معرفی و دانلود کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: اپراتوری و تعمیرات پرینترها

عکس جلد کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: اپراتوری و تعمیرات پرینترها
قیمت:
۹۵۰۰۰ ۸۵,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: اپراتوری و تعمیرات پرینترها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: اپراتوری و تعمیرات پرینترها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: اپراتوری و تعمیرات پرینترها

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: اپراتوری و تعمیرات پرینترها، نوشته‌ی حجت معصومی و شهاب مقیمی، به شما فرصت می‌دهد تا مهارتی جدید را با هدف کسب درآمد بیاموزید. نویسندگان در این کتاب، خواننده را با انواع مختلف پرینترها آشنا می‌کنند و تمام خدمات مربوط به آن‌ها را با زبانی آسان و روشی ساده، به او می‌آموزند. شیوه‌ی آموزشی این کتاب به نحوی است که خواننده، پس از اتمام آن بتواند از اطلاعاتی که کسب کرده، به شکلی کاربردی استفاده کند.

درباره‌ی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: اپراتوری و تعمیرات پرینترها

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: اپراتوری و تعمیرات پرینترها نوشته‌ی حجت معصومی و شهاب مقیمی با هدف ارائه‌ی دانشی نظری در زمینه‌ی نگهداری و تعمیر پرینترها به خوانندگان نگاشته شده است.

نویسندگان در این کتاب مفاهیم پایه‌ای و مسائل موردنیاز یک صنعتگر را درباره‌ی پرینترها در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند تا هنگامی که فرد می‌خواهد وارد عرصه‌ی عملی شود، از لحاظ نظری به غنای اطلاعاتی لازم رسیده باشد. آنان در این کتاب با بیانی ساده و روشی بدون پیچیدگی، مطالب را به مخاطبان عرضه می‌کنند. به همین سبب، استفاده از این منبع برای عموم خوانندگان مفید خواهد بود.

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: اپراتوری و تعمیرات پرینترها در شش فصل نوشته شده است. به دلیل عدم آشنایی عموم مردم با تمامی انواع پرینترها، نویسندگان در فصل اول کتاب انواع پرینتر را به خواننده معرفی می‌کنند. فصل دوم به بررسی شیوه‌ی کار هد و ایرادهای احتمالی آن اختصاص دارد. خواننده در این فصل این اشکالات و شیوه‌ی برطرف کردنشان را خواهد آموخت. فصل سوم به عیب‌یابی اولیه در هنگام روشن نشدن سیستم می‌پردازد. در فصل چهارم دلایل بروز اشکال در پرینت گرفتن بررسی می‌شود و شیوه‌ی رفع مشکل‌ها ارائه خواهد شد. فصل پنجم کتاب، مربوط به شناخت قطعه‌های مکانیکی و سخت‌افزاری پرینتر است. فصل ششم نیز شناخت قطعه‌های الکترونیکی پرینتر را هدف قرار داده است.

در کل باید گفت، کتاب حاضر منبعی بسیار مفید و کاربردی برای آشنایی با پرینترها و شناخت قطعات و ایرادات آن‌هاست. هم‌چنین راه برطرف کردن مشکلات پرینترها را نیز به خوانندگان می‌آموزد.

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: اپراتوری و تعمیرات پرینترها نوشته‌ی حجت معصومی و شهاب مقیمی توسط مؤسسه‌ی فرهنگی-هنری دیباگران تهران به انتشار رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی افزایش مهارت‌های شغلی

مجموعه‌ی کتاب‌های افزایش مهارت‌های شغلی، منابعی آموزشی است که آموزش‌های مربوط به مشاغل و کارهای متفاوتی را به خوانندگان ارائه می‌دهد. موضوعات این کتاب‌ها از گستردگی بسیاری برخوردار هستند و طیف‌های متفاوتی از مشاغل را پوشش می‌دهند. این کتاب‌ها با زبانی ساده و به شیوه‌ای آسان به آموزش موضوعات شغلی پرداخته‌اند و برای مخاطبان تازه‌کار بسیار مفید خواهند بود. با خواندن هر کتاب از این مجموعه، می‌توانید یک شغل جدید را بیاموزید. برخی از عناوین این مجموعه:

  • آموزش جوشکاری با گاز استیلن، نوشته‌ی علی ابراهیمی و مریم دیلمی ظریفی.
  • آموزش حرفه‌ای منشی و مشاور املاک، نوشته‌‎ی حسین شیردل.
  • آموزش نصب درب‌های اتوماتیک، نوشته‌ی سعید هنرمند، امیرنیما عربیان.
  • آموزش نقاشی ساختمان و روش‌های جایگزین برای تزیین منزل، نوشته‌ی محسن ایلخانی‌پور و احمد کشاورزی.
  • آموزش جامع راه‌اندازی و مدیریت کافی‌شاپ، نوشته‌ی مهناز قشقایی.

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: اپراتوری و تعمیرات پرینترها برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای علاقه‌مندان و فعالان زمینه‌ی شغلی تعمیرات پرینتر مناسب و کاربردی است.

در بخشی از کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: اپراتوری و تعمیرات پرینترها می‌خوانیم

پرینترهای سه‌بعدی صنعتی

پرینترهای سه‌بعدی در دو بخش بسیار مفید و کاربردی ظاهر شده‌اند که غیرقابل انکار و چشم پوشی هستند. (پزشکی و صنعت) در پزشکی در تمامی حوضه‌های آن راه و جای خود را باز کرده و هر روز به دامنۀ نفوذ آن در پزشکی افزوده می‌شود.

به طور مثال می‌توان در تولید انواع نمونه‌های اولیه برای پشتیبانی در ساخت محصولات به روزتر و نوظهور در صنایع پزشکی و دندانپزشکی، ایجاد الگوهای ریخته‌گری فلز در ساخت روکش‌های دندان، سیم‌های ارتودنسی دندان ایمپلنت‌های مفصل ران و زانو، و محصولات ویژه برای نیازمندان، مانند سمعک، کف ارتوتیک برای کفش، پروتز شخصی‌سازی و ایمپلنت‌های یک باره برای بیماران مبتلا به بیماری‌هایی مانند آرتروز، پوکی استخوان و سرطان و....

نمونه‌های محصولات پزشکی بی‌شمار است و ما تنها نمونه‌های کمی را می‌توانیم نام ببریم در صورتی که با گسترش این ابزارهای مدرن در پزشکی درد و آلام بیماران کمتر شده است.

در ایران پرینت سه‌بعدی پزشکی هنوز جای خود را به درستی پیدا نکرده است و امیدواریم به سرعت و علم به نیاز کشور، شما عزیزان حتی بتوانید نمونه‌های آن را برای کشور با تحقیق و پژوهش تولید نماید.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: انواع پرینتر
فصل دوم: شیوه کار هد و بررسی ایرادات و مشکلات مربوط به آن
فصل سوم: عیب یابی اولیه (روشن نشدن سیستم)
فصل چهارم: دلایل اولیه مشکل در پرینت گرفتن
فصل پنجم: شناخت قطعات مکانیکی و سخت‌افزار
فصل ششم: شناخت قطعات الکترونیکی: فهرست تصاویر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب افزایش مهارت‌های شغلی: اپراتوری و تعمیرات پرینترها
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات197
زبانفارسی
شابک978-600-1246-26-5
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سخت افزار
قیمت نسخه الکترونیک
۹۵۰۰۰ ۸۵,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: اپراتوری و تعمیرات پرینترها

برای دریافت کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: اپراتوری و تعمیرات پرینترها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.