معرفی و دانلود کتاب این منم محمدعلی کلی

عکس جلد کتاب این منم محمدعلی کلی
قیمت:
۱۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب این منم محمدعلی کلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب این منم محمدعلی کلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب این منم محمدعلی کلی

کتاب این منم محمدعلی کلی داستان زندگی و مبارزه‌ی محمدعلی کلی، بوکسور معروفی است که همراه با تصویرسازی‌های زیبا، کودکان را با شخصیت و فرازونشیب‌های زندگی این ورزشکار آشنا می‌کند. برد ملتزر، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌ تایمز، در مجموعه‌کتاب «آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند»، با نثری ساده و روان و تصاویر جذاب، زندگی‌نامه‌ی قهرمان‌های بزرگ جهان را برای کودکان شرح می‌دهد.

درباره‌ی کتاب این منم محمدعلی کلی

نام محمدعلی کلی برای بسیاری از ما آشناست. بوکسور سیاه‌پوستی که مخالف نژادپرستی بود و تا پایان عمر، پای عقایدش ماند. او که از کودکی طعم تلخ نابرابری و نژادپرستی را چشیده بود، با سخت‌کوشی توانست یکی از مهم‌ترین ورزشکاران آمریکا و جهان شود. محمدعلی مبارزه در جامعه را مهم‌‎تر از مبارزه در رینگ می‌دانست و سعی می‌کرد در برابر بی‌عدالتی بایستد و مبارزه کند. کتاب این منم محمدعلی کلی، کتابی است که مبارزات و تجربیات زیسته‌ی محمدعلی را زبان خودش بیان می‌کند.

برد ملتزر (Brad Meltzer) در کتاب این منم، محمدعلی کلی (I Am Muhammad Ali) سعی کرده با زبانی ساده، زندگی این بوکسور را از تمام زوایا، مانند دوران کودکی و زندگی در کنتالی (ایالتی در شمال شرقی آمریکا) و زندگی حرفه‌ای و ورزشی‌اش -از کسب مدال طلای المپیک گرفته تا اعزام به جنگ ویتنام و اعتراض به سربازی اجباری- و مبارزه‌اش علیه بی‌عدالتی و تبعیض نژادی را مورد بررسی قرار دهد. کودکان با دیدن تصویرسازی‌های زیبا و جذاب کتاب، ارتباط بیشتری با محمدعلی احساس می‌کنند. همچنین در بخش پایانی کتاب، عکس‌های واقعی او به همراه سال‌شمار زندگی‌اش منتشر شده است.

هدف اصلی کتاب این منم، محمدعلی کلی آشنایی کودکان با قهرمانی است که با تلاش و کوشش توانسته با سختی‌ها مقابله کند و به هدف خود برسد. این کتاب، علاوه بر بیان موفقیت‌های او در حوزه‌ی ورزش و بوکس، تأکید زیادی بر حمایت محمدعلی از حقوق شهروندی و تلاش برای ترویج عدالت، برابری و کمک‌های بشردوستانه‌اش می‌کند. کتاب این منم، محمدعلی کلی، خوانندگان را تشویق می‌کند که علاوه بر احترام به تفاوت‌ها، به توانایی‌های خود اعتماد کنند و برای رسیدن به آرزوهای خود دست از تلاش و پشتکار برندارند.

درباره‌ی مجموعه‌ی آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند

مجموعه‌کتاب‌های «آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند» که توسط انتشارات مهرسا به چاپ رسیده است، زندگی افراد تأثیرگذار در جهان را از زبان خود قهرمانان روایت می‌کند. هدف این مجموعه‌کتاب، آشنایی کودکان با ویژگی‌های شخصیتی برخی از قهرمانان جهان است. برد ملتزر، نویسنده‌ی این مجموعه، داستان زندگی هریک از افراد اثرگذار در تاریخ را با نثری ساده و روان بیان می‌کند و از کودکان می‌خواهد برای رسیدن به هدف خود از موانع و مشکلاتی که سر راه دارند نترسند و به تلاش ادامه دهند.

کتاب «این منم، محمدعلی کلی»، یکی از کتاب‌های این مجموعه است که تجربه‌ی زیسته‌ی ورزشکار سیاه‌پوست آمریکایی را بیان می‌کند.

اقتباس تلویزیونی از مجموعه‌ی آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند

سریال 37 قسمتیِ خاویر ریدلی و موزه‌ی مخفی (Xavier Riddle and the Secret Museum) با الهام از مجموعه‌کتاب آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند ساخته شده است.

کتاب این منم محمدعلی کلی برای چه کسانی است؟

این کتاب را به کودکان و نوجوانان 6 تا 12 سال و افرادی که به ادبیات کودک و نوجوان علاقه‌مندند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب این منم محمدعلی کلی می‌خوانیم

یکی از اولین مبارزه‌های من با کورکِر بیکر، بچه محل قلدرم بود.
ما بهش می‌گفتیم پادشاه خیابان، چون اگر از کنارش رد می‌شدی، مجبور بودی به او «مالیات» بدهی.
کورکِر خیلی خشن بود، حتی یک بار یک بازیکن فوتبال را سروته کرده بود تا از جیبش پول بریزد و او برای خودش بردارد.
من میدانستم اگر جلویش کم بیاورم، در بوکس به هیچ‌جایی نمی‌رسم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب این منم محمدعلی کلی
نویسنده
مترجمسیده هستی حسینی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-622-7924-41-1
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب این منم محمدعلی کلی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب این منم محمدعلی کلی

برای دریافت کتاب این منم محمدعلی کلی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.