معرفی و دانلود کتاب کراس فیت: همه چیز درباره کراس فیت

عکس جلد کتاب کراس فیت: همه چیز درباره کراس فیت
قیمت:
۷۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کراس فیت: همه چیز درباره کراس فیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کراس فیت: همه چیز درباره کراس فیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کراس فیت: همه چیز درباره کراس فیت

علی پاکدل و صادق سلامی، نویسندگان کتاب کراس فیت: همه چیز درباره کراس‌ فیت در تلاش‌اند رشته‌ی ورزشی کراس فیت را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار دهند و ضمن تشریح ماهیت و اصول آن، فواید و اصطلاحات رایج را معرفی کنند. نویسندگان برنامه‌هایی برای تمرینات ارائه می‌دهند و در نهایت، کتاب را با ایرادات و نقدهای واردشده به این رشه‌ی ورزشی، به پایان می‌رسانند.

درباره‌ی کتاب کراس فیت: همه چیز درباره‌ی کراس‌ فیت

کراس‌ فیت نخستین‌بار در سال 2000 در ایالات متحده بنیان گذاشته شد و در بازه‌ی زمانی کوتاهی، کل دنیا را فرا گرفت. بااین‌حال تنها چند سال است که به ایران وارد شده و برای شماری از مردم، همچنان شناخته‌شده نیست. در این میان، کتاب کراس فیت: همه چیز درباره‌ی کراس‌ فیت، نوشته‌ی صادق سلامی و علی پاکدل، منبع جامع و کاملی است که اطلاعات ارزنده‌ای را درباره‌ی این رشته‌ی ورزشی ارائه می‌دهد.

کراس فیت در واقع تلفیقی از وزنه‌برداری، ژیمناستیک، دو میدانی و بدنسازی است که کاهش وزن، فیتنس شدن بدن، افزایش کیفیت زندگی و سلامت، تقویت سیستم قلب و عروقی، بهبود کارکرد سیستم تنفسی و کاهش تنش‌های روحی را به همراه دارد.

کتاب پیش رو با شرح کلیات این رشته آغاز می‌شود و سپس به ذکر فواید آن می‌پردازد. در ادامه، هشدارهایی را مطرح می‌کند که لازم است ورزشکاران هنگام تمرین مدنظر قرار دهند. معرفی اصطلاحات و لغات رایج در این حوزه نیز یک فصل از این کتاب را به خود اختصاص داده است.

علی پاکدل و صادق سلامی برای کسب درک بهتر ماهیت کراس فیت، چند برنامه‌ی علمی حرفه‌ای و باشگاهی ارائه می‌دهند تا مخاطب با سازوکار تمرینات بیشتر آشنا شود. یکی دیگر از فصول کتاب کراس فیت: همه چیز درباره‌ی کراس‌ فیت نیز اختصاصاً برای کسانی نوشته شده که قصد دارند تمرینات ارائه‌شده را در منزل انجام دهند. در این فصل، برنامه‌های تمرین از صفر تا صد تشریح می‌شود تا از چالش‌ها و مشکلات احتمالی پیشگیری کند.

شایان ذکر است که کراس فیت از رژیم غذایی حساب‌شده‌ی معمول بی‌نیاز است. بااین‌حال نتایج به‌دست‌آمده از پژوهش‌ها حاکی از آن است که رژیم پالئو (رژیم غذایی غارنشینان)، برای ورزشکاران این حوزه، بهترین گزینه است. ازاین‌رو، جزئیات آن در کتاب تشریح شده و تمامی اصول آن در اختیار خوانندگان قرار گرفته است.

در نهایت، نویسندگان کتاب را با ذکر نقدها و ایرادات واردشده به این رشته به پایان می‌رسانند. این کتاب را انتشارات حتمی، ناشر تخصصی علوم ورزش و پزشکی منتشر کرده است.

کتاب کراس فیت: همه چیز درباره‌ی کراس‌ فیت برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به ورزشکاران و علاقه‌مندان ورود به این رشته توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب کراس فیت: همه چیز درباره کراس فیت می‌خوانیم

کراس‌فیت ورزشی است که شما در طول اجرای حرکات تمرینی این رشته، کالری بسیار زیادی را می‌سوزانید و این سوزاندن کالری حتی تا ساعت‌ها پس از اتمام تمرین روزانه نیز ادامه می‌یابد و از این نظر این رشته را در زمینه‌ی کاهش وزن نیز می‌توان بر دیگر رشته‌ها که در باشگاه‌های همجوار پیاده می‌شوند، ارجح دانست، چراکه فرد در این رشته سریع‌تر از دیگر رشته‌ها وزن زاید خود را از دست می‌دهد. بسیاری از حرکات تمرینی کراس‌فیت بر این اساس طراحی شده‌اند که شما در طول اجرا از وزن بدن خود به‌عنوان نیروی مقاوم استفاده کنید.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: تمرینات روزانه‌ی کراس‌فیت
فصل 2: ترمینولوژی کراس‌فیت
فصل 3: دروازه‌ی ورود به جهنم
فصل 4: کراس‌فیت در خانه
فصل 5: Paleo، رژیم غذایی غارنشینان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کراس فیت: همه چیز درباره کراس فیت
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات108
زبانفارسی
شابک978-600-355-326-2
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کراس فیت: همه چیز درباره کراس فیت

پرویز احمدی
۱۴۰۳/۱/۲۱
این کتاب فقط برای کسانی که کراسفیت رو نمیشناسن و میخوان باهاش آشنا بشن و کسایی که تازه میخوان کراسفیت رو شروع کنن خوبه ولی برای کسایی مثل من که چند ساله حرفه ای کراسفیت کار میکنم اصلا چیز جدیدی نداره من وقتی دیدم نوشته همه چیز درباره کراسفیت فکر کردم که یه سری راهنمایی های خوب برای رشد و پیشرفت و و ورزشکار میگه چیزهای آموزش میده که سطح توانایی استقامت ورزشکار رو بیشتر کنه به نظر من اسم کتاب گمراه کننده هست و من فکر کردم یه سری راز های تمرینی بگه که باعث بشه رکورد های بهتری بزنیم ولی دیدم اصلا هیچی نگفته و بر عکس بابت آسیب خیلی کش داده در صورتی که از نظر بنده که چند سال تجربه کراسفیت دارم اصلا اینطوری نیست چون من قبلا رزمی کار میکردم و یه مدتی پاورلیفتینگ تمرین کردم بدنم خیلی آسیب داشت از وقتی که کراسفیت رو جدی شروع کردم و حرفه ای دارم تمرین میکنم تقریبا احساس میکنم همه ی آسیب هام خوب شده و الان هیچی مشکلی ندارم با اینکه من خیلی با شدت بالا و خیلی زیاد تمرین میکنم البته باید بگم که درست و اصولی تمرین کردن شرطه در کل کتاب واسه کسایی خوبه که اصلا کراسفیت رو نمیشناسن
Nematollahi.za.74@gmail.c
۱۴۰۳/۱/۵
بهترین و کامل‌ترین کتاب در رابطه با کراسفیت 🌺🌺
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب کراس فیت: همه چیز درباره کراس فیت

برای دریافت کتاب کراس فیت: همه چیز درباره کراس فیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.