معرفی و دانلود کتاب اصول مربیگری پرورش اندام پزشکی ورزشی

عکس جلد کتاب اصول مربیگری پرورش اندام پزشکی ورزشی
قیمت:
۸۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اصول مربیگری پرورش اندام پزشکی ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اصول مربیگری پرورش اندام پزشکی ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اصول مربیگری پرورش اندام پزشکی ورزشی

با کتاب اصول مربیگری پرورش اندام پزشکی ورزشی، دوره‌ی طلایی مربی‌گری حرفه‌ای خود را رقم بزنید! صادق سلامی و علی پاکدل، نویسندگان این اثر موفق و از اعضای فدراسیون رسمی پرورش اندام، نگرش علمی و اصولی شما را در طراحی تمرینات ورزش‌های پرورش اندام تقویت خواهند کرد و دانش مربیان این حوزه را به سطح استاندارهای بین‌المللی خواهند رساند.

درباره‌‌ی کتاب اصول مربیگری پرورش اندام پزشکی ورزشی

دیگر دوره‌ی مربی‌گری پرورش‌ اندام بر اساس شیوه‌های قدیمی و غیراصولی سرآمده است. تجربه نشان داده گاهی به‌کاری‌گیری متد‌های سنتی در ارائه‌ی برنامه‌های ورزشی نه تنها سودی به حال پیشرفت حرفه‌ای ورزشکاران نداشته، بلکه با آسیب و مضرات خود بسیاری از افراد مستعد و پرتلاش را در دور مسابقات و رقابت‌ها نیز کنار گذاشته. کتاب اصول مربیگری پرورش اندام پزشکی ورزشی قرار است به مربیان حرفه‌ای این حوزه کمک کند تا بیش از هر زمان دیگری دیدگاه علمی و اصولی را وارد روند آموزشی کنند و برنامه‌ی تمرینات شاگردان و ورزشکاران خود را به بهترین شیوه مدیریت و اداره کنند. صادق سلامی و علی پاکدل، که نویسندگان این کتاب و اعضای فدراسیون رسمی پرورش اندام نیز هستند، راهنمای اصلی شما در طول این آموزش می‌باشند.

بزرگ‌ترین مربیان پرورش اندام دنیا، در یک ویژگی مهم اشتراک دارند و آن هم توجه به اصول پزشکی و فیزیولوژی ورزشی در طراحی و ارائه‌ی تمرینات است. در حقیقت یک مربی توانمند و حرفه‌ای کسی‌ست که علاوه بر تسلط بر اصول و قواعد اصلی ورزش زیبایی اندام، در رشته‌هایی همچون فیزیولوژی ورزشی، علم تغذیه و حتی علوم بیو‌شیمی نیز دانش و مهارت نسبی کسب کند؛ حتی در این بین بسیاری از مربیان رشته‌های فینتس دوره‌ها و کلاس‌های روان‌شناسی را نیز پشت سر می‌گذارند. کتاب اصول مربیگری پرورش اندام پزشکی ورزشی که توسط دو تن از مربیان بین‌المللی ورزش پرورش اندام نوشته شده، مجموعه‌ی جامعی از هر آن‌چه باید راجع به مربی‌گری حرفه‌ای این رشته بدانید در اختیار شما خواهد گذاشت و طیف متنوع و پرکاربردی از دانش‌های مربوط به این حوزه را با شما مرور خواهد کرد. همچنین در میان فصل‌های مختلف این کتاب، نویسندگان به‌طور ویژه بر آشنایی مربیان با فیزیولوژی بدن تأکید خواهند داشت.

موضوع دیگری که کتاب اصول مربیگری پرورش اندام پزشکی به طور مفصل و اختصاصی به آن پرداخته، مبانی و اطلاعات لازم و اولیه در حوزه‌ی علم پزشکی است که باید آگاهی بر آن را برای هر مربی و ورزشکار پرورش اندامی واجب دانست. نکته‌ی طلایی در خصوص این کتاب آن است که نویسندگان اثر در کنار انتقال دیدگاهی کامل و علمی و اصولی از موضوعات پزشکی در ورزش، زبانی ساده و ملموس اتخاذ کنند تا موضوعات بعضاً پیچیده‌ی پزشکی برای عموم خوانندگان این کتاب قابل‌درک و البته لذت‌بخش باشد. با خواندن فصل‌های جذاب و مفید کتاب اصول مربیگری پرورش اندام پزشکی امید آن می‌رود که مربیان ورزش‌های زیبایی اندام در آینده، روند اصولی‌تر و برنامه‌ریزی پربازده‌تری در تمرینات شاگردان خود پیش بگیرند و با آگاهی بهتر از ساختار جسم انسان و نحوه‌ی عملکرد آن آینده‌ی حرفه‌ای پرافتخار و همراه سلامت و تندرستی را برای ورزشکاران رقم بزنند. این کتاب توسط یکی از ناشرین برتر در حوزه‌ی کتاب‌های ورزشی، یعنی انتشارات حتمی به دست علاقه‌مندان رسیده است.

کتاب اصول مربیگری پرورش اندام پزشکی برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این اثر آموزنده را به تمامی مربیان رشته‌ی پرورش اندام، فیتنس، بادی کلاسیک و تمام زیرمجموعه‌های ورزش زیبایی اندام توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب اصول مربیگری پرورش اندام پزشکی ورزشی می‌خوانیم

زمانی که بیلی روبین برای اهدافی که در بدن بر عهده دارد به روده‌ها تخلیه شد تحت تاثیر باکتری‌هایی که در روده‌ها قرار دارند تجزیه شده و در این مرحله است که به رنگ زرد درمی‌آید و دلیل زردرنگ بودن مدفوع آدمی در شرایط طبیعی نیز وجود مقادیر کم همین بیلی روبین در آن است و زمانی که بیلی روبین بدن به هر دلیلی افزایش می‌یابد بدن نیز به زردی می‌گراید که در علم پزشکی از این زردی به Jaundice تعبیر می‌شود. بارها و بارها این نمونه از زردی‌ها را در بدن و در صورت و سیما و چهره و حتی چشمان افرادی که از دزهای افراطی استروئیدهای خوراکی استفاده کرده و دوره‌های دارویی خود را نیز به شدت طولانی می‌کنند شاهد بوده و شاید در دوران کودکی و زمانی که هپاتیت گرفته‌اید آن را در بدن خود دیده‌اید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
مقدمه‌ی نویسنده
فصل 1: کبد
فصل 2: کلیه ‌ها
فصل 3: تیروئید
فصل 4: هیپوفیز
فصل ‌5: بیضه‌ها و‌ هورمون مردانه‌ی تستوسترون
فصل 6: پروستات
فصل 7: استروژن، هورمون زنانه
فصل 8: الکترولیت ‌ها
فصل 9: هورمون رشد انسانی و افزایش سنتز پروتئین
فصل 10: پانکراس و انسولین
فصل 11: کلسترول
فصل 12: تاثیر رفتارهای متعادل و معقول جنسی بر رشد عضلات
فصل 13: آزمایش‌ های ادرار
فصل ‌14: دوپینگ از عهد‌ عتیق تا‌ نسل جدد
فصل 15: دوپینگ در فعالیت ‌های ورزشی
فصل 16: دوپینگ خونی
فصل 17: ردیابی دوپینگ، تست  ‌های بزاق
فصل 18: درس عبرت، سرانجام یک اسطوره

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اصول مربیگری پرورش اندام پزشکی ورزشی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات125
زبانفارسی
شابک978-600-355-261-6
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی، کتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب اصول مربیگری پرورش اندام پزشکی ورزشی

برای دریافت کتاب اصول مربیگری پرورش اندام پزشکی ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.