معرفی و دانلود کتاب بازوهای پرقدرت

برای دانلود قانونی کتاب بازوهای پرقدرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازوهای پرقدرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازوهای پرقدرت

تمامی ورزشکارانی که می‌خواهند بازوهایی عضلانی و قوی داشته باشند، می‌توانند با تهیه‌ی کتاب بازوهای پرقدرت و انجام تمرینات آن، با صرف کمترین هزینه به خواسته‌ی خود برسند. دیوید بار در نگارش این کتاب ورزشی از تازه‌ترین نتایج و یافته‌های تحقیقات علمی بهره گرفته و نکته‌های آموزشی بسیاری را در مورد نوشتن برنامه به مخاطبان ارائه کرده است.

درباره‌ی کتاب بازوهای پرقدرت

بسیاری از ورزشکاران، به‌ویژه آقایان، مایلند بازوهای قوی و عضلانی داشته باشند. این موضوع هم بر ظاهر و اندام ورزشکار تأثیر مطلوبی را به جا می‌گذارد و هم توانایی وی را برای انجام برخی از حرکات و تمرینات بهبود می‌بخشد. برای رسیدن به این مرحله، لازم است ورزشکاران با آناتومی بدن، به‌خصوص ساختار بازوها، آشنایی کامل داشته باشند. کتاب‌های فراوانی در این مورد نوشته شده‌اند و افراد می‌توانند برای رشد و پرورش بازوهای خود به آن‌ها مراجعه کنند اما متأسفانه بخش عمده‌ای از این آثار بر پایه‌ی اطلاعات قدیمی و سنتی نگاشته شده‌اند. برای این‌که به یکی از منابع علمی، به‌روز و معتبر حوزه‌ی ورزش دسترسی داشته باشید، می‌توانید همین حالا کتاب بازوهای پرقدرت (Massive, Muscular Arms) را تهیه کنید و آن را به کتاب‌خانه‌‌ی خود بیفزایید. در صورتی که تا پایان کتاب، با دیوید بار (David Barr) همراه باشید و توصیه‌های او را گام‌به‌گام اجرا کنید، به‌زودی به اندام و بازوهای ایده‌آل خود می‌رسید.

معرفی و دانلود کتاب بازوهای پرقدرت

کلیه‌ی مطالب کتاب حاضر در یازده فصل ارائه شده‌اند. نویسنده در فصل نخست به شما کمک می‌کند که دقیقاً هدف خود را از افزایش قدرت و پرورش بازوهایتان مشخص کنید. بازوها هم مانند سایر اعضای بدن، از بخش‌های مختلفی تشکیل شده‌اند. قبل از شروع هر تمرین ورزشی ابتدا لازم است با خودتان روراست باشید و تصمیم بگیرید که قصد دارید تمرکزتان را بر کدام قسمت از بازوهایتان قرار دهید. فصل نخست کتاب اطلاعاتی را در اختیارتان قرار می‌دهد که کار تصمیم‌گیری را برایتان راحت‌تر خواهند کرد. در سطرهای پیشین گفتیم که بسیاری از کتاب‌های حوزه‌ی علوم ورزشی مبتنی بر اطلاعات قدیمی هستند که امروزه دیگر کاربرد چندانی ندارند. دیوید بار در فصل دوم این کتاب، اهمیت رویکرد علمی و کاربرد روش‌های نوین را برای انجام تمرینات ورزشی به شما یادآوری می‌کند. با راهنمایی‌های فصل سوم این اثر، می‌آموزید که دیدگاهی کل‌نگرانه نسبت به ورزش و تمرینات ورزشی داشته باشید.

در فصل چهارم کتاب بازوهای پرقدرت، تمریناتی ارائه شده که بر عضلات سه سر بازو تمرکز دارند. در فصل پنجم عضلات دو سر بازو مورد توجه بوده‌اند. عضلات ساعد نیز در فصل ششم مورد توجه قرار گرفته‌اند. مخاطبان بعد از این‌که تصمیم گرفتند کدام بخش از عضلات بازوهایشان را پرورش بدهند، با مراجعه به هر کدام از این سه فصل می‌توانند، به مجموعه‌ای غنی از تمرینات اصولی و استاندارد دسترسی داشته باشند. فصل هفتم شامل تمرینات اصلاح‌شده است و در فصل هشتم هم ریکاوری و بهبود شرایط آن مورد تحلیل قرار گرفته. نحوه‌ی برنامه‌ نوشتنِ مبتنی بر ورزش در فصل نهم آموزش داده شده و مخاطبان می‌توانند با مطالعه‌ی این بخش از کتاب، نکته‌ها و آموزه‌های کاربردی و فراوانی را دریافت کنند.

کمبود تجهیزات و نداشتن ابزار کافی برای ورزش، همواره یکی از نگرانی‌های ورزشکاران حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای به حساب می‌آید. برخی از افراد ممکن است حتی به خاطر عدم دسترسی به ابزار ورزشی، از تمرین و ورزش کردن منصرف شوند و دیگر هرگز سراغی از آن نگیرند. فصل دهم کتاب، اطلاعات مفیدی را برای این دسته از مخاطبان ارائه کرده و به ایشان می‌آموزد چگونه حتی با وجود کمبود تجهیزات، به ورزش کردن ادامه بدهند. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نحوه‌ی برنامه‌نویسی به‌صورت پیشرفته در یازدهمین فصل کتاب مطرح شده. مخاطبان پس از خواندن این فصل قادر خواهند بود بدون نیاز به مربی، یک برنامه‌ی دقیق و عملی برای خود تنظیم کنند.

یکی از ویژگی‌های مثبت کتاب پیش‌رو، علاوه‌بر زبان و بیان ساده‌ی آن، وجود تصاویری است که متناسب با توضیحات دیوید بار، در بخش‌ها و صفحات مختلف گنجانده شده‌اند. تصاویری که انجام حرکات و شیوه‌ی صحیح اجرای تمرینات را به مخاطبان آموزش می‌دهند. اگر می‌خواهید بازوهایی نیرومند و عضلانی داشته باشید، بدون این‌که نیاز باشد ابزار و امکانات گسترده‌ای را تهیه کنید، همچنین اگر قصد دارید با صرف کمترین هزینه، با روشی علمی و استاندارد به تمرین و تنظیم برنامه‌ی ورزشی بپردازید، خواندن کتاب بازوهای پرقدرت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این اثر در عین حال، کلکسیونی از تمرینات مناسب را برای قسمت‌های مختلف بازو در اختیارتان قرار می‌دهد.

گروهی از مترجمان، متشکل از میثم میرزایی شهرابی، شقایق فردی نیا، محسن بهبودی و حافظ بهزادی نژاد برگردان این کتاب را به عهده داشته‌اند. نشر حتمی نیز چاپ و انتشار آن را به انجام رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب بازوهای پرقدرت

  • آیا برای داشتن بازوهای نیرومند، رمزورازی وجود دارد؟ پاسخ این است که بله! کتاب بازوهای پرقدرت نکاتی را به شما می‌آموزد که برای پرورش بازوهایتان باید بدانید. همچنین تمرین‌هایی را نیز در این راستا به شما آموزش می‌دهد. (نیک تومینلو)
  • دیوید بار ابزارهایی را برای به حداکثر رساندن نیرو و اندازه‌ی بازوهایتان در اختیارتان قرار می‌دهد. (جاناتان مایک، استاد علوم ورزشی در دانشگاه گرند کانیون)
  • دیوید بار در یک کتاب بی‌نظیر، تمامی جنبه‌های رشد بازوها، از تغذیه تا برنامه‌های ورزشی و ریکاوری را برای مخاطبان خود تشریح کرده است. (مایک تی. نلسون، دانشیار مؤسسه‌ی کریک)
  • آیا می‌خواهید مجموعه‌ای از آموزش‌های علمی و نوآورانه را برای داشتن بازوهایی نیرومند و عضلانی دریافت کنید؟ کتاب درستی را انتخاب کرده‌اید. (نیک نیلسون)

کتاب بازوهای پرقدرت برای چه کسانی مناسب است؟

همه‌ی ورزشکارانی که قصد دارند با پرورش اندام و تمرینات ورزشی، عضلات بازوی خود را قوی‌تر کنند، تهیه و مطالعه‌ی کتاب بازوهای پرقدرت را فراموش نکنند.

در بخشی از کتاب بازوهای پرقدرت می‌خوانیم

به‌طور دقیق‌تر، تحقیقات نشان می‌دهد که دو نوع اصلی هایپرتروفی عضلانی وجود دارد: هایپرتروفی متابولیک و هایپرتروفی ساختاری. هایپرتروفی متابولیک نتیجه‌ی انطباق ناشی از تنش‌های فشارآور است که مربوط به تولید انرژی کوتاه‌مدت و حذف مواد دفعی متابولیکی است. هایپرتروفی ساختاری با کشش عضلانی و تنش‌ها تخریبی، در نتیجه عضله‌ی بزرگ‌تر و قوی‌تر آغاز می‌شود. با هدف‌گیری خاص هریک از مؤلفه‌های برای رشد، به بیشترین رشد عضلانی دست خواهید یافت.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: دو سر بازو، سه سر بازو و ساعد: هدف خود را بشناسید
فصل 2: علم بیان می‌کند: روشی هوشمندانه‌تر برای تمرین
فصل 3: ادغام کل بدن
فصل 4: تمرینات عضلات سه سر بازو
فصل 5: تمرینات عضلات دو سر بازو
فصل 6: تمرینات عضلات ساعد
فصل 7: تمرینات اصلاح‌شده
فصل 8: بهبود شرایط ریکاوری
فصل 9: برنامه‌نویسی مبتنی بر ورزش
فصل 10: تمرینات با تجهیزات محدود
فصل 11: برنامه‌نویسی پیشرفته

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازوهای پرقدرت
نویسنده
مترجممیثم میرزایی شهرابی، شقایق فردی نیا، محسن بهبودی، حافظ بهزادی نژاد
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات215
زبانفارسی
شابک978-600-355-566-2
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بازوهای پرقدرت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بازوهای پرقدرت

برای دریافت کتاب بازوهای پرقدرت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.