معرفی و دانلود کتاب صوتی افسون انرژی

عکس جلد کتاب صوتی افسون انرژی
قیمت:
۶۲۴۰۰ 43680 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی افسون انرژی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی افسون انرژی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی افسون انرژی

کتاب‌های بسیاری درباره‌ی راه‌های رسیدن به موفقیت نوشته شده‌اند، اما تعداد کمی از آن‌ها کارآمد، عملی و ضمانت‌بخش هستند و کتاب صوتی افسون انرژی یکی از آن‌هاست. این اثر پرفروش که به قلم محمدمهدی دوستی نوشته شده، راهکارهای رسیدن به موفقیت را در پیوند با مفهوم انرژی در اختیار شما قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی افسون انرژی

محمدمهدی دوستی، نویسنده‌ی کتاب صوتی افسون انرژی، چنانکه خود می‌گوید نامش را نه در زمره‌ی نویسندگان کتاب‌های موفقیت می‌بیند و نه می‌پندارد که سخنران انگیزشی است. او می‌گوید مقصودش از نوشتن این کتاب، تنها این نبوده است که یک اثر به خیل روزافزون آثار حوزه‌ی موفقیت اضافه کند. بلکه می‌کوشد در این کتاب راه و چاه موفقیت را در اختیار کسانی قرار دهد که می‌خواهند موفق باشند اما نمی‌دانند باید از کجا شروع کنند.

«انرژی چیست‌؟»، «اسکن‌ انرژی»، «شروع کردن»، «موفقیت و شکست»، «مالکیت و سطح انرژی» و «انرژی جمعی» عناوین فصل‌های این کتاب صوتی هستند و هرکدام بخش‌های متنوعی را در بر می‌گیرند. محمدمهدی دوستی در فصل اول کتاب به تعریف انرژی می‌‌پردازد و در بخش‌های مختلف این فصل درباره‌ی ماهیت آن به ارائه‌ی مطالبی می‌پردازد. قانون بقای انرژی، چگونگی مدیریت آن، ارتباط انرژی با خودآگاهی و ابزارهای مدیریت انرژی برخی از عناوینی هستند که نویسنده در این قسمت از کتاب به سراغ آن‌ها می‌رود.

در فصل دوم نویسنده به توضیح مفهومی تحت عنوان «سیاهچاله‌ی انرژی» می‌پردازد و راه‌های مقابله با آن را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. محمدمهدی دوستی در فصل سوم کتاب افسون انرژی به سراغ موانعی که بازدارنده‌ی آغاز کار شما هستند می‌رود و معنای ریسک‌پذیری و تفکر قالبی و پیوند این دو را با موفقیت توضیح می‌دهد. او سپس در فصل چهارم مفهوم شکست را حلاجی می‌کند و می‌کوشد زاویه نگاهی متفاوت و مثبت به آن را ارائه دهد. دوستی در فصل پنجم تغییرات سطح انرژی را بررسی می‌کند و تعریفی دقیق از رابطه‌ی سطح زندگی و سطح انرژی در اختیار شما می‌گذارد و درنهایت، فصل ششم کتاب خود را تعریف انرژی جمعی و راه‌های تقویت آن به پایان می‌رساند.

از خلال این فصل‌ها و بخش‌های مختلف است که محمدمهدی دوستی، مسیری پیموده و آزموده را به شما نشان می‌دهد که مقصد نهایی آن بی‌تردید موفقیتی چشمگیر است. او شما را با فرازونشیب‌های این مسیر آشنا می‌کند و نقشه‌ی راه را در دستانتان می‌گذارد. این اثر به همت نشر صوتی ماه‌آوا و انتشارات نسل نواندیش تهیه و منتشر شده است و آن را با صدای نسرین رضایی می‌شنوید.

کتاب صوتی افسون انرژی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال راهی برای رسیدن به موفقیت می‌گردید، شنیدن کتاب صوتی افسون انرژی را از دست ندهید.

جملات برگزیده‌ی کتاب صوتی افسون انرژی

  • اگر از شروع کردن می‌ترسید، یعنی از همان ابتدا شکست را پذیرفته‌اید.
  • وقتی انرژی زیادی از دست می‌دهید، بدانید که با یک سیاهچاله طرف هستید.
  • وجود شما مثل‌ یک‌ کتاب است‌ که‌ فقط‌ خودتان می‌توانید‌ آن را باز کنید‌ و بخوانید‌!
  • چالش‌های جدید زندگی یک فرصت هستند تا در مسیر‌تان اقداماتی تازه را شروع کنید.
  • کسی که در ساحل امن خودش لمیده، هرگز از تلاطمات دریای خروشان زندگی خبر ندارد.

در بخشی از کتاب صوتی افسون انرژی می‌شنویم

گذر زمان بر ما ملموس است؛‌ مثل‌ افزایش‌ سن‌، سفید شدن موها و چین‌وچروک پوست‌. تغییر فصل‌ها و قد کشیدن درخت‌ها هم‌ نمودهایی‌ از گذر زمان هستند. این زمان هرگز در اختیار ما قرار نمی‌گیرد، ولی ما دغدغه‌ مدیریت‌ آن را داریم‌ و از یاد می‌بریم که تنها چیزی که می‌توانیم مدیریت کنیم، انرژی خودمان است. ما نمی‌توانیم کنترلی روی زمان داشته باشیم و حتی جلوی سپری شدن آن را بگیریم، ولی پیوسته دغدغه مدیریت آن را داریم.

مدیریت‌ انرژی‌ برای‌ این‌ است‌ که‌ سطح‌ انرژی‌تان را پیوسته بالا نگه دارید و اصطلاحاً باتری‌تان را شارژ کنید‌. اگر به‌جای مدیریت زمان که در اختیارتان نیست انرژی‌تان را مدیریت کنید، چه اتفاقی می‌افتد؟

حتماً افرادی را می‌شناسید که‌ در سنین‌ بالای‌ هفتاد سال هم‌ پرتوان به کارشان ادامه می‌دهند. گذر زمان بر موها، صورت و لرزش دست‌هایشان آشکار است،‌ اما همچنان پرانرژی‌ به‌ فعالیت خود ادامه‌ می‌دهند. قرار گرفتن‌ در سراشیبی‌ عمر و ناتوانی‌های‌ جسمانی‌، مانع‌ پرانرژی‌ بودنشان نیست‌.

جوانانی‌ هم‌ هستند که‌ نه‌ درس می‌خوانند، نه‌ کار می‌کنند و نه‌ هیچ‌ فعالیت‌ خاص دیگری‌ انجام می‌دهند! هروقت‌ هم‌ به‌ آن‌ها گفته‌ شود چرا هیچ‌ کاری‌ نمی‌کنید، می‌گویند‌ حوصله‌ ندارند یا حسش‌ نیست‌ و به همین شکل روزها و شب‌ها را هدر داده و فرصت‌ها را از دست می‌دهند.

اگر می‌خواهید از زمان به‌ شکلی اثربخش‌ استفاده کنید، باید‌ انرژی‌ بسیار زیادی داشته‌ باشید، ‌چون در این‌صورت می‌توانید زمان را هم‌ در اختیار خودتان بگیرید؛ یعنی‌ انرژی‌ فراوان باعث‌ می‌شود زمان کمتری‌ صرف انجام کارها شود!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
35 دقیقه
فصل‌ اول: انرژی چیست‌؟
37 دقیقه
فصل‌ دوم: اسکن‌ انرژی
85 دقیقه
فصل سوم: شروع کردن
46 دقیقه
فصل چهارم: موفقیت و شکست
44 دقیقه
فصل پنجم: مالکیت و سطح انرژی
46 دقیقه
فصل ششم: انرژی جمعی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی افسون انرژی
نویسنده
راوینسرین رضایی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۵۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۶۲۴۰۰ 43680 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی افسون انرژی

امیرفریدون نصرتی
۱۴۰۲/۲/۸
به نظر من نحوه اجرای کتاب توسط خانم گوینده بر متن قالب بود. جوری که من الان دانلود کردم و وسط کتاب دیگری بودم. با شنیدن صدای گوینده خانم نسرین رضایی و نحوه اجرای فوق العاده جذب کتاب شدم. و کتاب قبلی رو کنار گذاشتم. کاش کتاب‌های بیشتری رو بخونند. اجرا کاملا اصیل و واقعی است. برخی کویندگان خیلی مصنوعی اجرا می‌کنند
حرفه‌ای دقیق و جذاب بود
خدا قوت
هوشنگ بهادری
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
کتاب خوبی است هم تم راهنمایی و راهکاری را دارد هم انگیزشی. به افرادی که در زمینه موفقیت فردی کار می کنند پیشنهاد میکنم. گوینده کاملاً مسلط ولی من با دور بالا گوش دادم سپاس از نویسنده و راوی و عوامل کتابراه
الی روحی
۱۴۰۲/۱/۲
باسلام. بسیار کتاب خوبیه و میشه استفاده کرد.
منتهی ماه آوا اولش یه موسیقی می‌ذاره واقعا آزار دهنده است. ولی گوینده قوی وصداش خوبه.
باتشکر از همه عوامل. بسیااار مفیده.
Fk
۱۴۰۲/۸/۲۰
کتاب بدی نیست ولی خیلی گوینده از کلمه‌ی انرژی خوار بطور متوالی و مکرر استفاده می‌کنه ک می‌توانست با بازبینی و. تصحیح مجدد متن کمترش بکند
Arash M
۱۴۰۲/۶/۱۸
رشد و موفقیت باهم فرق دارن. نویسنده داستان خودش رو بیان میکنه و یه ایرانی مثل همه‌ی ما ادم‌های معمولی هستش. صدای گوینده و بیان عالیس.
سهیلا رفیعی
۱۴۰۳/۱/۸
عالی بود راه درست فکر کردن آموزش میده نترسیدن از شکست آموزش میده واقعا ارزش خریدن داشت
فرزانه گل مرجان
۱۴۰۲/۵/۱۱
من کتاب‌های انگیزشی زیادی خوندم ولی این کتاب بسیار عالی بود حتما بخونید
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی افسون انرژی

برای دریافت کتاب صوتی افسون انرژی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.