معرفی و دانلود کتاب این کتاب را فعلا نخر: هنر پشت گوش انداختن

عکس جلد کتاب این کتاب را فعلا نخر: هنر پشت گوش انداختن
قیمت:
۲۰۰۰۰ 10000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب این کتاب را فعلا نخر: هنر پشت گوش انداختن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب این کتاب را فعلا نخر: هنر پشت گوش انداختن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب این کتاب را فعلا نخر: هنر پشت گوش انداختن

کتاب این کتاب را فعلا نخر: هنر پشت گوش انداختن به قلم جان پری با بیانی ساده اما فیلسوفانه، به شما کمک خواهد کرد تا با ایجاد انگیزه در زندگی رخوت بار خود از خصایصی مثل تنبلی، پشت گوش اندازی و اهمال‌کاری دوری جویید.

اگر پیوسته کار‌های خود را به تعویق می‌اندازید، اگر انگیزه و امید خود را از دست داده‌اید و کارهای مهمی که می‌‏خواهید انجام دهید، مدت‏‌هاست که انتظارتان را می‏‌کشند، بدون شک کتاب این کتاب را فعلا نخر (Don't buy this book now) مناسب شما خواهد بود. شما با استفاده از توصیه‏‌ها و تمرین‏‌های مرحله به مرحله‌ی این کتاب می‌توانید به کارهای خود سر و سامان دهید و پرانرژی‏ و پرامیدتر از گذشته، اهداف‏‌تان را دنبال کنید.

امروزه خیلی از افراد جامعه پشت‌گوش‌انداز هستند. آن‌ها می‌کوشند از این خصلت رها شوند، در حالی که می‌توان آن را به یک هنر تبدیل کرد؛ هنری که باعث ایجاد خلاقیت و شکوفایی استعدادهای واقعی شما شود. چگونه؟‌ جان پری (John Perry) در این کتاب به شما می‌آموزد که چطور این کار را انجام دهید.

اهمال‌کاری تأثیرات بسیار مخربی در زندگی انسان‌ها می‌گذارد. قرار نیست شما لزوماً فرد تنبلی باشید که هیچ فعالیتی انجام نمی‌دهد. شاید شما سرپرست بسیار موفقی هستید ولی خودتان می‌دانید که در خیلی از مواقع تنبلی گریبانتان را می‌گیرد، به طوری که خیلی از کار‌های مهم خود را به تعویق می‌اندازید.

در مثال بالا شاید شما جایگاه خوبی داشته باشید، جایگاهی که داشتنش آرزوی خیلی‌هاست، اما توانایی این را دارید تا شرایط خود را بهتر کنید! اهمال کاری آسیب‌های جبران‌ناپذیری دارد. با پشت گوش اندازی فرصت‌های بسیار زیادی از دست می‌روند. فرصت‌هایی که شاید فقط یک بار سر راه شما قرار گیرند.

جان پری را بیشتر بشناسیم:

جان پری از استادان فلسفه‌‏ی دانشگاه استنفورد آمریکا است. او تا به حال آثار بسیار ارزشمندی را خلق کرده که بیشتر آنان در زمینه‌ی فلسفه‏‌ی تخصصی هستند.

در بخشی از کتاب این کتاب را فعلا نخر: هنر پشت گوش انداختن می‌خوانیم:

اگر تو یک پشت گوش‌ انداز سامان‌یافته هستى، یعنى یک آدم طفره‌رو منضبط، به احتمال زیاد، فهرستى از کارها را در ذهن و روى کاغذ دارى که باید آن‌ها را در روزهاى آینده، هفته‌هاى آینده، ماه‌هاى آینده، و یا شاید سال‌هاى آینده انجام بدهى. در این فهرست، انجام دادن بعضى از کارها چندان هم فورى و فوتى نیست. به نظر من، شاید همین کارهاست که باید از آن‌ها شروع کنى. البته، بعضى از این کارها چنان وقت‌گیر است که شاید باید همه‌ى عمر خود را صرف آن‌ها کنى، مثل یاد گرفتن زبان چینى.

این فصل، درباره‌ى چیدمان متفاوت فهرست کارهاى ضرورى‌ست: کارهایى که باید همین امروز انجام‌شان بدهى. بسیارى از پشت گوش ‌اندازان چنین فهرستى دارند. ممکن است گمان کنى که فایده‌ى فهرست کارهاى ضرورى آن است که به تو یادآورى کند که چه کارهایى باید انجام بدهى. البته، چنین فایده‌اى نیز دارد. اما این فایده‌ى عمده‌ى فهرست مذکور نیست. عمده‌ترین کاربرد فهرست روزانه‌ى کارهاى ضرورى آن است که به پشت گوش‌ اندازان امکان دهد تا روى کارهایى خط بکشند که انجام شده است. این کار، کمى آسودگى خاطر مى‌بخشد. این کار، باعث مى‌شود تا احساس کنیم که کار یا کارهایى را انجام داده‌ایم و چندان هم بى‌کار نبوده‌ایم. بنابراین، این کار، تأثیرى روانى دارد.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار: پارادوکس پشت گوش انداختن
فصل اول: پشت‌ گوش اندازى سامان‌یافته
فصل دوم: رابطه‌ى پشت گوش اندازى و کمال‌گرایى
فصل سوم: فهرست کردن کارها
فصل چهارم: میزان و موزون باش
فصل پنجم: کامپیوتر و پشت‌ گوش اندازى
فصل ششم: بهانه‌اى براى سازمان‌دهى افقى
فصل هفتم: همکارى با دشمن؟
فصل هشتم: فواید جانبى
فصل نهم: آیا باید از دست پشت گوش اندازان عصبانى باشیم؟
فصل دهم: نتایجى ژرف
پیوست: چگونه این عادت را ترک کنیم: به مسئولیت خود بخوانید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب این کتاب را فعلا نخر: هنر پشت گوش انداختن
نویسنده
مترجممسیحا برزگر
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات88
زبانفارسی
شابک978-600-118-192-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۰۰۰۰ 10000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب این کتاب را فعلا نخر: هنر پشت گوش انداختن

رقیه صمدی
۱۴۰۱/۱۰/۱۶
به نظرم به جای این همه انگیزشی صحبت کردن یکم راهکار بدیم به بقیه یکم سطح رو بیاریم پایین آرمانی نباشه که همه فقط بخونن و اجرا نکنن و بعدم زده بشن از خودشون و زنگی و هرچی کتابه
زهرا عبدی
۱۳۹۹/۸/۲۹
وای عالی بود خیلی خندیدم😂😂😂 نویسنده انگار خود منم. چقدر خوب داره توصیف میکنه ما پشت گوش اندازای سازمان یافته رو و روشای ساده در عین حال موثر رو معرفی میکنه👏👏👏
سبحان اسفندیاری
۱۴۰۰/۶/۱۴
کتابی که انتظارش را داشتم نبود و راهکار‌های کامل و جامع ارایه نداد بخصوص اینکه درباره این نقص میگفت که باید باهاش کنار بیای که به نظر من که همچین تیپی هستم قابل قبول نیست
نایب
۱۴۰۱/۳/۱
کتاب نسبتا خوبی بودش در ارتباط با اینکه کار‌های بزرگ و غیر قابل دسترس تبدیل کنید به قدم‌های کوچک و قابل دسترس کل کتاب همین موضوع بودش
بهرنگ مهدیزاده
۱۴۰۰/۳/۲۴
چیزایی که میدونستمویادمیده یامن زیادمیدونم یاکتاب پرمحتوانیست اونیکه انتظارداشتم نبود وسطش حوصلم رفت
حسین صابر
۱۳۹۹/۱۱/۳
خیلی خوبه..................
سایه همدانی
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
جالب نبود. توقع بیشتری داشتم
سامان سامانی
۱۴۰۰/۳/۳۰
آنچنان که انتظار داشتم نبود
علی اصغر شادمهر
۱۳۹۹/۸/۱۸
احترام می‌زارم به نظر نویسنده 😁
صدیق احمدزاده
۱۳۹۹/۸/۱۷
چه عنوان جالب و هوشمندانه ای👍👍👍👍👍
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب این کتاب را فعلا نخر: هنر پشت گوش انداختن

برای دریافت کتاب این کتاب را فعلا نخر: هنر پشت گوش انداختن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.