معرفی و دانلود کتاب لئوناردو، هیولایی که هیچکس از او نمی‌ترسید

عکس جلد کتاب لئوناردو، هیولایی که هیچکس از او نمی‌ترسید
قیمت:
۲۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لئوناردو، هیولایی که هیچکس از او نمی‌ترسید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لئوناردو، هیولایی که هیچکس از او نمی‌ترسید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لئوناردو، هیولایی که هیچکس از او نمی‌ترسید

مو ویلمس نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز در کتاب لئوناردو، هیولایی که هیچکس از او نمی‌ترسید، قصه‌ی هیولای کوچکی را به تصویر می‌کشد که برخلاف تصور به هیچ‌وجه ترسناک نیست، به همین خاطر همه‌ی تلاشش را برای وحشت‌انگیز بودن به کار می‌گیرد. این اثر نامزد جایزه شارلوت زولوتو شده است.

درباره‌ی کتاب لئوناردو، هیولایی که هیچکس از او نمی‌ترسید:

لئوناردو هیولای کوچک بی‌دست‌وپایی است که نمی‌تواند کسی را به وحشت بیندازد و شبیه هیچ‌کدام از هیولاهای وحشتناک اطرافش هم نیست. یکی از هیولاهایی که او می‌شناسد، دندان‌های فراوانی دارد، دیگری بسیار عظیم‌الجثه و ظاهر آن یکی بسیار عجیب و حیرت‌انگیز است. با این حال تمام تلاش لئوناردو برای شبیه شدن به آن‌ها و ترسناک بودن نتیجه‌ای به دنبال ندارد.

او کتاب‌های بسیاری می‌خواند و درباره‌ی کودکان با خصوصیات متفاوت کندوکاو می‌کند؛ چراکه قصد دارد ترسوترین‌شان را بیابد تا شاید موفق به ترساندن آن‌ها شود! درنهایت لئوناردو پسر کوچولویی به نام سَم را به عنوان بهترین گزینه برای این کار انتخاب می‌کند. او تصمیم می‌گیرد پسربچه را به قدری بترساند که مثل بید به خود بلرزد و از ترس به گریه بیفتد، اما اگر او در این کار موفق نشود چه؟ شاید بهتر باشد تصمیم مناسب‌تری بگیرد. او با خود فکر می‌کند شاید دوستی انتخاب بهتری نسبت به ترساندن پسربچه باشد.

لئوناردو همه‌ی توانش را برای ترساندن سَم به کار می‌گیرد، پسربچه به گریه می‌افتد و هیولا کوچولو بسیار خوشحال می‌شود، اما سَم می‌گوید که گریه کردنش از روی ترس نیست، بلکه به این دلیل است که برادرش اسباب‌بازی او را برداشته. لئوناردو راه دوم را انتخاب می‌کند و تصمیم می‌گیرد به یک دوست خوب برای سَم تبدیل شود.

کتاب لئوناردو، هیولایی که هیچکس از او نمی‌ترسید برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب پیش رو به کودکان 3 تا 7 ساله می‌آموزد که مهربانی و دوستی ارزش و اهمیت بیشتری نسبت به شرور و ترسناک بودن دارد. داستان هیولایی که هیچکس از او نمی‌ترسید (Leonardo, the terrible monster) بچه‌ها را به همدلی، دوستی و مهربانی ترغیب می‌کند.

با مو ویلمس بیشتر آشنا شویم:

نویسنده، تصویرگر، صداپیشه و پویانمای آمریکایی مو ویلمس (Mo Willems) در سال 1968 در ایالت ایلینوز متولد شد. او با معدل بسار بالا از مدرسه هنر دانشگاه نیویورک فارغ‌التحصیل شد. ویلمس از کودکی به کشیدن کاریکاتور و خلق شخصیت‌های کارتونی و نوشتن داستان برای آن‌ها علاقه داشت. پس از اینکه از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد و یک سال به دور دنیا سفر کرد، در نیویورک کار حرفه‌ای خود را با نویسندگی و تصویرسازی برای مجموعه تلویزیونی سسمی استریت، یک مجموعه انیمیشنی و عروسکی آمریکایی شروع کرد و تا سال 2002 شش جایزه امی به خاطر نویسندگی یک سریال کودک برای فعالیت در این پروژه برنده شد.

مو ویلمس از سال 2003 بیشتر وقتش را صرف نویسندگی و تصویرگری کتاب‌های کودکان کرد. بیشتر آثار او به زبان‌های مختلف ترجمه و چاپ شده‌اند و بر اساس آن‌ها انیمیشن و تئاترهای کودک ساخته شده است. ویلمس در طول فعالیت حرفه‌ای خود جوایز و افتخارات بسیاری کسب کرده تا جایی که نیویورک‌تایمز او را از بزرگ‌ترین استعداد‌های قرن حاضر خوانده است. کتاب‌های به «کبوتر اجازه نده اتوبوس براند» و «نافل بانی» برنده مدال کالدکات و مدال کارنگی شده‌اند. در سال 2008 و 2009 هم به خاطر کتاب‌هایی از مجموعه فیلی و فیگی برنده جایزه تئودور سیوس گیزل (Theodor Seuss Geisel) شد. در سال 2019 در جشنواره کتاب بروکلین به عنوان بهترین و برجسته‌ترین نویسندگان این جشنواره معرفی شد.

در بخشی از کتاب لئوناردو، هیولایی که هیچکس از او نمی‌ترسید می‌خوانیم:

لئوناردو با خوشحالی گفت: «عالی شد پسر! موفق شدم. بالاخره توانستم کسی را آن قدر بترسانم که مثل بید بلرزد!»

سام با بدخلقی گفت: «نخیر هم. هیچ هم نتوانستی!»

لئوناردو جواب داد: «اگر راست می‌گویی پس چرا داری گریه می‌کنی؟»

«برادر بزرگ بدجنسم عروسک را از دستم قاپید، آن هم درست وقتی که داشتم با آن بازی می‌کردم و بعد از قصد آن را شکست، عروسکی که اسباب‌بازی محبوب من بود.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لئوناردو، هیولایی که هیچکس از او نمی‌ترسید
نویسنده
مترجمنوید خداوندی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات44
زبانفارسی
شابک978-600-462-559-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب لئوناردو، هیولایی که هیچکس از او نمی‌ترسید

زهراسادات میرزایی
۱۴۰۲/۲/۳
هیولای دوست داشتنی.. به شدت توصیه می‌کنم..
Ahmad Kamali
۱۴۰۰/۸/۳
فونت خیلی بد و اصلا خوانا نیست
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب لئوناردو، هیولایی که هیچکس از او نمی‌ترسید

برای دریافت کتاب لئوناردو، هیولایی که هیچکس از او نمی‌ترسید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.