معرفی و دانلود کتاب اردوی آماده سازی: بهترین‌ها چه کاری را بهتر از دیگران انجام می‌دهند

عکس جلد کتاب اردوی آماده سازی: بهترین‌ها چه کاری را بهتر از دیگران انجام می‌دهند
قیمت:
17500 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اردوی آماده سازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اردوی آماده سازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اردوی آماده سازی: بهترین‌ها چه کاری را بهتر از دیگران انجام می‌دهند

کتاب اردوی آماده سازی نوشته‌ی جان گوردون، داستانی واقعی درباره تعالی و پیشرفت است که به شما می‌گوید بهترین‌ها چه کاری را بهتر از دیگران انجام می‌دهند و چرا موفق هستند. این اثر رهنمودهایی کارآمد و موثر ارائه می‌دهد که به شما در دستیابی به موفقیت‌های شخصی و شغلی کمک می‌کند. این اثر در زمره‌ی پرفروش‌ترین کتاب‌های ملی قرار دارد.

درباره کتاب اردوی آماده سازی

بهترین‌ها، خواه مختصصان فروش باشند یا ورزشکاران، معلم‌ها، پرستاران، کارآفرینان، موسیقی‌دانان و غیره، از ویژگی‌های مشابهی برخوردار هستند. روشی وجود دارد که بهترین‌ها در زندگی و کارِ خود اتخاذ می‌کنند و آن‌ها را از دیگران متمایز می‌کند. این قاعده، قابل پیشبینی و تکرارشدنی بوده و درکش ساده است؛ اما یک فرآیند است و به ابتکار، تعهد، تمرکز و میزان زیادی خوشبینی نیاز دارد.

جان گوردون (Jon Gordon) در کتاب اردوی آماده سازی قسمتی از زندگی شخصی ورزشکار به نام مارتین را روایت می‌کند که هنوز تازه‌کار است اما رویای ورود به لیگ ملی فوتبال را دارد. او که جثه‌ای ظریف اما قلبی بزرگ دارد در تمام زندگی‌اش تلاش کرده تا خود را به منتقدانش ثابت کند که او نیز می‌تواند آدم موفقی باشد.

مارتین در یک بازی حساس دچار آسیب شده و امیدش را برای رسیدن به بزرگ‌ترین آرزویش از دست می‌دهد اما در همین اوضاع یک مربی حرفه‌ای را می‌بیند که زندگی او را دگرگون می‌کند. این مربی 11 درس زندگی را به مارتین می‌آموزد و همین رهنمودها سبب می‌شود که مارتین امیدش را از دست ندهد و با زنده نگه داشتن آرزویش به بهترین فرد در عرصه فعالیتش تبدیل شود.

جان گوردون اصول و درس‌های کتاب اردوی آماده سازی (Training camp) را نه‌تنها با ورزشکاران بلکه با هر فردی در هر رشته‌ای که برای بهترین شدن خود تلاش می‌کند، به اشتراک می‌گذارد. هرچند این داستان در محیطی ورزشی رخ می‌دهد، اما این یک داستان زندگی است که برای شما، تیمتان، همکارانتان، خانواده و بچه‌هایتان صدق می‌کند.

امید است در هر نقطه‌ای از مسیر خود قرار دارید، کتاب اردوی آماده سازی الهام‌بخشِ شما برای بهترین بودن و بهتر کردن تیمتان تیم کاریتان، تیم ورزشیتان، تیم خانوادگیتان و تیم مدرسه‌تان باشد.

این کتاب با ترجمه‌ی هانیه چوپانی و به همت نشر صوتی شادن پژواک منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب اردوی آماده سازی

  • اردوی آماده‌سازی نوشته جان گوردون یک داستان تأثیرگذار درباره یک مرد است که در مسیر رسیدن به عظمت با ترس خود روبه‌رو می‌شود. در طی مسیر، او یک درس ارزشمند را می‌آموزد و متوجه می‌شود کنترل امور واقعاً در دست چه کسی است. پس ایمان خود را رشد دهید و اردوی آماده‌سازی را بخوانید. (کن بلانچارد)

  • جان گوردون داستانی تکان‌دهنده و قدرتمند نوشته است که به ما کمک می‌کند بهترین‌ها را درون خود پیدا کنیم و بهترین‌ها را در دیگران به نمایش بگذاریم. او با این کتاب زندگی را تغییر خواهد داد. (Jeffrey Zaslow)

  • من خواندن این کتاب را دوست داشتم و معتقدم هر مربی، بازیکن، فرد، سازمان و تیمی که می‌خواهد بهترینِ خود باشد، باید این کتاب را بخواند و از آن بهره ببرد. (مایک اسمیت)

  • با گذراندن عمر خود به مطالعه بهترین‌ها، دریافتم که افراد بزرگ به مربیان بزرگی احتیاج دارند. اردوی آماده‌سازی فقط مربوط به یک بازیکن نیست بلکه برای یک مربی نیز کارساز است. جان، داستان جذاب دو نفر را روایت می‌کند، سفر در زندگی و تلاش برای تعالی. من خودم را دیدم که در حاشیه، شخصیت‌های اصلی را تشویق می‌کنم. از جان متشکرم که با درس‌های عمیق موجود در این کتاب میراث خود را به یادگار گذاشت. (Kimberly K. Rath)

کتاب اردوی آماده سازی مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید به بهترین نسخه‌ی خود تبدیل شوید و آرزوهایتان را تحقق بخشید، خواندن کتاب اردوی آماده سازی را از دست ندهید.

با جان گوردون بیشتر آشنا شویم

جان گوردون نویسنده پرفروش و سخنران برجسته‌ای به‌شمار می‌رود که کتاب‌ها و صحبت‌هایش برای بسیاری از خوانندگان و مخاطبان در سراسر جهان، الهام‌بخش است. اصول او توسط تیم‌های متعددی از جمله لیگ ملی فوتبال (NFL)، لیگ ملی بسکتبال (NBA) و مربیان کالج و تیم‌ها، 500 شرکت فهرست شده در مجله فُورچون، مناطق تحصیلی، بیمارستان‌ها و سازمان‌های غیرانتفاعی مورد آزمایش قرار گرفته ‌است.

او نویسنده‌ی کتاب‌های «اتوبوس انرژی» (کتاب پرفروش وال‌اِستریت ژورنال)؛ «قانون غر زدن ممنوع»؛ «اردوی آماده‌سازی»؛ «کوسه و ماهی قرمز»، «سوپ: دستورالعمل تغذیه تیمتان و فرهنگتان»؛ «سگ مثبت‌اندیش» (و این اواخر، کتابی به نام «بذر: پیدا کردن هدف و شادی در زندگی و کار» است.

جان، در نمایش امروز (The Today Show)، سی اِن اِن (CNN)، فاکس و دوستان (Fox & Friends) در مجلات و روزنامه‌های متعدد به وفور دیده شده‌ است. مشتریان او عبارت‌اند از تیم‌های آتلانتا فالکون (Atlanta Falcons)، کَمپبِل سوپ (Campbell Soup)، وِلس فارگُو (Wells Fargo)، اِستِیت فارم (State Farm)، نُوارِتیس (Novartis)، بایِر (Bayer) و شرکت‌های دیگر. زمانی که برای مسافرت در فرودگاه‌های مختلف رفت و آمد نداشته یا در شرکت‌ها، بیمارستان‌ها، یا مدارس صحبت نمی‌کند، می‌توانید او را در حال بازی تنیس یا لاکرُوس با همسر و دو کودکش پیدا کنید که انرژی بالایی دارد.

در بخشی از کتاب اردوی آماده سازی می‌خوانیم

وقتی بازیکنی توجهِ یک مربی را جلب می‌کند، مربی معمولاً فرصت بیشتری به او می‌دهد تا توانایی‌های خود را نشان دهد. اگر بُردِ بازیکن یک «بُردِ واقعی» باشد، این به موفقیت منجر می‌شود و اگر فقط در یک بازی «شگفتی» بیافریند، منجر به شکست می‌شود. مربیان می‌دانند که هر بازیکنی می‌تواند در هر بازی که به او داده شده مانند یک ستاره‌ی بزرگ بدرخشد، اما «بَرنده‌های واقعی» اغلب در ساختن بازی‌های عالی مهارت دارند. پس تعجب‌آور نبود که مربیان، مارتین را به عقب برگردانند و از او بخواهند که توپ را در یک پاسِ (Pass) کوتاه به جلو بگیرد. انتظار داشتند که بازیکنان حریف مانع مارتین شوند؛ اما وقتی با یک دست توپ را گرفت، دو حریف را کنار زد و از آخرین مدافع در منطقه‌ی پایانی دور شد و توپ را از خط دروازه‌ی حریف عبور داد آن‌ها با خرسندی شگفت‌زده شدند. اکنون همه به مارتین جونز توجه کردند.

اما چیزی که هیچ کس متوجه آن نشد این بود که مارتین ضمنِ دور زدنِ حریفان، چرخید و مچ پایش پیچ خورد. مصدومیت، به لطفِ آدرنالین جریان یافته درونِ بدنش مانعِ او در گرفتن امتیاز نشد، اما پس از بازی ضمن اینکه روی خطوط کناری ایستاده بود، مچ پایش به سرعت ورم کرد و مارتین می‌دانست که اکنون باید مربی را از اخبارِ بد مطلع کند. دیگر به حد کافی آسیب دیده بود. درحالی‌که مارتین روی خطوط کناری نشسته بود و سرش را تکان می‌داد، قوزک پا بزرگ‌تر و دردش شدیدتر می‌شد. مارتین فقط امید داشت که صدمه جدی نباشد. همه به‌خوبی می‌دانستند که احتمالش خیلی کم است که یک تازه‌کار گزینش نشده، تیم را به موفقیت برساند و احتمال اینکه یک تازه‌کار گزینش نشده‌ی مصدوم تیم را به موفقیت برساند، صفر بود.

فهرست مطالب کتاب

تقدیر و تشکر
مقدمه
فصل اول: شروع مسابقه‌ی فوتبال
فصل دوم: پیچیدگی قوزکِ پا
فصل سوم: کنفرانس مطبوعاتی
فصل چهارم: درد
فصل پنجم: تماسِ تلفنی
فصل ششم: درمان
فصل هفتم: پرسش‌ها
فصل هشتم: در خطوط طولی زمین
فصل نهم: کتابِ بازی
فصل دهم: تلسکوپ
فصل یازدهم: پیشرفت مداوم
فصل دوازدهم: مزایای مربی
فصل سیزدهم: افسانه
فصل چهاردهم: اصلِ روزِ بازی
فصل پانزدهم: ده درصد، بهتر
فصل شانزدهم: میکروسکوپ
فصل هفدهم: تمرکزِ ذهنی
فصل هجدهم: شکیبایی
فصل نوزدهم: قدرتِ ذهنی
فصل بیستم: بیست راهِ دستیابی به قدرتِ ذهنی
فصل بیست‌ویکم: یک روزِ بد
فصل بیست‌ودوم: قدرتمند شوید
فصل بیست‌وسوم: بهبود یافت
فصل بیست‌وچهارم: آماده‌سازی
فصل بیست‌وپنجم: حذف
فصل بیست‌وششم: ایمان
فصل بیست‌وهفتم: سفرِ ماهیگیری
فصل بیست‌وهشتم: داستان و باور
فصل بیست‌ونهم: آزمون‌ها
فصل سی‌اُم: فشار
فصل سی‌ویکم: لحظه را زندگی کنید
فصل سی‌ودوم: لحظه‌ی فروپاشی
فصل سی‌وسوم: کانونِ توجه
فصل سی‌وچهارم: جشن
فصل سی‌وپنجم: حذفیات نهایی
فصل سی‌وششم: میراث به جا بگذارید
فصل سی‌وهفتم: آن روز
فصل سی‌وهشتم: سکه
فصل سی‌ونهم: درسِ نهایی
فصل چهلم: شروعِ تازه
شروعِ تازه: یازده ویژگیِ بهترین‌ها
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اردوی آماده سازی: بهترین‌ها چه کاری را بهتر از دیگران انجام می‌دهند
نویسنده
مترجمهانیه چوپانی
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات124
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
17500 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اردوی آماده سازی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اردوی آماده سازی

برای دریافت کتاب اردوی آماده سازی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.