معرفی و دانلود کتاب استینک دمدمی 7: استینک و راهپیمایی شبانه‌ی زامبی‌ها

عکس جلد کتاب استینک دمدمی 7: استینک و راهپیمایی شبانه‌ی زامبی‌ها
قیمت:
14000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب استینک دمدمی 7: استینک و راهپیمایی شبانه‌ی زامبی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب استینک دمدمی 7: استینک و راهپیمایی شبانه‌ی زامبی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب استینک دمدمی 7: استینک و راهپیمایی شبانه‌ی زامبی‌ها

مگان مک دونالد در کتاب استینک دمدمی 7: استینک و راهپیمایی شبانه‌ی زامبی‌ها داستان استینک، برادر کوچک‌تر جودی دمدمی را روایت می‌کند که همراه با دوستان صمیمی‌اش برای جشن هالووین ترتیب اثر داده‌اند تا یک راه‌پیمایی شبانه با زامبی‌ها برگزار شود؛ اما ماجرا آن‌گونه که در نظر دارند، پیش نمی‌رود. گفتنی‌ است این کتاب ذیل مجموعه کتاب استینک دمدمی به همت انتشارات افق به انتشار می‌رسد.

درباره‌ی کتاب استینک دمدمی 7: استینک و راهپیمایی شبانه‌ی زامبی‌ها

کتابی که پیش روی شماست، با عنوان استینک و راهپیمایی شبانه‌ی زامبی‌ها (Stink and the Midnight Zombie Walk) داستانی برای کودکان، نوشته‌ی مگان مک دونالد (Megan McDonald) و تصویرگری پیتر اچ. رینولدز (Peter H. Reynolds) است. در این اثر که ذیل مجموعه کتاب‌ کودک استینک دمدمی منتشر شده و هفتمین مجلد از این مجموعه است، ماجراهای استینک مودی، ملقب به استینک دمدمی پی گرفته می‌شود؛ یعنی همان برادر محجوب و مؤدب جودی دمدمیِ معروف.

ماجرای کتاب استینک دمدمی 7: استینک و راهپیمایی شبانه‌ی زامبی‌ها از این قرار است که استینک و دوستانش یک برنامه‌ی ویژه و سرگرم‌کننده تدارک دیده‌اند: یک پیاده‌روی شبانه با زامبی‌ها. خیلی هم برای این برنامه هیجان دارند. راستش را بخواهید، استینک و دوستانش عاشق زامبی‌ها هستند. حتی لباس‌خواب‌های‌شان نیز به شکل زامبی است! (اگر بخواهیم با شما صادق باشیم، باید بگوییم در واقع استینک و دوست صمیمی‌اش، وبستر، لباس‌خواب معمولی‌شان را با سس قرمز خط‌خطی و لکه‌دار کرده‌اند...)بنابراین می‌توانید حدس بزنید که آن‌ها بیش از اندازه برای شبی که قرار بود مثل زامبی‌ها توی خیابان راه بیفتند، هیجان داشتند، بااین‌وجود وقوع اتفاقی به کل ماجرا را تغییر می‌دهد.

در شبی که راهپیمایی آغاز شد، استینک و یارانِ غارش با یک زامبی واقعی روبه‌رو شدند و همه‌ی نقشه‌هاشان نقشِ بر آب شد. در واقع، ماجرا از این قرار بود که در شب راه‌پیمایی شبانه با زامبی‌ها، سایه‌هایی ترسناک مثل تارهای غول‌پیکر عنکبوت کف خیابان را پوشانده بودند، اشباح زامبی از درخت‌ها آویزان بودند، جغدی هوهو می‌کرد و همه‌ی این‌ها روی‌هم‌رفته، باعث شده بود استینک و وبستر و باقی دوستان‌شان حسابی بترسند و مو بر تنشان سیخ شود...

بااین‌همه، در طول راه‌پیمایی شبانه‌ی زامبی‌ها، استینک به‌خوبی یاد می‌گیرد با ترس‌های بدون منطقش روبه‌رو شود، اهمیت کار گروهی را یاد می‌گیرد و همچنین، حسابی قوه‌ی تخیلش به کار می‌افتد! مگان مک دونالد در کتاب استینک دمدمی 7: استینک و راهپیمایی شبانه‌ی زامبی‌ها را برای کودکانی نوشته که در کنار علاقه به خواندن داستان‌های طنز، دوست دارند کمی هم ماجراجویی کنند.

کتاب استینک دمدمی 7: استینک و راهپیمایی شبانه‌ی زامبی‌ها نخستین بار در هشتم مارس سال 2011 منتشر و با استقبال گسترده‌ی نوجوانان همراه شد. این اثر را ریحانه جعفری به زبان فارسی ترجمه کرده و انتشارات افق ترجمه‌ی او را به انتشار رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های استینک دمدمی

آثاری که ذیل مجموعه‌ی استینک دمدمی (Stink Moody) به انتشار رسیده‌اند، داستان‌هایی خواندنی در حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان‌اند که جملگی بر محور ماجراهای جذاب و مهیجی می‌گردند که پیرامون شخصیتی به نام «استینک» رخ می‌دهد؛ پسربچه‌ای بامزه و باهوش که همچون خواهر بزرگش، جودی دمدمی، از دیوار راست هم بالا می‌رود!

اگر پیش‌تر مجموعه‌‌ی پرطرفدار «جودی مودی» به قلم مگان مک دونالد را مطالعه کرده باشید، به خوبی به خاطر دارید که استینک، برادر جودی دمدمی معروف است. اکنون این نویسنده در مجموعه کتاب‌های استینک دمدمی به سراغ برادر جودی رفته و به ماجراهای خلق‌شده توسط او می‌پردازد.

مجموعه داستان‌های استینک دمدمی سرشار از وقایعی طنز و صحنه‌هایی مفرح‌اند. به همین جهت نیز هر مخاطب خردسالی را به سادگی با خود همراه می‌سازند. نویسنده‌ی کتاب‌های مجموعه‌ی مورد بحث، مگان مک دونالد، نام دارد. او، چنان‌که در مصاحبه‌ای گفته، اغلب حوادث داستان‌های سریِ جودی دمدمی و استینک دمدمی را از خاطرات دوران خردسالی‌اش در مدرسه اقتباس کرده است.

گفتنی است که مجموعه‌ی استینک دمدمی تاکنون به اغلب زبان‌های مهم دنیا ترجمه شده، در شمارگانی بالا به فروش رسیده، و افتخاراتی فراوان را برای خالق خود به ارمغان آورده است. ناشر این مجموعه در ایران، گروه انتشاراتی «افق» است. همچنین، شایان ذکر است که مجلد دوم این مجموعه (استینک و آب نبات گنده‌ی فک از کارانداز) موفق شده جایزه‌ی "New Mexico Land of Enchantment" را برای نگارنده‌اش به ارمغان آورد.

مجموعه‌ی استینک دمدمی 15 مجلد را در بر می‌گیرد که از میان آن‌ها، ده کتاب به زبان فارسی برگردانده شده‌اند. در ادامه، نام این کتاب‌ها را به ترتیب زمان انتشار ملاحظه خواهید کرد: «استینک هی آب می‌رود!»، «استینک و آب نبات گنده‌ی فک از کارانداز»، «استینک و بوگندوترین کتانی‌های دنیا»، «استینک و سفر پرماجرا با خوکچه های هندی»، «استینک اَبَرقهرمان منظومه‌ی شمسی»، «استینک و نبرد نهایی کُشتی انگشتی»، استینک و راه‌پیمایی شبانه‌ی زامبی‌ها، «استینک و قورباغه‌ی عجیب و غریب»، «استینک و یک شب خوابیدن کنار کوسه‌ها» و «استینک و حمله‌ی کپک غولی».

گفتنی است تصویرگری هر پانزده مجلد را پیتر.اچ. ری‌نولدز (Peter H. Reynolds) بر عهده داشته است.

نکوداشت‌های کتاب استینک دمدمی 7: استینک و راهپیمایی شبانه‌ی زامبی‌ها

  • یک جشنواره‌ی پر از زامبی که تعدادی بچه‌ی دبستانی، از جمله قهرمان داستان، استینک، و رفقای شادابش را شامل می‌شود... لحن حال‌خوب‌کن مگان مک دونالد در کتاب استینک و راهپیمایی شبانه‌ی زامبی‌ها برای خوانندگان بسیار تشویق‌کننده است. (نقد کتاب کرکوس)
  • هر خواننده‌ی جوانی که به زامبی‌ها و تمام خزنده‌هایی که با این موجودات مرده مرتبط هستند علاقه دارد، مطمئناً کتاب استینک دمدمی 7: استینک و راهپیمایی شبانه‌ی زامبی‌ها را دوست خواهد داشت. وقتی استینک و دوستانش در نهایت به‌طرز احمقانه‌ای خود را می‌ترسانند، نخندیدن به آن‌ها سخت است! (Marya Jansen-Gruber، از وب‌سایت lookingglassreview)

  • چند‌ش‌آور و خنده‌دار. کتاب استینک و راهپیمایی شبانه‌ی زامبی‌ها در مورد استینک دمدمی است . این کتاب دانش‌آموزان جوان، والدین، معلمان، و سایر بزرگسالان را درگیر خود می‌کند. (بوک لیست)

کتاب استینک دمدمی 7: استینک و راهپیمایی شبانه‌ی زامبی‌ها مناسب چه کسانی است؟

مگان مک دونالد کتاب استینک دمدمی 7: استینک و راهپیمایی شبانه‌ی زامبی‌ها را برای کودکان رده‌ی سنی 6 تا 9 سال نوشته است؛ به‌ویژه آن‌هایی که عاشق داستان‌های طنز و هیجان‌آور هستند، بیش از همه از مطالعه‌ی کتاب نامبرده لذت می‌برد. با این وجود، از آن‌جا که مجموعه‌ی استینک دمدمی سنّ‌وسال نمی‌شناسد، همه‌ی افراد می‌توانند این اثر را دوست داشته باشند.

با مگان مک دونالد بیشتر آشنا شویم

مگان مک دونالد (Megan McDonald) در سال 1959 و در پیتسبرگِ آمریکا چشم به جهان گشود. خردسال بود که اولین داستان‌هایش را نوشت، بعدتر و در سنین دانشگاه و دبیرستان، نویسندگی را به شکل یک حرفه دنبال کرد. او بیش از هرچیز موفقیت خود را مرهون داستان‌هایی است که در حیطه‌ی ادبیات کودک و نوجوان به رشته‌ی تحریر در آورده است. آنچه نام مگان مک دونالد را بر سر زبان‌ها انداخت، مجموعه کتاب‌های «جودی دمدمی» بود؛ مجموعه‌ی طنزی خواندنی‌ای که تاکنون بسیاری از کودکان جهان را شیفته‌ی عالم قصه‌ها و کتاب‌ها ساخته است. کتاب‌های «جودی مشهور می‌شود»، «جودی و فهرست آرزوها»، «جودی و تابستان پرماجرا»، «جودی مریخی می‌شود» و «جودی ملکه می‌شود»، اسامی برخی از بهترین داستان‌های مجموعه‌ی نامبرده هستند.

از میان دیگر آثار مگان مک دونالد می‌توان به دو مجموعه‌ی پرخواستار دیگر با عناوین «دختران آمریکایی»، استینک دمدمی و «باشگاه خوهران» اشاره کرد.

بد نیست اشاره کنیم جان شولتز، فیلمساز برجسته‌ی آمریکایی فیلمی را با الهام از کتاب‌ جودی و تابستان پرماجرا تحت همین عنوان به سال 2011 ساخت. جوردانا بیتی، هنرپیشه‌ی مشهور استرالیایی، در نقش جودی دمدمی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است.

در بخشی از کتاب استینک دمدمی 7: استینک و راهپیمایی شبانه‌ی زامبی‌ها می‌خوانیم

شمارش معکوس! یک، دو، سه، چهار، بیشتر از پنج ساعت تا راه‌پیمایی نیمه‌شب زامبی مانده بود! استینک هفده ‌دقیقه کلمه‌هایی را که با حرف ز در فرهنگنامه‌ی شروع می‌شدند، خواند. سیزده دقیقه کتاب‌های زامبی را خواند و یازده‌ دقیقه کتاب‌های طنز را. روی‌هم‌رفته شد چهل و یک دقیقه مطالعه.

دوازده دقیقه با آسترو بازی کرد. سی‌وسه دقیقه کاراته تمرین کرد. بیست‌وشش دقیقه جودی را وقتی داشت روی لباس دکتر زامبی کار می‌کرد، یواشکی پایید.

بالاخره وقتش رسید!

استینک لباس خیمه‌شب‌بازی‌اش را پوشید. صورتش را سبز کرد. با رژلب پایین دهان و گوش‌هایش خون سرخ کشید. کلاه سیلندری‌اش را گذاشت روی سرش و گفت: «بجنب چارلی. وقت رفتن است.»

وقتی خانواده‌ی دمدمی رسیدند به کتاب‌فروشی قورباغه‌ی آبی، شاهزاده‌های زامبی و گاوچران‌ها، دزدان دریایی و اَبَرقهرمان‌ها توی پیاده‌رو، حسابی آنجا را شلوغ کرده بودند. استینک خانم معلمش یعنی خانم د. را دید. خانم د. با یک‌عالمه بچه‌ی کوچولو از مدرسه‌ی ویرجینیا دِیر آمده بودند.

فهرست مطالب کتاب

درباره‌ی نویسنده
درباره‌ی تصویرگر
حال به‌هم زن
بوکده
ج. ب. ن چیست؟
کالباس نفرین‌شده‌ی زامبیایی
خانم زامبی ناهار
کابوس در خیابان کروآکر
زامبی کروِلا
راه‌پیمایی شبانه‌ی زامبی‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب استینک دمدمی 7: استینک و راهپیمایی شبانه‌ی زامبی‌ها
نویسنده
مترجمریحانه جعفری
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات120
زبانفارسی
شابک978-600-353-240-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
14000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب استینک دمدمی 7: استینک و راهپیمایی شبانه‌ی زامبی‌ها

برای دریافت کتاب استینک دمدمی 7: استینک و راهپیمایی شبانه‌ی زامبی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.