معرفی و دانلود کتاب بارون و چتر و ماکسلین

عکس جلد کتاب بارون و چتر و ماکسلین
قیمت:
9900 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بارون و چتر و ماکسلین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بارون و چتر و ماکسلین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بارون و چتر و ماکسلین

داستانی زیبا از یوتا ترایبر درباره‌ی لذت بردن از زندگی! کتاب بارون و چتر و ماکسلین قصه‌ی دختری به همین اسم است که دلگیر از بارانی بودن هوا، حوصله‌ی انجام هیچ‌کاری را ندارد اما با یک اتفاق، یاد می‌گیرد همیشه دلیلی برای شادی وجود دارد.

درباره‌ی کتاب بارون و چتر و ماکسلین

به نظر ماکسلین هیچ چیز بدتر از یک روز بارانی نیست. او نمی‌تواند بیرون از خانه دوچرخه‌سواری کند یا دوست‌هایش را ببیند و به همین علت حسابی بی‌حوصله است. همانطور که ماکسلین کنار پنجره نشسته و فکر می‌کند اگر باران نبود چه کارهای هیجان‌انگیزی انجام می‌داد، صدایی کمی آشنا او را صدا زد. دخترک قصه‌ی ما ترسید اما خیلی زود فهمید جناب چتر سعی دارد با او گفتگو کند و برعکس ماکسلین، فکر می‌کند روزهای بارانی زیبا و هیجان‌انگیز هستند...

کتاب بارون و چتر و ماکسلین (Maxeline Regenschirm) داستانی لطیف نوشته‌ی یوتا ترایبر است که به کودکان لذت بردن از لحظه را آموزش می‌دهد. با مطالعه‌ی این اثر می‌توانید به فرزند یا شاگردان خود بیاموزید چگونه از شرایط ناخوشایند، بهترین استفاده را ببرند و از سختی‌ها ناامید نشوند.

کتاب بارون و چتر و ماکسلین مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این کتاب به کودکان 3 تا 8 سال توصیه می‌شود.

با یوتا ترایبر بیشتر آشنا شویم

یوتا ترایبر (Jutta Treiber) نویسنده‌ی اتریشی است. او در سال 2008 جایزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان را دریافت کرد که هر سال توسط وزارت آموزش، علوم و تحقیقات فدرال بابت قدردانی از فعالیت هنری نویسندگان به آن‌ها اعطا می‌شود. او همچنین برنده‌ی جایزه‌ی ادبیات و روزنامه‌نگاری از بنیاد تئودور کری در 2009 بود. از دیگر آثار او به زبان فارسی قابل تهیه هستند می‌توان به «کلمات پرواز می‌کنند»، «همه‌ی ما بچه وسطی هستیم» و «هیمشه همینطور است» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب بارون و چتر و ماکسلین می‌خوانیم

ماکسِلین به پنجره تکیه می‌دهد و با ناراحتی به بیرون نگاه می‌کند. ابرهای بزرگ خاکستری از آسمان آویزان می‌شوند. باران تند تند به شیشه و گلدان‌های کوچک لبه‌ی پنجره ضربه می‌زند و روی سنگ و کلوخ‌های باغچه شالاپ شلوپ می‌کند...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بارون و چتر و ماکسلین
نویسنده
مترجمفرشته فرشاد
ناشر چاپینشر آواژ
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات43
زبانفارسی
شابک978-600-96380-0-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بارون و چتر و ماکسلین

نجمه معینی
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
دوست داشتنی بود اینکه چطور باعث خوشحالیش شد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب بارون و چتر و ماکسلین

برای دریافت کتاب بارون و چتر و ماکسلین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.