معرفی و دانلود کتاب اثر مرکب: آهسته و پیوسته موفقیتتان را چندین برابر کنید

عکس جلد کتاب اثر مرکب: آهسته و پیوسته موفقیتتان را چندین برابر کنید
قیمت:
۷۹۰۰۰ 39500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اثر مرکب: آهسته و پیوسته موفقیتتان را چندین برابر کنید

دارن هاردی در کتاب اثر مرکب، از نحوه‌ی کنترل زندگی می‌گوید، اینکه چطور آن را با نیازها و خواسته‌های خود تطبیق دهیم و در نتیجه‌ی آن به موفقیت برسیم. او در این کتاب، استراتژی‌هایی منطقی، برنامه‌هایی عملی و ابزارهایی حقیقی را پیشنهاد می‌دهد که با کمک آن‌ها می‌توانیم زندگی دلخواه و رویایی‌مان را خلق کنیم. این کتاب محبوب مدت‌ها در لیست پرفروش‌ترین آثار نیویورک‌تایمز قرار داشته است.

درباره‌ی کتاب اثر مرکب

اگر برای رسیدن به موفقیت، به دنبال راه میانبر هستید، احتمالاً به بیراهه خواهید رفت. هیچ میانبری وجود ندارد. اگر تصور می‌کنید با کمترین کار به پول زیادی می‌رسید، وزن کم می‌کنید، رابطه‌ی عاطفی‌تان احیا می‌شود و زندگی‌تان متحول می‌گردد، سخت در اشتباهید. زندگی از این قاعده تبعیت نمی‌کند. درواقع هیچ جادو یا نقشه‌ی گنجی برای موفقیت وجود ندارد. برای موفقیت، ما بیش از هر چیزی باید به خودمان تکیه کنیم. این خود ما هستیم که می‌توانیم زندگی‌مان را متحول کنیم، فقط باید بدانیم که چطور این کار را انجام دهیم. چطور باید انجامش دهیم؟ دارن هاردی (Darren Hardy) بهترین کسی است که می‌تواند پاسخ این سوال را بدهد. کسی که خود این مسیر را طی کرده و به قله‌های ثروت و شهرت رسیده. همین‌طور سال‌ها ناشر و مدیر مجله‌ی موفقیت هم بوده و با ده‌ها فرد موفق صحبت و داستان زندگی‌شان را مرور کرده. هاردی همه‌ی دانسته‌ها و تجربیاتش را در کتاب اثر مرکب (The Compound Effect) گردآورده و سعی کرده آن‌ها را به شکل خیلی ساده و کاربردی بیان کند. او برنامه‌هایی عملی و واقعی پیشنهاد می‌دهد و از ما می‌خواهد با قدم‌هایی کوچک این مسیر را شروع کنیم.

ایده‌ی دارن هادری در کتاب اثر مرکب خیلی ساده است؛ او بیان می‌کند که موفقیت مبتنی بر تصمیم خود ماست. تصمیمات کوچک و روزمره‌ی ماست که سرنوشت ما را شکل می‌دهد. بنابراین چه زندگی خوبی داشته باشیم و چه وضعیتمان فاجعه‌بار باشد، هر دو محصول تصمیم‌های خودمان است. هاردی به این مجموعه تصمیمات تکراری و کوچک، اثر مرکب می‌گوید. به نظر او اگر تلاش کنیم اثر مرکب را کنترل کرده و در اختیار بگیریم، می‌توانیم همه‌ی زندگی‌مان را کنترل کنیم. ایده‌ی دوم هاردی، استمرار و مداومت بر این تصمیم‌ها است. درنتیجه هاردی این شیوه را برای موفقیت پیشنهاد می‌دهد: تصمیم‌هایی کوچک و هوشمندانه بگیریم، روی آن‌ها اصرار کنیم و مداومت داشته باشیم؛ به این صورت پس از مدتی تغییرات بزرگ را در زندگی‌مان حس می‌کنیم. اینچنین می‌توانیم به زندگی نظم بدهیم و به مسیری که دوست داریم ببریم و در نهایت رویاهایی را که در ذهن داریم، محقق سازیم. یا به قول خود هاردی، حتی می‌توانیم به موفقیتی بیشتر از آنچه تصور می‌کنیم هم برسیم.

دارن هاردی در کتاب اثر مرکب، تا حدممکن واقع‌گرایانه به زندگی و موفقیت نگاه می‌کند و تلاش دارد استراتژی‌ها و ابزارهایی کاربردی پیشنهاد دهد. این اثر با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو شد و عده‌ی زیادی نگاه هاردی را ستودند. این کتاب را انتشارات آموخته با ترجمه‌ی علیرضا خاکساران چاپ کرده است.

جوایز و افتخارات کتاب اثر مرکب

  • در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز
  • در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون
  • جزء پرفروش‌ترین کتاب‌های ایران
  • حضور در فهرست کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد

نکوداشت‌های کتاب اثر مرکب

  • گنجینه‌ای ارزشمند از ایده‌ها برای رسیدن به موفقیتی ورای تصورتان. (برایان تریسی)

  • برای مرکب کردن موفقیتتان، این اثر فوق‌العاده را بخوانید، درک کنید، یاد بگیرید و کاملاً به کار ببندید تا به تمام رویاها، امیدها و آرزوهایتان برسید. (مارک ویکتور هنسن، نویسنده)

  • ساده، مستقیم، مختصر و مفید. این‌ها اصولی هستند که راهنمای زندگی من و هر رهبری تجاری درجه‌یکی که می‌شناسم بوده. (دنی دویچه، مجری تلویزیونی)

کتاب اثر مرکب برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به هر کسی که می‌خواهد سکان زندگی خودش را به دست بگیرد، کنترل خوبی بر رویدادهای زندگی‌اش داشته باشد و به رویاهایش برسد، توصیه می‌کنیم.

با دارن هاردی بیشتر آشنا شویم

دارن هاردی (متولد 1971)، مشاور، سخنران انگیزشی و مؤلف آمریکایی است. او سال‌ها ناشر و مدیرعامل مجله‌ی موفقیت (SUCCESS) بود و بیشتر با این رسانه شناخته می‌شود. او سال 2015 این نشریه را ترک کرد و در دو شبکه‌ی تلویزیونی سمت‌های اجرایی را بر عهده گرفت. هاردی تاکنون سه کتاب نوشته که آثار پرفروشی بوده‌اند: «اثر مرکب»، «بهترین سال زندگی» و «قطار سرعت به‌سوی ثروت» عناوین این آثار هستند. او مربی و مشاور مدیران و سازمان‌هاست. دارن هاردی به خاطر حرفه‌ای‌گری و تأثیرگذاری‌اش از سوی انجمن ملی سخنرانان آمریکا تقدیر شده است.

جملات برگزیده کتاب اثر مرکب

  • زندگی‌تان محصول انتخاب‌هایی است که در لحظه‌لحظه‌ی زندگی‌تان می‌کنید.

  • هر چه زودتر دست به تغییرات کوچک در زندگی‌تان بزنید، اثر مرکب قدرت‌مند‌تر به نفع‌تان عمل می‌کند.

  • فرق بین شادی، سلامتی و ثروت فراوان با بی‌پولی، افسردگی و مریضی انتخاب‌هایی است که در طول زندگی‌تان می‌کنید.

  • بزرگ‌ترین فرق بین افراد موفق و افراد ناموفق این است که افراد موفق حاضرند کارهایی را انجام دهند که افراد ناموفق حاضر به انجام آن‌ها نیستند.

در بخشی از کتاب اثر مرکب می‌خوانیم

اگر زندگی‌تان را روی حالت هدایت خودکار گذاشته‌اید و به عادات‌تان اجازه داده‌اید کنترل‌تان کنند، می‌خواهم بدانید دلیل این کار چیست و می‌خواهم خودتان را از بند این عادات رها کنید. ناسلامتی، برای تغییر پیش خوب کسی آمده‌اید. بر اساس پژوهش‌های روانشناسی، 95 درصد احساسات و افکارمان و هر آنچه انجام می‌دهیم و به دست می‌آوریم نتیجه‌ی عاداتی است که یاد گرفته‌ایم! درست است که موقع به دنیا آمدن غریزه در ما وجود داشته، ولی اصلاً عادتی در کار نبوده است. با گذشت زمان، آن عادات را در خودمان پرورش داده‌ایم. از دوران کودکی، مجموعه‌ای از واکنش‌های شرطی را یاد گرفته‌ایم که ما را در بیشتر موقعیت‌ها، به سمت واکنش‌های خودبه‌خودی (بدون فکر) هدایت می‌کنند.

در زندگی روزمره‌تان، «خودکار» بودن، قطعاً جنبه‌های مثبتی دارد. اگر قرار باشد در هر مرحله از هر کار پیش‌وپاافتاده‌ای، از درست کردن صبحانه گرفته تا بردن بچه‌ها به مدرسه و رفتن به سرکار و از این قبیل موارد، آگاهانه فکر کنید، زندگی‌تان کم‌کم از حرکت بازمی‌ایستد. احتمالاً دو بار در روز دندان‌های‌تان را به طور خودکار مسواک می‌زنید. هیچ فلسفه‌ی بزرگی پشت این کار نیست. بدون هیچ فکری دندان‌های‌تان را مسواک می‌زنید. به محض اینکه سوار ماشین‌ می‌شوید، بدون اینکه زیاد فکر کنید کمربند‌تان را می‌بندید. عادات و برنامه‌ی روزمره‌مان به ما اجازه می‌دهند کمترین انرژی را برای آگاهانه فکر کردن به کارهای روزمره مصرف کنیم و به ما کمک می‌کنند عقل‌مان سر جایش بماند و ما را قادر می‌سازند بیشتر موقعیت‌ها را تقریباً خوب کنترل کنیم و به این دلیل که لازم نیست درباره‌ی کارهای پیش‌وپاافتاده فکر کنیم، می‌توانیم انرژی ذهنی‌مان را روی تفکرات خلاق‌تر و پربارتر متمرکز کنیم. فقط عادات خوب می‌توانند مفید باشند، همین و بس.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار مترجم
درباره‌ی دارن هاردی
تقدیر و تشکر
پیام ویژه‌ی آنتونی رابینز
پیشگفتار نویسنده
فصل اول: اثر مرکب در عمل
فصل دوم: انتخاب‌ها
فصل سوم: عادات
فصل چهارم: تکانش
فصل پنجم: تأثیرات
فصل ششم: شتاب
نتیجه‌گیری
پیوست‌ها
پیوست‌ 1: ارزیابی قدردانی
پیوست‌ 2: ارزیابی ارزش‌های اصلی
پیوست‌ 3: ارزیابی زندگی
پیوست‌ 4: تعیین اهداف
پیوست‌ 5: ارزیابی عادات
پیوست‌ 6: برگه‌ی ثبت ریتم‌ رفتارهای هفتگی
پیوست‌ 7: ارزیابی تأثیرات ورودی
پیوست‌ 8: ارزیابی روابط

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اثر مرکب: آهسته و پیوسته موفقیتتان را چندین برابر کنید
نویسنده
مترجمعلیرضا خاکساران
ناشر چاپینشر آموخته
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات256
زبانفارسی
شابک978-600-8237-33-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۷۹۰۰۰ 39500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اثر مرکب

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اثر مرکب

برای دریافت کتاب اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.