معرفی و دانلود کتاب مربیگری زورخانه‌ای درجه 3 ملی

عکس جلد کتاب مربیگری زورخانه‌ای درجه 3 ملی
قیمت:
۷۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مربیگری زورخانه‌ای درجه 3 ملی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مربیگری زورخانه‌ای درجه 3 ملی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مربیگری زورخانه‌ای درجه 3 ملی

کتاب مربیگری زورخانه‌ای درجه 3 ملی نوشته‌ی علیرضا غلامی است. این کتاب شامل نکاتی کاربردی و مهم برای مربیان این رشته‌ است تا بتوانند با ورزشکاران به خوبی ارتباط گرفته و به بهترین شکل آن‌ها در این مسیر برای رسیدن به هدف خود، همراهی نمایند.

درباره‌ی کتاب مربیگری زورخانه‌ای درجه 3 ملی

کتاب مربیگری زورخانه‌ای درجه 3 ملی از هجده فصل تشکیل شده و شامل سه بخش کلی است. پیش از آن‌که بیشتر در باب کتاب بگوییم، مقدمه‌ای ضرورت دارد.

در رشته‌ی مربی‌گری یکی از سخت‌ترین مسائل آموزش به کودکان و نوجوانان است زیرا هر اشتباه کوچکی ممکن است تأثیر غیرقابل باوری بر روحیه‌ی ورزشکار وارد آورده و او را به کل از ادامه دادن مسیر منصرف نماید. آموزش به نوجوانان باید به گونه‌ای باشد که هم او را به یادگیری مشتاق نماید و هم مطالب کاملاً برای او قابل فهم و درک باشند. هنری مربی این است که فرد را به حوزه‌ی موردنظر علاقه‌مند نماید و به او کمک کند تا پله به پله مسیر پیشرفت را طی کرده و به قله‌های موفقیت برسد.

ورزش‌های زورخانه‌ای مجموعه‌ای از تمرینات قدرتی می‌باشند که با آواز همراهند و قدمتشان به حدود دو هزار سال پیش باز می‌گردد. این ورزش باستانی نه فقط یک دستور برای انجام تمرینات مختلف است بلکه راه و روشی برای تعیین سبک زندگی بوده و به نوعی تمام ابعاد زندگی ورزشکار را دخیل می‌نماید. بزرگان این ورزش، ورزشکاران و شاگردان خود را برای پهلوانی آماده کرده و می‌کوشند تا منش و رفتاری مانند پوریای ولی و غلامرضا تختی به آنان بیاموزند.

این ورزش شامل نه درجه‌ی مختلف است که درجه‌ی اول کمترین درجه‌ی آن و درجه‌ی نه والاترین درجه در آن است. درجه‌ی سه یکی از درجات میانی است که ورزشکاران در این رتبه باید دست کم هجده سال و سه سال سابقه‌ی فعالیت در این ورزش را داشته باشند. کتاب مربیگری زورخانه‌ای درجه 3 ملی نوشته‌ی علیرضا غلامی راهنمایی برای مربیان فعال در این سطح است. این کتاب شامل نکاتی مهم و راهبردی برای ارتباط با کودکان و نونهالان و آموزش به آن‌ها است.

بخش اول این کتاب به ذکر مقدمات پرداخته و شرح می‌دهد که ورزش چیست، ورزش‌های زورخانه‌ای چطور شکل گرفته‌اند و چه اهمیتی دارند. بخش دوم به توضیح نحوه‌ی ارتباط گرفتن با کودکان و نونهالان اختصاص یافته و نویسنده در این بخش از مسائلی همچون «دلیل اضطراب کودکان در ورزش»، «برقراری ارتباط موثر با کودک»، «موفقیت و شکست از نظر نونهالان و کودکان» و... سخن می‌گوید. در نهایت بخش آخر کتاب به شرح بعضی از تمارین مقدماتی پرداخته است. از عناوین فصل‌های این بخش می‌توان به «میل‌گیری»، «پای زدن» و «دعا و خروج» اشاره کرد.

این کتاب توسط انتشارات حتمی به چاپ رسیده است.

کتاب مربیگری زورخانه‌ای درجه 3 ملی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای مربیان فعال در این حوزه مناسب و مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب مربیگری زورخانه‌ای درجه 3 ملی می‌خوانیم

مهارت پا زدن در ورزش زورخانه‌ای جزو فعالیت‌های هوازی است که موجب افزایش استقامت قلبی - تنفسی می‌شود؛ لذا کیفیت درست و سرعت مناسب انجام دادن حرکات برای رسیدن به این مهم ضروری است. افزایش استقامت قلبی - تنفسی موجب افزایش سطح سلامت و جلوگیری از بیماری‌های قلبی عروقی می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: اهمیت مطالعه‌ی حضور نونهالان و نوجوانان در ورزش
فصل 2: ورزش برای کیست؟
فصل 3: چرا به مربیگری نونهالان و نوجوانان می‌پردازید
فصل 4: چرا نونهالان و نوجوانان ورزش را انتخاب می‌کنند یا کنار می‌گذارند؟
فصل 5: موفقیت و شکست از نظر نونهالان و نوجوانان
فصل 6: دلایل اضطراب کودکان در ورزش
فصل 7: برقراری ارتباط مؤثر با کودک
فصل 8: تاریخچه
فصل 9: معماری و تجهیزات
فصل 10: ورودی گود (استقرار جرگه)
فصل 11: شنو رفتن
فصل 12: نرمش‌های زورخانه‌ای
فصل 13: میل‌گیری
فصل 14: پای زدن
فصل 15: پای آخر
فصل 16: دعا و خروج
فصل 17: تیمی زورخانه‌ای
فصل 18: تکفر و کفگرد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مربیگری زورخانه‌ای درجه 3 ملی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات109
زبانفارسی
شابک978-600-355-236-4
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مربیگری زورخانه‌ای درجه 3 ملی

برای دریافت کتاب مربیگری زورخانه‌ای درجه 3 ملی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.