز نشرهای گوناگونی به ترجمه‌ی سری کتاب‌های دامیز اقدام کرده‌اند. از انتشارات نسل نواندیش گرفته تا انتشارات آوند دانش. گفتنی است نسخه‌ی صوتی و متنی بسیاری از این عناوین در وب‌سایت و اپلیکیشن کتابراه موجود است.

خلاصه کتاب صوتی سفر مشتری در بازاریابی دیجیتال برای چه کسانی مناسب است؟

خلاصه کتاب صوتی سفر مشتری در بازاریابی دیجیتال نوشته‌ی رایان دیس و راس هنبری، برای علاقه‌مندان به حوزه‌ی بازاریابی دیجیتال مناسب است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی سفر مشتری در بازاریابی دیجیتال می‌شنویم

جمعیت‌شناسی: سن و جنس و وضعیت تأهل و فومیت و درآمد و وضعیت اشتغال و ملیت و گرایش سیاسی گروه مشتری را مشخص کنید.

مشکلات و ضعف‌ها: چه چیزی مانع دستیابی گروه مشتری به اهداف می‌شود؟

مخالفت: چرا گروه مشتری نمی‌خواهد محصول و یا خدمات شما را بخرد؟ گاهی باید با مشتریان گفتگو کنید یا نظرسنجی کنید تا گروه مشتریتان را دقیق شکل دهید. گاهی هم ممکن است مشتری ایده‌آلتان را کاملاً بشناسید. اما به هر صورت به جلو حرکت کنید. منتظر نظرسنجی‌ها و نظرات مشتریان نباشید که گام اول را برایتان بردارند. در عوض سعی کنید بدون ذهنیت و یا اطلاعات حدس‌هایی بزنید و تکمیل این تحقیقات را برای بعد بگذارید. در این مدت، می‌توانید از گروه مشتریانی که ساخته‌اید منفعت ببرید. اسم گذاشتن بر گروه مشتری‌ها می‌تواند آن‌ها را به دنیای واقعی بیاورد. همچنین اعضای تیمتان روشی برای اشاره به هر گروه مشتری خواهند داشت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
36 دقیقه
سفر مشتری در بازاریابی دیجیتال
2 دقیقه
معرفی عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی سفر مشتری در بازاریابی دیجیتال
نویسنده،
مترجمسینا عمرانلو
راویسحر بیرانوند
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی سفر مشتری در بازاریابی دیجیتال

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی سفر مشتری در بازاریابی دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.