معرفی و دانلود کتاب اعترافات

عکس جلد کتاب اعترافات
قیمت:
۳۹۵۰۰ 23700 تومان ۴۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اعترافات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اعترافات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اعترافات

کتاب اعترافات نوشته‌ی میناتو کانائه درباره‌ی معلمی است که فرزند چهارساله‌‌ی وی به وسیله‌ی دو تن از دانش‌آموزانش کشته می‌شود. در پی این حادثه معلم تصمیم می‌گیرد بدون دخالت پلیس موضوع را پیگیری کند. این کتاب برای میناتو کانائه جوایزی همچون هونتایشو، شرلى جکسون و الکس را به ارمغان آورد.

یوکو موریگوچی یک معلم است که از نامزدش جدا شده و همین موضوع از نظر روحی و روانی او را در شرایط بسیار سختی قرار داده است. یوکو که شخصیت اصلی رمان جنایی اعترافات (Confessions) است به جز فرزندش هیچ دلخوشی دیگری در زندگی ندارد اما قتل فرزندش همین دلخوشی را هم از او می‌گیرد. او دیگر دلیلی برای ماندن در آن مدرسه ندارد و تصمیم گرفته که آنجا را برای همیشه ترک کند. البته یوکو قرار نیست بی‌سروصدا از آن مدرسه برود و نقشه‌ای در سر دارد. آخرین کلاس درس او یک کلاس معمولی نخواهد بود و اتفاقات بسیاری رخ خواهد داد و اسرار بسیاری فاش خواهد شد. یوکو دیگر به یک چیز فکر می‌کند و آن انتقام است.

رمان اعترافات شش بخش را دربرمی‌‌گیرد و راوی‌های متعددی دارد که هر کدام روایت خود را از ماجرا ارائه می‌دهند و ابعاد گوناگون ماجرا برای شما آشکار می‌شود. شخصیت‌های اصلی این اثر به یاد ماندنی نوجوانان هستند و همین موضوع به رمان اعترافات جنبه‌های روانشناسانه‌ی بسیاری اضافه می‌کند.

میناتو کانائه (Kanae Minato) نگاه شما را برای همیشه نسبت به مدرسه و کلاس تغییر می‌دهد و شما دیگر نمی‌توانید بدون به خاطر آوردن اتفاقات این کتاب از کلاس درس یاد کنید. میناتو کانائه روایتی شگفت‌انگیز از در هم‌آمیختگی انتقام، عشق و ناامیدی را به شما ارائه می‌دهد.

میناتو کانائه را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده که متولد ژاپن است در جوانی با رمان‌های آگاتا کریستی، ادوگاوا رانپو و موریس لوبلان به ادبیات علاقه‌مند شده است و استعداد خود را در سبک ادبیات معمایی و جنایی پرورش داده است. کانائه در سال 2008 اولین رمان خود را تحت عنوان اعترافات منتشر کرد که با استقبال بسیاری مواجه شد.

نکوداشت‌های کتاب اعترافات:

- اعترافات، به شدت متعجبتان خواهد کرد. جالب‌ترین کتاب شیطانی که امسال می‌خوانید. (Los Angeles Times)

- یک رمان هیجان‌انگیز روانشناختی سرد و موثر. خواننده تقریباً مطمئن است که بیش از یک بار از آن را می‌خواند. غیرقابل‌تحمل، بی‌امان و خیره‌کننده است. (Wall Street Journal)

- رمانی به شدت تأثیرگذار. نوشته‌ها در اعترافات تند و سریع است و با گذر هر فصل باعث افزایش تنش می‌شود. (Laura Eggertson, Toronto Star)

در بخشی از کتاب اعترافات می‌خوانیم:

من برای هیچ‌کدام از دلایل رایجی که بین مردم شایع است معلم نشدم - مثلاً ‌ چون معلمی داشته‌ام که زندگی‌ام را تغییر داده یا چیزهایی شبیه به این. شاید با خودتان بگویید دلیلش این بوده که در خانوادۀ بسیار فقیری بزرگ شده‌ام. از وقتی‌ کوچک بودم والدینم به من گفتند هرگز نمی‌توانند مرا به دانشگاه بفرستند، چون از نظر آن‌ها فرستادن یک دختر به دانشگاه کاری بیهوده‌ بود، اما فکر می‌کنم همۀ این‌ها اشتیاق مرا برای رفتن به دانشگاه بیشتر کردند. من مدرسه را دوست داشتم و دانش‌آموز خوبی هم بودم.

زمانش که فرا‌رسید، بورس تحصیلی گرفتم -شاید به این خاطر که خیلی فقیر بودم- در دانشگاه ملی شهر زادگاهم ثبت‌نام و در رشتۀ مورد‌علاقه‌ام یعنی علوم تحصیل کردم. با اینکه هنوز فارغ‌التحصیل نشده بودم، در یک مدرسۀ آمادگی‌ مشغول تدریس شدم. می‌دانم که همۀ شما از مدارس آمادگی گلایه دارید چون مجبورید بعد از یک روز عادی مدرسه، مستقیم به خانه بروید، باعجله شام بخورید و دوباره به‌سمت این کلاس‌ها که تا دیروقت طول می‌کشند حرکت کنید؛ اما من همیشه فکر می‌کنم شما فوق‌العاده خوش‌شانسید چون پدر و مادرهایی دارید که به‌قدر ‌کافی به شما اهمیت می‌دهند و چنین فرصت‌هایی را در اختیارتان می‌گذارند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: قدیس
فصل دوم: فداشده
فصل سوم: فرد خیرخواه
فصل چهارم: جوینده
فصل پنجم: معتقد
فصل ششم: اوانجلیست 

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اعترافات
نویسنده
مترجمبهاره صادقی
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات240
زبانفارسی
شابک978-600-461-143-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
۳۹۵۰۰ 23700 ت ۴۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اعترافات

Negar malek
۱۴۰۲/۶/۹
داستان خوب شروع میشه البته من ابتدا ورژن ترجمه انگلیسی این کتاب رو بطور صوتی گوش دادم، روند خوبی داره و به مطلب خیلی مهمی که یکی از مشکلات ژاپن هست میپردازه و حواشی حول جریان اصلی الهام گرفته شده از پرونده واقعیه. کتاب پایان بندی تکان دهنده‌ای داره و بطور کلی خیلی توش شخصیت مثبت نداره. روند داستانی در مورد افول یک کرکتره و نه تکاملش که البته ایراد نیست ولی جمع بندی تکان دهنده و هولناکی رو براش این دیدگاه به ارمغان آورده... داستان در مورد زنیه که معلم دوره متوسطه است و در ابتدا داره با شاگرداش در کلاس صحبت میکنه. او که به تازگی فرزند خردسالش رو طی حادثه ترسناکی از دست داده فکر میکنه چند تن از شاگرداش میتونن در رقم زدن این حادثه تلخ و از دست دادن فرزندش دست داشته باشن و میخواد در پی اثبات حرفش جلو بره... همونطور که میبینید طرح کتاب زاویه دید و شروع خاصی داره، خسته کننده نیست و کشش داره. داستان از زاویه دید ۵ کرکتر در فصل‌های مختلف نشان داده شده که هر کدوم از نگاه خودشون داده‌هایی حول محور این اتفاق ناگوار (مرگ یک کودک سه ساله) رو به تصویر میکشن و شما رو ذره ذره با معمای پسِ مرگ/قتل کودک آشنا میکنن، میبینید که طبیعت داستان بدرد هر کسی نمیخوره، پس اگر روحیه حساسی دارید و تم‌های اینچنینی ناراحتتون میکنه از خیرش بگذرید ولی اگر علاقمند به داستانهای تاریک و ترسناک، نه ترسناک ماورایی، بلکه روانشناختی هستید کتاب جذابیه.
سمانه قنبری
۱۳۹۹/۱۱/۳۰
خب آخرش چی شد دقیقا؟ حس میکنم خوب توضیح داده نشد
آیا معلم انتقامش رو گرفت یا بیخیال شد؟! (اسپویل)
بمبی که ترکید یعنی مادر واتانابه کشته شد؟ پس اون جمله آخر که نوشته بود شوخی کردم چی بود؟!
مریم کاظمی
۱۳۹۹/۵/۲۰
کتاب خوبیه، به خصوص برای معلم‌ها و والدین...... در کل به نظرم تاوان جذاب تر و قشنگ تر بود
Hatsune Miku
۱۳۹۹/۱/۲۸
عالی عالی عاشق این کتابم حتما باید قبل از مرگ بخونیدش
پدرام پارسا
۱۴۰۰/۳/۱۵
سبک نگارش جالب و قابل خواندنی داشت.
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب اعترافات

برای دریافت کتاب اعترافات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.