معرفی و دانلود کتاب الان کجایی؟

عکس جلد کتاب الان کجایی؟
قیمت:
57000 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب الان کجایی؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب الان کجایی؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب الان کجایی؟

کتاب الان کجایی؟ به قلم مری هیگینز کلارک روایت اسرارآمیز یک تراژدی خانوادگی است. دختر جوانی در جست‌وجوی برادر گم‌شده‌ی خود، وارد مسیر خطرناک و پرپیچ‌وخمی می‌شود که انتظارش را ندارد. این رمان جذاب و پرکشش، یکی از موفق‌ترین آثار جنایی و معمایی این نویسنده است.

درباره‌ی کتاب الان کجایی؟

کوین مکنزیِ (مک) 21ساله، که به‌تازگی از دانشگاه کلمبیا فارغ‌التحصیل شده، یک روز از آپارتمان خود در منهتن خارج و برای همیشه ناپدید می‌شود. با این حال، هر سال دقیقاً در روز مادر، با مادرش تماس می‌گیرد و با او صحبت می‌کند. بیست سال پس از گذشت این واقعه، خواهرش کارولین که اکنون یک وکیل 26ساله است، تصمیم می‌گیرد تا از این راز پرده بردارد و حقیقت ماجرا را کشف کند. او که چند سال پیش پدرش را در واقعه تلخ و دردناک یازدهم سپتامبر از دست داده، نمی‌تواند فقدان برادرش را بیشتر از این تحمل کند؛ به‌همین دلیل وارد مسیر خطرناک و غیرمنتظره‌ای می‌شود.

کتاب الان کجایی؟ (?Where are you now) شخصیت‌های بسیاری دارد که هر کدام نقش خاصی در این داستان ایفا می‌کنند. مری هیگینز کلارک (Mary Higgins Clark)، نویسنده‌‌ی کتاب، داستان را از دید چندین شخصیت روایت می‌کند و معمولاً کتاب‌های خود را با استفاده از همین تکنیک می‌نویسد. در این کتاب هم چندین شخصیت مختلف (از جمله ضد قهرمان) داستان را برای ما روایت می‌کنند. اگرچه دنبال کردن خط داستانی با این شیوه کمی سخت‌تر است، اما حضور شخصیت‌های گوناگون و جذاب، پیچش‌های داستانی پی‌درپی و تعلیق زیاد اثر، خواننده را تا لحظه‌ی آخر پای کتاب نگه می‌دارد؛ علاوه بر این، حجم فصل‌های مختلف این کتاب کم است و به خواننده فرصت فکر کردن و استراحت می‌دهد. اگر شما از طرفداران آثار مری کلارک هستید، قطعا با فرمول او برای نوشتن کتاب‌های جنایی و معمایی آشنایی دارید. نویسنده در این کتاب، با هوشمندی تمام و با اصلاح عناصر داستانی مختلف، خوانندگان و طرفداران قدیمی خود را هم غافلگیر می‌کند.

مری کلارک کتاب الان کجایی؟ را در هشتم آوریل سال 2008 منتشر کرد. انتشارات لیوسا این اثر را با ترجمه‌ی سیما فلاح عرضه کرده است.

نکوداشت‌های کتاب الان کجایی؟

  • یک کتاب مهیج و جذاب با پیچش‌های داستانی غیرمنتظره! (بوک‌ ریپورتر)
  • مری کلارک با این داستان فوق‌العاده خوانندگان را هیجان‌زده می‌کند و تا آخرین لحظه دلهره را به جان آن‌ها می‌اندازد. (پابلیشرز ویکلی)
  • نام مری کلارک با تعلیق و پیچش‌های داستانی غیرمنتظره گره خورده است. طرفداران مری کلارک قطعاً از خواندن این اثر لذت می‌برند. (بوک‌ ریویو)

اقتباس‌های فرهنگی از کتاب الان کجایی؟

بسیاری از آثار مری کلارک به فیلم و سریال تبدیل شده‌اند. آقای Arnaud Sélignac در سال 2014، یک سریال تلویزیونی را با اقتباس از کتاب الان کجایی؟ ساخت.

کتاب الان کجایی؟ مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب به طرفداران رمان‌های جنایی و ژانرهای هیجان‌انگیز و دلهره‌آور توصیه می‌شود.

با مری هیگینز کلارک بیشتر آشنا شویم

مری هیگینز کلارک در 24 دسامبر سال 1927در نیویورک به دنیا آمد. او در طول عمر پربار خود 51 کتاب نوشت که تقریباً تمام آن‌ها در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های ایالات متحده و بعضی از کشورهای اروپایی مثل فرانسه قرار گرفتند. مری کلارک مدرک فلسفه‌ی خود را از دانشگاه فوردهام نیویورک دریافت و در سال 1949 با وارن کلارک ازدواج کرد، اما سیزده سال بعد همسر خود را از دست داد. وی برای تأمین زندگی خود و پنج فرزندش، به نوشتن داستان‌های کوتاه برای مجلات و متن‌های رادیویی روی آورد و اولین کتاب خود به نام «در آرزوی بهشت» را در سال 1968 منتشر کرد، اما به موفقیت چندانی نرسید. به‌دلیل علاقه به رمان‌های آگاتا کریستی و آرتور کانن دویل، تصمیم گرفت تا در ژانرهای معمایی و جنایی کتاب بنویسد. او برای داستان‌های خود از اخبار الهام می‌گرفت و با کارآگاهان و پزشکی قانونی مصاحبه می‌کرد. او در سال 2000 به گران‌ترین نویسنده‌ی زن جهان تبدیل شد. مری کلارک سرانجام در 31 ژانویه‌ی سال 2020 در ایالت فلوریدا چشم از جهان فرو بست.

از جمله آثار او می‌توان به کتاب‌های زیر اشاره کرد:

  • در آرزوی بهشت
  • فریادی در شب (1982)
  • بچه‌ها کجایند؟ (1986)
  • عارضه‌ی آناستازیا (1989)
  • مرا به‌یاد آر (1994)
  • بگذار تو را معشوقم بنامم (1995)
  • شب آرام (1995)
  • در خیابانی که تو هستی (2001)
  • عزیزدردانه‌ی بابا (2002)
  • شب‌هنگام زمانِ من است (2004)
  • هیچ جایی مثل خانه نیست (2005)
  • دو دختر کوچولوی آبی‌پوش (2006)
  • سانتا کروز (2006)
  • من این ترانه را شنیده‌ام (2007)
  • سایهٔ لبخند تو (2010)

در بخشی از کتاب الان کجایی؟ می‌خوانیم

عمو دِو راجع به یادداشتى که مک در صندوق اعانه انداخته بود، با الیوت والاس صحبت کرده بود و روز دوشنبه عصر الیوت براى صرف شام به ملاقات ماآمد. الیوت طبق معمول ظاهرى آرام و خونسرد داشت و تنها کمى نگرانى از چهره‌اش هویدا بود. الیوت رئیس کل و رئیس هیأت مدیره‌ى شرکت بانکدارى و سرمایه‌گذارى والاس و مدیسون واقع در وال استریت بود که به امور مالى خانواده رسیدگى مى‌کرد. او یکى از بهترین دوستان پدرم بود و من و مک همیشه به او به چشم نایب عمو نگاه مى‌کردیم. الیوت سال‌ها پیش از همسرش جدا شده بود و من احساس مى‌کردم عاشق مادرم است. همچنین تصور مى‌کنم اینکه مادرم در سال‌هاى پس از فوت پدرم علاقه‌اى به او نشان نداده بود، به علت ناپدید شدن مک بود. به‌محض اینکه پشت میز مورد علاقه‌ى الیوت در رستوران سیرک نشستم، یادداشت مک را به دست الیوت دادم و به او گفتم که این یادداشت باعث شده است بیشتر از هر زمان دیگرى مصمم باشم او را پیدا کنم.

من واقعا امیدوار بودم الیوت از این تصمیمم که سعى داشتم مک را پیدا کنم، جانبدارى کند ولى او من را ناامید کرد. بعد از اینکه چند بار یادداشت را خواند، آهسته گفت: "کارولین، خیال نمى‌کنم رفتار تو با مک منصفانه باشد. او هر سال تلفن مى‌زند. بنابراین مطمئن مى‌شوید که حالش خوب است. تو خودت به من گفتى صدایش پرطنین و محکم و حتى شاد است. او سریع به قول یا تهدید تو مبنى بر اینکه هرطور شده پیداش مى‌کنى، عکس‌العمل نشان داده و خیلى رک و پوست‌کنده از تو خواسته او را به حال خودش بگذارى. چرا سعى نمى‌کنى با خواسته‌هاى او کنار بیایى و چرا اجازه مى‌دهى مک مهم‌ترین بخش زندگى‌ات باقى بماند؟ "

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب الان کجایی؟
نویسنده
مترجمسیما فلاح
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات360
زبانفارسی
شابک978-600-5138-19-1
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
57000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب الان کجایی؟

فروغ حقیقی
۱۴۰۲/۴/۳
این کتاب عالیه، یک داستان جذاب و پرکشش در ژانر پلیسی، معمایی با پایانی جالب و غیرقابل پیش بینی، شاید اسامی متعدد و مشابه کمی مشکل ساز بشن ولی با ادامه داستان کم کم با همه اسامی آشنا می‌شید، به دوستداران رمان خوانی و دوستداران این ژانر حتما خواندنش رو توصیه می‌کنم
الهام. ت
۱۴۰۲/۴/۱۰
سراسر داستان پر از تعلیق و هیجان است هرگز تا پایان داستان قاتل رو حدس نمیزنید فقط این که اسامی بسیار زیادی توی داستان هست که کمی سخت همین
یاسمین زارع دزفولی
۱۴۰۲/۶/۱۱
موضوع ناراحت کننده‌ای داشت اما سیر داستان و نوشتار خوب بود، فقط آخر کتاب به نظرم کمی سرهم بندی شده بود.
Tannaz jamı
۱۴۰۲/۷/۳
کتابهای این نویسنده عالی هست تا آخر داستان غیر ممکنه قاتلو حدس بزنی
Fariba.A
۱۴۰۲/۶/۱۹
جالب بود و نفس گیر. پر از هیجان و به دوستداران ژانر معمایی و جنایی پیشنهاد میشه
علی غلامی
۱۴۰۲/۶/۳
جالب بود و جذاب و به جنایی خوانان پیشنهاد میکنم
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب الان کجایی؟

برای دریافت کتاب الان کجایی؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.