معرفی و دانلود کتاب صوتی تمرینات روحی روانی و مراقبه

عکس جلد کتاب صوتی تمرینات روحی روانی و مراقبه
قیمت:
23000 تومان - 2.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تمرینات روحی روانی و مراقبه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تمرینات روحی روانی و مراقبه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تمرینات روحی روانی و مراقبه

کتاب صوتی تمرینات روحی روانی و مراقبه نوشته آناستازیا نوویک، داستانی الهام‌بخش از زندگی دختر جوانی است که به بیماری وخیمی مبتلا می‌شود و شانس زیادی برای زنده ماندن ندارد اما آشنایی‌اش با یوگا و مدیتیشن زندگیش را از این رو به آن رو می‌کند. این کتاب در قالب این داستان تمرینات مدیتیشن و یوگا را نیز آموزش می‌دهد.

این کتاب صوتی خلاصه‌ای از کتاب چهار جلدی سن سی و تکنیک شامبالا است. آناستازیا نوویک (Anastasia Novykh) در کتاب حاضر تلاش کرده برای آسان کردن درک و شناخت فنون مراقبه و تمرکز، تمرینات مربوط به مدیتیشن را شرح دهد.

کتاب تمرینات روحی روانی و مراقبه (Spiritual practices and meditations) قصه زندگی دختر دانش‌آموزی را روایت می‌کند که در یکی از روستاهای دورافتاده روسیه به دنیا می‌آید. والدینش که در ارتش روسیه خدمت می‌کردند به اوکراین منتقل می‌شوند. او در آن‌جا به مدرسه می‌رود. در سال آخر دبیرستان به سردردهای شدیدی دچار می‌شود که با تشخیص پزشکان متوجه می‌شود که تومور بدخیم مغزی دارد و بیش از یک سال زنده نخواهد ماند.

او که دختری شاداب و سرزنده و دوستدار روابط اجتماعی و ارتباط با دوستانش بوده بعد از آگاهی از این واقعیت دردناک مدتی دچار افسردگی می‌شود و غیر از مادرش از دیگر دوستان و جامعه کناره‌گیری می‌کند. از آن جا که می‌داند درد دل کردن با مادرش و گفتن از غم و ترس از مرگ برای او کاری عذاب دهنده و طاقت‌فرسا است، تصمیم می‌گیرد تا احساساتش را بر روی کاغذ بیاورد.

این کار بار سنگین غمش را کم می‌کند و به تدریج با دوستانش به معاشرت می‌پردازد و در کلاس‌های درس شرکت می‌کند. در آن دوران ورزش‌های رزمی و تمرکز بر حرکات رزمی در روسیه بسیار رایج و مورد علاقه جوانان بود. دختر در یکی از تمرین‌های ورزش رزمی به حرکات موزون و تمرکز و سرعت عمل رزمی‌کاران حرفه‌ای علاقه‌مند می‌شود.

با مطالعه بیشتر بر روی تمرکز و انجام تمرینات روحی و روانی یوگا، انگیزه و روحیه او برای زندگی چندین برابر می‌شود و کم‌کم از درد و رنج ناشی از بیماری‌اش فاصله می‌گیرد. او و دوستانش به طور اتفاقی با کلاس‌های آموزش تمرینات روحی و روانی سن سی استاد قدیمی یوگا آشنا می‌شوند. شخصیت، منش و سبک آموزش استاد سن سی روی دخترک بسیار تأثیر می‌گذارد و از او آدم جدیدی می‌سازد.

شنیدن کتاب صوتی تمرینات روحی روانی و مراقبه به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر به یوگا و مدیتیشن علاقه‌مند هستید و دوست دارید در قالب یک داستان الهام‌بخش با آن آشنا شوید، شنیدن این کتاب به شما توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی تمرینات روحی روانی و مراقبه می‌شنویم:

این مراقبه را نیز که می‌خواهم به شما توضیح دهم. از نوع مراقبه‌های گل نیلوفر است که به نوبه خود بسیار مؤثر و کارآمد می‌باشد. ضمناً اجرای آن برای هر شخصی که در اقیانوس طبیعت حیوانی خود غرق شده و دست و پا می‌زند بسیار آسان است.

در ابتدا طبق معمول روی شبکه‌های خورشید تمرکز می‌کنید. گل نیلوفری را در آن جا در نظر بگیرید که برای رشد و نمو آن طبق تمرین و مراقبه گل نیلوفر همه عشق و توجه خود را نثارش می‌کنید. وقتی کم و بیش افکار شما در جهت مثبت آرام گرفت تصور کنید که بدن شما از تعداد بی‌شماری گلوله‌های بسیار ریز مثل اتم یا به طور کلی سلول تشکیل شده است.
مشاهده ساختمان بدن و تجسم هر سلول خیلی اهمیت دارد. اینک هر یک از این سلول‌ها یا اگر دوست دارید گلوله‌های ریز را انتخاب کرده و با دقت هر چه تمام‌تر روی آن‌ها فرمول بسیار نیرومند حس روحی روانی و معنویت را که تنها شامل دو کلمه ساده «عشق» و «قدرشناسی» است، بنویسید.

زبانی که برای نوشتن انتخاب می‌کنید مهم نیست، احساس و ماهیت آن اهمیت دارد. برای اینکه دو چیز مهمی که انسان می‌تواند به خداوند هدیه کند عشق و قدرشناسی است. پس در طول زمان مراقبه وجود شما به تدریج از میلیارد‌ها سلول با دو عبارت عشق و قدرشناسی سرشار خواهد شد. در نتیجه افکارتان روی این قائده نیرومند متمرکز گردیده، سلامتی جسم و روان شما بهبود می‌یابد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
فصل اول - پیشگفتار
21 دقیقه
فصل دوم - مراقبه تمرکز توجه - قسمت اول
13 دقیقه
فصل دوم - مراقبه تمرکز توجه - قسمت دوم
25 دقیقه
فصل سوم - درک خویشتن
25 دقیقه
فصل چهارم - تمرینات روحی روانی - قسمت اول
24 دقیقه
فصل چهارم - تمرینات روحی روانی - قسمت دوم
8 دقیقه
فصل پنجم - گل نیلوفر، عشق و قدرشناسی
11 دقیقه
فصل ششم - مراقبه پارچ آب
16 دقیقه
فصل هفتم - مراقبه انرژی کا - قسمت اول
12 دقیقه
فصل هفتم - مراقبه انرژی کا - قسمت دوم
19 دقیقه
فصل هشتم - ترکیب تکنیک‌های قدیمی
9 دقیقه
فصل نه - تکنیک کنترل فضای اطراف
12 دقیقه
فصل ده - تکنیک انتقال مرکز ثقل

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تمرینات روحی روانی و مراقبه
نویسنده
مترجمسید محمدعلی بهروزی
راویایمان ساکی
ناشر چاپیانتشارات رسپینا
ناشر صوتیانتشارات موج کتاب
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
23000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تمرینات روحی روانی و مراقبه

فرزانه قنبری
۱۳۹۹/۳/۳۰
کتاب بسیار مفیدی است! زبان ساده است! نکته‌های فراوان آموزنده جهت خود شناسی دارد، مدیتیشن و مراقبه و خودآگاهی را آموزش می‌دهد، تاثیر دعا بر زندگی فرد را شرح می‌دهد، چگونگی رهایی از افکار منفی را آموزش می‌دهد! همچنین یاد می‌دهد چگونه افکار مثبت را جایگزین افکار منفی کنیم!
افسانه بهبودی
۱۴۰۲/۳/۴
سلام کتاب خوب و البته مفید و صدا هم خوب اما متاسفانه بعضی از کلمات درست خوانش نشده و همچنین آکسان گذاری به موقع رعایت نشده یک نمونه کلمه چی (انرژی چی) که چین خوانده میشه و استاد سن سی که هردفعه یه جور خوانش میشه و خیلی موارد دیگر دقت و نظر بعد از ضبط انجام نشده متاسفانه
شیوا تقی زادگان
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
اگر دنبال خود مراقبه هستید این کتاب را اصلاتهیه نکنید
ولی اگر دنبال چراها و چگونگی انجام و علت و دلایل علمی اثر آن هستید بهترین کتابی بود که با مثال و به زبان ساده و گویا مناسب برای همه تهیه شده و موجود است من خیلی استفاده برای انجام بهتر مراقبه‌های خود بردم تشکر
SoBhAn Rezaei
۱۴۰۱/۷/۱۷
داستانی الهام‌بخش از زندگی دختر جوانی است که به بیماری وخیمی مبتلا می‌شود و شانس زیادی برای زنده ماندن ندارد اما آشنایی‌اش با یوگا و مدیتیشن زندگیش را از این رو به آن رو می‌کند. این کتاب در قالب این داستان تمرینات مدیتیشن و یوگا را نیز آموزش می‌دهد.
bahar ashkani
۱۴۰۱/۳/۱۶
بنظرم بسیار کتاب مفید و آرامش بخشی هست من زمانایی که استرس داشتم یا شب‌ها خوابم نمیبرد این کتاب و گوش میکردم و واقعا آروم میشدم و اگر کارایی که میگه رو انجام بدید واقعا تاثیر گذار هست فقط‌ای کاش صدای گوینده صدای زنانه و لطیف تری بود. ممنون از کتابراه
محمد مزینانی
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
بنظرم این کتاب برای افرادی که میخوان تازه مراقبه رو شروع کنند خیلی مفیده. با بیان ساده و داستان وار خیلی عالی برای شما حالات مراقبه و حتی اتفاقاتی که امکان داره براتون بیفته رو میگه. من که خوشم اومد. بیان گوینده هم عالی بود و اصلا یکنواختی و خستگی نداشت.
abolfazl saeedi
۱۴۰۰/۱/۲۰
صدای زیبا و دلنشین دارند و کتاب بسیار مفید و با چند بار گوش دادن به این فایل صوتی کمک می‌کنه که خود بیایم و بیشتر تلاش کنیم که حس خوب بودن را یاد آوری کنیم. وروان خوب و عالی را بپردازیم نه منفی‌ها را باتشکر.
مژگان شب خیز
۱۴۰۱/۸/۹
خیلی خیلی عالی هست خیلی زیبابااین کتاب میشه داخل خلسه رفت وداخل همون حس قشنگ مونداحساس آرامش جسمی وروحی بسیارزیادی میتوان بااین کتاب بدست آوردم روزانه حداقل یک مرتبه کتاب گوش میدم ولذت میبرم
لیلا رضایی
۱۴۰۱/۷/۱
کتاب بسیار عالی بود در این زمانه پر استرس مطالعه این کتابها واقعا لازم هست البته بیشتر داستان بود صدای کتاب عالی و آرامش بخش و مطالب خوبی و مفیدی ارائه داده ممنون از کتابراه
shahrzad nasiri
۱۴۰۱/۳/۱۰
اگر اهل مراقبه هستید، یکی از بهترین کتاب‌هایی ست که به شما کمک می‌کند. برای کسی که جستجو گر باشد، این کتاب پر از نکته‌های طلایی ست. هر فصلش را بارها و بارها می‌شود شنید.
زبیح سعیدی
۱۴۰۱/۶/۱۶
سلام واقعا دوستان عزیز من هم همین مشکل داشتم دقیقا عین همین دختر روسی توسط همین مشکلم حل شد خیلی خیلی ممنونم هم قیمتش مناسب هم خیلی برام کمک کرد
SaZ JeF
۱۳۹۹/۸/۱۹
درود به کتابراهی‌ها، کتاب حاشیه زیاد داشت، در مورد اصل مطلب خیلی خوب توضیح داده نشده بود، ولی برای یکبار گوش دادن بد نیست.
shahrooz bagheri
۱۳۹۹/۵/۲۰
من هزاران کتاب در مورد مراقبه خوندم ولی این کلا متفاوته و روشهایی رو که در این کتاب صوتی توضیح داده شده واقعا جدید و کاربردی هستش.
زینب عادل فر
۱۴۰۰/۴/۲
هنوز نخوردم ولی خیلی از کتابراه خوش اومد. عالی هست مخصوصا برا من که سمعک دارم وقتی گوش میکنم لذت می‌برم
بهاره عبدالعلیان
۱۳۹۹/۳/۱۵
کتاب عالییه روشهای مدیتیشن با داستان آموزش داده
مشاهده همه نظرات 40

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تمرینات روحی روانی و مراقبه

برای دریافت کتاب صوتی تمرینات روحی روانی و مراقبه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.