معرفی و دانلود کتاب انسان موثر

عکس جلد کتاب انسان موثر
قیمت:
۲۴۰۰۰ 12000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب انسان موثر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب انسان موثر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب انسان موثر

سمیرا محسنی در کتاب انسان موثر به شما می‌آموزد که چگونه با آگاهی ذهن و هوشیاری، روحیه مثبت‌نگری را در خود پرورش دهید و با دستیابی به مهارت‌های ‌ارتباطی، زندگی بهتری را برای خود و عزیزانتان بسازید و در واقع به انسان مؤثرتری تبدیل شوید.

انسان موثر به چه معناست؟

انسان موثر یعنی شما به نحوی در این دنیا زندگی ‌کنید که علاوه ‌بر‌ اینکه برای خود زندگی زیبایی را می‌سازید، بتوانید به سهم خودتان در دنیا هم اثر مثبت به جای بگذارید و دنیا را به جای بهتری برای زندگی کردن تبدیل کنید. حتما در اطرافتان دیده‌اید هنگامی که بعضی‌ از انسان‌ها از دنیا می‌روند، افراد بسیاری غمگین می‌شوند؛ انسان مؤثر دقیقا همین است؛ یعنی به این شکل نباشد که بعد از مرگ، خانواده تا یک سال، بستگان تا چند ماه و همسایه یک شب بعد، شما را به باد فراموشی بسپارند.

چرا باید کتاب انسان موثر را بخوانیم؟

حتما برایتان پیش آمده آدم‌های موفقی را تحسین کنید که هم در کسب و کار و هم در زندگی روزانه ارتباطات خوبی را با اطرافیانشان دارند. شاید فکر کنید آن‌ها از شما باهوش‌ترند و یا حتی زیباترند؛ نه، اصلا این طور نیست! رمز موفقیت آن‌ها این است که بهتر از بقیه با دیگران ارتباط برقرار می‌کنند. آن‌ها خود را از افکار منفی دور می‌کنند و با مثبت‌نگری و تبادل احساسات مثبت حال خوب را به خود و دیگران هدیه می‌دهند. با همدلی قضاوت‌ها را کنترل می‌کنند. خویشتن خود را دوست دارند و برای ذات خود ارزش و احترام قائل هستند. از عزت نفس بالایی برخوردارند و به رشد و پیشرفت دوستان خود کمک می‌کنند. فن بیان قاطعانه و محترمانه دارند و به حد و مرز خود و دیگران احترام می‌گذارند.

امروزه این موضوع برای بسیاری ثابت شده است که ارتباطات خوب و مؤثر یکی از رمزهای اصلی موفقیت به شمار می‌رود. روابط خانوادگی صمیمانه، دوستی‌های ‌عمیق و ماندگار، پیشرفت در کسب‌وکار‌ و... تنها با پیروی از فنون ارتباطی قابل دستیابی است.

در کتاب حاضر می‌آموزید که اتفاق‌های کوچک چه تأثیرات بزرگی را می‌توانند در زندگی حال و آینده شما داشته باشند و با غرق شدن در افکار منفی به ‌طور ‌روزانه تا چه حد می‌توانید به سلامتی جسم و روح خود و اطرافیانتان آسیب بزنید. از آموزه‌های این اثر فوق‌العاده می‌توانید در جهت رشد و توسعه فردی و بهبود روابط مؤثر خود استفاده کنید.

سمیرا محسنی در کتاب «انسان موثر» در چهار فصل به این موضوعات می‌پردازد و می‌کوشد تا شما را متقاعد کنند که اگر آموزه‌های این کتاب را به کار برید، نتایج ملموسی را در زندگی‌ و روابط خود مشاهده خواهید کرد. اجرای دستورالعمل‌های این کتاب نحوه ارتباطات شما را تغییر خواهد داد و در نهایت به انسان مؤثرتری تبدیل خواهید شد.

کتاب انسان موثر به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر شما به دنبال موفقیت، شادی و زندگی بهتر هستید و علاقه دارید در زندگی شخصی و اجتماعی خود موثرتر و فعال‌تر حضور یابید، بدون تعلل خواندن کتاب «انسان موثر» را شروع کنید.

جملات برگزیده کتاب انسان موثر:

- قدرت افکار منفی 13 برابر افکار مثبت است.
- پرندگانی که در قفس به دنیا آمده‌اند ‌پرواز را بیماری می‌پندارند.
- یکی از بزرگ‌ترین مشکلات در همدلی کردن، قضاوت کردن است.
- یک انسان مؤثر قبل از اینکه بخواهد دیگران را دوست داشته باشد و حالشان را خوب کند، باید بتواند با خودش هم مهربان باشد و خودش را فردی با ارزش و لایق دوست داشتن بداند.

در بخشی از کتاب انسان موثر می‌خوانیم:

شاید فکر کنید که همدلی فقط برای فرد مقابل ما خوشایند بوده و برای ما هیچ کاربردی ندارد، اما این موضوع به کلی اشتباه است، یعنی نه تنها همدلی باعث می‌شود که شما فردی بسیار دوست‌داشتنی‌تر و معتبرتری به حساب بیایید، بلکه باعث می‌شود که یک درک عمیق شکل بگیرد و وقتی دیگری را عمیقا درک کردیم، فرد مقابل برای شنیدن و درک ما بسیار پذیراتر و آماده‌تر است.

همدلی به ما فرصت بزرگ‌تری می‌دهد تا بتوانیم نیازها و ارزش‌هایمان را به واقعیت برسانیم. اگر بتوانیم همدلی را شکل دهیم، بدون شک می‌توانیم ارتباطات مؤثری را برقرار کنیم. اگر من شبیه شما باشم، شما مرا دوست خواهید داشت و اگر من را دوست بدارید می‌خواهید با من به توافق برسید. خب چه فرصتی بهتر از این که با همدلی بسیار خوبی، دیگران احساس کنند که شبیه ما هستند. پس به همدلی فقط به دنبال یک امتیاز برای دیگران نگاه نکنیم، بلکه به‌عنوان ‌یک وسیله ارتباطی که به نفع شما و اطرافیانتان است، بنگرید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ای از محمدپیام بهرام‌پور
برای بهتر زیستن آماده شوید
فصل صفرم
اول آخرشو ببین!
ارتباط مؤثر یعنی چی؟
انسان مؤثر
فصل اول: قدرت کارهای کوچک
هیتلر و نقاشی
اثر پروانه‌ای
میراسموس
سلاح نهایی
میراسموس نباشیم
کجای کاریم...
فصل دوم: قدرت افکار منفی
یه حس خوب
فرهنگ منفی ما
تحقیق اول
تحقیق دوم
فصل سوم: مثبت نگری
چطور انسان مؤثرتری باشیم؟
رژیم رسانه‌ای
تبادل احساسات مثبت
اصل همدلی
قضاوت کردن
عزت ‌نفس
خویشتن‌دوستی
انتقادپذیری
انتقاد کردن
قاطعیت و اقتدار محترمانه
چطور نه بگوییم!
فصل چهارم: چرا نمیتوانم؟!
چرا خیلی‌ها ‌نمی‌توانند ارتباط مؤثر را اجرا کنند؟
دنیا عموما منفی است
ساخت مسیر عصبی
سخن پایانی
تشکر و تقدیر
فهرست منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب انسان موثر
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پارسیان البرز
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات108
زبانفارسی
شابک978-622-6974-41-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۴۰۰۰ 12000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب انسان موثر

fereidun lazar
۱۳۹۹/۸/۱۰
عالی بود. انسان موثر کتابی است در خصوص اینکه انسان چگونه باشد تا هم در زمان حیات و هم پس از آن اثرات خوبی بر جای بگذارد. انسان موثر یعنی انسانی که بیشتر از یک نفر است. خواندن کتاب انسان موثر رو به همه توصیه می‌کنم. شاد باشید
رضا زمانی
۱۴۰۲/۹/۶
خوشم اومد از نتایج تحقیقاتی که نویسنده از منابع مختلف آورده
علی کریمی
۱۴۰۱/۷/۶
مفید بود ولی میتونست بهتر باشه. 👏
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب انسان موثر

برای دریافت کتاب انسان موثر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.