معرفی و دانلود کتاب انسان همان می‌شود که می‌اندیشد

عکس جلد کتاب انسان همان می‌شود که می‌اندیشد
قیمت:
۲۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب انسان همان می‌شود که می‌اندیشد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب انسان همان می‌شود که می‌اندیشد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب انسان همان می‌شود که می‌اندیشد

کتاب انسان همان می‌شود که می‌اندیشد برجسته‌ترین اثر جیمز آلن که در حدود 100 سال به عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها شناخته می‌شد، از تأثیر تفکرات و تصورات شما در شکل‌گیری شخصیت‌تان پرده برمی‌دارد.

هدف کتاب انسان همان می‌شود که می‌اندیشد (As a man thinketh) ترغیب زنان و مردان به کشف و درک این حقیقت است که خودشان آفرینندگان خویشند. ذهن، سازنده‌ی اصلی لایه درونی شخصیت و لایه برونی شرایط است و اگر فردی تا به حال روزگارش را در رنج و غفلت سپری کرده، ممکن است با خواندن این اثر به شادی و آگاهی دست پیدا کند.

تو همانی که می‌اندیشی، این واژه‌های قصار نه تنها همه‌ی وجود انسان را دربرمی‌گیرد بلکه آن‌قدر کامل است که تمامی شرایط و اتفاقات زندگی انسان را شامل می‌شود. به معنای واقعی کلمه، آدمی حاصل اندیشه خود است و شخصیتش مجموع کاملی از همه تفکرات اوست.

هر کردار و رفتار انسان، از دانه‌های نهان در اندیشه‌اش گرفته شده است و بدون آن‌ها خود را نشان نمی‌دهد. درست همان‌طور که گیاه از دانه شکل می‌گیرد. این موضوع، هم به بخش عمل‌های ذاتی و هم به آن‌هایی که سنجیده هستند مربوط است مانند کارهایی که حساب شده انجام می‌شوند.

قانون جهانی جذب، جدا از مسیری که برای اندیشیدن انتخاب می‌کنید از شما فرمان می‌گیرد. جسم انسان در بند ذهن اوست و از آن فرمانبرداری می‌کند، چه افکار از روی عمد انتخاب شده و چه ناخودآگاه ابراز شده باشند. تراوش افکار غیراخلاقی در ذهن، بدن را به سرعت در ناخوشی و تباهی می‌کشاند، بدن با تفکرات شاد و زیبا، به جوانی و زیبایی می‌نشیند. اگر بذر سودمندی در آن کاشته نشود، علف‌های هرز همه‌ی باغ را در بر خواهد گرفت و همچنان بیشتر خواهد شد.

در کتاب انسان همان می‌شود که می‌اندیشد بیان می‌شود که شما حاصل اندیشه‌ای هستید که در سر می‌پرورانید. اگر اندیشه‌ی آدمی اهریمنی باشد، نتیجه‌ی آن درد و رنج خواهد بود، درست به همان شکل که ارابه از پسِ گاو می‌آید و اگر اندیشه‌ی انسان پاک و ناب باشد، خوشی و سعادت همانند سایه به دنبالش خواهد بود.

به اعتقاد بعضی از صاحب‌نظران، این کتاب سنگ بنای جنبش خودیاری و تفکر نوین است. همچنین الهام‌دهنده‌ی تعداد زیادی از نویسندگان و استادان موفقیت همچون نورمن وینسنت پیل، ارل نایتینگل، اگ ماندینو، دنیس ویتلی و جان مکسول بوده است. جیم ران این اثر را در زمره‌ی 20 کتابی قرار داده است که هر فردی حتماً باید در زندگی‌اش آن را بخواند.

با جیمز آلن بیشتر آشنا شویم:

جیمز آلن (James Allen) در 28 نوامبر سال 1865 در شهر لستر انگلیس به دنیا آمد. او در یک خانواده‌ی چهار نفره از طبقه‌ی فوق ضعیف جامعه زندگی می‌کرد و دو برادر کوچک‌تر از خودش داشت. پدرش در 15 سالگی مورد تهاجم قرار گرفت و به قتل رسید و آلن ناچار شد برای تأمین مخارج خانواده‌اش تحصیلات را کنار بگذارد.

او تا سال 1902 در مؤسسات تولیدی و تجاری مختلف به شغل منشی‌گری می‌پرداخت. آلن در 38 سالگی از آثار تولستوی بسیار متأثر شد و همراه با همسر و دخترش به ویلایی کوچک در شهر ایلفراکامب رفتند و نویسندگی را شروع کرد.

بعد از گذشت 9 سال، او 19 عنوان کتاب به ثبت رساند و به همراه همسرش مجله‌ی فلسفی پرتو خرد را منتشر کرد. موضوع اغلب کتاب‌های آلن، استفاده از نیروی اندیشه برای توسعه شخصیت و بهبود شرایط زندگی است.

او با انتشار دوره‌ی «انسان اندیشه است» در میان مردم به محبوبیت رسید. این دوره به مدت 55 دقیقه توسط معاون جیمز آلن ضبط و به صورت صوتی منتشر شد. به جرأت می‌توان گفت هنوز هم این دوره یکی از بهترین دوره‌ها در زمینه‌ی قانون جذب است.

در بخشی از کتاب انسان همان می‌شود که می‌اندیشد می‌خوانیم:

بدن خدمتکار ذهن است. دستورهای ذهن را اطاعت می‌کند، چه عامدانه باشند و چه خود به خود ابراز شده باشند. بدن در برابر فرمان اندیشه‌های نامشروع به سرعت دچار بیماری می‌شود و می‌گندد؛ در برابر فرمان اندیشه‌های زیبا و شاد به سرعت جوان و زیبا می‌گردد.

بیماری و سلامتی، مانند شرایط، ریشه در اندیشه دارند. اندیشه‌های بیمارگونه در بدن بیمار متجلی می‌شوند. می‌دانیم اندیشه‌ی ترس به سرعت گلوله‌ای انسان را از پای درمی‌آورد، و همچنان نیز هزاران نفر را به کشتن می‌دهد، هرچند نه به آن سرعت. انسان‌هایی که زندگی‌ را در ترس از بیماری سر می‌کنند دچارش می‌شوند. اضطراب به سرعت سراسر بدن را فاسد می‌کند و آن را در برابر ورود بیماری مهیا می‌سازد؛ اندیشه‌های ناخالص، حتی اگر به‌طور فیزیکی محقق نشوند، دستگاه عصبی را خیلی زود مغشوش می‌کنند.

از اندیشه‌های نیرومند، ناب و شاد بدنی قدرتمند و باشکوه پدید می‌آید. بدن ابزاری منعطف و ظریف است و به سرعت به اندیشه‌های وارد بر آن واکنش نشان می‌دهد، و عادات اندیشه تأثیرات خوب یا بدشان را بر آن بر جا خواهند گذاشت.

تا زمانی که انسان اندیشه‌های ناپاک را جلوه گر میکند، خونش ناخالص و مسموم خواهد بود. قلب پاک زندگی پاک و بدنی پاک را به همراه خواهد داشت. ذهن کثیف زندگی کثیف و بدن فاسد را به بار خواهد آورد. اندیشه سرچشمه‌ی عمل، زندگی و ابراز خویشتن است؛ این سرچشمه را پاک نگاه دارید تا همه چیز پاک بماند.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
اندیشه و شخصیت
اثر اندیشه بر شرایط
اثر اندیشه بر سلامت و بدن
اندیشه و هدف
نقش عامل اندیشه در دستاوردها
چشم‌اندازها و ایده‌آل‌ها
آرامش

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب انسان همان می‌شود که می‌اندیشد
نویسنده
مترجمهومن کریمی ایمنی
ناشر چاپیانتشارات اندیشه معاصر
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات64
زبانفارسی
شابک978-600-887266-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب انسان همان می‌شود که می‌اندیشد

Niloofar.z.m
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
یک نقطه قوت فوق‌العاده در خوندن این کتاب هست.
اونم اینه، شما این کتاب رو بدون تعصب خواهید خوند
آیا میتونید تصور کنید این کتاب به این زیبایی فقط از یک آیه ادعونی استجب لکم (بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را) و هدف یکسان انسان خوب نوشته شده
دقیقا همون چیزی که دین اسلام ما رو تشویق می‌کنه به داشتنش

نا گفته نمونه جملات سنگین که هر کدوم جای فکر داشت، موضوعیتی رو بیان می‌کنه و به شیوه‌های مختلف قوت قلب میده
و واقع‌بینانه شرایط رو بررسی میکنم
معتقدم ایمان افراد خارجی از ما که خودمون رو مسلمون میدونیم ده‌ها برابر بهتره
و معتقدم اگه این کتاب اسم دینی داشت و یا قید شده بود همه ما با تعصب حتی حاضر نمیشدیم این کتاب رو مطالعه کنیم
بنظر من خیلییییی جای کار داره ایمانمون رو قوی کنیم و صفات خدا رو درونمون پرورش بدیم
و راه خودش قدم برداریم و سمت هدفمون بریم
این کتاب به عقیده بنده کاربردی و عملی هست اما اگه به این درک برسیم
1_ نویسنده داره از ما چه تقاضایی می‌کنه
2_ پذیرش تغییر رو داشته باشیم
اگه فکر میکنید خودخواه بودن باعث موفقیته اول از خودتون بپرسید آیا من حاضرم این دیدگاه رو تغییر بدم؟ بعد شروع به خواندن بکنید.
بازم میگم صفحه به صفحه
خط به خط این کتاب رو باید خوند
با وجود کتابای زیادی که خوندم بنظرم این کتاب بخاطر ساده‌سازی و بیانش ارزش یکبار حتی دو بار دیگه خوندن در بازه‌های زمانی مختلف داره.
حسین قارلقی
۱۴۰۰/۵/۳۰
کتاب فوق العاده ایی هستش، واقع گراست و سر خواننده رو شیره نمیماله، به عمل خیلی بها داده به خلاف کتاب‌های راندا برن و این خودش قابل قبول تره، کلا کتاب خوبیه، برای کسانی که میخوان عمیق تر بشن توصیه میشه.
ساسان بهرامی
۱۴۰۲/۱۲/۹
این کتاب بصورت کاملا فشرده ولی بسیار مفید و موثر گردآوری شده و خیلی زیبا و روان قانون جذب را توضیح میدهد و لپ کلام را نوشته است به نظر من این کتاب را چند بار باید خواند و قوانین جهان هستی را بهتر شناخت من واقعا لذت بردم
سهراب هلال بحر
۱۴۰۱/۵/۲۷
وقت و زمانی که بری مطالعه این کتاب ارزشمند می‌گذارید، احساس بسیار خوبی به شما خواهد داد، یکی اینکه کتاب بسیار پر محتوایی است و دیگر اینکه به قدرت و توان بی انتهای انسان بیشتر واقف خواهید شد
Reza Reza
۱۳۹۹/۸/۲۵
دوستان کسایی که میخوان به هدفشون برسن حتما باید این کتاب و کتاب صوتی رهایی از افکار محدود کننده رو حتما مطالعه کنن... مخصوصا کسایی که هدفشون میلیاردر شدنه
R Gholami
۱۴۰۰/۳/۱۶
کتاب خوبی بود ومیتونه به عنوان یه تلنگر ازش استفاده کرد درواقع تلاش میکنه این نکته رو بگه که اراده‌ی انسان بسیار قوی هست
مهدی عزیزی
۱۴۰۲/۶/۳۰
کتاب خیلی خوبیه، کمک میکنه به افکارتون نظم بدید، بیشتر به اندیشه هاتون فکر کنید و اسیر ماتریکس نشید.
آیت آقارضایی
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
کتاب خوبیه با با مطالب غنی اما کمی متن نگارش شده سنگینه بصورت عامیانه بود ارتباط بیشتری برقرار میشد
مهسا احمدی
۱۴۰۰/۴/۲
کتاب انگیزشی خوبی بود‌ی روزه خوندم چون کم بود حوصله سر بر نبود‌ی حرفو هزار بار تکرار نکرده بود
در کل حال کردم باهاش
شهلا اشکش
۱۴۰۰/۳/۱
فوق العادست، خیییلی مطالعش کاربردیه، من که خییلی کتاب رو دوست دارم و توصیه میکنم مطالعه کنید
ا.نادری
۱۴۰۲/۱۰/۹
خیلی دوست نداشتم. بیشتر شبیه کتابهای تعلیمات دینی دوره دانش اموزی بود تا بر پایه علمی و روانشناسی
محمد طاهری
۱۴۰۲/۵/۱۶
میتونست به زبان ساده تری این کتاب نوشته میشد که خواننده هم درک بهتری داشته باشه
میترا رشیدی رنجبر
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
فکر کردن و تصور کردن تو رو تبدیل به اون آدمی می‌کنه که میخوای
مرتض ظفر
۱۴۰۰/۶/۲
به زیبای این کتاب ندیده بودم از کتابراه بابت خدمات عالی‌تان تشکر
مسعود محمدزاده
۱۴۰۲/۱۲/۲۲
کتابی فلسفی و عمیق که راه زندگی را به انسان نشان می‌دهد.
مشاهده همه نظرات 29

راهنمای مطالعه کتاب انسان همان می‌شود که می‌اندیشد

برای دریافت کتاب انسان همان می‌شود که می‌اندیشد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.