معرفی و دانلود کتاب اعتماد به نفس باربارا

عکس جلد کتاب اعتماد به نفس باربارا
قیمت:
23000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اعتماد به نفس باربارا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اعتماد به نفس باربارا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اعتماد به نفس باربارا

اعتماد به نفس شاه کلید موفقیت و احساس رضایت از خویشتن است و از آن به عنوان مهم‌ترین عامل داشتن زندگی بهتر و شادتر یاد می‌کنند. باربارا دی آنجلیس در کتاب اعتماد به نفس باربارا به شما کمک می‌کند تا زندگی خود را در راستای رسیدن به خوباوری تنظیم کنید و با قدم‌های محکم و استوار خود به سمت اهدافتان حرکت نمایید.

درباره‌ی کتاب اعتماد به نفس باربارا

برای ایجاد تحول مثبت در زندگی نیازی نیست که سال‌ها انتظار بکشید، همین فردا هم می‌تواند روز تغییر و بهبود زندگی شما باشد. باربارا دی آنجلیس (Barbara De Angelis) نویسنده مطرح حوزه موفقیت و خودسازی، در کتاب اعتماد به نفس باربارا ارزش واقعی و وجودی شما را آشکار می‌کند و شما را راهنمایی می‌کند تا با کمک این نیرو به هر آنچه در طلب آن هستید، دست پیدا کنید.

ممکن است برخی رفتارهای نادرست تربیتی یا یک آسیب روانی در گذشته باعث شده باشند که از نظر اعتماد به نفس مشکل داشته باشیم و احساس خودباوری در ما شکل نگرفته باشد اما خبر خوب این است که اعتماد به نفس یک امر اکتسابی بوده و با تمرین و اصلاح عادت‌های غلط رفتاری، در ما به وجود می‌آید و تقویت می‌شود.

در این میان یک مساله اساسی وجود دارد آن هم اینکه اگر ما در درون اعتماد به نفس نداشته باشیم، موفقیت‌ها و موقعیت‌هایی که در بیرون به دست می‌آوریم اهمیت نخواهند داشت. در واقع شاید شما ثروت زیادی داشته باشید یا به عنوان یک انسان موفق شناخته شوید اما همچنان احساس رضایت نکنید زیرا به این باور که استحقاق این موقعیت را دارید، نرسیده‌اید. شکل‌گیری این باور همان احساس خودباوری است که با اعتماد به نفس درباره دستاوردهایتان به قضاوت بنشینید.

باربارا دی آنجلیس راه دستیابی به موفقیت و تثبیت اعتماد به نفس در وجودتان را در ارتباط داشتن با افراد موفق و درس گرفتن از شکست‌ها و ناکامی‌ها می‌داند. اما چگونه می‌توان دایره ارتباطیمان را با آدم‌های موفق تنظیم کنیم و از هر شکست پله‌ای برای پیروزی بسازیم؟ کتاب اعتماد به نفس باربارا (Confidence Finding it and Living it) کمک می‌کند تا این راهکارها را بیاموزید و از آن‌ها برای ارتباط موثر با دیگران و رسیدن به اهدافتان استفاده کنید.

جملات برگزیده کتاب اعتماد به نفس باربارا

- هر قدر برای تحقق رؤیا‌ی‌تان بیشتر صبر کنید، جرأت‌تان کم‌تر می‌شود و ترس از هرگز نرسیدن به چیزی که می‌خواهید، در شما شدت خواهد یافت.

- هر قدر هم انکار کنیم، ما واقعاً می‌خواهیم از خودمان احساس رضایت کنیم. شاید ناخودآگاه به برخی منافع و امتیازاتِ ایفای نقش کسی که به خودش اعتماد ندارد، عادت کرده باشیم.

- وقتی دست به انجام کاری می‌زنید که از قبل می‌دانید می‌توانید انجام دهید، هرگز به احساس واقعی اعتماد به نفس دست نخواهید یافت.

کتاب اعتماد به نفس باربارا مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب اشخاصی است که تاکنون به ارزش واقعی خود پی نبرده‌اند و با وجود توانایی‌های بسیار از آرزوهای خود دست کشیده‌اند. کتاب حاضر به چنین افرادی کمک می‌کند تا اعتماد به نفس حقیقی خود را بیابند و با پرورش آن، به سمت خوشبختی و موفقیت حرکت کنند.

با باربارا دی آنجلیس بیشتر آشنا شویم

او که به عنوان روان‌شناس، نویسنده و سخنران آمریکایی شناخته می‌شود، سال‌هاست در حوزه‌ی خانواده، روابط زناشویی و عشق فعالیت می‌کند و نوشته‌های وی همواره از پرفروش‌ترین آثار روانشناسی به شمار می‌رود. نخستین کتاب این نویسنده تحت عنوان «چگونه می‌توان عشق ورزید؟» تبدیل به یکی از محبوب‌ترین کتاب‌هایش شد و برای باربارا جایزه‌ی Infomercial را به ارمغان آورد.

این نویسنده‌ی آمریکایی توانسته است پیام‌های خود را درباره‌ی خوشبختی، عشق و جست‌وجوی معنا و مفهوم زندگی به میلیون‌ها انسان در سراسر دنیا منتقل کند. از میان آثار باربارا می‌توان به مواردی مانند رازهایی دربارهٔ زنان که هر مردی باید بداند، رازهایی دربارهٔ مردان که هر زنی باید بداند، سوپ مرغ برای تقویت روح همسران، با هم بودن، کتابچه‌ی تمرین‌ها، آزمون‌ها و راهنمای شخصی، ده راز زندگی که هر زنی باید بداند، رازهای عشق ورزی، چطور به این وضعیت دچار شدم؟، شناخت عشق واقعی، الهام‌هایی درباره‌ی عشق، آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟، راز موفقیت زنان در اجتماع و... اشاره کرد.

در بخشی از کتاب اعتماد به نفس باربارا می‌خوانیم

اگر از آن تیپ آدم‌هایی هستید که دل‌تان نمی‌خواهد شکست‌خورده به نظر برسید، در راه ایجاد اعتماد به نفس حقیقی سختی‌های زیادی را متحمل خواهید شد. زیرا اعتماد به نفس بر این اساس ساخته نمی‌شود که یقین داشته باشید همیشه شخص موفقی خواهید بود و مرتکب اشتباه نخواهید شد بلکه بر این پایه استوار است که ارادۀ شما به حدی است که با وجود باخت و شکست، دست از ادامۀ راه نمی‌کشید.

من خودم یک مثال کامل از این اصل ساده‌ام. اکثراً فکر می‌کنند که فردی بسیار موفقم و فقط اهدافی را می‌بینند که به آن‌ها رسیده‌ام. ولی صدها و صدها اشتباهی را که در زندگی‌ مرتکب شده‌ام، نمی‌بینند. منظورم اشتباهات ساده و جزئی نیست، بلکه اشتباهات واقعاً بزرگی مثل خطای وحشتناک در استخدام کارمندان، تصمیمات بسیار نسنجیده در کار، اشتباه در انتخاب رازدار و بسیاری دیگر. حالا که در موقعیتی بسیار شاد و موفق قرار دارم، ممکن است این طور به نظر برسد که مسیری دلپذیر و لذتبخش را پیموده‌ام، در حالی که هیچ چیز به اندازۀ این تصور دور از واقعیت نیست.

معمولاً وقتی داستان زندگی‌ام را برای دیگران تعریف می‌کنم، از من می‌پرسند: «‌چه طور علی‌رغم این همه اتفاقات وحشتناک، اعتماد به نفست را حفظ کردی؟ از کجا این همه اعتماد به نفس پیدا کردی که باز هم به دنبال آرزوهایت بروی‌؟» اعتماد به نفس من در این نبود که می‌دانستم چه کار می‌کنم.

من پاسخ‌ها را از قبل نمی‌دانستم. بلکه من به خودم اعتماد داشتم که اگر به تلاش ادامه دهم، سرانجام خواهم فهمید راه درست چیست. من به خودم در ادامه دادن راه مطمئن بودم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل یک: جستجو برای اعتماد به نفس حقیقی
فصل دو: نحوۀ جلوگیری از خودتخریبی و اعتماد داشتن به رؤیاهای خود
فصل سه: روش ایجاد اعتماد به نفس در خود، از هم‌اکنون
فصل چهار: چرا از بین بردن عادت خودکم‌بینی مشکل است؟
فصل پنج: مهارت یافتن در سه نوع اعتماد به نفس

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اعتماد به نفس باربارا
نویسنده
مترجمحسام اتابک
ناشر چاپیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۸۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات62
زبانفارسی
شابک978-964-8554-67-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
23000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اعتماد به نفس باربارا

ماریا خراسانی
۱۴۰۱/۸/۱۳
متن کتاب روان و دلچسب هست و مخصوصا در مورد اعتماد به نفس معنوی و عاطفی مطلب بسیار مفید و جدیدی بیان شده در کل من توصیه میکنم✌️😊
ادریسا حسینی
۱۴۰۲/۱/۲۳
انگار خدا برای‌ی مدت ماموریت داشته بیاد جسم و دست و ذهن بارباراو تسخیر کنه و معجزه کتبی خلق کنه و بره,,,,, بهتره بگیم بینظیره این کتاب
ماندانا
۱۴۰۱/۹/۲۵
خیلی روان و شیوا بیان شده واقعا موثره
تارا منصوری
۱۴۰۲/۱/۳۰
خوب و موثر
مطالب روان و ساده بیان شده
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب اعتماد به نفس باربارا

برای دریافت کتاب اعتماد به نفس باربارا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.