معرفی و دانلود کتاب اگر خدا یک بانکدار بود!

عکس جلد کتاب اگر خدا یک بانکدار بود!
قیمت:
22500 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اگر خدا یک بانکدار بود! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اگر خدا یک بانکدار بود! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اگر خدا یک بانکدار بود!

کتاب اگر خدا یک بانکدار بود! پرفروش‌ترین اثر راوی سابرامانیان به شمار می‌رود که برنده جایزه ایندیاپلازا شده و روایتگر داستانی جذاب و گیرا درباره دو جوانی است که به تازگی در یک بانک مشغول به کار شده‌اند. این کتاب برداشتی است از رسوایی بزرگ سیتی بانک نیویورک که در دهه 90 میلادی رخ داد و موجب بدنامی این موسسه مالی معتبر شد.

این کتاب از جمله کتاب‌های پرفروش در سطح بین‌المللی است و تاکنون بیش از 260 هزار نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفته است.

درباره کتاب اگر خدا یک بانکدار بود!:

داستان این کتاب درباره دو جوان به نام‌های ساندیپ و سوامی است که به تازگی تحصیلات خود را در رشته مدیریت به پایان رسانده‌اند و در یک بانک بین‌المللی استخدام شده‌اند. آن‌ها در تلاش هستند تا در کارشان به موفقیت‌های بزرگ برسند و از این نظر با هم در رقابت هستند.

سوامی شخصیتی درستکار دارد و به موازین اخلاقی پایبند است و سعی می‌کند تا از راه‌های درست و اصولی در کارش موفق شود اما ساندیپ شخصیتی متفاوت دارد، او بسیار جاه طلب است و برای رسیدن به اهدافش گاهی از راه‌های غیر اخلاقی هم وارد عمل می‌شود. همین امر باعث شده است ساندیپ از لحاظ حرفه‌ای موفق‌تر از سوامی به نظر برسد و در میان همکارانش محبوب‌تر باشد در نتیجه انگیزه بیشتری برای حیله‌گری و انجام کارهای نادرست پیدا می‌کند.

یکی از مشکلاتی که ممکن است ذهن کسانی را که تازه مشغول به کار شده‌اند، درگیر کند این است که برای رسیدن به موفقیت صرفا تلاش و پشتکار و پایبندی به اخلاق و مسئولیت‌پذیری کافی است یا راه‌های میان‌بر و غیراخلاقی مهم‌تر هستند. کتاب اگر خدا یک بانکدار بود! (If God was a Banker) تا حدی تلاش می‌کند برای این مساله پاسخی روشن و واضح ارائه دهد و به نیروهای جوان کمک کند از سردرگمی رهایی یابند.

مطالعه کتاب اگر خدا یک بانکدار بود! مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به کسانی که به ادبیات جهان علاقه دارند و از خواندن رمان‌هایی با داستان‌هایی برگرفته از واقعیت لذت می‌برند، پیشنهاد می‌شود.

راوی سابرامانیان را بیشتر بشناسیم:

راوی سابرامانیان (Ravi Subramanian)، نویسنده موفق هندی و یک بانکدار باسابقه است. او تجربه کار در بانک‌های بزرگی مانند Citibank و HSBC و ANZ Grindlays را در سابقه خود دارد.

سابرامانیان کتاب‌های زیادی در حوزه بانک و بانکداری نوشته و برنده جوایز متعددی شده است. او همچنین ستون‌های بسیار محبوبی در The Economic Times می‌نویسد که طرفداران بسیار زیادی دارد. با توجه به فضای شغلی که او تجربه کرده، مضمون اصلی همه آثار او، بانک‌ها و بانکداران است. کتاب‌های راوی سابرامانیان به زبان‌های مختلف از جمله هندی و لتونی ترجمه شده‌اند.

در بخشی از کتاب اگر خدا یک بانکدار بود! می‌خوانیم:

پس از اتمام کلاس‌های روز اول، سوامیناتان اطراف را به دنبال ساندیپ جست‌وجو می‌کرد. او در یک جمع غریبه به دنبال چهره‌ای آشنا بود. درونگرا بودن برای او یک چالش شده بود و او نمی‌توانست به تنهایی میان جمع غریبه‌ها برود و با آن‌ها صحبت و گفت‌وگو کند. او در گوشه‌ای از سالن تمرین به تنهایی ایستاده بود و جزوه‌ای را که به آن‌ها داده شده بود، در دست نگه داشته بود.

ساعت 6:45 بعدازظهر بود و مهمانی ساعت 8:30 شروع می‌شد. جایی برای رفتن وجود نداشت. او با خودش فکر کرد:

«می‌توانم کمی جزوه‌های کلاس رو مطالعه کنم.»

سوامی دوباره به کلاس برگشت و جزوه‌های سیم‌پیچ شده‌اش را باز کرد. آن‌ها در واقع کتاب نبودند، بلکه مجموعه‌ای از ارائه‌های مختلفی بودند که پرسنل قدیمی این سازمان گردآوری کرده بودند. او خیلی زود مجذوب خواندن مطالب جزوه‌ها شد.

«سلام محقق!»

صدا از پشت سر آمد؛ سوامی با شنیدن صدا مبهوت شد. نگاهی از پشت عینک ضخیم خود انداخت و کالپانا را دید که به او خیره شده بود.

«شما سوامیناتان هستید، درست است؟ من عکس شما را در تابلوی اعلانات در گروه خودمان دیدم.»

سوامی سرش را تکان داد. آن‌ها علی‌رغم اینکه در گروه کوچکی شامل سی‌وهشت نفر کارمند حضور داشتند، اما اصلا با یکدیگر صحبت نکرده بودند. سوامی خیلی خجالتی بود و برای شروع گفت‌وگو با کسی پیش‌قدم نمی‌شد و اگر طرف مقابلش یک زن بود، سوامی حتی یک مایل دورتر از او می‌ایستاد.

کالپانا ادامه داد: «تو توی همه زندگیت، این مطالب خسته کننده رو خوندی. بیا بریم و کمی هوای تازه بخوریم.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اگر خدا یک بانکدار بود!
نویسنده
مترجمسعید وارانی
ناشر چاپیانتشارات نسل روشن
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات345
زبانفارسی
شابک978-622-247-415-7
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
22500 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اگر خدا یک بانکدار بود!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اگر خدا یک بانکدار بود!

برای دریافت کتاب اگر خدا یک بانکدار بود! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.