معرفی و دانلود کتاب برنامه تمرینات پله: برنامه‌های سریع و موثر برای کل بدن

عکس جلد کتاب برنامه تمرینات پله: برنامه‌های سریع و موثر برای کل بدن
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب برنامه تمرینات پله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برنامه تمرینات پله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برنامه تمرینات پله: برنامه‌های سریع و موثر برای کل بدن

کتاب برنامه تمرینات پله نوشته‌ی سوفیا سجوستروم استال، بر روی فعالیت‌هایی متمرکز می‌شود که بر روی پله انجام می‌شوند و تمریناتی متنوع در این زمینه طراحی می‌کند که مبنای اصلی آن‌ها وزن خود بدن انسان است. این راهنما شامل چهل‌وپنج تمرین قدرتی، تعادلی و قلبی-عروقی است که برای چند دقیقه در روز برنامه‌ریزی شده‌اند و کمک می‌کنند ظرف مدتی کوتاه به تناسب‌اندام و وزن مناسب برسید.

درباره‌ی کتاب برنامه تمرینات پله

ورزش برای مردم امروز دغدغه‌ی مهمی به شمار می‌رود. زندگی ماشینی و تغییر سبک زندگی و عادات غذایی باعث شده‌اند که بخش زیادی از آدم‌ها دچار اضافه‌وزن شوند و سلامت‌شان به خطر بیفتد. اما از آن‌سو خیلی‌ها فرصت کافی برای انجام ورزش منظم و جدی را ندارند. یعنی نمی‌توانند چند روز در هفته را به باشگاه بروند و تمرین کنند. در این شرایط بسیاری به ورزش‌های سبک خانگی روی می‌آورند؛ فعالیت‌هایی که نیاز به امکانات خاصی ندارند، کم‌هزینه هستند و از همه مهم‌تر اینکه زمان زیادی نمی‌برند. فرد هر روز فقط چند دقیقه صرف این تمرینات می‌کند. نتیجه‌ی این فعالیت‌ها چنان مفید و کاربردی بوده که حالا ما با انوع مختلفی از این ورزش‌های ساده طرفیم. سوفیا سجوستروم استال (Sofia Sjöström Stahl) در کتاب برنامه تمرینات پله (Step-Training Workout) به نوع خاصی از همین حرکات و تمارین اشاره می‌کند. این متخصص سلامت از امکان و پتانسیل پله استفاده کرده و به شیوه‌های مختلف حرکت بر روی آن می‌پردازد. او توضیح می‌دهد که چطور با استفاده از راه پله‌هایی ساده که همه‌جا در دسترس هستند، می‌توان ظرف مدت کوتاهی وضعیت سلامت بدن را بهبود داد و به تناسب‌اندام رسید.

معرفی و دانلود کتاب برنامه تمرینات پله

سوفیا سجوستروم استال در مقدمه‌ی کتاب برنامه تمرینات پله اشاره می‌کند که در طول زندگی‌اش همیشه فردی فعال بوده و ورزش می‌کرده. اما پس از دانشگاه وقفه‌ای در تمریناتش به وجود می‌آمده که باعث شده بدنش افت کند و دائم درد بکشد. تا حدی که حتی نمی‌توانست یک ظرف کوچک را جابجا کند. در همین حین بود که او پتانسیل تمرین بر روی پله را کشف کرد. این شیوه‌ی تمرینی چنان تأثیرگذار بود که او پس از موفقیت تصمیم گرفت ایده‌های تمرینی‌اش را در قالب کتابی ارائه دهد. او در این کتاب به ۴۵ تمرین مختلف روی پله اشاره می‌کند. این فعالیت‌ها قرار است به تمام بدن کمک کنند، به همین خاطر استال آن‌ها را به سه دسته‌ی کلی قدرتی، تعادلی و قلبی-عروقی تقسیم کرده است. فلسفه‌ی تمرین بر روی پله، استفاده از وزن خود بدن است. در واقع شما نیازی به هیچ وسیله‌ای ندارید، بلکه فقط با راه رفتن و انجام حرکات متنوعی که بر روی شیب انجام می‌گیرند، بدن‌تان را تحت فشار می‌گذارید. استال این تمرین‌ها را گام‌به‌گام طراحی کرده تا خواننده به تدریج در این مسیر پیش برود. به همین خاطر کتاب دربردارنده‌ی طیف مختلفی از تمرینات، از ساده تا پیشرفته و حرفه‌ای است. نکته‌ی دیگر اینکه اجرای آن‌ها زمان زیادی نخواهد گرفت. این متخصص تمرین‌هایش را به شکلی برنامه‌ریزی کرده که انجام آن‌ها روزانه فقط چند دقیقه زمان می‌برد.

کتاب برنامه تمرینات پله را ندا زرندی ترجمه کرده و انتشارات مبانی به چاپ رسانده است.

کتاب برنامه تمرینات پله برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال تمریناتی ساده هستید که نیاز به امکانات خاصی نداشته باشد، این کتاب می‌تواند کمکتان کند.

در بخشی از کتاب برنامه تمرینات پله: برنامه‌های سریع و موثر برای کل بدن می‌خوانیم

می‌خواهم یک اصل اساسی برای سلامتی و فعالیت ورزشی را به شما یادآوری کنم. من متوجه می‌شوم که بسیاری از افراد چیزی را که باید بدیهی باشد، فراموش می‌کنند:

این که شما باید به بدن خود گوش داده و با آن همکاری کنید. باید وقت بگذارید و سعی کنید سیگنال‌های بدن خود را رمزگشایی و درک کنید و به آن‌ها احترام بگذارید. اغلب اوقات، ما فراموش می‌کنیم که به بدن خود توجه کنیم و بیش از حد تحت فشار قرار می‌گیریم. ما با تمام سرعت شارژ می‌کنیم، از آنچه دیگران انجام می‌دهند تقلید می‌کنیم، میله را خیلی زیاد تنظیم می‌کنیم و می‌خواهیم همه کارها را یک باره انجام دهیم. ما در مورد هر کاری که انجام می‌دهیم به گونه‌ای قضاوت می‌کنیم که داشتن یک سبک زندگی سالم به یکی دیگر از کارهایی تبدیل شده است که در آن به برتری برسیم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
چرا تمرین پله؟
چه چیزی برای شما کافی است
اغلب کمتر، ولی بهتر تمرین کنید
مزایای این نوع تمرینات
نتیجه‌گیری
تمرین روی شیب
چگونگی استفاده از این کتاب
فعالیت‌ها
فعالیت‌های قدرتی
فعالیت‌های تعادل
فعالیت‌های قلبی-عروقی
برنامه‌های فعالیت ورزشی
در تعادل
خواسته‌ها و نیازهای ما
تحلیل سلامتی
گزینه‌های معقول ایجاد کنید
حرف آخر
تشکر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برنامه تمرینات پله: برنامه‌های سریع و موثر برای کل بدن
نویسنده
مترجمندا زرندی
ناشر چاپیانتشارات مبانی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات111
زبانفارسی
شابک978-622-6882-59-0
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب برنامه تمرینات پله

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب برنامه تمرینات پله

برای دریافت کتاب برنامه تمرینات پله و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.