معرفی و دانلود کتاب داستان‌های تاثیرگذار: با داستان‌سرایی کسب و کارتان را رونق دهید

عکس جلد کتاب داستان‌های تاثیرگذار: با داستان‌سرایی کسب و کارتان را رونق دهید
قیمت:
۷۹,۱۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب داستان‌های تاثیرگذار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب داستان‌های تاثیرگذار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب داستان‌های تاثیرگذار: با داستان‌سرایی کسب و کارتان را رونق دهید

شاید با خود فکر کنید که داستان‌سرایی چه دخلی به کسب‌وکار دارد؟ کیندرا هال در کتاب داستان‌های تاثیرگذار نه‌تنها از پیوند تنگاتنگ میان این دو موضوع سخن می‌گوید، بلکه تضمین می‌کند که اگر در کسب‌وکارتان داستان‌گوی خوبی باشید، بی تردید به موفقیتی چشمگیر دست خواهید یافت.

درباره‌ی کتاب داستان‌های تأثیرگذار

هیچ چیز به اندازه‌ی یک داستان خوب تأثیرگذار نیست. اگر می‌خواهید مهارت‌ها، بازدهی و موفقیت خود را در کسب‌وکارتان گسترش دهید و بهبود ببخشید، باید یاد بگیرید که چگونه داستان‌های تأثیرگذاری را برای دیگران روایت کنید. کیندرا هال (Kindra Hall) در کتاب داستان‌های تأثیرگذار (Stories That Stick) می‌کوشد ارتباط میان داستان‌سرایی و موفقیت در کسب‌وکار را شرح دهد و راهکارهایی را برای بهتر شدن در این زمینه در اختیار مخاطبان خود بگذارد.

کیندرا هال در کتاب داستان‌های تأثیرگذار عنوان می‌کند که به طور خاص چهار داستان وجود دارد که هر کسب‌وکاری باید بتواند به بهترین نحو ممکن آن‌ها را روایت کند تا از قدرت مقاومت‌ناپذیر داستان‌سرایی برای بهترین و بیشترین میزان اثرگذاری بر جامعه‌ی هدف خود بهره بگیرد. این چهار داستان نه‌تنها آنچه را که ارائه می‌دهید روشن می‌کنند، بلکه چگونگی و چرایی کاری را که انجام می‌دهید نیز بیان می‌کنند.

هال این تقسیم‌بندی چهارگانه را به ترتیب «داستان ارزشی»، «داستان مؤسس»، «داستان هدف» و «داستان مشتری» نام‌گذاری می‌کند و فرمول توسعه‌ی هریک را نیز ارائه می‌دهد. او همچنین شما را با چارچوب سه مرحله‌ای یافتن، پردازش و تعریف کردن داستان‌ها آشنا می‌کند و در فصل‌های جداگانه‌ای به شرح و تفصیل هر یک از این مراحل می‌پردازد.

مهارت داستان‌سرایی که کیندرا هال می‌کوشد در این کتاب به شما آموزش دهد، محصول شما را زنده می‌کند و زمینه و احساسات مناسب را درباره‌ی آن به مشتری ارائه می‌دهد. در این کتاب یاد می‌گیرید که چگونه در کنار هر آنچه که برای رسیدن به آن تلاش می‌کنید، یکی از این داستان‌ها را قرار دهید و چطور این استراتژی را به بهترین شیوه‌ی ممکن پیاده کنید.

«قصه‌هایی که می‌چسبند»، «قصه‌های پول‌ساز» و «داستان‌های ماندگار» عناوین دیگر ترجمه‌های فارسی این اثر هستند. نشر هورمزد ترجمه‌ی ملیکا معمر را از این کتاب برگزیده و آن را منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب داستان‌های تأثیرگذار

  • کتاب داستان‌های تأثیرگذار نوشته‌ی کیندرا هال اثری به‌موقع، منحصر‌به‌فرد، تکان‌دهنده و قدرتمند است که مطالعه‌ی آن برای رشد کسب‌وکارتان از طریق قدرت داستان‌سرایی ضروری است. خواندنش را بسیار توصیه می‌کنم. (جی بائر)

  • هر کاری که انجام می‌دهید، در هر کجای حرفه‌تان که هستید، این کتابی است که در حال حاضر باید آن را بخوانید. اثری عملی، خنده‌دار و واقعی. (ست گودین، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)

  • داستان‌سرایی یک مهارت ضروری در کسب‌وکار است. این تکنیک داده‌ها را قانع‌کننده‌تر و ارتباطات را مؤثرتر می‌کند. کیندرا هال در کتاب خود داستان‌سرایی را برای تمامی افراد به مهارتی قابل دسترسی تبدیل می‌کند. برای گفتن داستان‌های عالی، لازم نیست نویسنده‌ی خوبی باشید؛ فقط باید بدانید که چگونه داستان‌هایی را تعریف کنید که تأثیر می‌گذارند. (چارلز داهیگ)

  • داستان‌سرایی به نوعی نحوه‌ی ارتباط ما با یکدیگر از آغاز زبان گشودن بشر است. در داستان‌های تأثیرگذار، کیندرا هال به زیبایی داستان‌سرایی را با بهترین راه‌های ساختن در کسب‌وکار در هم می‌آمیزد. توصیه‌های این کتاب را هرکسی که کسب‌وکاری دارد و می‌خواهد تأثیرگذار باشد، باید بداند. (مل رابینز)

کتاب داستان‌های تأثیرگذار برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید کسب‌وکار موفقی داشته باشید و از رقبای خود پیشی بگیرید، باید مهارت‌های داستان‌سرایی خود را تقویت کنید. برای این کار مطالعه‌ی کتاب داستان‌های تأثیرگذار را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب داستان‌های تاثیرگذار: با داستان‌سرایی کسب و کارتان را رونق دهید می‌خوانیم

برای سرمایه‌گذاران مهم این است که مطمئن شوند شما از عهدۀ چالش‌ها و دشواری‌های شروع تجارتتان برمی‌آیید، زیر بار سختی‌ها و مصائب کار کمر خم نمی‌کنید و آدم رؤیاپرداز و خیال‌بافی نیستید که چشمتان را بر حقایق ببندید و اگر در طول مسیر سختی‌ها و مشکلات شما را به زمین بزند دوباره روی پای خود می‌ایستید و مصمم‌تر از قبل به راه خود ادامه می‌دهید. هنگام نوشتن داستان مؤسس خود برای سرمایه‌گذاران کمی از احساسات منفی‌ای را که تجربه کرده‌اید چاشنی داستان کنید: ترس‌ها، ناامیدی‌ها، خیانت‌ها و تردیدها. آن‌ها باید بدانند که شما تمام این احساسات را تجربه کرده‌اید و از همۀ آن‌ها سربلند بیرون آمده‌اید.

اما باید بدانید کلید موفقیت داستان مؤسس شما برای سرمایه‌گذاران حفظ تعادل میان احساسات منفی و مثبتی است که در نتیجۀ همین تجارب منفی تجربه کرده‌اید: عزم و اراده، حفظ آرامش، غرور. تناقض میان همین دو گروه احساسات است که داستان مؤسس شما را موفق می‌کند.

برای مشتری‌ها رابطۀ شما با محصول یا خدماتتان و تعهدی که در قبال بهبود کیفیت زندگی آن‌ها متقبل می‌شوید اهمیت دارد. برای آن‌ها مهم است که بدانند شما هم انسان‌اید و پشت نام تجاری و برچسب قیمت محصولاتتان کسی هست که رؤیاهای بزرگی در سر و کلید حل مشکلات را در دست دارد. اینجا هم شرایط یکسان است. درست مانند زمانی که داستان مؤسس خود را برای سرمایه‌گذاران می‌نویسید، اینجا هم همۀ احساسات و پستی‌ ‌و بلندی‌هایی را که در به ثمر رساندن تجارتتان تجربه کرده‌اید در داستان بگنجانید.

اما برخلاف زمانی که داستان را برای سرمایه‌گذاران ویرایش می‌کنید، برای مشتریان بالقوۀ خود قبل از هرچیز از احساساتی بگویید که شما را به پیدا‌کردن راه‌حل نهایی رسانده. چه چیزی شما را تا‌این‌حد ناامید کرده بود؟ با چه مشکلاتی دست‌و‌پنجه نرم می‌کردید؟ دقیقاً مثل مؤسسان ایربی‌ان‌بی که از عهدۀ پرداخت اجاره‌خانه‌شان برنمی‌آمدند و به‌دنبال راه‌حلی برای پرداخت صورتحساب‌ها و هزینه‌های خود بودند.

فهرست مطالب کتاب

در ستایش کتاب
مقدمه
بخش 1: قدرت مقاومت‌ناپذیر داستان‌گویی
فصل اول: خلأها در کسب‌وکار و از میان برداشتن (یا برنداشتن) آن‌ها
فصل دوم: روزی روزگاری در ذهن
فصل سوم: عوامل مؤثر در داستان‌های خوب
بخش 2: چهار سبک اصلی داستانی
فصل چهارم: داستان ارزشی
فصل پنجم: داستان مؤسس
فصل ششم: داستان هدف
فصل هفتم: داستان مشتری
بخش 3: خلق داستان خود
فصل هشتم: یافتن داستان‌های خودتان
فصل نهم: پردازش داستان‌ها
فصل دهم: تعریف‌کردن داستان‌ها
سخن آخر
ضمیمه
سپاسگزاری
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب داستان‌های تاثیرگذار: با داستان‌سرایی کسب و کارتان را رونق دهید
نویسنده
مترجمملیکا معمر
ناشر چاپینشر هورمزد
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات343
زبانفارسی
شابک978-622-7251-68-5
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب داستان‌های تاثیرگذار

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب داستان‌های تاثیرگذار

برای دریافت کتاب داستان‌های تاثیرگذار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.