معرفی و دانلود کتاب افسون انرژی: تنها انرژی است که می‌ماند

عکس جلد کتاب افسون انرژی: تنها انرژی است که می‌ماند
قیمت:
۵۹۹۰۰ 29950 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب افسون انرژی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افسون انرژی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب افسون انرژی: تنها انرژی است که می‌ماند

توصیه‌های یک ایرانی موفق برای رسیدن به جاه‌طلبانه‌ترین آرزوهایتان! کتاب افسون انرژی نوشته‌ی محمدمهدی دوستی یکی از آثار پرفروش سال 1401 است که رمز‌ورازهای موفقیت را در اختیارتان می‌گذارد. او مفهوم انرژی را با نگاهی نو بررسی می‌کند و به شما می‌آموزد چگونه قدرت درونی خود را کشف و آن را برای تحقق اهدافتان به کار بگیرید.

درباره‌ی کتاب افسون انرژی

اجازه دهید معرفی این اثر را با نکته‌ای به‌نظر کوچک اما بسیار مهم آغاز کنیم: تاریخ اولین انتشار. کتاب افسون انرژی از محمدمهدی دوستی در پاییز 1401 منتشر شد، در روزهایی که چالش‌های متعدد، شرایط کشور عزیزمان را ملتهب کرده و امیدوار ماندن کار سختی است. نسل جوان در این میان سهم بیشتری از یأس دارند چون ایام طلایی سرزمینمان را ازدست‌رفته می‌انگارند و مسیر رشد در چنین شرایطی مانند جاده‌ای صعب‌العبور در دل کوه به‌نظر می‌آید. بیشتر آن‌ها رسیدن به موفقیت مالی را مشروط به داشتن آشنایانی قدرتمند یا مهاجرت می‌بینند که چون برای همه عملی نیست طبیعتا به سرخوردگی گسترده‌ای منجر می‌شود.

البته نمی‌توان به نوجوانان و جوانانی که اینگونه می‌اندیشند خرده گرفت، زیرا تحولات اقتصادی-اجتماعی قرن گذشته آنقدر پرشتاب بوده است که فرصت کمی برای تحلیل آن‌ها و درنتیجه شکل‌گیری الگوهای موفقیت برایشان وجود داشت. با این وجود در چند سال اخیر شاهد ظهور کسب‌وکارهای بسیاری بودیم که درخشش خود را مدیون ذکاوت صاحبانشان بودند و محمدمهدی دوستی -مدیرعامل جوان یکی از پالایشگاه‌های عظیم کشور- از موفق‌ترین آن‌هاست! او در کتاب افسون انرژی بدون زیاده‌گویی و خودپسندی به ماجراها و چالش‌های خود در مسیر موفقیت اشاره می‌کند و «استفاده‌ی درست از انرژی» را کلید دستاوردهایش می‌داند.

اما هشیار باشید که کتاب پیش‌رو را با اثری علمی درباره‌ی انرژی درمانی و سایر شاخه‌های آن حوزه اشتباه نگیرید. نویسنده در اینجا درک شخصی‌اش را از چیزی عرضه می‌کند که موتور محرکه‌ی ماست. همان منبع سوخت بی‌پایانی که همیشه همراه ماست و در بازی‌های بچگانه، درس خواندن‌های شبانه ایام مدرسه یا زمان انجام وظایف شغلی به ما توان ادامه می‌بخشد. انرژی همان نیرویی است که کودک نوپا را بعد از زمین خوردن بلند می‌کند یا یک مخترع را به تلاش دوباره و چندباره برای یافتن جواب وامی‌‌دارد. این عنصر غیرقابل مشاهده همان قدرت اصیل و پاکی است که برای موفقیت به آن نیاز داریم و مهندس دوستی، کسی که اثر انرژی را در زندگی شخصی خود دیده، سخاوتمندانه دانش به‌کارگیری آن را با ما درمیان می‌گذارد.

کتاب افسون انرژی را به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید لنگری درونی برای پیشروی در مسیر زندگی بیابید و در بحبوحه‌ی طوفان‌ها محکم و سربلند اهدافتان را دنبال کنید. این اثر یک راهنمای خوشبختی کلیشه‌ای نیست. محمدمهدی دوستی به هیچ داستان ماورایی یا جمله قصاری برای برانگیختن توجه شما متوسل نمی‌شود چون موفقیت او رهاورد پایداری و خردی است که در طول سال‌ها آزمون و خطا به دست آمده. آنچه در این اثر می‌خوانید قصه‌ای واقعی از کامیابی و پیروزی است، پس اگر به دنبال میانبری جادویی برای گذشتن از سختی‌ها هستید کتاب افسون انرژی مناسب شما نیست! اما اگر از کار سخت باکی ندارید و در میان آثار موفقیت و خودسازی غربی که بازار کتاب را به تسخیر خود درآورده‌اند به‌دنبال روایتی ایرانی می‌گردید، توصیه می‌کنیم همین امروز کتاب افسون انرژی از انتشارات نسل نواندیش را تهیه کنید. این اثر از بینشی چنان قوی برخوردار است که می‌تواند زندگیتان را برای همیشه دگرگون کند!

کتاب افسون انرژی مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این اثر را به تمام افرادی که در جستجوی راهی عملی و اثبات شده برای کسب موفقیت هستند پیشنهاد می‌کنیم.

جملات برگزیده کتاب افسون انرژی

  • انرژی‌ هرچه‌ درونی‌تر باشد، قوی‌تر است‌.
  • انرژی‌های‌ درونی‌ با تفسیرهای‌ ذهنی‌ ما در ارتباط هستند.
  • درک شما از زمان کاملاً وابسته به سطح انرژی‌تان است.
  • هیچ‌کس‌ نمی‌گوید اولین‌ مرحلۀ هر کاری شکست‌ است‌.
  • قدرت‌های پنهان شما هرگز در شرایط عادی یا روزگار عافیت بروز نمی‌کنند.
  • وقایع‌ مهم‌ نیستند، بلکه‌ انرژی‌ آن‌ها مهم‌ است‌.
  • توجیه‌ باعث‌ می‌شود که ما هرگز متوجه‌ اشتباهاتمان نشویم‌.
  • برای شروع کردن نیاز نیست عالی باشید، اما برای عالی بودن حتماً باید شروع کنید.

در بخشی از کتاب افسون انرژی می‌خوانیم

دومین‌ دورۀ‌ه‌یمسابقات بدمینتون شروع می‌شود. شما این‌ بار بیشتر از قبل‌ تلاش می‌کنید‌. می‌خواهید‌ این‌ بار حتماً برنده شوید‌! هر روز، ساعت‌ها تمرین‌ می‌کنید‌ و شب‌ها از شدت خستگی‌ بیهوش می‌شوید، اما صبح‌ سرحال و قبراق سرِ تمریناتتان ‌می‌روید‌. آن خستگی‌های‌ بدنی‌ چیزی‌ از انرژی‌ درونی‌تان کم‌ نمی‌کنند. بعضی‌ از دوستانتان‌ وقتی‌ سخت‌کوشی‌ شما را می‌بینند، می‌گویند: «خسته‌ نشدی‌ از بس‌ تمرین‌ کردی‌؟ چه‌ فایده! حریفت‌ خیلی‌ قَدَر است» یا می‌گویند: «ای‌ بابا، تو این‌همه‌ انرژی‌ را از کجا می‌آوری‌ که‌ خسته‌ نمی‌شوی‌؟» یک‌ لحظه‌ همین‌ جا درنگ‌ کنیم!

دوستانتان‌ هم‌ از کلمه‌ انرژی‌ استفاده کرده‌اند تا وضعیت‌ شما را بفهمند.

شما همچنان که‌ نفس‌نفس‌ می‌زنید‌ و عرق می‌ریزید‌، جواب می‌دهید‌: «خسته‌؟ نه‌، چرا خسته‌ شوم؟ اتفاقاً خیلی‌ هم‌ خوب است!»

هرچه‌ روز مسابقه‌ نزدیک‌تر می‌شود، شما سخت‌تر تمرین‌ می‌کنید‌. هر تمرین‌ به‌ شما انرژی‌ می‌دهد تا با انگیزه‌ی قوی‌تری‌ به‌ مسابقه‌ بروید‌. دوستانتان‌ فقط‌ عرق ریختن‌ها، سرخی‌ صورت و نفس‌نفس‌ زدن‌هایتان‌ را می‌دیدند و تصور می‌کردند که‌ شما فقط‌ در حال از دست‌ دادن انرژی‌ هستید.

البته‌ تصور اشتباهی‌ نبود؛ شما هرچه‌ بیشتر ورزش و تمرین‌ می‌کنید، ‌ انرژی‌ جسمانی‌ بیشتری‌ از دست‌ می‌دهید‌. می‌دانید‌ اشتباه آن‌ها در کجا بود؟ دوستانتان‌ تابع‌ معادله‌ی فیزیکی‌ کار و انرژی‌ بودند و شما تابع‌ قاعده‌ی جادوگر انرژی‌!

معادله‌ی کار و انرژی‌ در فیزیک‌ می‌گوید: «انجام کار، متناسب‌ با مصرف انرژی‌ است‌»؛ یعنی‌ هرچه‌ شما کار سخت‌تری‌ انجام دهید، انرژی‌ بیشتری‌ مصرف می‌کنید. یک‌ ماشین‌ اسباب‌بازی‌ شارژی‌ را در نظر بگیرید؛ حرکت‌ این‌ ماشین‌ مستلزم مصرف انرژی‌ باتری‌ است. حالا فرض کنید با حرکت چرخ‌های ماشین اسباب‌باز‌ی، به‌جای مصرف انرژی، باتری شارژ شود! نظر جادوگر انرژی‌ هم‌ درباره‌ معادله کار و انرژی‌ دقیقاً همین‌ است؛ یعنی: «انجام کار به‌ معنای‌ مصرف انرژی‌ درونی‌ نیست، ‌ بلکه‌ برعکس‌ می‌تواند انرژی‌ درونی‌ شما را افزایش‌ دهد»؛ یعنی هم‌زمان با انجام بعضی از کارها، سطح انرژی درونی افزایش پیدا می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌
فصل‌ اول: انرژی چیست‌؟
فصل‌ دوم: اسکن‌ انرژی
فصل سوم: شروع کردن
فصل چهارم: موفقیت و شکست
فصل پنجم: مالکیت و سطح انرژی
فصل ششم: انرژی جمعی
سخن پایانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب افسون انرژی: تنها انرژی است که می‌ماند
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات168
زبانفارسی
شابک978-622-220-806-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۵۹۹۰۰ 29950 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب افسون انرژی

دلارام 0074
۱۴۰۱/۱۱/۱
کتاب فوق العاده‌ای نبود بحث‌های تکراری که تو نت و گروه‌های انگیزشی بارها خوندیم تصور میکردم کتاب درمورد انرژی ذهنی بگه اما خلاصش اینه ریسک کنید از شکست نترسید توی جمع گروهی هدفتون قرار بگیرید هر کدوم از اینارو جدا توضیح داده. این کتاب رو باید رایگان گزاشت سطحش خیلی پایینه
محمد عبدالهی
۱۴۰۲/۱/۱۵
واقعا کتاب عالی و جذاب وانگیزشی است ویادگرفتم که باید در زندگی ریسک کنم تا به هدفم برسم
Malihe M²
۱۴۰۳/۱/۱۱
خیلی عالی بود نویسنده‌اش ایرانیه و گفته هاش مطابق حس مردم خودمونه
Arash M
۱۴۰۲/۶/۲۱
خیلی دوس دارم با نویسنده صحبت کنم و حتی کار کنم. خیلی شخصیت جذابی داره
حسین گیل
۱۴۰۲/۱۱/۹
توصیه میکنم حتما مطالعه کنین. به عمق تفکراتتون افزوده میشه.
Wednesday
۱۴۰۳/۱/۲۳
اگه صوتی داشت بهتر بود
حمید رضا وفاپور
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
عالی بود توصیه میکنم حتما بخونید
شادی کاظمی
۱۴۰۲/۲/۱۳
فوق العادس این کتاب
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب افسون انرژی

برای دریافت کتاب افسون انرژی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.