معرفی و دانلود کتاب ازدواج ناپایدار: هفت راهنمای موثر برای داشتن یک ارتباط عاشقانه و شاد

عکس جلد کتاب ازدواج ناپایدار: هفت راهنمای موثر برای داشتن یک ارتباط عاشقانه و شاد
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ازدواج ناپایدار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ازدواج ناپایدار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ازدواج ناپایدار: هفت راهنمای موثر برای داشتن یک ارتباط عاشقانه و شاد

الی جی، محقق حوزه‌ی روان‌شناسی و روابط زناشویی در کتاب ازدواج ناپایدار به‌طور مفصل به تعارضات و چالش‌ها‌ی یک ازدواج ناموفق می‌پردازد و در ادامه با ارائه‌ی هفت کلید اساسی در روابط سالم، به مخاطب در داشتن یک رابطه‌ی عاشقانه و شاد کمک می‌کند. اگر در روابط عاطفی و زناشویی خود با مشکلات متعددی روبه‌رو هستید، این کتاب برای شما نوشته شده است.

درباره‌‌ی کتاب ازدواج ناپایدار

داشتن یک رابطه‌ی پایدار و موفق، شاید از پیچیده‌ترین مهارت‌هایی‌ باشد که هر فرد در زندگی می‌تواند کسب کند. رمز به دست آوردن یک زندگی پرنشاط، در گرو به‌ دست آوردن مهارت‌های ارتباطی است. از طرف دیگر، بنا کردن روابط بر مبنای الگوهای تحریف‌شده و اشتباه، چیزی جز دیواری سست و لرزان از یک رابطه به‌جای نمی‌گذارد. همه ‌می‌دانیم که هر دیوار کجی، دیر یا زود محکوم به فروریختن است. اما چطور باید از چنین فرایندی جلوگیری کرد؟ الی جی (ALY.J)، در کتاب خود، ازدواج ناپایدار (The Struggle Of Imperfect Marriage) دستورالعملی را برای محکم کردن زیربنای یک رابطه‌ی شاد به ما خواهد آموخت.

به خاطر می‌آورید آخرین شام عاشقانه و سراسر محبت شما با اعضای خانواده کی بوده؟ می‌توانید تصوراتتان از زندگی مشترک را در دوران پیش از ازدواج به‌ یاد بیاورید؟ آیا اکنون به همان اندازه‌ که روزی آرزویش را داشتید خوشحال هستید؟ واقعیت گریز‌ناپذیر آن است که بسیاری از زوج‌ها در اولین روزهای زندگی مشترک، تصور می‌کنند بی‌نقص‌ترین زندگی زناشویی را درپیش خواهند داشت اما با گذشت زمان، چالش‌های رابطه یکی پس از دیگری خود را نشان می‌دهند. آیا این چالش‌ها لزوماً به معنی بی‌نتیجه بودن یک رابطه هستند؟ آیا آرزو‌های شما همگی بر باد رفته؟ لحظه‌ای تأمل کنید تا به سراغ مطالب کتاب ازدواج ناپایدار برویم.

تقریباً هیچ‌ رابطه‌ی موفقی بدون مشکل نیست. نکته‌ی مهم، نحوه‌ی برخورد ما با چالش‌های رابطه است. برای داشتن بهترین عملکرد در برابر این چالش‌ها، کتاب ازدواج ناپایدار، هفت شاه‌کلید کاربردی برای حل مسائل در اختیار شما قرار خواهد داد. الی جی پیش از هرچیز، ما را به‌طور کامل با انواع و اقسام مشکلات یک ازدواج ناپایدار آشنا خواهد کرد. پس از گذر از این مرحله، به‌تدریج هفت تکنیک مهم برای دستیابی به صمیمیت در زندگی زناشویی معرفی می‌شوند. تکنیک‌هایی به‌ظاهر ساده اما معجزه‌آسا که هر رابطه‌ی شاد و عاشقانه‌ای به‌ آن نیازمند است.

کتاب ازدواج ناپایدار به شما خواهد آموخت تا چطور از طریق وقت گذراندن بیشتر با همسر، شاهد تغییرات ویژه‌ای در رابطه‌ی خود باشید. نویسنده‌ی کتاب مهارت اعتمادسازی را به‌ شما آموزش خواهد داد. او همچنین راهکار‌‌های عملی برای حل مشکلات ارائه می‌دهد و شما را با اصول یک بحث و گفتگوی سازنده آشنا می‌کند. فصل‌های پایانی کتاب نهایتاً به روش‌های افزایش محبت و علاقه ختم می‌شوند و شما و شریک زندگی‌تان را به داشتن یک شام ویژه‌ی دونفره دعوت می‌کنند. برای آشنایی با راه‌ و روش یک زندگی شاد و عاشقانه، با کتاب ازدواج ناپایدار همراه باشید.

این کتاب اولین‌بار در سال 2019 وارد بازار جهانی شد و نسخه‌ی فارسی آن به کوشش نشر آپریس و با ترجمه‌ی مریم کاظمی و سمیه حبیب‌پور در دسترس خوانندگان فارسی‌زبان قرار گرفت.

در نکوداشت کتاب ازدواج ناپایدار

  • این کتاب به شما می‌آموزد تا با استفاده از تکنیک‌های حل تعارض، دوباره با شریک زندگی خود ارتباط برقرار کنید، رابطه‌ی خود را به شیوه‌ای قوی‌تر و متعهدانه‌تر توسعه دهید و همچنین در رابطه‌ی عشقی مادام‌العمر خود به خوشبختی برسید. (آمازون)

کتاب ازدواج ناپایدار برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به تمامی علاقمندان آثار روان‌شناسی، به‌ویژه حوزه‌ی روابط زناشویی پیشنهاد می‌شود. کتاب ازدواج ناپایدار همچنین برای زنان و مردانی که قصد دارند روابط عاطفی خود را بر پایه‌هایی مستحکم و الگویی شاد و عاشقانه بنا کنند، توصیه می‌شود.

جملات برگزیده کتاب ازدواج ناپایدار

  • احترام و محبت صادقانه، نشانگر یک دوستی حقیقی است.
  • عشق و ایمان یکدیگر را ملاقات می‌کنند، عدالت و صلح یکدیگر را می‌بوسند.
  • همدلی به معنای درک احساسات همسر است و اینکه بتوانیم خود را جای او بگذاریم و از دریچه نگاه او دنیا را بنگریم.

در بخشی از کتاب ازدواج ناپایدار می‌خوانیم

می‌خواهم داستان زندگی زوجی را بیان کنم که ازدواج آن‌ها از فاجعه تبدیل به خوشبختی شد، برای حفظ حریم شخصی زوجین، به جای اسامی واقعی از اسم‌های مستعار استفاده کرده‌ام. در دوران دانشگاه با جان و مری دوست بودم. آن‌ها در طول دوران تحصیل و پس از آن همیشه درکنارهم بودند. در نهایت آن‌ها تصمیم گرفتند با هم ازدواج کنند. تمام افراد دانشگاه آن‌ها را زوجی خوشبخت در نظر می‌گرفتند. با هم ازدواج کردند و فصلی جدید از زندگی‌شان شروع شد. چند ماه پس از ازدواجشان، بر سر مسائل کوچک بحث و جدال راه می‌انداختند. سوءتفاهمات بسیاری پدید آمد و زندگی و رابطه‌شان روز‌به‌روز بدتر می‌شد. به‌طور مرتب مرتکب اشتباهاتی می‌شدند که در فصول گذشته به آن‌ها پرداخته‌ام. این اشتباهات شامل بی‌احترامی نسبت به یکدیگر دروغگویی و صادق نبودن باهم و تعارضات مکرر به واسطه سوءتفاهمات می‌شد. در طول چند هفته شرایط و اوضاع وخیم‌تر شد، جدایی عاطفی رخ داد و شروع کردند به نادیده گرفتن یکدیگر و دیگر باهم وقت نمی‌گذراندند.

به محض اینکه از اختلاف‌هایشان آگاهی یافتم، تصمیم گرفتم به آن‌ها کمک کنم تا بر مشکلاتشان غلبه کنند. با هر دوی آن‌ها به‌طور جداگانه صحبت کردم و توصیه نمودم که به خاطر عشق و ازدواجشان هم که شده پایداری به خرج دهند و سعی کنند مشکلاتشان را رفع کنند. به آن‌ها مشاوره دادم تا از تمام اشتباهاتی که ممکن است در آینده مرتکب شوند، اجتناب کنند. راهکارهایی برای بهبود و ترمیم رابطه آسیب‌دیده‌شان ارائه دادم و تشویقشان کردم که باهم صمیمی‌تر شوند. آن‌ها به صحبت‌های من گوش کردند و تصمیم گرفتند تلاش کنند. در نتیجه آن‌ها سعی کردند زندگی عاشقانه خود را احیا کرده و زمان بیشتری را با هم سپری کنند، برای خوشحال کردن یکدیگر، قرار شام برنامه‌ریزی می‌کردند، سعی داشتند با این برنامه‌ها زمانی را که در گذشته هدر داده بودند را جبران کنند. جان و مری سعی کردند نقص‌های یکدیگر را بپذیرند و در مورد سوء‌تفاهمات، مشکلات و راه‌حل آن‌ها باهم صحبت کنند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: چالش‌ها‌ی یک ازدواج ناپایدار
الف- اختلافات مکرر
ب- خودمحوری و انتظارات غیرواقع‌بینانه
ج- سوءتفاهم‌ها
د- جدایی عاطفی
ه- تفاوت‌های اعتقادی و جنسیتی
فصل دوم: اشتباهات زناشویی
الف- بی‌احترامی
ب- خودخواهی
ج- کنترل‌گری
د- بی‌اعتمادی به همسر
ه- دروغگویی به همسر
فصل سوم: هفت تکنیک مهم برای دستیابی به صمیمیت زناشویی
1- گذراندن وقت با یکدیگر
الف- آشپزی کردن و بیرون رفتن با یکدیگر
ب- قرار سینما
ج- بازی و فعالیت‌های مشترک
2- ایجاد و حفظ اعتماد
الف- چگونه اعتمادسازی کنید؟
ب- در میان گذاشتن مشکلات با یکدیگر
ج- اعتماد و صداقت
3- اهمیت ارتباط
الف- شنونده‌ی خوبی باشید
ب- در میان گذاشتن افکار و احساسات
ج- عدم پیش‌داوری و قضاوت
4- حل مشکلات
الف- با مشکلات بجنگید نه با یکدیگر
ب- بحث و گفتگوی سازنده
5- حمایت از اهداف یکدیگر
الف- پشتیبانی و محافظت
ب- دادن انگیزه و اشتیاق
ج- همراهی و همدلی
6- عشق بی‌قید و شرط
7- پذیرش و آزادی
فصل چهارم: راهکارهای افزایش محبت و علاقه
1- پذیرش اشتباهات و جبران آن
2- قرار ملاقات شام دو نفره
3- رویایی و فراتر از تصور بودن
4- خرید هدیه
5- به تکرار بگو عاشقت هستم
فصل پنجم: شاهد مثال
نتیجه‌گیری و جمع‌بندی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ازدواج ناپایدار: هفت راهنمای موثر برای داشتن یک ارتباط عاشقانه و شاد
نویسنده
مترجممریم کاظمی، سمیه حبیب پور
ناشر چاپیانتشارات آپریس
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات62
زبانفارسی
شابک978-622-6601-67-2
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ازدواج ناپایدار

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ازدواج ناپایدار

برای دریافت کتاب ازدواج ناپایدار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.