معرفی و دانلود کتاب پیلاتس ورزشی برای تمام فصول

عکس جلد کتاب پیلاتس ورزشی برای تمام فصول
قیمت:
۶۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پیلاتس ورزشی برای تمام فصول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پیلاتس ورزشی برای تمام فصول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پیلاتس ورزشی برای تمام فصول

با کتاب پیلاتس ورزشی برای تمام فصول، اصول پایه‌ای و نکات طلایی ورزش فینتس را خودآموز یاد بگیرید. صادق سلامی و علی پاکدل، نویسندگان این کتاب موفق و از اعضای رسمی فدراسیون پرورش اندام به شما کمک می‌کنند تا کلاس درس پیلاتس را با کم‌ترین هزینه و امکانات و مطابق با اصول و استاندارد‌های بین‌المللی، در خانه و محل کار خود برپا کنید و از هر فرصت کوتاهی برای بالا بردن تناسب‌اندام و تندرستی خود بهره ببرید.

درباره‌‌ی کتاب پیلاتس ورزشی برای تمام فصول

برای آغازِ تمرینات پیلاتس و شروع اصولی ورزش فیتنس نیازی به صرف هزینه‌های گزاف و تهیه‌ی وسایل گران‌قیمت نیست. کتاب پیلاتس ورزشی برای تمام فصول به شما کمک می‌کند تا پیلاتس را از همین امروز و با داشتن کم‌ترین امکانات آغاز کنید. البته همیشه برای شروع ورزش حرفه‌ای همراهی و کمک یک راهنمای خبره و باتجربه نیاز است. شما نیز در این مسیر تنها نخواهید بود! صادق سلامی و علی پاکدل از مشاوران بین‌المللی ورزش و تناسب‌اندام و نویسندگان این اثر کاربردی، در هر مرحله از این تمرینات کنار شما خواهند بود و الفبا و اصول اولیه‌ی ورزش محبوب پیلاتس را یک‌به‌یک با شما مرور خواهند کرد.

معرفی و دانلود کتاب پیلاتس ورزشی برای تمام فصول

این روز‌ها ورزش پیلاتس به یکی از پرطرفدار‌ترین شاخه‌های ورزشی در میان گروه‌های مختلف سنی تبدیل شده. رشته‌ای که در کنار فواید بی‌نظیر آن برای تناسب‌اندام و سلامت بدن، برای هر فردی با هر سطح توانایی جسمانی مفید بوده و همچنین در هر فرصتی و تنها با در اختیار داشتن تعدادی وسایل ابتدایی و مکانی کوچک قابل‌اجراست. در این بین، پیلاتس برای افرادی که تجربه‌ی کم‌تری در فعالیت‌های بدنی دارند و اشخاصی که فرصت و زمان زیادی برای ورزش ندارند نیز از گزینه‌های محبوب برای تحرک روزانه‌ به شمار می‌رود. با تمام این‌ها، بسیاری از افراد علاقه‌مند به داشتن برنامه‌ی ورزشی، درست نمی‌دانند برای شروع پیلاتس از کجا و چطور شروع کنند. نویسندگان کتاب پیلاتس ورزشی برای تمام فصول، که خود از اعضای رسمی فدراسیون پرورش اندام هستند گره این مشکل را برای شما باز خواهند کرد و صفر تا صد مبانی اولیه‌ی ورزش پیلاتس را به شما آموزش خواهند داد. مؤلفان این اثر خواندنی در ابتدای راه، مخاطب را با ابزار‌ و لوازم مورد نیاز برای شروع ورزش آشنا خواهند کرد و سپس تمرینات را به صورت طبقه‌بندی شده از سر خواهند گرفت و در کنار توضیح کامل هر تمرین، تصاویری برای راهنمایی بیشتر مخاطب ارائه می‌کنند تا انجام حرکات به‌صورت کاملاً حرفه‌ای و بدون خطا برای همه‌ی مشتاقان ورزش فراهم شود.

در فصلی از کتاب پیلاتس ورزشی فصلی فواید این ورزش پرفایده به‌طور مفصل شرح داده شده و در کنار ارائه‌ی تمرینات ویژه برای تقویت عضلات سرینی، بخش مجزایی نیز به تأثیر پیلاتس بر درمان سلولیت اختصاص داده شده است. تاریخچه و فلسفه‌ی پیلاتس، تأثیر پیلاتس بر چربی‌سوزی و فواید روانی این ورزش از دیگر سرفصل‌های جذاب این اثر جامع و خواندنی هستند. در نهایت کتاب پیلاتس ورزشی برای تمام فصول ضمن فراهم آوردن آشنایی اولیه‌ی با اصول و مبانی پیلاتس، بساط اجرای تمرینات ابتدایی آن را برای شما فراهم می‌آورد و در ادامه، راه را برای پیگیری حرفه‌ای‌تر این رشته‌ی محبوب ورزشی هموار‌تر می‌کند.

این اثر ارزشمند با تلاش‌های انتشارات حتمی به دست‌علاقه‌مندان می‌رسد.

کتاب پیلاتس ورزشی برای تمام فصول برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به ورزش‌های فینتس و شاخه‌ی پیلاتس و همچنین علاقه‌مندان به ورزش در خانه حتماً از مطالب مفید این کتاب آموزنده استفاده خواهند کرد.

در بخشی از کتاب پیلاتس ورزشی برای تمام فصول می‌خوانیم

برخلاف سلولیت اولیه که افزایش حجم توده‌ چربی زاید انباشته‌شده در زیر پوست سبب بروز آن می‌شد در این نوع از سلولیت که سلولیت ثانویه نامیده می‌شود دلیل اصلی بروز این ناهنجاری، تخریب بافت پوست در اثر عواملی همانند تابش شدید و طولانی‌مدت اشعه آفتاب، پیری و کهولت سن، کاهش سریع وزن و موارد مشابه دیگر می‌باشد و این نظریه تا حدود زیادی به نظریه‌ای که پیشتر Markman و Barton در تعریف و توصیف معضل سلولیت ارائه داده بودند شبیه بود.

همانند Markman و Lockwood، Barton نیز عقیده داشت که در سلولیت ثانویه به‌دلیل تخریب لایه‌های زیرین پوست که می‌تواند در اثر عوامل مختلفی رخ داده باشند پوست، توانایی مهار چربی در زیر لایه‌های زیرین خود را از دست می‌دهد و تودۀ چربی فراوان، به قسمت‌های سطحی‌تر پوست نفوذ کرده و نمای اسفنجی (برآمده و فرو رفته) که صد البته نمای به‌غایت زشتی است را به پوست بدن می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: سلولیت
فصل 2: فیتنس در خانه
فصل 3: تقویت موضعی میان عضلات سرینی
فصل 4: پیلاتس
فصل 5: حرکات تمرینی پیلاس
فصل 6: برنامه تمرینی پیلاتس
فصل 7: فواید پیلاتس

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پیلاتس ورزشی برای تمام فصول
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات83
زبانفارسی
شابک978-600-355-260-9
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پیلاتس ورزشی برای تمام فصول

mina shah
۱۴۰۳/۱/۲۷
از ادبیات نویسنده خیلی جاها خوشم نیومد و هجوگویی زیاد داشت. با اینکه حقیقت رو بیان میکرد یکم منفی بود انگار انرژیش موقع نوشتن.. اما اطلاعات مفیدی هم داشت در فصول اول.. تمارین پراکنده بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب پیلاتس ورزشی برای تمام فصول

برای دریافت کتاب پیلاتس ورزشی برای تمام فصول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.