معرفی و دانلود کتاب صوتی سم زدایی دوپامین

عکس جلد کتاب صوتی سم زدایی دوپامین
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سم زدایی دوپامین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سم زدایی دوپامین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سم زدایی دوپامین

دیگر زمان اهمال‌کاری و تنبلی به سر آمده و وقت آن است تا سروسامانی به زندگی خود بدهید! کتاب صوتی سم زدایی دوپامین نوشته‌ی تیبو موریس، به شما کمک می‌کند تا با شناخت پتانسیل‌های درونی خود و انجام تمرین‌های متنوع، میزان تمرکز و رضایت درونی‌تان را افزایش دهید.

درباره کتاب صوتی سم زدایی دوپامین

آیا شما به اصطلاح آدم دقیقه نودی هستید؟ آیا مدام احساس آشفتگی می‌کنید و به جای تمام کردن و رسیدگی به کارهایتان، آن‌ها را به تعویق می‌اندازید و تمرکز کافی ندارید؟ اگر در چنین شرایطی قرار دارید، اینترنت موبایل خود را خاموش کنید، مدتی در شبکه‌های اجتماعی چرخ نزنید و به سراغ کتاب سم زدایی دوپامین (dopamine detox) بروید!

باید بدانید همه اطرافیانتان اندکی به اهمال‌کاری و یا به‌تعویق‌انداختن کارها دچارند! اما گاهی اوقات چنان این خصوصیت قوی و پررنگ می‌شود که ریتم زندگی‌تان را از حالت نرمال خارج می‌کند و آسیب‌های متعددی را به کار و روابط و تحصیلات و ... شما وارد می‌کند. در چنین شرایطی به مرور اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفستان خدشه‌دار می‌شود و از زندگی ایده‌آل خود دور و دورتر می‌شوید.

تیبو موریس در کتاب سم زدایی دوپامین شرح می‌دهد که چگونه قادرید از شر تنبلی و اهمال‌کاری رها شوید و تمرکز خود را روی موضوعات مختلف بیشتر کنید. درواقع این کتاب یک راهنمای فوق‌العاده است که در ابتدا توضیح می‌دهد که دوپامین چیست و کارکرد آن چگونه است. سپس درباره مزایای سم زدایی دوپامین و تاثیر بی‌نظیر آن روی تمرکز حواس صحبت می‌کند و با ارائه تمرین‌های متنوع شما را برای رسیدن به رضایت درونی هدایت می‌کند.

پس با شنیدن این کتاب صوتی می‌توانید بار دیگر به زندگی همیشگی و مناسب خود بازگردید و تمامی تشویش‌های ذهنی‌تان را از بین ببرید. به تیبو موریس اعتماد کنید تا میزان بهره‌وری‌تان بیش از پیش شود.

نکوداشت‌های کتاب صوتی سم زدایی دوپامین

- این کتاب از بسیاری از ویدیوهای یوتیوب که تابه‌حال دیده‌ام، بهتر است. (Jeremy Tarbush)
- یکی از بهترین کتاب‌هایی که تابه‌حال خوانده‌ام. (Kaylee)
- این کتاب به‌معنای واقعی کلمه می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد. (Amazon customer)

کتاب صوتی سم زدایی دوپامین برای چه کسانی مناسب است؟

هر فردی ممکن است در زندگی خود، دچار عدم برنامه‌ریزی و اهمال‌کاری شود. پس اگر دوست دارید به نظم و آرامش دلخواه خود برسید، این کتاب راهنمای بسیار خوبی برای شماست.

با تیبو موریس بیشتر آشنا شویم

یکی از نویسندگان برجسته اهل فرانسه که نزدیک به پنج سال است در ژاپن زندگی می‌کند، تیبو موریس (Thibaut Meurisse) نام دارد. او خالق آثار موفق و پرطرفداری است که زندگی بسیاری از افراد را تغییر داده و نزدیک به دویست هزار نسخه در جهان فروش داشته است. آثار موریس به زبان‌های گوناگون از جمله انگلیسی، فرانسه، روسی، آلمانی، چینی و تایلندی ترجمه شده و تعدادی از آن‌ها به زبانی فارسی در ایران به چاپ رسیده‌اند.

ازجمله کتاب‌های این نویسنده می‌توان به «تسلط بر احساسات»، «اقدام فوری»، «طرز فکر استراتژیک» و «تمرکز قدرتمند» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی سم زدایی دوپامین می‌شنویم

تحقیقات نشان داده است که یکی از بهترین عوامل پیش‌بینی‌ کننده موفقیت، توانایی تفکر بلندمدت است. افرادی که به‌طور مستمر بر روی جایگاهی که می‌خواهند در آینده به آن برسند، تمرکز می‌کنند، تصمیمات بهتری را در زمان حال می‌گیرند. آنها تمایل دارند تا غذاهای سالم‌تری بخورند، در محل کار خود موفق‌تر باشند و نسبت به دیگران، پول بیشتری را پس‌انداز و سرمایه‌گذاری کنند.

"دکتر ادوارد بانفیلد" از دانشگاه هاروارد پس از اینکه تحقیقات زیادی را در مورد موفقیت انجام داد، به این نتیجه رسید که دیدگاه طولانی‌مدت، "مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده موفقیت مالی و شخصی در زندگی بوده است." او، واژه‌ی"طولانی‌مدت" را "توانایی فکر کردن به چندین سال آینده، و گرفتن تصمیم در زمان حال" تعریف کرده است.

متأسفانه، امروزه، تمرکز بر روی اهداف بلندمدتی که داریم، کار آسانی نیست. بسیاری از نیروهای بیرونی ما را به سمتی سوق می‌دهند که درگیر تفکر کوتاه‌مدت شویم و در واقع، ما را تشویق می‌کنند که به دنبال ارضای فوری نیازهایمان باشیم

با اینکه بیشتر اوقات می‌دانیم که چه‌کاری را باید انجام دهیم، ولی باز هم در انجام آن شکست می‌خوریم...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
مقدمه
5 دقیقه
بخش اول: دوپامین و نقشی که ایفا می‌کند
19 دقیقه
بخش دوم: مشکل - قسمت اول
18 دقیقه
بخش دوم: مشکل - قسمت دوم
8 دقیقه
بخش سوم: فواید سم‌ زدایی
18 دقیقه
بخش چهارم: روش سه مرحله‌ای برای سم‌ زدایی موفق
20 دقیقه
بخش پنجم: انجام یک کار (و غلبه بر اهمال‌کاری)
19 دقیقه
بخش ششم: جلوگیری از "بازگشت دوپامین"

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سم زدایی دوپامین
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
راویلیلا ولی پور
ناشر چاپیانتشارات پل
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سم زدایی دوپامین

ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۱/۷/۳۰
اجازه دادن به حواسپرتی مغز 🧠باعث ایجاد دوپامین و تحریک آن میشه و تحریک بیشتر میشه و انجام منظم کارها از بین میره و چک کردن رسانه‌های مجازی، از عواملی است که باعث اون نیز میشه.
چک کردن رسانه‌های مجازی، باعث دریافت جایزه و لذت سریع میشه و مغز🧠 از سرعت واکنش و سریع جایزه گرفتن خوشش میاد.
برای چک
همین مغز 🧠میگه، "ببین اینستا یا... کردی، لذت بردی، بازم از این کارا بکن، اما سراغ نوشتن کتاب یا کارهای دیربازده نرو، سخته، بهت فشار میاد"🙄😭
برای رفع عادت بد و سم زدایی دوپامین کارهایی که می‌خواهید ترک کنید رو برای خودتون انجامش سخت کنید و کارهای خوبتون رو آسون 🤔😉👌
این مهم را به طور مفصل در بخش ۴ کتاب میتونید بخونید 🧠💪
بعد از خواندن مطالبی از نشخوارذهنی در بخش۴، در بخش ۵ به تقویت تمرکز میپردازید👏👏👏
انجام اقدامکهای این کتاب راه حل‌های اصلی و کاربردی کتابه که باعث نتیجه گرفتن از کتاب خواندن میشه. 🧠💪
محمدرضا شیخ الاسلامی
۱۴۰۱/۷/۳۰
به محض این که تیتر این کتاب رو دیدم، تهیه کردم و کامل گوشش دادم... چه خوشحال شدم که بلاخره یکی از سم بودن دوپامین صحبت کرد... حقیقتا که انسان عصر امروز بیشتر از هر دوره‌ای و هر روزگاری، گرفتار اعتیاد به ترشح دوپامین در بدنش شده، که شدیدترین اعتیاد اول از همه اعتیادجنسی هست... حالا اعم از روابط جنسی متعدد و یا خودارضایی نوجوانان، بعد از اون، در مرحله دوم انسان‌های امروز برای ترشح دوپامین، سراغ اعتیاد به الکل رفتن... الکل و انواع مشروبات... و در مرحله سوم اعتیاد به مواد مخدر مختلف... این سه اعتیاد اصلی هست که انسان‌ها در قرن ۲۱ام، گرفتار اون هستن و همه چیزشون رو داره ازشون میگیره، و در مرحله بعد اعتیاد به دوپامین‌های به ظاهر بی خطر که در کتاب بهشون اشاره شده، و چه خوب راهکارهایی برای رهایی از اعتیادهای مختلف به این سم دوپامین ارائه داده، قطعا چند بار دیگه هم این کتاب رو مطالعه خواهم کرد و خلاصه نویسی خواهم کرد، نکته برداری خواهم کرد و همچنین تک تک توصیه‌ها را در زندگی‌ام عملی میکنم و همچنین همه کتاب‌هایی که معرفی شده بود رو مطالعه خواهم کرد، البته چندتاییشون رو قبلا مطالعه کردم، این کتاب در ۲ساعت، مفید و عالی روش‌هایی رو ارائه داد که حقیقتا بهم کلی انگیزه داد تا بتونم برنامه‌های شخصی خودم رو با قدرت بیشتری انجام بدم، این کتاب از کاربردی‌ترین و عملی‌ترین کتاب‌هایی هست که تا حالا در کتابراه مطالعه کردم، دمتون گرم ❤
مهدیه قائمی
۱۴۰۱/۹/۱۱
اول اینکه از گوش دادن این کتاب لذت بردم و امتیاز کامل میدم. اگه بخوام نقدی بر این کتاب داشته باشم باید بگم حتی یک ثانیه از وقتم تلف نشد حتی یک لحظه احساس نکردم این چه کتابیه و چی میگه و کی میره این همه راهو... در عوض از ابتدا تمام حواس منو به خودش جلب کرد با اینکه من به خاطر این کتاب صوتی انتخاب که می‌کنم بتونم به کارهای روزانه‌ام هم برسم ولی در کمال ناباوری این تنها کتابی بود که کار منو مختل کرد چون هر بار اینقدر در کلمه کلمه کتاب فرو میرفتم که اصلا حواسم نبود دارم چه کاری میکنم. بگذریم که همش مجبور بودم کتاب‌هایی که معرفی کرده بود یادداشت کنم و بگذریم که تو برنامه هام خریدن همه این کتاب‌ها رو قرار دادم، بهترین تصمیمی که گرفتم این بود که دوباره با تمرکز خیلی بیشتر گوش بدم و تمام نکاتشو بنویسم... کتابی که با راهبردهای عملی و شدنی (وقتی من میگم شدنی یعنی هر کسی میتونه) با تاکید بر غلبه بر هر آنچه تمرکز ما رو نسبت به مهمترین هدف کم میکنه یا از بین میبره.. جالب اینجاست این کتاب برای عامه مردم هست با هر هدفی با هر رویکردی در زندگی.. در نهایت مطمئنا به سلامتی جسم و روح، و موفقیت در زندگی و رسیدن به آنچه اولویت اول هر کسی ممکن باشه، می‌انجامد. عالی تر از خود کتاب و تمام برنامه‌های کاربردی به تمام معنایش، کتاب‌هایی هست که معرفی میکنه. اینکه تو یه زمینه ما رو سرگردان رها نکرده و برای هر فرایندی یک کتاب تخصصی که البته بهترین کتاب هست در نوع خودش معرفی کرده. اونقدر حس خوبی میده وقتی با این همه کتاب و نویسنده خوب آشنا میشی و واقعا اگه وقت بذاریم برای همه آنچه نویسنده برای ما فرمول کرده و کتاب‌هایی که تجویز کرده فک میکنم یه اتفاق فوق العاده برامون بیوفته و مهمترین بخش زندگیمون سرو سامان بگیر
عرفان
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
این کتاب رو خیلی وقت بود که خریده بودم ولی خب رغبتی برای خوندن اون نداشتم چند باری هم سراغش امدم ولی کمی گوش دادم و بعدش دست کشیدم چون مطالب رو جدی نمی‌گرفتم تا اینکه دیدم واقعا بهش نیاز پیدا کردم چون به طور جنون آمیزی در چرخه به قول معروف یک اعتیاد افتادم و هیچ راه حلی جلوی روی خودم ندیدم به غیر و از اینکه بیام این کتاب رو بخونم وقتی که دوباره به امتیازش نگاه کردم ناامید شدم ولی امتیاز کمی که کاربران به اون داده بودند مانع خوندن من منصرف شدنم نشد باید بگم که تعجب می‌کنم که امتیاز این کتاب انقدر کمه چون واقعا علی رغم اینکه راه حل‌های ساده و کارآمدی داره و در صورت اجرا حتما آدم به نتیجه میرسه خیلی خوب معنی انتقال دهنده دوپامین و عملکرد اون رو تعریف و توضیح داده که باعث میشه فرد بدونه با چه چیزی طرفه و عملکرد اون به چه طریقی هست. باز هم تکرار می‌کنم راه حل و راهنمایی کتاب شاید ساده باشه ولی در عین حال گیرایی بسیار خوبی داره و به آدم کمک می‌کنه و خوندنش خالی از لطف نیست و توصیه می‌کنم اگه در دام اعتیادی افتادید حتما این کتاب رو مطالعه کنید و بعد اگه لازم بود به سراغ کتاب‌های دیگه برید. ولی از نظر من خوندن این کتاب و داشتن انگیزه کافی برای تغییر کافیه که از چرخه اعتیادی که به اون دچار شدید خارج بشید. اعتیاد فقط مصرف مواد مخدر نیست و معنی دوپامین هم خیلی گسترده تر از شناخت اولیه ما نسبت به این انتقال دهنده عصبیه
آبتین حاجی پور
۱۴۰۱/۸/۲۱
مطالعه انتقال دهنده های عصبی همیشه بهترین موضوع و مبحث روان شناختی بوده و هست و پاسخ سوالات بسیار جالبی را می توان اینگونه به دست آورد برای مثال: چرا نوابغ و دانشمندان عوضی هستند؟ تا حالا با دانشمندان و نوابغ حال بهم زن روبه رو بوده اید؟ دانشمندان و موسیقدان ها عملکرد مغزی بالایی دارند و این عملکرد بالا نیازمند سطح بالای ترشحات دوپامینی است . سطح بالای دوپامین منجر می شود فرد دائما در جستجوی اهداف و آرمان ها چالش برانگیز باشد و لذا نسبت به 《وضعیت و شرایط فعلی》 اهمیت کمتری بدهد. به عبارت دیگر دوپامین سیستم 《اینجا و اکنون مغز》 را مختل می کند. به همین دلیل دانشمندان و نوابغ ممکن است در زمینه روابط اجتماعی عملکرد ضعیفی داشته باشند زیرا آن ها توان و قدرت 《همدلی》 خود را که وابسته به سیستم اینجا و اکنون هست را از دست داده اند. به همین دلیل وقتی در مهمانی دانشمندی را ملاقات کنیم می بینیم به جای همصحبتی با ما از تیپ و لباس و اندام مهمانان و مجلل بودن محیط و غیره سعی دارد دائماً از دستاوردهای علمی گفتگو کند. مغز سرشار از دوپامین اگرچه موهبت و نعمتی ارزشمند است اما از نظر اجتماعی و روابط عاطفی شوم و نفرین شده است زیرا منجر می شود فرد به راحتی دل دوستان خود را بر سر موضوعات علمی بشکند و دائما نسبت به  آنها  تحقیر و توهین نماید. بدون آنکه نگران از دست دادن محبوبیت خویش باشد
atiye shabani
۱۴۰۱/۸/۱۷
یجورایی یه قسمت هایی از کتاب عادتهای اتمی رو به صورت گسترده تر بیان کرده بود. اگر فرصت خواندن کتاب عادت های اتمی رو نداری این کتاب بشدت بهت توصیه میشه. تو این کتاب از عملکرد مغز یادمیگیری تا نحوه استفاده از ضعفهای ذهن به نفع خودت. نوشتن اهداف روزانه و ماتریس وظایف به اینصورت که مهمترین و ضروری ترین کارها رو به ترتیب بنویسیم قسمتی ازین کتاب صوتی کوتاه هست. ماتریس وظایف بسیار بسیار کاربردی و مهمه. و شامل 4قسمته که به ترتیب با A, B, C, Dنمایش میدیم این شکل ازش داخل کتاب نبود اما مفهوم همینو داشت. مثلا کاری که براش Aانتخاب میشه کاریه که در سریعترین زمان باید انجام بشه و انجامش حیاتیه. سخت ترکردن راههای انجام عادات بد یا مضر داخل عادتهای اتمی هم بسیار ساده و روان بازگو شده.
Gashin Minaiy
۱۴۰۱/۸/۱۳
مهمترین نکته‌ای که به درد من خورد این بود که خود دوپامین لذت بخش نیست بلکه انتقال دهنده‌ی عصبی هست که بهمون انگیزه میده کاری رو انجام بدیم که لذت و پاداش سریعی برای مغزمون داره و اگه ترشح دوپامین بیش از حد نرمال بشه انجام کارهای مفید مهمی که بیشترین تأثیر رو در زندگیمون دارند و معمولا هم چندان لذت بخش و زود بازده نیستند برای مغز بسیار سخت و طاقت فرسا میشه و دوپامین اجازه نمیده کاری غیر از کارهای لذت بخش در لحظه رو انجام بدیم این کتاب بهتون کمک میکنه که دوپامین رو به حد نرمالش برگردونید تا با انجام کارهای مفیدتر و بهتر زندگیتون بشه اونی که دلتون میخواد.
سید پاشا
۱۴۰۱/۷/۲۹
کتاب خوبیست. بشکل کلی و با اصول روانشناختی و علوم شناختی با قید کارکرد عملیاتی ذهن و تطبیق آن با رفتارها و عادات سعی می‌کند حصار سخت و بعضا غلط آنچه که ذهن برای ما طراحی و القا نموده را بشکند و طرحی نو همراه با برانگیختگی سطح پایین را فراهم آورد. این اتفاقات به معنی آگاهی بیشتر بر کارکرد ذهن مان و است.
شناخت رفتارهای موثر تصمیم بر انجام آن با بهینه‌ترین سطح برانگیختگی و تحریک
صدای خواننده‌ی کتاب گرم و باانرژی است و مسلط است چنان که حس میکنی خودش کتاب را به نگارش درآورده است.
ساناز معینی
۱۴۰۱/۸/۱
اینکه همیشه میشنیدم که انسانهای مطرح جهان خودشون وخانوادشون رو از موبایل وفضای مجازی دور نگه میدارن بی دلیل نیست... معتادی که فقط به کشیدن سیگاروحشیش و کراک نیست. همینکه بچسپیم به یه چیزی و ولش نکنیم هم یه نوع از معتادیه... این کتاب برای ترک عادت‌های منفی و اینکه به خیلی چیزا حساسیت نشون ندیم من که عالیه.. خیلی لذت بردم از این کتاب... درضمن قبلا یه جایی شنیده بودم که باراک اوباما میگفت خانواده من جلو چشم خودم باید از کامپیوتر استفاده کنن و این یعنی اینکه همین چیزا چقدمیتونه مضرباشه و ترک کردنشون سخته
سوگند بهاری
۱۴۰۱/۸/۴
منم به محض دیدن تیتر دانلودش کردم
صدا گوینده کاملا واضح بود
به نظرم در کل صد در صد نمیتونیم از فعالیت دنیا مجازی دست بکشیم
کتاب خوندن هم میشه گفت یه نوع اعتیاده
ولی به شرط اینکه برای راه یا کاری که در اینده میتونه باعث پیشرفت شه استفاوه کرد این کتاب میتونه رمز باشه برای کسایی که راه درست شبکه
مجازی اموزش ببینن و بتونن به جای وقت تلف کردن بتونن ازش کسب درامد کنن البته تو کناب همچین چیزی نوشته نشده بود تحلیل من اینطور بود ممنون از کتابراه برای معرفی این کتاب
مهناز کیان مهر
۱۴۰۲/۷/۳
کتاب به خوبی نحوه معتاد شدن به موبایل و شبکه‌های اجتماعی رو بیان کرده و همچنین آسیب هاییمه این اتفاق به ما میزنه از جمله عدم تمرکز، اهمال کاری، حواس پرتی و غیرو رو توضیح داده. و با پرسش‌هایی چه مطرح می‌کنه مارو مجبور می‌کنه که ببینیم موبایل چه نقشی در زندگی ما داره. و راهکارهایی هم که ارایه میده از باعث میشه بتونیم استفاده اینترنت و شبکه‌های مجازی رو مدیریت کنیم. صدای گوینده هم مناسب و خوبهدر کل کتاب رو به همه مخصوصا به نوجوان‌ها و جوانها که اول راه هستن برای رسیدن به اهدافشان توصیه میکنم.
نسیم افتخار
۱۴۰۲/۱/۶
کتاب خیلی خوبی بود
زبان کتاب ساده و روان بود و مطالب رو با ترتیب و طبقه بندی شده ارائه کرد
اول ازهمه دوپامین رو تعریف کرد و نظر خودش رو راجع به خوب یابد بودنش توضیح داد، دوم انواع اعتیادها مخصوصا اعتیادبه فضای مجازی روخوب توضیح داد و سوم راهکارهای ساده ولی کاربردی معرفی کرد تا عادات غلط اصلاح شن
و عادات خوب جایگزین شون بشن
موسیقی کتاب خوب بود و صدای گوینده عزیز دلنشین و رسا بود و آخراینکه کتابهای مرتبط با این موضوع رو هم معرفی کرد که من به شخصه اونها رو هم خواهم خوند.
ازکتابراه عزیز بی نهایت ممنونم🌺🌺
محمدعلی کلوندی
۱۴۰۲/۶/۱۵
دوپامین یکی از هورمون هایی است که بدن ترشح می کند و هورمون پاداش است. برخی از کارهای روزانه باعث ترشح دوپامین می شودو اگر تعداد دفعاتی که این هورمون ترشح می شود افزایش پیدا کند بدن انسان به این هورمون اعتیاد پیدا می کند و خطرناک است؛ این کتاب راه حل‌ها و روش هایی را برای رهایی از اعتیاد به این می و هورمون ارائه کند که باعث کاهش وابستگی می شود اما میزان درست مفید بودن این روش ها معلوم نیست و کتاب هم در این باره صحبت نمی کند ولی به لحاظ تئوری منطقی است.
A M I R A B B A S
۱۴۰۱/۱۱/۲۰
قبلا درمورد Dopamine Detox چندین ویدئو در یوتیوب دیده بودم اما این کتاب به نسبت، اطلاعات بیشتر و مفیدتری داشت. بسیاری از مردم Dopamine Detox رو به چشم یک چالشی می‌بینند که برای یک روز، یک هفته و یا یک ماه انجام دادن آن را هدف گذاری می‌کنند. ولی در واقع Dopamine Detox یک سبک زندگی است که بسیاری از افراد موفق آن را رعایت می‌کنند. پیشنهاد میکنم اگر زبان انگلیسی را به خوبی متوجه می‌شوید پس از خواندن کتاب حتما ویدئوهای Hamza را در یوتیوب تماشا کنید.
نیلوفر
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
من حتی با خواندن نقدهای این کتاب پیش از خواندن کامل کتاب تحت تأثیر قرار گرفتم. یک مکالمه گروهی واتس اپ که وقت زیادی ازم می‌گرفت را خاموش کردم، تعداد زیادی از اعلان‌های گوشی را خاموش کردم و... انجام این کار در هنگام خواندن کتاب باعث شد احساس آرامش کنم. ما در دنیای مدرن خود به این کتاب واقعا نیاز و و داریم تا حد زیادی توضیح می‌دهد که چرا فکر می‌کنیم به تعویق انداختن کار یا اختصاص زمانهای زیادی برای استراحت، در واقع مضر بیش از حد تحریک کننده است!
مشاهده همه نظرات 217

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سم زدایی دوپامین

برای دریافت کتاب صوتی سم زدایی دوپامین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.