معرفی و دانلود کتاب اصول مربیگری پاورلیفتینگ

عکس جلد کتاب اصول مربیگری پاورلیفتینگ
قیمت:
۶۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اصول مربیگری پاورلیفتینگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اصول مربیگری پاورلیفتینگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اصول مربیگری پاورلیفتینگ

با کتاب اصول مربیگری پاورلیفتینگ، دانش خود در رشته‌ی وزنه‌برداری قدرتی را به سطح جهانی برسانید. صادق سلامی و علی پاکدل، از مشاوران بین‌المللی ورزشی، با توصیه‌های راهبردی خود در این اثر به شما در برداشتن قدم‌های حرفه‌ای در عرصه‌ی مربیگری و راهی کردن ورزشکاران پاورلیفتینگ و تک‌پرس به سکو‌های قهرمانی کمک خواهند کرد.

درباره‌‌ی کتاب اصول مربیگری پاورلیفتینگ

ورزش پاورلیفتینگ همچنان از شاخه های ورزشی نوظهور در ایران به شمار می‌رود؛ اما در همین سال‌های اندک حضور ایرانیان در عرصه‌های بین‌المللیِ تک‌پرس، بار‌ها شاهد قدرت‌نمایی‌ها و ثبت رکورد‌های ویژه‌ی از طرف جوانان تنومند ایرانی بوده‌ایم. همین موضوع و همچنین بالا بودن ظرفیت و استعداد‌های ورزشی در این حوزه، نویسندگان کتاب اصول مربیگری پاورلیفتینگ را بر آن داشته تا مجموعه‌ای از به‌روز‌ترین آموزش‌های مربی‌گری در دنیای وزنه‌برداری را در اختیار مربیان ایرانی قرار دهند. صادق سلامی و علی پاکدل که خود از اعضای فدراسیون پرورش‌اندام هستند در این مسیر راهنمای شما خواهند بود.

هیچ‌استعداد ورزشی‌ای، به‌ویژه در میادین حرفه‌ای و رقابتی، بدون داشتن راهنمایی اصولی و برنامه‌ریزی مدون در تمرینات، به سکو‌های قهرمانی راه نخواهد یافت، ولو که تعداد این استعداد‌های ورزشی نیز در کشوری مثل ایران بسیار باشند. درحقیقت حلقه‌ی گم‌شده بین جوانان پرذوق و استعداد ورزشکار با قله‌های موفقیت، به‌روز نگه‌ داشتن تکنینک‌ها و هم‌تراز کردن تمرینات با اصول مدرن بین‌المللی‌ست؛ موضوعی که باید آن را به‌طور مستقیم به دانش مربی و نحوه‌ی برنامه‌ریزی و ارائه‌ی تمرینات او دانست. کتاب اصول مربیگری پاورلیفتینگ قرار است مربیان حرفه‌ای ورزش تک‌پرس را از جدید‌ترین متد‌های آموزشی دنیا باخبر کند و رویکری علمی و اصولی را به روند کاری ایشان بیفزاید. نویسندگان این اثر ارزشمند همچنین خوانندگان خود را به‌خوبی از مضرات و معایب شیوه‌های قدیمی مربی‌گری آگاه می‌کنند و با روشن‌گری در این خصوص از بروز صدمات و مصدومیت‌های ورزشی‌ای که ممکن است در طول تمرینات رخ دهند جلوگیری می‌کنند.

معرفی و دانلود کتاب اصول مربیگری پاورلیفتینگ

سرفصل‌های کتاب اصول مربیگری پاورلیفتینگ ضمن نگاه علمی و اصولی به مقوله‌ی مربی‌گری، از تنوع و جامعیت زیادی نیز برخورددار است. تاریخچه‌ی لیفت و پاورلیفتینگ، آشنایی با قوانین بازی و آئین‌نامه‌های بین‌المللی، بحث روان‌شناسی در ورزش وزنه‌برداری و نکات طلایی و تمرینات راهبردی در پاورلیفتینگ تنها بخشی از سرفصل‌های جذاب و خواندنی این کتاب هستند. در نهایت، با کتاب اصول مربیگری پاورلیفتینگ امید آن می‌رود که مربیان این ورزش جذاب در آینده نگرش راهبردی‌تری را در روند تمرینات شاگردان خود به‌کار گیرند و با ارائه‌ی برنامه‌ریزی اصولی، استعداد‌های پاورلیفتینگ به مدال‌های رنگین دنیای وزنه‌برداری برسانند. انتشارات حتمی، ناشر کتاب‌های ورزشی و از ناشرین برتر کشوری، این کتاب را به دست شما می‌رساند.

کتاب اصول مربیگری پاورلیفتینگ برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب آموزنده را به تمامی مربیان پاورلیفتینگ و تک‌پرس پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب اصول مربیگری پاورلیفتینگ می‌خوانیم

فدراسیون بین المللی پاورلیفتینگ که به اختصار IPF نیز نامیده می‌شود همانند همه‌ی فدراسیون‌های دیگر، آیین‌نامه و قوانین خاص این رشته را منتشر کرده است و ناگفته پیداست که این قوانین در مسابقات رسمی لازم‌الاجراست. این قوانین نیز همانند تمامی قوانین نوشته‌شده توسط بشر ممکن است به مرور زمان و به فراخور شرایطی که حادث شده و تکاملی که در روند کار حاصل می‌گردد دست‌خوش تغییر شده و به‌روزرسانی گردد.

داشتن اطلاعات کافی در زمینه‌ی قوانین حاکم بر این رشته و قوانینی که در مسابقات رسمی باید در چهار چوب این قوانین وزنه زده و یا شاگرد به میدان مسابقه بفرستید شاید به افزایش رکوردهای شما و ورزشکارانی که به مسابقات اعزام می‌کنید کمکی نکند ولی یقینا برای ثبت رکوردهایی که ثبت می‌کنید یا ورزشکاران شما باید ثبت کنند الزامی خواهد بود چراکه بارها و بارها شاهد به هدر رفتن شانس و فرصت ورزشکارانی بوده‌ایم که صرفاً به‌دلیل ناآشنا بودن با قوانین حاکم بر رقابت‌ها، بخت مسلم قهرمانی خود را از دست داده‌اند و امیدوارم که شما با آشنایی کامل از قوانین، وارد عرصه‌های حرفه‌ای شده و از قوانینی که برای برقراری نظم و برای برقراری عدالت وضع شده است در جهت پیشبرد اهداف خود و تیم خود استفاده‌ی بهینه بکنید.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: تاریخچه ‌ی لیفت و پاورلیفتینگ
فصل 2: آیین ‌نامه و قوانین مسابقات پاورلیفتینگ
فصل 3: زیر ساخت‌های علمی پاورلیفتینگ
فصل 4: تک پرس
فصل 5: نکته‌های طلایی برای پرسورها
فصل 6: ابزارهای روانی در ورزش‌های قهرمانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اصول مربیگری پاورلیفتینگ
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات91
زبانفارسی
شابک978-600-355-259-3
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اصول مربیگری پاورلیفتینگ

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اصول مربیگری پاورلیفتینگ

برای دریافت کتاب اصول مربیگری پاورلیفتینگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.