معرفی و دانلود کتاب ملودی ادامه دارد

عکس جلد کتاب ملودی ادامه دارد
قیمت:
46000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ملودی ادامه دارد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ملودی ادامه دارد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ملودی ادامه دارد

کتاب ملودی ادامه دارد رمانی معمایی از مری هیگینز کلارک، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، است. در این اثر، مخاطب ماجراهای دلهره‌آوری خواهید بود که «لین هارمون» پشت سر می‌گذارد؛ زنی که به واسطه‌ی شغلش، با یک کلاهبردار بدنام و متواری درگیر می‌شود و این‌چنین، زندگی خود را در وضعیتی بحرانی می‌یابد...

درباره کتاب ملودی ادامه دارد

مری هیگینز کلارک یکی از مشهورترین جنایی‌نویسان ادبیات معاصر آمریکا بود. درگذشت این بانوی داستان‌نویس در سال 2020، به مثابه‌ی ضایعه‌ای بزرگ برای دوست‌داران ادبیات جنایی و معمایی قلمداد شد. کلارک در ادبیات جنایی وامدار آگاتا کریستی، نویسنده‌ی شهیر اهل انگلستان، بود. آثار کلارک، همچون داستان‌های کریستی، بر پایه‌ی یک معما شکل می‌گیرند. معمایی که پاسخ آن، عموماً تا پایان اثر مشخص نمی‌شود.

خوشبختانه تاکنون اغلب آثار داستانی مری هیگینز کلارک به زبان فارسی ترجمه شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته‌اند. از جمله‌ی این آثار، کتابی است با عنوان ملودی ادامه دارد (The Melody Lingers On)، منتشرشده به سال 2015. این تریلر معمایی از واپسین آثار نویسنده، و بی‌شک، از برترینِ آن‌هاست.

قهرمان کتاب ملودی ادامه دارد «لین هارمون» نام دارد. او یک طراح داخلی، و مادر دختری چهارساله است. ماجرای هارمون در اثر پیش رو، هنگامی آغاز می‌شود که مأموریت کاری تازه‌ای را می‌پذیرد؛ مأموریتی مبنی بر طرح نقشه‌ی بازسازی خانه‌ای قدیمی در حومه‌ی شهر. داستان زمانی رنگ‌وبویی معمایی و دلهره‌آور به خود می‌گیرد، که درمی‌یابیم خانه‌ی مذکور در اختیار همسر مردی موسوم به «پارکر بِنِت» است. پارکر بنت، یک کلاهبردار بزرگ است که مرتکب اختلاسی مولتی میلیاردی شده و پس از آن از چنگ قانون متواری گشته است. آخرین باری که او را دیده‌اند، در قایقی تفریحی در جزایر کارائیب بوده؛ قایقی که اندکی بعد، شکسته و نیمه‌مغروق بر بستر دریا یافت شده. آیا پارکر بِنِت، چنان‌که شواهد امر می‌گویند، درگذشته است؟ و یا ماجرای قایق شکسته صرفاً صحنه‌سازی وی برای فرار از چنگ مالباختگان بوده است؟ باری، این ماجراها چطور به لین هارمون ارتباط پیدا می‌کند؟ برای یافتن پاسخ این پرسش‌ها، باید تا پایان اثر صبر کرد...

کتاب ملودی ادامه دارد توسط مرجان رزم‌آزما به زبان فارسی ترجمه شده و از سوی نشر لیوسا روانه‌ی بازار گشته است.

در نکوداشت کتاب ملودی ادامه دارد

  • یک داستان نفسگیر با مضمون فریب، از نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز. (آمازون)

کتاب ملودی ادامه دارد مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به داستان‌ها و رمان‌های معمایی، بیش از همه از مطالعه‌ی کتاب ملودی ادامه دارد، اثر مری هیگینز کلارک، لذت خواهند برد.

با مری هیگینز کلارک بیشتر آشنا شویم

مری هیگینز کلارک (Mary Higgins Clark) نویسنده‌ی مطرح اهل آمریکا بود. او به سال 1927 در نیویورک دیده به جهان گشود و در سال 2020 در فلوریدا درگذشت. او تحصیلات آکادمیک خویش را در رشته‌ی فلسفه‌ی دانشگاه فوردهام پی گرفت و تا پایان عمر، مفتخر به دریافت سیزده مدرک دکترای افتخاری از مؤسسات و دانشگاه‌های گوناگون در سرتاسر جهان شد.

آثار مری هیگینز کلارک عموماً داستان‌هایی جنایی - معمایی‌اند. این آثار که بسیاری‌شان در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز و دیگر نشریات معتبر آمریکایی قرار گرفته‌اند، به سبب خطوط داستانی پرکشش و سکانس‌های روایی جذاب مورد تحسین عموم منتقدان ادبی واقع شده‌اند.

مری هیگینز کلارک در اغلب عناوین داستانی خود، به کاوش در روان شخصیت‌ها می‌پردازد و اعمال ایشان را، با عطف توجه به عقده‌ها و ناهنجاری‌های روانی‌شان توجیه می‌کند.

«این آهنگ را قبلاً هم شنیده‌ام»، «بگذار تو را معشوقم بنامم»، «فرصتی دوباره»، «قلبم را به تو هدیه می‌کنم»، «ملودی ادامه دارد»، «تا دیداری دیگر»، «سایه‌ی لبخند تو»، «تنها خواهم رفت»، «پدر به شکار رفته»، «تو را با تمام وجود احساس می‌کنم» و «دو دختر کوچولوی آبی‌پوش»، از جمله مشهورترین عناوین داستانی به‌انتشاررسیده از مری هیگینز کلارکند.

در بخشی از کتاب ملودی ادامه دارد می‌خوانیم

وقتى لین و اریک وارد اتاق نشیمن شدند، آنى روى کاناپه دراز کشیده و چشم‌هایش بسته بود. لین کنار کاناپه زانو زد، مچ دست او را گرفت و گفت: «اریک، نبضش نمى‌زند. نفس نمى‌کشد. زنگ بزن اورژانس.» اما وقتى این را مى‌گفت نیز مى‌دانست که آنى مرده است. اریک تلفن همراهش را از جیب درآورد. ناگهان صدایى از پشت سرش گفت: «سلام، اریک. او مى‌تواند منتظر بماند.»

لین مچ دست آنى بنت را رها کرد و بلند شد. عکس‌هاى زیادى از پارکر بنت در روزنامه‌ها دیده بود. بدون هیچ شکى او پارکر بنت بود. بعد، از آنچه شنید به‌شدت یکه خورد.
«آن شماره دست توست، اریک. آن را بده به من.»
لین در دل گفت: همان شماره‌اى که در جعبه‌ى موسیقى بود! این یعنى چه؟

اریک با لحنى یکنواخت و بى‌احساس گفت: «پدر، خیال نمى‌کنم امکان داشته باشد. حالا براى خاطر مادر از اینجا برو. نمى‌خواهم دستگیر بشوى. حتما یک برنامه‌ى فرار دارى، حالا هر چه که هست، برو و خودت را جایى پنهان کن. بگذار اینجا کار آخر باشد.»
لین در دل گفت: اریک، نمى‌توانى این کار را بکنى. باید او را تحویل بدهى.
بعد در کمال وحشت دید که پارکر بنت از داخل جیبش یک هفت‌تیر درآورد و آن را به‌طرف پسرش نشانه گرفت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ملودی ادامه دارد
نویسنده
مترجممرجان رزم آزما
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات304
زبانفارسی
شابک978-600-340-062-7
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
46000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ملودی ادامه دارد

فروغ حقیقی
۱۴۰۲/۴/۸
من به عنوان یکی از طرفداران ژانر پلیسی بیشتر آثار خانم هیگینز کلارک را خوانده‌ام و بعد از اتمام هر کتابشان با اشتیاق سراغ کتاب بعدیشان می‌روم، به خوانندگان عزیز هم توصیه می‌کنم کتاب‌های ایشان را بخوانند و لذت ببرند.
نرگس صیادی
۱۴۰۲/۶/۵
کتاب ساده و روونی بود شخصیت‌های زیادی درگیر داستان نبودن که گیج کننده باشه فقط نتونستم تغییر ناگهانی اریک رو درک کنم خیلی بی اساس و غیر واقعی بود
الهام. ت
۱۴۰۲/۴/۱۳
یک شاهکار دیگه از خانم کلارک واقعا از خوندن رمان‌های ایشون لذت میبرم
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب ملودی ادامه دارد

برای دریافت کتاب ملودی ادامه دارد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.