معرفی و دانلود کتاب الفبای زندگی

عکس جلد کتاب الفبای زندگی
قیمت:
۶,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب الفبای زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب الفبای زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب الفبای زندگی

کتاب الفبای زندگی نوشته‌ی علی‌اصغر فتحی و محمد محبی‌راد، راه و رسم داشتن یک زندگی شاد و سرشار از آرامش و مسیر دستیابی به موفقیت را به شما نشان می‌دهد.

زندگی از اجزای کوچک‌تری چون ز، ن، د ، گ، ی ... تشکیل شده است. این حروف جدا از هم نامفهوم هستند و معنی خاصی را نمی‌رسانند، ولی آنگاه که در کنار هم باشند معنی‌دار خواهند شد و مفهوم خاصی را می‌سازند به نام «زندگی». زندگی خود دارای اصول و قواعدی است که اگر با هم باشند و رعایت کلی را به جا بیاوریم مفهوم کلی کلمات به بهترین شکل ممکن محقق خواهد شد.

هدف نویسندگان از نگارش کتاب الفبای زندگی این بوده است تا شما در کنار هم متوجه آن باشید که زندگی صرفاً حضور و وجود دو جنس مونث و مذکر در زیر یک سقف نخواهد بود، بلکه رعایت اصول و قواعد حاکم بر زندگی، تفاهم، توافق بر سر تفاوت‌ها، آرامش و در نهایت حضور همه حروف زندگی در کنار هم خواهد بود.

جملات برگزیده کتاب الفبای زندگی:

- اگر شانس را از دست دادید امیدتان را از دست ندهید.
- هر انسان، کتابی است، چشم به راه خواننده‌اش.
- مردی که ادعا می‌کند، دیگر اعتقادی به عشق ندارد؛ کسی است که دیگر عشق به او اعتمادی ندارد.
- انسان همان چیزی است که باور دارد.
- بپذیریم که باید زندگی را زندگی کرد.
- تمام غصه‌ها دقیقاً از همان جایی آغاز می شوند که ترازو برمی‌داری می‌افتی به جان دوست داشتنت.
- زندگی سراسر تغییر است.
- مهارت دریانورد در طوفان و شجاعت سرباز در میدان جنگ، ظاهر می‌گردد، باطن و سیرت مردم را در حین بدبختی و مصیبت آن‌ها، می‌توان شناخت.
- مسیر و مقصدتان را با هم اشتباه نگیرید. فقط به این خاطر که اکنون هوا طوفانی است، معنایش این نیست که به تابش خورشید نمی ‌رسید.
- مغز بشر در زمان خود می‌تواند بهشتی از جهنم و دوزخی از بهشت به وجود بیاورد.

در بخشی از کتاب الفبای زندگی می‌خوانیم:

شاید بتوان گفت آغاز و شروع یک زندگی خوب از دوست داشتن و یک احساس خوب نسبت به فرد مقابل شروع می‌شود و شاید عشق که پشت عشق نیز همین دوست داشتن خوابیده است. پس در روند و مسیر زندگی نیز دوست داشتن باید وجود داشته باشد و حتی شدت آن نیز به مراتب بیشتر شود. وقتی کسی را دوست داریم، تنها با گفتن "دوستت دارم" نمی‌توانیم به او ثابت کنیم که حقیقتاً دوستش داریم. عشق و محبت، احساسی است که در ما نسبت به ‌کسی به دلایل مختلفی ایجاد می‌شود. وقتی کسی را دوست داریم به خاطر این دوست داشتن خیلی کار‌ها ‌می ‌کنیم و خیلی از رفتار‌ها را انجام نمی‌دهیم.

عبارت‌ «دوستت‌ دارم‌» و بازگو کردن‌ آن‌ به‌ همسر از راه ‌های‌ مختلف‌ ابراز می‌شود. به گفته دکتر گری ‌چاپمن‌، زبان‌ عشق‌ هیچ‌ زن‌ و شوهری‌ یکسان‌ نیست‌. بعضی‌ افراد به‌ کلام‌ آشنا هستند و احتیاج‌ دارند چنین‌ چیزهایی‌ بشنوند: دوستت ‌دارم‌، متشکرم‌، خوشحالم‌ که‌ جزئی‌ از خانواده ‌من‌ هستی‌، خیلی‌ خوشحالم‌ که‌ با تو ازدواج ‌کرده‌ام‌ و... دکتر می‌گوید: افرادی‌ که‌ این‌ زبان‌ را دارند، با دادن‌ هر هدیه‌‌ای‌ انگار می‌‌گویند: «در فکر تو بودم‌ که‌ این‌ را دیدم‌ و خریدم‌». این‌ گونه ‌افراد سپری‌ کردن‌ وقتشان‌ را با کسی‌، نشانه‌ ابراز عشق‌ می‌دانند. وقتی به کسی می‌گویید «دوستت دارم»، بدترین اتفاق ممکن این است که از او هم انتظار داشته باشید این جمله را به شما بگوید یا آن ‌را امتیاز ویژه ‌ای برای شما حساب کند.

وقتی هزار بار به یک‌ نفر بگویید که دوستش دارید، بعد از مدتی، تأثیر خودش را از دست می‌دهد. در هر کار و امری باید تعادل برقرار شود زندگی که جای خود را دارد افراط و تفریط نباید لحاظ شود اگر کم باشد مشکلات دیگری را در بر دارد اگر زیاد باشد عادی تلقی می‌شود و اعتبار خود را از دست می‌دهد. پس آدمی باشید که حواسش به قلبش هست و بی‌‌جهت به کسی نمی‌گوید: «دوستت دارم». زمانش که برسد، آنقدر خاطره خوب و ویژگی‌‌های دوست‌‌داشتنی در آدم مقابل پیدا می‌کنید که موقع گفتن این جمله دوست‌‌داشتنی و خوشایند، حرف‌های جذاب و دوست‌‌داشتنی‌‌ای در کنار این «دوستت دارم»، از شما می‌شنود.

فهرست مطالب کتاب

سخن مولف
آ آرامش
اُ اُمیدوار
اَ اَرزشمند
اِ اِعتماد
ب باور داشتن
پ پذیرش
ت توقعات
ث ثبات
ج جسارت
چ چاره‌اندیشی
ح حیا
خ خوشبختی
د دوست داشتن
ذ ذکاوت
ر رضایتمندی
ز زایندگی
ژ ژاژ
س سادگی
ش شوق و شادی
ص صداقت
ض ضمانت
ط طراوت
ظ ظاهر
ع عشق
غ غیرت
ف فداکاری
ق قدردانی
ک کاوشگر
گ گذشت
ل لیاقت
م محبت
ن نادیده گرفتن
و وفاداری
ه هدف
ی یک رنگی
سخن پایانی با خوانندگان
منابع کمکی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب الفبای زندگی
نویسنده،
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات81
زبانفارسی
شابک978-622-95754-4-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب الفبای زندگی

احلام پامناری
۱۴۰۲/۸/۲۲
برای شروع سبک زندگی متعالی، مطالب مفیدی را ارائه میدهد.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب الفبای زندگی

برای دریافت کتاب الفبای زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.