معرفی و دانلود کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی فقط یک زندگی داری

عکس جلد کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی فقط یک زندگی داری
قیمت:
59000 تومان - 6.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی فقط یک زندگی داری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی فقط یک زندگی داری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی فقط یک زندگی داری

کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی فقط یک زندگی داری نوشته رافائل ژیوردانو، داستانی جذاب، شگفت‌انگیز و مملو از نکات آموزنده و اخلاقی است، کتابی درباره‌ی کسی که به دنبال راهی‌ برای دستیابی به خوشبختی و سعادت می‌گردد.

کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی فقط یک زندگی داری (Your Second Life Begins When You Realize You Only Have One) اولین و درخشان‌ترین اثر رافائل ژیئوردانو (Raphaelle Giordano) است که در سال 2016 منتشر شد و در مدت 2 هفته جزو یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های فرانسه قرار گرفت. هم‌چنین برنده‌ی جایزه‌ی گنکور، معتبرترین جایزه‌ی ادبی فرانسه شد و در سال 2017 به عنوان پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین کتاب سال معرفی شد.

این رمان و موضوع جذاب آن، ممکن است داستان زندگی هر انسانی باشد، زیرا ژیوردانو با خلاقیت، ظرافت و زیرکی به روایت داستان می‌پردازد و در قالب داستان، راهکارها و شیوه‌هایی جهت تغییر زندگی به شما نشان می‌دهد. این رمان ساده، روان و دل‌نشین به شما کمک می‌کند به سمت زندگی جدید و منحصر به فرد بروید.

داستان این کتاب درباره‌ی زنی به نام «کامی» است که 38 سال سن دارد. او از نظر دیگران فردی خوشبخت است، همسری مهربان و پسری دوست‌داشتنی و شغلی پردرآمد و مناسب دارد. اما «کامی» خود احساس خوشبختی نمی‌کند و گمان می‌کند که خوشبختی از او فراری است، او دیگر هیچ دغدغه‌ای ندارد و تنها خواسته‌اش پیدا کردن راهی برای دستیابی به سعادت و شکوفایی است.

«کامی» پس از مدتی با فردی به نام کلود آشنا می‌شود، کلود راهی را پیش پای او می‌گذارد، راهی حیرت‌آور و بکر که باعث می‌شود او سریع قبول کند و راه پرفراز و نشیبی را آغاز کند. او با کمک گرفتن از تجربه‌های تازه و پرمفهوم، زندگی خود را درگرگون می‌کند، در این راه موفق می‌شود و به آرزوها و رویاهای خودش جامه عمل می‌پوشاند.

در بخشی از کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی یک زندگی بیشتر نداری می‌شنویم:

درحالی‌که از آموزه‌های کلود غنی بودم، روزبه‌روز بیشتر تلاش می‌کردم تا در لحظه زندگی کنم و برای هرکاری، حضور کامل داشته باشم. حتی سعی می‌کردم کارهای روزمره مثل مسواک‌زدن یا جویدن غذا را با آگاهی کامل انجام دهم. تجربه‌های جدید و بسیار جالبی بودند و به‌طرز محسوسی دریافت حسی مرا بالا می‌بردند. حالا بیشتر به مفهوم «رؤیایی زندگی کردن» پی می‌برم! راست بود که می‌شد زمان را غایب از خود گذراند، با این پیامد ناگوار که هیچ‌وقت درجایی که باید باشی، نیستی؛ یعنی اینجا و حالا! روز قبل هم کلود پیامکی را برایم فرستاد که از ظرافتش خیلی خوشم آمد.

«امروز یک هدیه‌ست. برای همینه که بهش حال می‌گیم». اما هرچه آگاه‌تر می‌شدم، دیدن اطرافیان برایم سخت‌تر می‌شد، چون داشتند به‌همان صورتی زندگی می‌کردند که حالا دیگر برای من روش نادرستی به‌شمار می‌رفت. این شد که شبی منفجر شدم.

- اوه نه سباستین! تلفن رو روی میز غذا نیار! دیگه قابل تحمل نیست! همین‌جوری‌ش هم تو رو زیاد نمی‌بینم، حالا هم که اینجایی در واقع اینجا نیستی!
- چرا، همین‌جام! معذرت می‌خوام. فقط منتظر یک جواب فوری کاری هستم، عصبانی نشو.
- همین رو بگم که تو به‌زور به چیزی که داری می‌خوری، توجه می‌کنی...
- این‌طور نیست! کی این فکرها رو توی سرت می‌ندازه؟ آقا معلمت؟
- آروم نفس بکش. درگیر بازی نشو... عصبانی نشو... خوش‌رو باش...
- دقیقاً! حتی دارم روی حضور کامل کار می‌کنم، فکرشو بکن! این، زندگی‌ت رو عوض می‌کنه!
مسخرم کرد و گفت:
- ببینیم و تعریف کنیم!
- باشه، بهت ثابت می‌کنم. همین رو بگم که به‌زودی تو رو به تجربۀ جالبی دعوت خواهم کرد...
- آره؟ اون‌وقت چی هست؟
- خواهی دید!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
32 دقیقه
بخش اول
36 دقیقه
بخش دوم
24 دقیقه
بخش سوم
34 دقیقه
بخش چهارم
46 دقیقه
بخش پنجم
43 دقیقه
بخش ششم
36 دقیقه
بخش هفتم
39 دقیقه
بخش هشتم
35 دقیقه
بخش نهم
29 دقیقه
بخش دهم
43 دقیقه
بخش یازدهم
26 دقیقه
بخش دوازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی فقط یک زندگی داری
نویسنده
مترجممعصومه خطیبی بایگی
راویندا پوریان
ناشر چاپینشر البرز
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
59000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی فقط یک زندگی داری

مهدیه حسین نژاد
۱۴۰۲/۳/۱۵
در ابتدا عارض باشم که صدای رسا وجذاب بانو ندا پوریان، لذت گوش دادن به این کتاب رو بینهایت زینت داده، واگر چنانچه در این قسمت نظریات پرسه میزنید که آیا بخوانید یا نه؟ بی شک، عاری از حکمت نیست که این کتاب را انتخاب کرده اید، این کتاب تجربه زندگی بهتر وشاد رو به شما میده، تجربه‌ی تغییر وتلاش واراده. این کتاب داستان بانویی است که مثل خیلی از بانوان جامعه دچار روز مرگی شده، وشاد زیستن رو فراموش کرده وبه اعضای خانواده منتقل کرده، خواننده باید با عمل کردن به ممطالب کتاب رو یاهش رو عملی ومحقق کنه. در پایان از کتابراه سپاسمندم، وعاشق صدای بانو ندا پوریان هستم. 😍❤️❤️
Hoori
۱۴۰۲/۳/۲۸
عجب تمرین‌های فوق‌العاده‌ای داره!!!! 😍 عملی و کاربردی و نتیجه بخش.
چیزی که میخوام بگم، اینه که این کتاب در قالب یک داستان شیرین و شنیدنی
به اندازه چندتا کتاب موفقیت و خودسازی، تمرین و نکته داره.
اگر دونه به دونه تمام توصیه‌ها و نکته‌های ظریف و در عین حال، مهمی که «کِلود» میگه رو مثل من و و و
بنویسید انجام بدید زندگی حال احساستون خیلی تغییر میکنه و زندگی خیلی خیلی قشنگ‌تر میشه.
اگر هم رابطه تون تعریفی نداره، با تمرین‌ها و راهکارهایی که گفته میشه، رابطه‌تون ترمیم و بازسازی میشه و شاید از اولش هم قشنگتر🌹 واقعا لذت بردم.
شعری اولیا
۱۴۰۳/۱/۲۶
کتاب خوبی است. اما به چشم رمان نباید به ان نگاه کنید. در این کتاب راهکارهایی برای بهبود کیفیت زندگی و پرهیز از روزمرگی ارائه می دهد که قطعا مفید و جذاب هستند. اما بخش داستانی کتاب تنها مثالی است برای بهتر فهمیده شدن قوانین و مباحث تخصصی. با توجه به چنین کارکردی، ممکن است گاهی از طولانی شدن و به فصل پرداختن جزییات خسته شوید. بهترین کتاب برای من آخرین فصل بود که دیگر حالت داستانی نداشت و قوانین و توصیه ها را مختصرا توضیح داده بود. البته توصیه ها واقعا خوبند.
نیلوفر اقایی
۱۴۰۱/۹/۲۲
این کتاب داستان زنی هست که مثل خیلی از انسان‌ها توی این کره خاکی دچار روزمرگی شده و شادی و نشاط رو فراموش کرده با کسی روبه رو میشه که کمکش میکنه از روزمرگی دربیاد و نشاط و شادی شو دوباره تو زندگی‌اش زنده کنه این کتاب در قالب داستان راه‌های کاربردی داره که خواننده با عمل کردن به اونها میتونه زندگی و از
روزمرگی‌های خلاص بشه رویاهای خودشو محقق کنه.
در کل کتاب خوبی هست برای کسانی که میخوان تجربه‌های جدید داشته باشند و از روزمرگی دربیان🌹
Yalda B
۱۴۰۱/۷/۹
اگر الان اینجا هستید و دارید نظرات این کتاب رو کنترل میکنید که ببینید ارزش خوندن داره یا نه؟ بدونید که اتفاقی اینجا نیستید و هیچ چیز اتفاقی وجود نداره، حداقل کاری که میتونه این کتاب برای شما انجام بده اینه که تجربه‌ی یه زندگی دیگه رو بهتون میده، یه تجربه از تغییر و تلاش برای تغییر... البته اگه روان طالبش باشید.
خوانش و دلنشین خانم ندا پوریان هم لذت گوش کردن به این کتاب رو چندین برابر کرده، سپاس از کتابراه عزیز
دیانا دیانتی
۱۴۰۱/۷/۱۹
داستان کتاب در مورد شخصی است که دچار روزمرگی شده و لذت بردن از زندگی را فراموش کرده و با شخصی آشنا می‌شود که با کمک او ذهنی قوی پیدا می‌کند و تغییر نگرش پیدا می‌کند.
این کتاب را به کسانی که دچار روزمرگی هستند و دیگر از هیچ چیز لذت نمی‌برند پیشنهاد میکنم.
بعد از گوش دادن این داستان راه کارهای کسب آرامش درونی و پیداکردن اعتماد بنفس برایتان میسر می‌شود.
گویش خواننده کتاب را دوست داشتم.
النا اسدالهی
۱۳۹۹/۴/۲
یه مدت من واقعا دچار پوچی شده بودم و حالت افسردگی بهم دست داده بود و احساس میکردم دیگه واسه همه چی دیر شده و اهدافم رو گم کرده بودم با خوندن این کتاب خییلی متحول شدم و انگیزه زندگی در من بیدار شد پشنهاد میدم که کتاب رو گوش کنید مخصوصا خانمها. باتشکر فراوان از راوی کتاب بخاطر صدای گرم ودلنشینشون و کتابراه عزیز💖💖💖💖
afsaneh mousavi
۱۳۹۹/۸/۶
کتاب درباره‌ی زنی ست که با وجود داشتن همه لازمه‌های خوشبختی احساس رضایت از زندگیش نداره چون مغلوب روزمرگی شده و به کمک یک مربی سعی می‌کنه دوباره به بهترین نسخه از خودش تبدیل بشه، اگر با جریان کتاب پیش برید و عملگرا باشید می‌تونه برای شما هم اثر بخش باشه
شهلا ترابی
۱۴۰۱/۵/۲۸
خواندن این کتاب را به خانمهای متاهل که علاوه بر مادر بودن شاغل هستند توصیه کردم. اولش فکر می‌کردند وقت ندارند و به سختی پذیرفتند. اما حالا هر دوشون کتابخون شدند و هنوز که هنوز برای من دعای خیر می‌کنند. گفتم که به خانمهای پرمشغله توصیه ش کنید
Morita S
۱۳۹۹/۳/۷
درست مثل کتاب‌های آشپزی باید یکی یکی چیزهای گفته شده در این کتاب رو اجرا کرد و برای روح خود آشپزی لذتبخشی انجام داد... غذای روح بود، و صدا و طرز بیان خواننده آن را خوشمزه تر میکرد
Sabz Sabz
۱۳۹۹/۱/۲۰
برای منی که دچار روزمرگی شده بودم و بدنبال تغییر شرایط درونی بودم کمک حال بود، البته نه اینکه تنها این کتاب معجزه کنه ولی خب شروع خوبی بود برای من و استارت تغییرم رو زد.
مریم دولت ابادی
۱۴۰۱/۹/۹
بعضی از راهکارها مفید بود ولی کاش همه مشکلات مثل مشکلات شخصیت داستان انقدر ساده و راحت حل میشد، حل کردن مشکلات در دنیای واقعی انقدر راحت نیست، در کل کتاب بدی نبود
امین ابوذری
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
فوق العاده بود درصورت عمل کردن به تنها تعدادکمی از راهکار‌ها هم نتایج خوبی بدست میاد
همینطور در کتاب هم گفته شده وارد عمل شدن در مراحل توسعه فردی است آگاهی انسان رو تکمیل میکنه
Masoumeh Yaghoubi
۱۳۹۹/۱۲/۷
عالی بود دوبار گوش دادم خیلی مفید آموزنده در روش بهتر زندگی کردن این کتاب را به دوستانم معرفی کردم و توصیه میکنم شما هم این کتاب را حتما گوش دهید نه یک بار بلکه چند بار
بهاره ربیعی
۱۳۹۹/۲/۲۳
عاااااالی بود. این کتاب انقدر خوبه و حال آدمو خوب میکنه که احساس خوشبختی میکنی که تو مسیر زندگیت باهاش آشنا شدی **تشکر ویژه از خانوم ندا پوریان با بیان رسا و صدای زیباشون**
مشاهده همه نظرات 94

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی فقط یک زندگی داری

برای دریافت کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی فقط یک زندگی داری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.