معرفی و دانلود کتاب اپرا وینفری چه کسی است؟

عکس جلد کتاب اپرا وینفری چه کسی است؟
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اپرا وینفری چه کسی است؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اپرا وینفری چه کسی است؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اپرا وینفری چه کسی است؟

کتاب اپرا وینفری چه کسی است؟ به قلم باربارا کرامر سرنوشت شخصیتی را به تصویر می‌کشد که با وجود پشت سرگذاشتن فراز و نشب‌های بسیار، توانست زندگی خود را دگرگون کند و به جایگاهی والا برسد.

درباره کتاب اپرا وینفری چه کسی است؟:

یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های دنیای تلویزیون اپرا وینفری است؛ کسی که از همان سه سالگی و با تلاوت آیات کتاب مقدس در کلیسای محله، استعداش کشف شد. اکنون باربارا کرامر (Barbara Kramer) در کتاب اپرا وینفری چه کسی است؟ (Who is Oprah Winfrey) سعی دارد تا سرگذشت زندگی این شخصیت برجسته را با بیانی ساده و نگاهی داستان گونه برای نوجوانان به رشته‌ی تحریر درآورد.

با اپرا وینفری بیشتر آشنا شویم:

از همان کودکی اپرا وینفری به قصه گفتن علاقه داشت. او در خارج از شهر کوسسیوسکو، نزدیکی می‌سی سی پی در مزرعه پدربزرگ و مادربزرگش زندگی می‌کرد. اما به دلیل آن‌که هیچ کودک دیگری در اطراف اپرا زندگی نمی‌کرد حیوانات مزرعه دوستان اصلی او بودند.

او نام‌های مختلفی بر روی حیوانات مزرعه می‌گذاشت و برای آن‌ها قصه تعریف می‌کرد. برخی از داستان‌های اپرا ساخته و پرداختۀ ذهن خلاق او بودند و بعضی دیگر را از کتاب مقدس یاد گرفته بود. اپرا وینفری با وجود آن که سن کمی داشت ولی خیلی باهوش بود و داستان‌ها را به راحتی حفظ می‌کرد. به همین خاطر خیلی زود شروع به خواندن آن‌ها در کلیسا کرد.

اولین باری که اپرا در جلوی کلیسا ایستاد تا کتاب مقدس را بخواند، روز یکشنبه عید پاک سال 1957 بود. او در آن زمان تنها سه سال داشت. همه شرکت ‌کنندگان در آن مراسم، اپرا را نابغه ‌دانستند، به طوری که برخی او را با استعداد صدا می‌کردند.

اپرا معنی این کلمه را نمی‌فهمید، اما می‌دانست که معنایش خوب بودن است. او مثل همه بچه‌ها توجه را دوست داشت، همین موضوع سبب شد تا اپرا به تلاوت آیات کتاب مقدس در یکشنبه کلیسا ادامه دهد. او هر چه بزرگتر می‌شد، در کلیساهای دیگر هم سخنرانی نمود و بخش‌های طولانی‌تری از کتاب مقدس را تلاوت می‌کرد. گاهی اوقات شعر و نوشته‌های نمایندگان مشهور شهر را نیز برای دیگران می‌خواند.

در طول‌ سال‌های بعد استعداد سخنوری اپرا منجر به ورود حرفه‌ای و موفق او به دنیای تلویزیون شد. به طوری که به مدت بیست و پنج سال، نمایش اپرا وینفری یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های گفتگو محور در ایالات متحده بود. امروزه اپرا یکی از ثروتمندترین، قدرتمندترین و تاثیرگذارترین زنان جهان است.

کتاب اپرا وینفری چه کسی است؟ برای چه کسانی مناسب است؟

بدون شک همه نوجوانانی که به مطالعه سرگذشت شخصیت‌های برجسته علاقمند هستند و دوست دارند اطلاعات خود را افزایش دهند، مجذوب این کتاب خواهند شد.

در بخشی از کتاب اپرا وینفری چه کسی است؟ می‌خوانیم:

مدیر شبکه به اپرا گفت نگران نباشد. وی گفت: "فقط روی هوا برو و خودت باش." و این همان کاری است که اپرا انجام داد. به زودی او در صحنه شیکاگو برنده برنامه Phil Donahue Show شد. تا سال 1985، A.M. شیکاگو از سی دقیقه به یک ساعت کامل افزایش یافت. و از همه بهتر این برنامه به نمایش اپرا وینفری تغییر یافت. مردم از نحوه گوش دادن واقعی اپرا به سخنان مهمانانش خوششان می‌آمد.

او به عنوان مجری برنامه گفتگو محور نیازی به پنهان کردن احساسات خود نداشت. وقتی میهمان درباره چیز غم انگیزی صحبت می‌کرد، گاهی اشک در چشمانش جمع می‌شد. اپرا همچنین داستان‌هایی راجع به خودش به اشتراک گذاشت، از جمله احساساتش درباره افزایش وزن و او به راحتی می‌خندید. بینندگان احساس می‌کردند که اوقات خود را با یک دوست خوب می‌گذرانند.

اپرا دور از استودیویی که میزبان نمایش خود بود زندگی می‌کرد. در روزهای خوب، او دوست داشت برای فکر کردن به کار پیاده‌روی کند. هر چه محبوبیت بیشتری پیدا کرد، این مسئله سخت‌تر شد. مردم او را متوقف کردند تا او را در آغوش بگیرند یا از او درخواست امضا کنند.

گاهی اوقات آن‌ها می‌خواستند که با او عکس بگیرند. یک بار یک زن راننده اتوبوس جلو آمد و برای دست دادن از اتوبوس پیاده شد اتوبوس پر از مسافر بود. اما مسافران به جای ناراحتی از تاخیر، کف زدند!

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: اپرا وینفری چه کسی است؟
فصل 1: دختر مزرعه
فصل 2: زندگی شهری
فصل 3: فرصت‌های طلایی
فصل 4: دوران سخت در بالتیمور
فصل 5: به شیکاگو خوش آمدید
فصل 6: رشد کردن و قد کشیدن
فصل 7: ایجاد تغییرات
فصل 8: کمک به دیگران
فصل 9: مسیرهای تازه
فصل 10: استاد رسانه‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اپرا وینفری چه کسی است؟
نویسنده
مترجمابوالفضل طاهریان ریزی
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات88
زبانفارسی
شابک978-622-284019-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اپرا وینفری چه کسی است؟

صبا باوفای حقیقی
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
برای من خیلی عالی بود من عاشق شخصیت ایشون هستم و خیلی دوست داشتم مسیر موفقیت شون رو بدونم از کتابراه و مترجم هم بسیار سپاسگزارم با ارزوی بهترینها برای تمام انسانها
شادی امیری
۱۴۰۱/۹/۲۹
کتابشو تا نصفه خوندم ولی فکر زندگیناگه اپرا را خیلی خلاصه گفته
فاطمه خاکی
۱۴۰۱/۵/۱۶
سبک کتاب بچگانه ست
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب اپرا وینفری چه کسی است؟

برای دریافت کتاب اپرا وینفری چه کسی است؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.