معرفی و دانلود کتاب از قلب من تا قلب تو

عکس جلد کتاب از قلب من تا قلب تو
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب از قلب من تا قلب تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب از قلب من تا قلب تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب از قلب من تا قلب تو

کتاب از قلب من تا قلب تو، گفتگوها و مناجات‌های شاریس ملکم آبکار با خداوند است. این کتاب که به زبان ارمنی نوشته شده، شامل سخن نویسنده، مقدمه و منظومه‌ی اشعاری است که در پنجاه فصل به نگارش در آمده‌اند.

درباره‌ی کتاب از قلب من تا قلب تو

کتاب از قلب من تا قلب تو در پنجاه فصل، نیایش‌های شاریس ملکم آبکار را در قالب غزل‌های ارمنی ارائه می‌دهد. ارامنه در سراسر جهان، پنجاه روز قبل از عید پاک، به ستایش و پرستش خداوند مشغول می‌شوند تا با روح و قلبی خالی از کینه و نفرت و با ایمانی آغشته به محبت آسمانی به میهمانی خداوند بروند. هر فصل از کتاب بازگوکننده‌ی اعترافات نویسنده برای آرامش و نجات روحش است.

کتاب از قلب من تا قلب تو بیش از هرچیز مردم را به محبت کردن دعوت می‌کند. شاریس ملکم تا حدی بر محبت تأکید می‌کند که آگاهی از راز عالم و جان سپردن در راه رضای خدا را بدون محبت کردن، هیچ می‌انگارد. در قسمت مقدمه‌ی کتاب، نویسنده خواننده را فرا می‌خواند تا زمانی از هیاهوی جهان دور شود و نگاه و ذهن خود را به آسمان و طبیعت متمرکز کند.

کتاب از قلب من تا قلب تو بر این عقیده استوار است که ایمانْ تنها دعا خواندن و تکرار جمله‌های حفظ‌شده نیست. ایمان باوری درونی است، اعتقادی است که از محبت سرچشمه می‌گیرد. ایمان مانند غسل کردن در محبت و دوباره زاده شدن از روحی بی‌نیاز است. ملکم آبکار محبت را خالص‌ترین احساس بشری می‌داند؛ چراکه محبت منافع خود را در نظر نمی‌گیرد و خشم و سوءظن در آن جایی ندارد.

مخاطب در انتهای مقدمه‌ی کتابْ برای خواندن پنجاه فصل آماده شده است. پنجاه فصل از مناجات‌هایی که تکرار بیهوده‌ی کلمات نیستند، بلکه از عشق و راستی، نیکی و محبت سخن می‌گویند. هر فصل از کتابِ از قلب من تا قلب تو، به‌مثابه‌ی روزه‌ی بزرگِ پنجاه‌روزه‌ی ارامنه است. این اثر باب آشنایی خواننده را با دنیایی جدید از مناجات و روزه باز می‌کند. دنیایی که فقط نخوردن و نیاشامیدن نیست، بلکه پنجاه روزی است که می‌توان زیست الهی را تجربه و خود را از درون پالایش کرد.

به اعتقاد شاریس ملکم آبکار، آن چیزی که ما می‌خوریم آلوده‌مان نمی‌کند، بلکه سخنی که بر زبان می‌آوریم می‌تواند هم ما و هم اطرافیانمان را راهی جهنم کند. بنابراین پاک زندگی کردن و محبت ورزیدن، حضور در طبیعت و ستایش آفریده‌های خداوند از زیباترین و لطیف‌ترین مناجات‌ها شمرده می‌شوند.

کتاب از قلب من تا قلب تو مناجات‌نامه‌ای است که به مسیح تقدیم شده. این اثرْ تضمین‌کننده‌ی شادی و شعفی است که از ستایش خداوند حاصل می‌شود. انتشارات کتاب دانیال این مناجات‌نامه را منتشر کرده است.

کتاب از قلب من تا قلب برای چه کسانی مناسب است؟

این اثر برای ارمنی‌زبان‌ها و مسیحیان نوشته شده است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب از قلب من تا قلب تو
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات کتاب دانیال
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات181
زبانانگلیسی
شابک978-622-5429-06-2
موضوع کتابکتاب‌های ادیان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب از قلب من تا قلب تو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب از قلب من تا قلب تو

برای دریافت کتاب از قلب من تا قلب تو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.