معرفی و دانلود کتاب از جلو نظام‫: چگونه یک دانش‌آموز کاملا موفق باشیم

عکس جلد کتاب از جلو نظام‫: چگونه یک دانش‌آموز کاملا موفق باشیم
قیمت:
19000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب از جلو نظام‫: چگونه یک دانش‌آموز کاملا موفق باشیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب از جلو نظام‫: چگونه یک دانش‌آموز کاملا موفق باشیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب از جلو نظام‫: چگونه یک دانش‌آموز کاملا موفق باشیم

کتاب از جلو نظام‫: چگونه یک دانش‌آموز کاملا موفق باشیم نوشته سعید طلایی، راهنمای کامل، جامع و مانعی است برای این که بدانید در ساعاتی که در مدرسه هستید، باید چگونه رفتار کنید که یک دانش‌آموز خوب، موفق و همه‌ چی تمام محسوب شوید. به این توصیه‌ها عمل کنید و دیگران را نیز به عمل به این توصیه‌ها ترغیب نمایید.

این روزها می‌گویند هر چیزی غیر مستقیمش از مستقیمش بهتر است. برای مثال می‌گویند اگر می‌خواهید از کسی انتقاد کنید، انتقادتان را به شیوه غیر مستقیم عنوان کنید. حتی اگر می‌خواهید به کسی پیشنهاد بدهید نیز، پیشنهادتان را به طریق غیر مستقیم بیان کنید. این روزها یه چیز دیگر هم می‌گویند. می‌گویند حرف‌های شیرین و نمکین بیشتر از حرف‌های جدی تاثیر دارد. می‌گویند حتی اگر می‌خواهید یک حقیقت بغرنج فلسفی یا یک واقعیت پیچیده اجتماعی را مطرح کنید، آن را با شوخی و خنده توام کنید تا تاثیر بیشتر و بهتری روی مخاطب بگذارد.

اتفاقی که در این کتاب و دیگر کتاب‌های این مجموعه افتاده، این است که سعید طلایی به چیزهایی که این روزها گفته می‌شود توجه کرده است. در نتیجه شما در این کتاب با چیزهایی مواجه می‌شوید که هم غیر مستقیم‌اند، هم شیرین و نمکین. و البته ما به شکلی جدی و مستقیم انتظار داریم شما پس از مطالعه این کتاب و کتاب‌های دیگر این مجموعه، به چیزهایی که تا امروز به آن توجه نداشتید یا کمتر توجه داشتید، بیشتر توجه داشته باشید.

در بخشی از کتاب از جلو نظام می‌خوانید:

اگر مدرسه نزدیک خانه شما باشد که هیچ. اگر خیلی از خانه شما دور نباشد که باز هیچ. اما اگر مدرسه خیلی از خانه شما دور است، دیگر قطعا نمی‌توانید پیاده به مدرسه بروید و قبل از زنگ دوم به مدرسه برسید. از همین رو پدیده‌ای به نام سرویس مدرسه شکل گرفته است. سرویس مدرسه عبارت است از یک خودرو سواری یا ون، که توانایی جا به جایی بیست و هفت نفر را دارد. راننده سرویس صبح علی الطلوع به سراغ شما می‌آید و آن قدر مقابل درب خانه‌تان بوق می‌زند که یا بروید سوار شوید یا همه در و همسایه‌ها بریزند وسط کوچه. خدای ناکرده اگر روزی از سرویس جا بمانید هیچ راه ساده‌ای برای مدرسه رفتن نیست. یا باید پیاده بروید و یا باید اول صبحی توی صف اتوبوس بایستید. پس سعی کنید از سرویس جا نمانید. اما اگر هم از سرویس جا نماندید خیلی خوشحال نباشید. در سرویس بیست و پنج دانش‌آموز دیگر هم هستند و شما باید بین پدال گاز و ترمز برای خود جایی پیدا کنید. حواس‌تان باشد اگر جای‌تان کنار اهرم راهنمای ماشین بود، وظیفه مهم راهنما زدن بر عهده شماست. این وظیفه را به خوبی انجام دهید زیرا در این وضعیت جان سایر هم سرویسی‌هایتان در دستان شماست.

فهرست مطالب کتاب

مدرسه چیست، دانش آموز کیست
سرویس مدرسه
مراسم صبحگاهی
کلاس درس
معلم کیست و چه می‌کند
میز و نیمکت بخت برگشته
همکلاسی و انواع و اقسام آن
زنگ تفریح
بوفه مدرسه
دستشویی مدرسه
دفتر مدرسه
امور فوق برنامه
بابای مدرسه و درب خروجی
و در نهایت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب از جلو نظام‫: چگونه یک دانش‌آموز کاملا موفق باشیم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات64
زبانفارسی
شابک978-600-03-0469-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های طنز
قیمت نسخه الکترونیک
19000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب از جلو نظام‫: چگونه یک دانش‌آموز کاملا موفق باشیم

برای دریافت کتاب از جلو نظام‫: چگونه یک دانش‌آموز کاملا موفق باشیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.