معرفی و دانلود کتاب صوتی تسلط بر باورها: راهنمای عملی جلوگیری از تردید و ایجاد اعتماد به نفس پایدار

عکس جلد کتاب صوتی تسلط بر باورها: راهنمای عملی جلوگیری از تردید و ایجاد اعتماد به نفس پایدار
قیمت:
۳۵۰۰۰ 17500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تسلط بر باورها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تسلط بر باورها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تسلط بر باورها: راهنمای عملی جلوگیری از تردید و ایجاد اعتماد به نفس پایدار

تا‌به‌حال شده است که فردی در نظرتان نسبت به شما از استعداد کمتری برخوردار باشد اما از شما پیشی بگیرد و قدرتی به‌مراتب بیشتر از قدرت شما داشته باشد؟ کتاب صوتی تسلط بر باورها برای شما نوشته شده است. تیبو موریس در این اثر که در شمار پرفروش‌ترین‌های آمازون قرار دارد، راه و روش باورمندی و کنترل باورهایتان را در اختیار شما قرار می‌دهد و مقدمات دستیابی مخاطبانش را به موفقیت فراهم می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی تسلط بر باورها

آیا از اینکه در هر مرحله از مسیری که پیش رو دارید به خود شک می‌کنید، خسته شده‌اید؟ آیا احساس می‌کنید که زندگی در حال عبور کردن از کنار شماست در‌حالی‌که شما در باتلاق ناکامی‌ها گیر افتاده‌اید؟ آیا فقدان اعتماد‌به‌نفس لازم بر سر راه تحقق رویاهایتان مانعی ایجاد کرده است؟ تیبو موریس (Thibaut Meurisse) کتاب صوتی تسلط به باورها (Master Your Beliefs) را برای شما نوشته است. او در این اثر به فراز‌ و‌ فرودهای مسیر پرپیچ‌وخم باورمندی می‌پردازد تا از این دریچه شما را به‌سوی موفقیت و کامیابی رهنمون سازد.

تیبو موریس در کتاب صوتی تسلط به باورها از شما می‌خواهد که خود را از موهبت اعتماد‌به‌نفس بالا برخوردار سازید تا بتوانید به چیزهایی که می‌خواهید دست پیدا کنید. او توضیحی واضح و مختصر ارائه می‌کند که نشان می‌دهد چگونه می‌توان از باورمندی برای تغییر زندگی استفاده کرد. با استفاده از این دستورالعمل‌های ساده، مخاطب این کتاب صوتی یاد خواهد گرفت که از قدرت باور و ذهن خود برای تبدیل افکار و رویاهای بلندپروازانه‌‌اش به واقعیت استفاده کند و به تعداد آرزوها و رویاهای محقق‌شده‌اش بیفزاید.

این کتاب انگیزشی و الهام‌بخش نه‌تنها درمورد باورهای محدودکننده بینشی نو رویاروی شما قرار می‌دهد، بلکه سازوکاری عملی و پیشنهاداتی آزموده را در اختیار شما می‌گذارد که می‌توانید از آن‌ها برای شروع فرایند ساخت و پرداخت عادت‌ها و روال‌های فکری سالم و جدید استفاده کنید. تیبو موریس در این کتاب صوتی به‌درستی به این نکته اشاره می‌کند که تغییر باورها و حفظ باورهای جدید و مثبت یک ماراتن است، نه یک دوی سرعت.

«طبیعت باور»، «مشخص کردن باورهای محدود کننده خود»، «ایجاد باورهای اصلی»، «فرمول باور» و «حفظ باور برای طولانی‌مدت» عنوان سرفصل‌های این کتاب هستند و تیبو موریس مطالب خود را پیرامون این موضوعات در 15 فصل کتاب تسلط به باورها تألیف و تدوین نموده است. ترجمه‌ی ساسان جعفرنیا و مهدی صفایی خرم را از این کتاب با صدای محمدمهدی عربشاهی می‌شنوید. این اثر به همت نشر صوتی زمان تغییر تهیه و منتشر شده است.

کتاب صوتی تسلط بر باورها برای چه کسانی مناسب است؟

کتابراه این کتاب را به همه‌ی کسانی که در مسیر خودیابی و خودسازی قرار دارند پیشنهاد می‌کند.

درباره‌ی تیبو موریس بیشتر بدانیم

تیبو موریس علاوه بر این‌که یکی از نویسندگان پرفروش کتاب‌های حوزه‌ی موفقیت فردی به‌شمار می‌رود، به‌عنوان یک مربی و سخنران انگیزشی نیز شناخته می‌شود. ترجمه‌ی فارسی کتاب‌های این نویسنده‌ی انگلیسی‌تبار که در حال حاضر، در کشور ژاپن زندگی می‌کند، خیلی زود باعث شناخته‌شدن او در بین مخاطبان ایرانی شد. از این نویسنده کتاب‌های دیگری همچون «تسلط بر احساسات»، «تسلط بر تمرکز»، «تسلط بر انگیزه» و... نیز منتشر شده است. علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب‌ها را برای بهره‌وری بیشتر در راستای هم مطالعه کنند.

در بخشی از کتاب صوتی تسلط بر باورها می‌شنویم

شاید بارها به شما گفته شده باشد که باید واقع‌بین باشید اما تا به حال واقعاً دقت کرده‌اید که واقع‌بین بودن به چه معنی است؟ واقع‌بینی در حقیقت یک واژه ذهنی است. برای مثال آنچه شما فکر می‌کنید من می‌توانم انجام دهم با آنچه من فکر می‌کنم می‌توانم انجام دهم تفاوت بسیار زیادی خواهد داشت. این تغییرات تا حد زیادی به میزان خودباوری شخصی ما، تجربیات منحصربه‌فرد ما، مهارت‌های ما و دیگر فاکتورها دارد.

توصیه من این است که اجازه ندهید که دیگران برای شما مشخص کنند که شما چه کاری می‌توانید انجام دهید و چه کاری را نمی‌توانید انجام دهید. نظرات دیگران اصلاً مهم نیست. اگر قرار بود منتظر تایید دیگران باشم تا شروع به نوشتن کتاب کنم، احتمالاً هنوز هم در انتظار بودم. زمانی‌که من شغلم را شروع کردم، نه مدرک نویسندگی داشتم، نه کسی را در این صنعت می‌شناختم و حتی تا به حال کتابی به زبان مادری خودم ننوشته بودم. اما از دیدگاه خود هدف من واقع‌بینانه بود. لذا من نظرات منفی دیگران و مخالفت‌های آنها را دور ریختم و سفر جدیدم را شروع کردم.

توصیه من به شما نیز همین است. سعی نکنید منتظر تایید و نظر دیگران بمانید. شما نیازی به تایید آنها ندارید تا زندگی‌ که دوست دارید را شروع نمایید. تعریف دیگران در مورد کلمه واقعی چندان به کار شما نمی‌آید. در عوض از قدرت باور استفاده کنید تا چیزهایی که به نظر غیرممکن می‌رسد را ممکن سازید. اگر بتوانید به اندازه کافی جسور باشید و به تحقق‌پذیر بودن رویاهایتان باور داشته باشید و این ذهنیت را برای مدت طولانی حفظ نمایید شک نکنید که به هدف خود خواهید رسید. به گفته هنری فورد هر چیزی که فکر کنید می‌توانید یا نمی‌توانید انجام دهید درست است. شما تنها زمانی دست به عمل برای رسیدن به اهداف خود می‌زنید که واقعا باور داشته باشید که به آنها خواهید رسید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه - یک
نمونه - دو
6 دقیقه
چرا این کتاب؟
5 دقیقه
مقدمه
19 دقیقه
فصل 1: باور چیست؟
17 دقیقه
فصل 2: پنج ویژگی باور
35 دقیقه
فصل 3: قدرت باور
14 دقیقه
فصل 4: باور و هویت
17 دقیقه
فصل 5: غلبه بر باورهای محدودکننده
9 دقیقه
فصل 6: ادغام باورهای جدید خود
10 دقیقه
فصل 7: اولین باور عمده که تمام باورهای دیگر را نظم می‌دهد
29 دقیقه
فصل 8: هفت باور اصلی که زندگی شما را تغییر می‌دهد
39 دقیقه
فصل 9: محیط تقویت‌کننده
28 دقیقه
فصل 10: اقدام مکرر
15 دقیقه
فصل 11: تمایل شدید
13 دقیقه
فصل 12: آمادگی برای مواجهه با مشکلات
34 دقیقه
فصل 13: قدرت تفکر طولانی‌مدت
15 دقیقه
فصل 14: چگونه از تفکر کوتاه‌مدت به تفکر بلندمدت تغییر یابیم؟
37 دقیقه
فصل 15: برنده شدن بازی هیجانی
4 دقیقه
نتیجه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تسلط بر باورها: راهنمای عملی جلوگیری از تردید و ایجاد اعتماد به نفس پایدار
نویسنده
مترجمساسان جعفرنیا، مهدی صفایی خرم
راویمحمدمهدی عربشاهی
ناشر صوتیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۴۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۵۰۰۰ 17500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تسلط بر باورها

یدالله نخعی زرندی
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
صدای گوینده بسیار دلنشین بوده و لحن خوبی هم دارد و علاوه بر ان در این کتاب بدرستی به تشخیص باور و تمایز ان با گمان و فکر و تفکر و توهم پرداخته و انواع باور را به شنونده و خواننده تفهیم کرده و ادم با مطالعه این کتاب میتواند راه عملی استفاده از ان را در زندگی حس کند. خواننده میاموزد که باور یک هنر و مهارت است و همانطور یک ورزشکار با تمرین منظم میتواند قوی شود و پیشرفت کند میتوان در تقویت باور هم کوشید و باورها را تقویت نمود و با تکرار یک فکر به یک باور رسید میتواند به رشد رسید و انسان به هرچه باورحقیقی برسد حتما در صورت تلاش به ان دست پیدا میکند و برای بدست اوردن باور و اعتماد به نفس باید به خود احترام گذاشته و تمام خواسته‌های کوچک را که به خود قول داده را به موقع انجام دهد و به تمام قولهایی که به خود میدهد مرتب احترام بزارد و انها را با منصه ظهور رسانده تا بتواند به قولهایی که به دیگران هم میدهد هم عمل کند تا به خود باوری برسد و این کتاب بسیار برای من مفید واقع شده است و شاید این کتاب بهتر توانست مشکل من را به خودم بگوید که در کتابهای انگیزشی دیگر نتوانستم راهی برای حل مشکل خود پیدا کنم و بسیار از نویسنده و مترجم و گوینده ان متشکر هستم
فاطمه رحیمی
۱۴۰۱/۱۲/۱۱
هرکس دارای تجاربی در زندگی شخصی و شغلی و اجتماعی خود باشد به این نتایج رسیده است پس چرا خیلی از افراد با وجود دانستن این موارد ناراضی هستند و به آنچه خواسته‌اند نرسیده‌اند گاه کسانی را می‌بینیم کارشان این شده که به این کلاس‌ها که ماحصل تعداد زیاد کتابها و تجارب هستند بروند ولی همچنان ترس از شروع را کاری دارند وانگیزه‌ای که باید در آن‌ها شکل نگرفته بنا بر این به نظر من ضمن اینکه این توصیه‌های کلی لازم و درست است موتور محرکه افراد مختلف متفاوت است بجز افرادی که علاقه زیاد به کار خود دارند در حدی که با کارشان تفریح می‌کنند و موانع را کنار میگذارند و افرادی که بنا به دلایل در تنبلی و اهمال کاری مفرطی بسر می‌برند اکثر افراد در دسته‌ای هستند که نیاز به انگیزه سازی دارند در جوامعی که معلمان و استادان تبلیغ بی انگیزگی می‌کنند چون خودشان خود باور نبوده و نیستند (کاش تمام دانشجویان با مهارت در حرف با انگیزه ارتقای علمی مهارت پا به دانشگاه گذارند تا دچار رخوت ناشی از دانشگاه نشوند ودانشگاه را دچار تحول کنند چون سیستم دانشگاهی ما متاسفانه در اینخصوص به نظر میرسد عقیم باشد) و سیستم آموزشی هم تئوری محور است و خانواده‌ها راحت طلبی و بی نیازی را محور تربیت فرزندان قرار داده‌اند لذا ایجاد انگیزه کار دشواریست با اینحال اگر هر شخص روش خودسازی را در پیش گیرد می‌تواند به آنچه مطلوب است دست پیدا کند متاسفانه الگو قرار گرفتن کسانی که یکشبه ره صد ساله را رفته‌اند باعث شده بعضی از جوانان فکر کنند آن آن‌ها فرا نرسیده وبجای طی مدارج و مداومت واستقامت منتظر آن خود باشند اگر بنا به فرض آن لحظه ناب هم برایشان فرا برسد زود از دست خواهد رفت لذتی که در طی مدارج هست در هیچ چیز نیست
Narges Jamalipak
۱۴۰۲/۱/۱۳
هم متنی ش رو خریدم و هم صوتی ش رو اگر صدبار بلکه هزار بار هم این کتاب رو بخونید باز هم کمه من برای بهتر شدن زندگیم از خدا کمک خواستم خدا هم من رو با کتابراه آشنا کرد این که ما هنوز نمی‌دونیم با دانسته هامون زندگی نمی‌کنیم بلکه با باورهامون زندگی میکنیم خیلی بد به همین دلیل فکر میکنیم باید بیشتر و و بدونیم سعی نمی‌کنیم این دانسته‌ها رو به باور تبدیل کنیم حتما این کتاب رو بخونید صدهزار بار گوش کنید ممنون کتابراه عزیزم
نسرین میرزاییفر
۱۴۰۲/۱/۷
سلام به دوستان عزیزم
کتاب عالی و بینطیریه چقد عالی و راحت و کاربردی توضیح میدن و خیلی خوب نقطه ضعف‌ها و توجه و تمرکز روی ناخواسته هارو وچطور میشه خیلی ساده روشون کار کرد و باورهای خوب و عالی و قدرتمند جایگزین کنیم رو میگه ممنونم و خداروشکر برای وجوداین نویسنده های خوب و سایتهای خوبی مثله شما عزیزان که الان در دسترسمون هست تا راه درست رو بریم. ممنونم
Arian Emt
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
خیلی کامل و جامع توضیح داده تنها مشکلش این هست ک مثل یک پدر مهربون یا بابا بزرگ مهربون توضیح نمیده انگار بی روحه انگار گفته بیا این اطلاعات رو این همه صفحه نوشتم برو بخون برو انجام بده این خیلی فرق داره تا این که ادم حس کنه‌ یک بابای مهربون برایت قشنگ بخش بخشش رو توضیح میده‌ یک جوری که حواسش هست تو همه قسمت ها رو خوب بفهمی
موسوی
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
بسیار عالی بود
باور و اعتماد بنفس انسان را بصورت عملی وجدی شکوفا می‌کنه و باعث میشه که استعدادهای نهفته انسان را تجلی ببخشه وبرای آنهایی که برای شروع تردید دارن بسیار مفید هست توصیه میکنم که حتما گوش بدهید
لیلا بهروز
۱۴۰۱/۱۲/۷
این کتاب مکمل کتاب اعتماد به بنفس و کتاب راز و کتاب رسیدن به خواسته‌ها و ثروت می‌باشد. با خواندن این کتاب و درک عمیق مطالبش سایر کتاب‌های موفقیت و دستیابی به ثروت و خواسته‌ها آسان تر می‌گردد.
ترانه کرمی
۱۴۰۱/۱۲/۳
کتاب خوبی هست در کتاب ریشه باورها و اینکه حتی خود باورها چی هستن و چه نقشی در زندگی افراد دارن و راهکارهایی برای جایگزینی باور غلط به باور درست بیان شده
غلامرضا شاهی
۱۴۰۲/۸/۳۰
بیشتر از متن کتاب که خوب بود و خوب ترجمه شده، روان خواندن و صوت خوب گوینده بود که کمک کرد تا چند بار گوش کنم و هر بار ارتباط بهتری با منظور نویسنده برقرار کنم
جمال علیپور
۱۴۰۲/۳/۴
با عرض سلام وخسته نباشید از تیم کتاب راه
این کتاب فوق العاده است و حتما باید بارها گوش داده بشه چون با هر بار گوش دادن کدهای جدیدی باز میشه
Kevin shahbazi
۱۴۰۲/۷/۱۵
کتاب خوبیه. این کتاب تأثیر زیادی داره وقتی تمرین‌هایی که ارائه میده رو انجام بدید شخصاً خیلی با این تمرینات نتیجه گرفتم
فاطمه مقدسی
۱۴۰۲/۵/۲۰
این کتاب رو بسیار زیاد دوست داشتم
تغیییر باورهاو الگوهای مخرب و چگونگی تغییر همراه با تمرینات و سوالات چالش برانگیز
امیر محسن داور
۱۴۰۲/۴/۲۷
مطالب تکرایو خیلی همراه کار عملی نداشت بیشتر جنبه نصیحت داشت که معمولا گوش همه از این مطالب پر است ولی عملی درکار نیست
Zohre Babayi Babayi
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
کتاب خوبی بود راجب باور داشتن به اهداف و مال‌های ساده و کاربردی‌ام داشت با تمرینات خوب پیشنهاد میدم گوش بدید
سجاد زمانپور
۱۴۰۱/۱۲/۵
کتاب بسیار خوب و تاثیر گذاریه، میتونه برای یه شروع خوب ثبات در اهداف خیلی کمک کنه، و بهش امتیاز بالا و مثبت میدم
مشاهده همه نظرات 26

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تسلط بر باورها

برای دریافت کتاب صوتی تسلط بر باورها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.