معرفی و دانلود کتاب انتظارش را نداشتم

عکس جلد کتاب انتظارش را نداشتم
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب انتظارش را نداشتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب انتظارش را نداشتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب انتظارش را نداشتم

یکی از پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز و آمازون کتاب انتظارش را نداشتم نوشته‌ی ریچل هالیس است که به شما می‌آموزد اگر از شرایط خود راضی نیستید، از جای خود بلند شوید، زندگی را از نو بسازید و از لحظات سخت به عنوان تجربه‌هایی برای رسیدن به آرامش استفاده کنید.

درباره‌ی کتاب انتظارش را نداشتم:

خیانت، زیان، غم از دست دادن عزیزان، ترس، بیکاری، شکست و...، همگی از لحظات سخت زندگی هستند. در دشوارترین برهه‌های زندگی، امید داشتن به تغییرات مثبت، به وقوع پیوستن اتفاقات خوب و داشتن آینده‌ای روشن تقریبا ناممکن به نظر می‌رسد. در چنین شرایطی آنچه اهمیت دارد چگونگی مواجهه‌ی هر فرد با مشکلات زندگی است. هیچ آدمی در این قبیل وضعیت‌ها به برنامه‌ریزی برای آینده تمایل چندانی ندارد اما خود اوست که باید انتخاب کند می‌خواهد در اندوه غرق شود و زندگی خود را با یأس بگذراند یا این‌که به هر اتفاق سخت و فاجعه‌بار به عنوان فرصتی برای درس گرفتن و دستیابی به کمال نگاه کند و بحران را از سر بگذراند. با استفاده از اتفاقات انگیزشی و الهام‌بخش می‌‎شود اطمینان حاصل کرد که می‌توان از تاریکی‌ها و سختی‌های زندگی عبور نمود و زیباتر و کامل‌تر از قبل شد.

ریچل هالیس (Rachel Hollis) نویسنده‌ی موفق و پرفروش نیویورک تایمز با بیانی صادقانه و صمیمی تجربه‌های حقیقی و شخصی خود را در کتاب انتظار چنین فاجعه‌ای نداشتم (Didn't See That Coming) بیان می‌کند و به شما نشان می‌دهد که حتی در دردناک‌ترین موقعیت‌های زندگی هم می‌توان به آینده‌ی بهتری امید داشت و چیزی که مهم محسوب می‌شود، نحوه‌ی کنار آمدن و برخورد هر فرد با زندگی‌اش است.

کتاب انتظارش را نداشتم مناسب چه کسانی است؟

شاید در نگاه نخست بسیاری تصور کنند که مخاطب آثار هالیس زنان هستند، اما برای هر کسی که می‌خواهد تجربه مطالعه‌ی یک اثر صمیمی و فوق‌العاده را داشته باشد و به خودش برای داشتن یک زندگی بهتر کمک کند، کتاب انتظارش را نداشتم انتخابی عالی است.

با ریچل هالیس بیشتر آشنا شویم:

یکی از زنانی که در سال‌های اخیر خود را به عنوان سخنران و نویسنده‌ی انگیزشی موفق مطرح کرده است، ریچل هالیس نام دارد. او با نوشتن آثار پرفروش «خودت باش دختر»، «دختر صورتت را بشور» و «شرمنده نباش دختر» به شهرت بسیاری رسید و اکنون در ایالات متحده و سایر کشورها به عنوان زنی شاد و قدرتمند شناخته می‌شود که همیشه در سخنرانی‌های خود دختران و زنان را به لذت بردن از زندگی و آزادی دعوت می‌کند.

این روزها ریچل هالیس در زمینه‌ی حقوق زنان فعالیت دارد، یکی از بهترین پادکست‌های تجاری آمریکا را مدیریت می‌کند، پایه‌گذار یک شرکت خصوصی است و چهار فرزند دارد.

هالیس در همه‌ی آثارش از تجربیات شخصی خود استفاده می‌کند؛ چرا که او رنج و انواع فشارهای اجتماعی را تجربه کرده است و می‌داند چگونه می‌توان به زنی قدرتمند تبدیل شد. او به دلیل داشتن لحن و بیان صمیمانه در کتاب‌هایش و عدم بهره‌گیری از کلیشه‌های مرسوم در آثار خودیاری، به این شهرت و ثروت رسیده است.

جملات برگزیده‌ی کتاب انتظارش را نداشتم:

- لطفاً، این زندگی زیبا، سخت و شگفت‌انگیز را زندگی کنید.
- اگر چیزی از شما گرفته شده است، اگر شما را زمین زده‌اند، دوباره بایستید.
- یادتان باشد که می‌توانید کار بدی انجام دهید و همچنان آدم خوبی باشید.
- هدف، چیزی است که اکثر مردم بعد از مواجهه با مشکلات دنبالش می‌گردند.

در بخشی از کتاب انتظارش را نداشتم می‌خوانیم:

وقتی دختربچه بودم باور داشتم که اگر دانۀ هندوانه را بخوریم در شکممان هندوانه رشد می‌کند. باور داشتم که اگر دانۀ سیب را بخوریم بلافاصله می‌میریم. روزی روزگاری براساس مقالات علمی باور داشتم که پلوتون یک سیاره است، اما بعدها معلوم شد که فقط یک سیارۀ کوتوله است که گوشه‌ای از منظومۀ شمسی تغییر شکل می‌دهد.

فکرش را بکنید... در گذشته چند موضوع را به‌طورقطع باور داشتید که حالا اشتباه، تقلبی و غیرطبیعی از آب درآمده‌اند؟ احتمالاً شما هم زمانی به چیزهایی باور داشتید که حالا مسخره و خنده‌دار به‌نظر می‌رسند. اما آن زمان اصلاً مسخره نبودند، از نظر شما حقیقت داشتند، حقایقی که بر مبنای واقعیت شکل نگرفته بودند؛ بلکه بر اساس دیدگاه شما به جهان ایجاد شده بودند. دوستان من، آن دیدگاه همان چشم‌انداز شماست.

چشم‌انداز شما، یا دیدگاه شما به زندگی و دنیا، مبحث بسیار مهمی است که حین پشت‌سر گذاشتن دوران سخت باید از آن صحبت کنیم و دو نکته هست که باید آن‌ها را بدانید.

اول اینکه: چشم‌انداز شما درمورد موضوعات مختلف لزوماً بر اساس واقعیت شکل نگرفته؛ بلکه غالباً براساس تجربیاتی که در گذشته داشته‌اید یا آنچه دیگران درمورد آن موضوع به شما یاد داده‌اند، شکل گرفته است. دومین نکته‌ای که باید درمورد چشم‌انداز بدانید این است: کسی که در زمان حال هستید آن‌قدر قوی هست که بتواند باورهایی را که براساس گذشته‌تان شکل گرفته، کنترل کند.

کنترل چشم‌اندازتان به‌ دست خودتان است.

کنترل چشم‌اندازتان به ‌دست خودتان است! افراد کمی متوجه این موضوع هستند.

درک این حقیقت اساسی، نه‌تنها دیدگاه شما را به غم و اندوه و فقدان عوض می‌کند؛ بلکه حتی یاد گرفتن تنظیم و کنترل چشم‌اندازتان، بدون در نظر گرفتن دورانی که در آن هستید، رمز داشتن یک زندگی شادتر و دقیق‌تر است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
من می‌گویم گندش بزند
امروز چه باید کرد
1- خودِ جدیدتان را شناسایی کنید
2- غم و اندوهتان را زیر سؤال نبرید
3- احساس گناه را کنار بگذارید
فردا چه باید کرد
4- چشم‌انداز دیگری را امتحان کنید
5- نظرتان را درمورد بهتر شدن تغییر دهید
6- شجاعتتان را بیدار کنید
7- حضور داشته باشید
8- به منابع مالی‌تان واقع‌بینانه نگاه کنید
تا ابد چه باید کرد
9- از تأثیرات استقامت غافل‌گیر شوید
10- به عادت‌های خوبتان رو کنید یا عادت‌های خوب جدید خلق کنید
11- حتی وقتی زندگی دشوار است شاد بودن را انتخاب کنید
12- آینده‌تان را دوباره تصور کنید
امیدوار بمانید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب انتظارش را نداشتم
نویسنده
مترجمهدیه جامعی
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات152
زبانفارسی
شابک978-600-461-429-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب انتظارش را نداشتم

دینا راه پیما
۱۴۰۰/۶/۱۹
کتاب‌های ریچل هالیس همه عالیه، خصوصا ترجمه‌ی خانم جامعی که دیگه محشرش میکنه پیشنهادی که بهتون میکنم اینه که کتاب هاش رو با نظم بخونید ابتدا خودت باش دختر بعد شرمنده نباش دختر و در آخر انتظارش را نداشتم فکر میکنم خانم‌ها و خصوصا دختر‌های نوجوان کتاب‌های ریچل رو از دست ندن👌🏻من در سایت اینستاگرام هر ایشون (ریچل هالیس ایرانیان) عضو هستم هفته جلسه‌ی ریچ تاک گذاشته میشه که خودش فوق العاده ست خانم ریچل برامون ۵ دقیقه‌ای صحبت میکنه
Hony Shamsi Shamsi
۱۴۰۱/۴/۲۳
نوشته‌های ریچل هالیس به دور از تکلف و خیلی تاثیر گذاره من بعد از خوندن کتاب خودت باش دختر نوشته همین نویسنده عاشق کتاب خوندن شدم، و واقعا خیلی چیزارو ازش یاد گرفتم
Shima Salahi
۱۴۰۰/۱/۲۰
کتاب‌های هالیس همیشه فوق العادس ولی این کتابش اون چیزی که من میخواستم نبود. این کتاب برای کسایی خوبه که شکست خوردن یا دچار فقدان عزیزی هستن.
آرش صدر
۱۴۰۱/۱۱/۲۹
کتاب خیلی خوبی بود و کمک می‌کرد از لحظات سخت زندگی برداشت مثبتی داشته باشی
پیشنهاد میکنم کتاب‌های دیگه ریچل رو هم بخونید
زهره حسینی
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
برای من هم‌ خواندن کتاب و هم گوش دادن بهش بسیار لذت بخش بود
A Am
۱۴۰۲/۱/۹
خیلی عالیه توصیه میکنم چندبار بخونید
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب انتظارش را نداشتم

برای دریافت کتاب انتظارش را نداشتم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.