معرفی و دانلود کتاب باورم کن

عکس جلد کتاب باورم کن
قیمت:
44000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب باورم کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب باورم کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب باورم کن

نمایشنامه‌ای در دل یک داستان! کتاب باورم کن به قلم نویسندۀ پرفروش نیویورک تایمز جی. پی. دلانی، رمانی روانشناختی و بسیار جذاب در ژانر معمایی است. این کتاب، ماجرای پیدا کردن قاتلی را بر اساس یافته‌های یک بازیگر روایت می‌کند و در فهرست پرفروش‌ترین آثار ساندی تایمز قرار دارد.

درباره کتاب باورم کن:

دلهره را در خط به خط این رمان تجربه کنید!

جی. پی. دلانی (JP Delaney) نویسندۀ محبوب و پرفروش نیویورک تایمز، در این رمان روانشناسی جذاب، داستان پیچیدۀ دختری به نام کلر را روایت می‌کند که بازیگر تئاتر است و بین زندگی روزمره‌اش و بازی تئاتر هیچ تفاوتی قائل نیست! یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های کتاب باورم کن (Believe me) شیوۀ روایی آن است که ترکیبی از نمایشنامه و داستان خلق کرده.

محور کلی داستان بر پایه شخصیت کلر رقم خورده است. او علاوه بر بازیگری که حرفه‌اش است، تفریحات مختلفی دارد. کلر در دوران دانشجویی با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کرده؛ او گرین کارت ندارد و مشکلات مهاجرت همچنان دست به گریبان اوست؛ وضعیت مالی جالبی ندارد و برای گذران زندگی در خیابان نیز نقش بازی می‌کند. یکی از سرگرمی‌های این دختر جوان، اجرای نقش‌های افراد گوناگون به صورت بداهه در خیابان است.

کلر با همین تمرینات، رفته رفته به هنر‌پیشه‌ای توانمند بدل شد که با پیشنهاد جالب و وسوسه‌انگیزی به او دادند! پیشنهاد کاری کلر از این قرار بود که در یک دفتر طلاق فعالیت کند و نقش اغواکننده برای مردانی داشته باشد که درگیر فرآیند طلاق هستند.

اما یکی از پرونده‌ها برای کلر به قیمت جانش تمام شد! مردی که بازیگر نقش مقابلش بود در اصل یک قاتل حرفه‌ای بود و مأموران پلیس از کلر می‌خواهند تا به نقش خود ادامه دهد و اطلاعات بیشتر از وی بگیرد. این نقش تبدیل به مرگ‌بارترین بازی کلر شد...!

نکوداشت‌های کتاب باورم کن:

- اگر از خواندن کتاب‌های «دختری در قطار» و «زنی پشت پنجره» لذت برده‌اید، مجذوب این کتاب خواهید شد. (نشریه کتابخانه)
- رمانی سرشار از تعلیق و کشش‌های جذاب روایی. (هفته‌نامه ناشران)
- یک تریلر روانشناختی جذاب که از نخستین صفحه شما را درگیر خود خواهد کرد. (گود هاوسکیپینگ)
- من از خواندن این رمان پرکشش بی‌نهایت لذت بردم. (سابین دورانت)

خواندن کتاب باورم کن به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر از مطالعۀ رمان‌های پرتعلیق و هیجان‌انگیز لذت می‌برید، قطعا این رمان باید در لیست مطالعه‌تان قرار بگیرد.

با جی. پی. دلانی بیشتر آشنا شویم:

آنتونی کاپلا، داستان‌نویس پرفروش و موفق ژانر معمایی است که با نام هنری جی. پی. دلانی فعالیت می‌کند. او در سال 1962 در اوگاندا چشم به جهان گشود. آنتونی تحصیلاتش را در دانشگاه آکسفورد به پایان برد و از همان دوران جوانی، داستان‌نویسی با اسم‌های مستعار را آغاز نمود؛ نخستین رمان آنتونی کاپلا که به طور رسمی در سال 1997 منتشر شد، «درخت سم» نام داشت. وی رفته رفته به یکی از چهره‌های سرشناس داستان نویسی در این ژانر تبدیل شد. عناصر روانشناسانه در خلق داستان‌های وی نقش پررنگی دارند. از جمله آثار مشهور و ماندگار جی. پی. دلانی می‌توان به رمان‌های «مشاور ازدواج»، «دختر قبلی» و «به من دروغ بگو» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب باورم کن می‌خوانیم:

روز بعد همگی مشغول تمرین شدیم. فیت آن‌قدر حرفه‌ای بود که نیازی به تغییر نقش نیاشا نشد. همه‌چیز را به همان شکل انجام داد. همان مکث‌ها، حرکت‌ها، ژست‌ها. ما هم حوصله نداشتیم که از اول شروع کنیم. انگار دوباره نیاشا به صحنه برگشته است. این موضوع نشان می‌داد که فیت چقدر توانمند و با استعداد است. همیشه می‌گویند: بدل‌های امروز، هنرپیشه‌های فردا خواهند بود.

چند بار به اشتباه او را نیاشا صدا زدم. لارنس حین تمرین به من تذکر داد.

از میان همۀ بازیگرها، فقط لارنس با خبرنگارها مصاحبه کرد. او گفت چقدر به او احترام می‌گذاشته است. فضای مجازی هم داستان‌سرایی می‌کرد و هر کس مقاله و مطلبی می‌نوشت.

پس از دو هفته تمرین فشرده، پنج روز به شروع روز افتتاحیه باقی مانده است. از سالن تمرین، به سالن واقعی تئاتر رفتیم تا در آنجا تمرینات نهایی را داشته باشیم. گروه پشتیبانی و تدارکات‌، تبلیغات لازم را با پوستر و نوار بر درودیوار سالن نصب کرده بودند. همه‌چیز داشت شکل واقعی به خود می‌گرفت. هم‌زمان با آماده‌سازی صحنۀ تئاتر، ما هم لباس‌های مخصوص را پوشیدیم و ایراداتش را برطرف کردیم. نور و صدا هم تنظیم شد. پیش‌فروش بلیت‌ها به‌خوبی انجام شده و دو هفتۀ اول اجرا کاملاً فروش رفته بود. حالا بعداً چه کسی می‌تواند برابر این وسوسه مقاومت کند که یک نمایش دیگر بسازیم که در آن بودلر قاتل است؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب باورم کن
نویسنده
مترجمفرانک سالاری
ناشر چاپینشر البرز
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات356
زبانفارسی
شابک978-600-9876-29-7
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
44000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب باورم کن

ز ت
۱۴۰۰/۱۰/۲
کتاب جالبی بود. اوایل کتاب موضوع جذاب بود و اواسط کتاب آدم حس می‌کرد جذابیت موضوع از بین رفته ولی در صورتیکه نویسنده به شیوه ماهرانه‌ای آدم و گول زده و داستان بسیار خوب که آدم فکرش را نمی‌کرد به پایان میرسه. پیشنهاد میشه
saideh khatami
۱۴۰۲/۳/۱۳
یک کتاب جنایی-روانشناسی هیجان‌ دار و خوب.. ترجمه هم خوب و روان هست، نوع روایت نسبتا متفاوته که اولش عجیب به نظر میاد، اما با شناخت کاراکتر اصلی که علاقمند به تئاتر و بازیگری هست، قابل قبول و جالبه
مونا مجتبی زاده
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
عالی عالی عالی من یکروزه تموم کردم این کتاب رو کششی که داشت اصلا اجازه نمیداد لحظه‌ای از داستان خارج بشی و قشنگیش آخر داستان به اوج خودش میرسه خیلی خوب بود حتما بخونیدش💯
لیلا فرضی
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
در مورد یک دختر انگلیسی که بازیگر تئاتر در آمریکا بود که درگیر یک قتل میشه حالا باید ثابت کنه که شوهر زن قاتل بود نه خودش بعضی جاها خیلی فلسفی بود.
فاطمه
۱۴۰۱/۱۲/۱۸
فوق العاده بود هر لحظه یک اتفاق غیر منتظره میفتاد و بعضی جاها قشنگ میتونستی ضربان قلبتو بشنوی جزو بهترین کتاب‌های جنایی بود که خوندم
نوشین نحریر
۱۴۰۲/۱/۱۳
کتابی بسیار جالب و داستانی پر کشش. خیلی خوشم آمد. نقطه قوت داستان این بود که اصلا نمیشد آخر داستان را حدس زد.
صدیقه نصراللهی
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
من هنوز هم نمی‌دانم برداشت درستی از ماجرا داشتم یا نه!
پیش از حد معمایی، روانشناسی، فلسفی و ادبی بود
محمد زحمتکش حسین زاده
۱۴۰۱/۶/۴
تا حالا اینجوری سر کار نرفته بودم بااینکه رمان‌های معمایی زیاد میخونم واقعا به نویسندش تبریک میگم
الهام. ت
۱۴۰۲/۶/۱۴
اواسط کتاب حس میکنی بی هدف داره پبش میره ولی آخرش غافلگیری خوبی داشت
علی غلامی
۱۴۰۲/۱/۲۹
جالب بود متن و داستان عالی و روان
پیشنهاد میکنم
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب باورم کن

برای دریافت کتاب باورم کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.