معرفی و دانلود کتاب اولین احساسات من: حس غرور یعنی چه؟

عکس جلد کتاب اولین احساسات من: حس غرور یعنی چه؟
قیمت:
۱۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اولین احساسات من: حس غرور یعنی چه؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اولین احساسات من: حس غرور یعنی چه؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اولین احساسات من: حس غرور یعنی چه؟

ستاره‌ای درخشان در کتاب اولین احساسات من: حس غرور یعنی چه؟ قرار است ما را با یکی از احساسات انسان‌ها آشنا کند؛ ویژگی‌ای که در هریک از ما کم یا زیاد پیدا می‌شود و اگر آن را خوب بشناسیم، می‌توانیم خود و دنیای اطرافمان را بیشتر دوست بداریم. مؤسسه‌ی دی کی، ناشر کتاب‌های مرجع برای کودکان، در این کتاب نیز تلفیق ویژه‌ای از دنیای رنگ و نقاشی با شعر و کلمات آهنگین را برای مخاطبان کوچک خود تدارک دیده است.

درباره‌‌ی کتاب اولین احساسات من: حس غرور یعنی چه؟

درباره‌ی احساس غرور چه می‌دانید؟ چه وقت‌هایی به خود افتخار می‌کنید و یا احساس رضایت درونی به دست می‌آورید؟ مثلاً وقتی یک نقاشی و یا کاردستی زیبا را به اتمام می‌رسانید؟ و یا وقتی که در یک مسابقه‌ی ورزشی به قهرمانی دست می‌یابید؟ کتاب اولین احساسات من: حس غرور یعنی چه (?I Feel Proud: Why Do I Feel Proud Today) از سری محصولات جذاب مؤسسه‌ی دی کی (DK)، قرار است شما را با یکی از از مهم‌ترین احساسات و عواطف درونی انسان آشنا کند؛ احساسی که باعث می‌شود خیلی وقت‌ها به خود و کارهایتان حس بهتری داشته باشید.

معرفی و دانلود کتاب اولین احساسات من: حس غرور یعنی چه؟

ستاره‌ی کوچک و مهربانی در این سفر هیجان‌انگیز میزبان و همراه شما خواهد بود. او در کنار تصاویر رنگی و ترانه‌های خواندنی این اثر قرار است به شما کمک کند تا از این به بعد بهتر بتوانید بر احساسات درونی خود نام بگذارید و آن‌ها را با دیگران مطرح کنید. ستاره‌ای آبی‌رنگ برای خوانندگان کوچک خود توضیح خواهد داد که احساس غرور نیز همانند دیگر عواطف درونی آدم‌ها، یک نعمت بزرگ است و زمانی که این حس زیبا را به درستی در خود پرورش دهیم، خواهیم توانست اعتماد‌به‌نفس بیشتری را تجربه کنیم، استعداد‌های درونی خود را به نمایش درآوریم و دستاورد‌های خود را دست کم نگیریم.

کتاب حس غرور یعنی چه؟ با بیان ساده و روان و همچنین ضرب‌آهنگ خوش‌آواز کلمات خود، مفاهیم بنیادین و ارزنده‌ای را به گروه سنی خردسال منتقل می‌کند. بسیاری از کودکان همچنان به‌خوبی با احساسات پیچیده‌ی درونی خود آشنایی ندارند و به همین جهت نمی‌توانند بزرگسالان و اطرافیان خود را از این عواطف خبردار کنند؛ همچنین گاهی پیش می‌آید که خردسالان از احساسات و رفتار دیگران درک کاملی پیدا نکرده‌اند و به درستی نمی‌دانند در شرایط گوناگون چه واکنشی به دنیای اطراف خود داشته باشند. کتاب حس غرور یعنی چه؟ دست دوستی خود را به سمت دنیای شیرین کودکان دراز می‌کند و آن را با دنیای عواطفشان آشتی و آشنایی می‌دهد. همچنین این اثر زیبا و آموزنده، در کنار تدارک ساعات مفرح‌بخش برای دوستان کوچک خود، به آن‌ها می‌آموزد که چگونه به خود افتخار کنند و قدر داشته‌های درونی خود را بدانند. این کتاب با تلاش‌های مریم اسلامی و شروین جوانبخت و همچنین انتشارات پرتقال به چاپ فارسی درآمده و از کتاب‌های سال 2021 است.

درباره‌ی مجموعه‌ی اولین احساسات من

اولین احساسات من (First Emotions) یک مجموعه‌ ترانه‌ی مصور برای خردسالان است. این مجموعه با محوریت آموزش مفاهیم روان‌شناختی، به کودکان کمک می‌کند تا درک و شناخت بهتری از عواطف مختلف همچون احساس شادی، غم، ترس و یا غرور داشته باشند. در هر قسمت از این مجموعه‌ی جذاب، مخاطب با آنچه منجر به بروز احساسات مختلف می‌شود آشنا خواهد شد و درباره‌ی ابراز و بیان آن‌ها و همچنین شناخت و همدلی با احساسات دیگران نکات فوق‌العاده‌ای خواهد آموخت. این کتاب پرفایده و خواندنی با تلاش‌های انتشارات پرتقال به دست کودکان رسیده و جلد‌های مختلفی از آن، از جمله کتاب‌های «حس غرور یعنی چه»، «چه جوری من شاد باشم» و «من عصبانی هستم» هم‌اکنون به زبان فارسی در دسترس است.

کتاب اولین احساسات من: حس غرور یعنی چه برای چه کسانی مناسب است؟

گروه سنی مثبت 3 سال مخاطبان اصلی این کتاب هستند. این اثر جذاب را به تمامی کودکانی که دوست دارند دنیای شگفت‌انگیز درون خود را بهتر بشناسند پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب اولین احساسات من: حس غرور یعنی چه؟ می‌خوانیم

اگه بگن آفرین
کار تو خیلی خوبه
غرور در قلبتو
تق و تق و تق می‌کوبه
گاهی دلت با تشویق
پر از شادی و شوره
گاهی ولی قلب تو
باعث این غروره

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اولین احساسات من: حس غرور یعنی چه؟
نویسنده
مترجممریم اسلامی، شروین جوانبخت
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات21
زبانفارسی
شابک978-622-274-497-7
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب اولین احساسات من: حس غرور یعنی چه؟

برای دریافت کتاب اولین احساسات من: حس غرور یعنی چه؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.