معرفی و دانلود کتاب بازوهای حجیم و عضلانی: راهکارهای علمی ثابت‌ شده برای عضلات دوسر، سه‌سر و ساعد بزرگ

عکس جلد کتاب بازوهای حجیم و عضلانی: راهکارهای علمی ثابت‌ شده برای عضلات دوسر، سه‌سر و ساعد بزرگ
قیمت:
۱۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بازوهای حجیم و عضلانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازوهای حجیم و عضلانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازوهای حجیم و عضلانی: راهکارهای علمی ثابت‌ شده برای عضلات دوسر، سه‌سر و ساعد بزرگ

همه‌ی مربیان و ورزش‌کاران حرفه‌ای پرورش اندام روزی به کتاب بازوهای حجیم و عضلانی نیاز پیدا خواهند کرد! دیوید بار، مدرس برتر فیتنس، در این اثر پرفروش ما را با راهکار‌های علمی و اثبات‌شده‌‌ی تقویت عضلات دوسر، سه‌سر و ساعد بزرگ آشنا خواهد کرد و علاوه‌بر معرفی تمرینات باشگاهی و آموزش تمرینات با تجهیزات محدود، مبحثی را نیز به برنامه‌نویسی پیشرفته اختصاص خواهد داد.

درباره‌‌ی کتاب بازوهای حجیم و عضلانی

ساختن بازو‌هایی قدرتمند و عضلانی و رسیدن به اندام‌هایی ورزیده، به تمرینات سخت و فشرده و فداکاری‌های بسیاری نیاز دارد؛ اما دانش پرطرفدار پزشکی ورزشی و تحقیقات به‌روز در این رشته ورزش‌کاران را در این مسیر طاقت‌فرسا تنها نخواهند گذاشت. دیوید بار (David Barr) مدرس پرسابقه‌ی ورزش‌های زیبایی اندام، در کتاب بازوهای حجیم و عضلانی (Massive, Muscular Arms) به شما ثابت خواهد کرد که با داشتن برنامه‌ی تمرینی اصولی و با کمک‌ گرفتن از یافته‌های علمی و اثبات‌شده در این زمینه، رسیدن به عضلات ورزیده دیگر یک آرزوی محال و دست‌نیافتنی نخواهد بود!

معرفی و دانلود کتاب بازوهای حجیم و عضلانی

استراتژی‌های ارائه‌شده در کتاب بازوهای حجیم و عضلانی، بر تقویت و حجم‌سازی در عضلات دوسر، سه‌سر و همچنین ماهیچه های ساعد بزرگ تأکید دارد؛ اما نکات طلایی و ارزنده‌ی این اثر موارد بسیار گسترده‌تری را دربرمی‌گیرد. دیوید بار در کتاب خود نگاه ویژه‌ای به آناتومی جسم انسان و اصول و قواعد بیومکانیکی آن می‌اندازد و بر این اساس، شما را از نقاط ضعف تمرینات و یا علت سرعت پایین رشد عضلاتتان باخبر می‌کند. همچنین اگر به عنوان یک مربی حرفه‌ای یا ورزشکار در طراحی تمرینات روزانه و ایجاد تنوع در حرکات به مشکل خورده‌اید، این اثر بیش از شصت حرکت کاربردی را در اختیار شما خواهد گذاشت و در بخشی مجزا شما را با نکات برنامه‌ریزی پیشرفته آشنا خواهد نمود. همچنین این تمرینات به‌گونه‌ای ترتیب داده شده‌اند که شما را در هر سطح و با هر میزان تجربه‌ای، به پله‌ی بعدی سوق دهند. نویسنده‌ی کتاب به جای تمرکز بر تمرینات حجیم اما ناکارآمد، تمریناتی دقیق، ایمن و موثر‌تر به شما معرفی می‌کند. در کنار این‌ها، سرفصل‌های پرکاربرد این کتاب علاوه‌بر تمرینات باشگاهی، تمرین با تجهیزات محدود را نیز دربر می‌گیرد و برای افرادی که قصد اجرای تمرینات بدن‌سازی در خانه را دارند نیز مفید است.

دیوید بار نویسنده‌ی این اثر، یکی از مربیان توصیه‌‌شده‌ی ورزش‌های پرورش اندام و دارای بیش از دو دهه سابقه‌ی فعالیت در این رشته است. او در طول سال‌ها تجربه‌ی حرفه‌ای، با ورزشکاران در رده‌های سنی مختلف کار کرده و در زمینه‌ی پرورش بازیکنان حرفه‌ای ورزش هاکی مهارت ویژه‌ای دارد. این مشاور برتر ورزشی در یکی از پرطرفدار‌ترین آثار خود یعنی کتاب بازوهای حجیم و عضلانی به شما کمک می‌کند تا برای همیشه با افسانه‌های اشتباه در تمرینات بدن‌سازی خداحافظی کنید؛ راهی هوشمندانه‌ و علمی در روند تمرینات حرفه‌ای خود در پیش بگیرید و در نهایت، با اصلاح نگرش خود به برنامه‌ی ورزشی رو‌ز‌به‌روز به نقطه‌ی هدف خود در ورزش پرورش اندام نزدیک‌تر شوید. این کتاب در سال 2002 به انتشار جهانی درآمده و با ترجمه‌ی ندا زرندی، صبا شهری و رضا زرندی‌ و تلاش‌های انتشارات مبانی به دست شما می‌رسد.

نکوداشت‌های کتاب بازوهای حجیم و عضلانی

  • آیا رازی برای ساختن بازو‌های بزرگ وجود دارد؟ بله، کتاب بازو‌های حجیم و عضلانی آن را به شما خواهد گفت! (نیک تومینلو، نویسنده کتاب‌های خودآموز ورزشی)
  • کتاب بازو‌های حجیم و عضلانی هم پایه و اساس رشد عضلات بازو را به شما نشان می‌دهد و هم مسیر پیشرفت آن را. (جاناتان مایک، استاد دانشگاه)
  • اگر به دنبال آموزش‌های نوآورانه و مبتنی بر علم برای ساختن عضلات تنومند هستید، کتاب بازو‌های حجیم و عضلانی را از دست ندهید! (نیک نیلسون، محقق علوم ورزشی)
  • دیوید بار تمام ابعاد رشد عضلات بازو، از تغذیه گرفته تا برنامه‌های تمرینی و ریکاوری را در کتاب خود پوشش می‌دهد. این اثر را به شدت توصیه می‌کنم. (مایک تی نلسون، استاد دانشگاه)

کتاب بازوهای حجیم و عضلانی برای چه کسانی مناسب است؟

این اثر ویژه و آموزنده را به علاقه‌مندان رشته‌های پرورش اندام و همچنین مربیان این ورزش پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب بازوهای حجیم و عضلانی: راهکارهای علمی ثابت‌ شده برای عضلات دوسر، سه‌سر و ساعد بزرگ می‌خوانیم

اوج فعال‌سازی عضله

تمرین با تجهیزات محدود به شما کمک می‌کند تا با اوج انقباض عضلانی خود در ارتباط باشید. می‌توانید این را به عنوان کسب مهارت برای ایجاد حداکثر انقباض عضلانی در تمرینات مختلف در نظر بگیرید. روش انجام این کار، روش خم شدن کامل نامیده می‌شود، و ممکن است آن را به عنوان یک نسخه‌ی اغراق‌آمیز از کانون ذاتی توجه تشخیص دهید. به طور خلاصه، شما مهارت فراخوانی حداکثری عضلات را برای تسهیل بقیه‌ی تحریکات عضلانی خود توسعه خواهید داد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: چرا بازوها؟
بخش 1- علم
فصل 1: دو سر بازو، سه سر بازو و ساعد: شناخت هدف
فصل 2: علم می‌گوید: راهی هوشمندانه برای تمرین
فصل 3: ترکیب کل بدن
بخش 2- فعالیت‌های ورزشی
فصل 4: فعالیت‌های سه سر بازویی
فصل 5: فعالیت‌های دو سر بازویی
فصل 6: فعالیت‌های ساعد
فصل 7: فعالیت‌های غیرسنتی
فصل 8: بهینه‌سازی ریکاوری
بخش 3- برنامه‌ها
فصل 9: برنامه‌های مبتنی بر باشگاه
فصل 10: تمرینات با تجهیزات محدود
فصل 11: برنامه‌نویسی پیشرفته

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازوهای حجیم و عضلانی: راهکارهای علمی ثابت‌ شده برای عضلات دوسر، سه‌سر و ساعد بزرگ
نویسنده
مترجمندا زرندی، صبا شهری، رضا زرندی
ناشر چاپیانتشارات مبانی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات229
زبانفارسی
شابک978-622-6882-70-5
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بازوهای حجیم و عضلانی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بازوهای حجیم و عضلانی

برای دریافت کتاب بازوهای حجیم و عضلانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.