معرفی و دانلود کتاب برنامه‌های رایگان ورزشی

عکس جلد کتاب برنامه‌های رایگان ورزشی
قیمت:
۷۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب برنامه‌های رایگان ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برنامه‌های رایگان ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برنامه‌های رایگان ورزشی

کتاب برنامه‌های رایگان ورزشی با این هدف تدوین شده تا تمامی بهانه‌هایِ ورزش‌‌ نکردن را کنار بگذارید و با آموزش‌های کتاب، چربی بسوزانید، عضله بسازید و صاحب اندامی زیبا شوید. سعید احمدی براتی و فرانک هلبی، نویسنده‌های کتاب، اطلاعاتی برای تبدیل اتاق نشیمن به باشگاه ورزشی در اختیار افرادی قرار می‌دهند که به هر دلیلی، جویای سلامتی خود هستند، اما شرایط حضور در باشگاه ورزشی را ندارند.

درباره‌ی کتاب برنامه‌های رایگان ورزشی

کتاب برنامه‌های رایگان ورزشی، خواننده‌ها را از شرکت در باشگاه ورزشی معاف می‌کند. سعید احمدی براتی و فرانک هلبی، نویسنده‌های کتاب، این اثر را با درنظرداشتن کمترین امکانات ورزشی گردآوری کرده‌اند. به گفته‌ی نویسنده‌ها، با مطالعه‌ی کتاب برنامه‌های رایگان ورزشی، حتی اگر در اتاقی فقط یک صندلی داشته باشید،‌ می‌توانید از آن برای انجام تمرین‌های ورزشی کمک بگیرید و حسابی عضله بسازید. مطالب کتاب با بخشی تحت عنوان خرید عضله در حراجی آغاز می‌شود. نویسنده‌ها در این بخش برای خواننده از تجهیزات ورزشی می‌گویند که برای چربی‌سوزی شکم و افزایش حجم عضله‌های سینه مناسب است. وسیله‌های معرفی‌شده در این کتاب، در کنار اثربخشی چشمگیر برای تقویت عضله‌ها، کمترین آسیب‌رسانی را دارند. نویسنده‌‌های این اثر پس از آشنایی خواننده با تجهیزات ورزشیِ لازم، روش استفاده از این تجهیزات را در کتاب برنامه‌های رایگان ورزشی توضیح داده‌اند. مجموع حرکت‌های ورزشیِ این کتاب بیشتر از 450 تمرین است. این تمرین‌ها، تمامی قسمت‌های بدن را پوشش داده‌ است.

پس از آشنایی خواننده با تجهیزات ورزشیِ خوش‌قیمت و در دسترس، نویسنده‌های این اثر طیف گسترده‌ای از تمرین‌های بازو را در این کتاب آموزش داده‌اند. این تمرین‌ها در بخشی با عنوان آماده‌ شدن برای رویارویی خودنمایی می‌کند. در قسمت نخست این بخش، جدولی قرار دارد. این جدول به خواننده برای رهگیریِ انجام حرکت‌های ورزشی کمک می‌کند. تمرین‌های جلو بازو، کشش عضله‌ای سه‌سربازویی نشسته، تقویت مچ دست با دمبل، کشش ضربدری شانه و جلوبازو چکشی متناوب را می‌توان از تمرین‌هایی نام برد که در این بخش از کتاب به ورزشکاران آموزش داده ‌شده‌ است. سپس به عنوان بدن شناگری بسازید، می‌رسیم. سعید احمدی براتی و فرانک هلبی، نویسنده‌های کتاب، در این بخش تمرین‌هایی را برای تقویت شانه‌ها، بازوها و سینه در اختیار خواننده قرار می‌دهند. این تمرین‌ها، شباهت‌هایی به انجام حرکت‌های ورزشی در داخل آب دارد. به گفته‌ی نویسنده‌های کتاب، با انجام این تمرین‌ها، اندامی همانند شناگرهای حرفه‌‌ای پیدا می‌کنید.

معرفی و دانلود کتاب برنامه‌های رایگان ورزشی

عنوان بخش بعدی کتاب برنامه‌های رایگان ورزشی، جلیقه‌ی پیشرفته‌ است. نویسنده‌ها در این بخش اطلاعاتی در اختیار خواننده قرار می‌دهند تا با جلیقه‌های ورزشی، به طور طبیعی و بدون هالتر و دمبل، عضله‌هایی قوی‌تر ایجاد کنند. پس از آشنایی با این حرکت‌های ورزشی به تمرین‌های جلوبازو می‌رسیم. خواننده با مطالعه‌ی این بخش فرا می‌گیرد که برای افزایش سی درصدی مقاومت عضله‌ها، تمرین‌هایی چرخشی و حرکات جلوبازو انجام دهد.

تمرین‌های دوسربازو در هر زمان، بازوهای فرشته‌ای، حرکت با کتل بل، ساختن پایین تنه و وزنه با ارزش، در بخش بعدی کتاب برنامه‌های رایگان ورزشی به خواننده آموزش داده می‌شود. با مطالعه‌ی بخش بعدی کتاب، فرا می‌گیرید که از وزن بدن خود استفاده کنید، تمرین‌های دوره‌ای شنا انجام دهید و به ورزش‌های جهشی پایین تنه، مشغول شوید. نویسنده‌های کتاب در ادامه روش‌هایی برای کمک کردن شکم به خواننده آموزش می‌دهند. به دنبال این اطلاعات، روش‌هایی برای مقاومت اضافه بدن پیش روی خواننده قرار گرفته است. نویسنده‌ها توضیح می‌‌دهند که منظور از مقاومت اضافه، انجام تمرین‌هایی برای کاهشِ درد ناشی از حرکت‌های ورزشی است. اطلاعات کتاب برنامه‌های رایگان ورزشی با بخش‌های نگه‌ داشتن انعطاف‌پذیری، هسته‌ی متمرکز، از دارایی خود حمایت کنید، قدرت و استقامت، افزایش انعطاف‌پذیری، اجرای حرکاتِ زمینی، بازسازی بدن با فوم رولر و تقویت کمر به پایان می‌رسد.

انتشارات حتمی، چاپ و نشر کتاب برنامه‌های رایگان ورزشی را بر عهده گرفته‌ است.

کتاب برنامه‌های رایگان ورزشی برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی افرادی که می‌خواهند بدون شرکت در باشگاه‌های ورزشی، عضله‌هایی تنومند و قوی داشته‌ باشند، مخاطب اصلی کتاب برنامه‌های رایگان ورزشی به‌ حساب می‌آیند.

در بخشی از کتاب برنامه‌های رایگان ورزشی می‌خوانیم

پای خود را داخل کش تمرینی ببرید؛ فقط کش را بالای زانو قرار دهید. روی یک طرف دراز بکشید و زانوها را با زاویه‌ی 90 درجه روی هم قرار دهید. پاشنه‌ها به هم چسبیده باشند و با پشت در یک امتداد باشند.

تا جایی که می‌توانید زانوها را از هم باز کنید. بدون اینکه در لگن یا پشت چرخشی ایجاد کنید. مکث کنید و به حالت اول برگردید.

فهرست مطالب کتاب

خرید عضله در حراجی
مجهز شوید
آماده شدن برای رویارویی
بدن شناگری بسازید
جلیقه‌ی پیشرفت
تمرین‌های جلوبازو
تمرین‌های دوسربازو در هر زمان
بازوهای فرشته‌ای
حرکت با کتل بل
ساختن پایین‌تنه
وزنه با ارزش
از وزن بدن خود استفاده کنید
سعی کنید وزن کم کنید
تمرین‌های دوره‌ای شنا
تمرین‌های جهشی پایین‌تنه
شکم اضطراری
مقاومت اضافه
نگه داشتن انعطاف‌پذیری
هسته‌ی متمرکز
از دارایی خود حمایت کنید
قدرت و استقامت
افزایش انعطاف‌پذیری
اجرای حرکات زمینی
بازسازی بدن با فوم رولر
تقویت کمر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برنامه‌های رایگان ورزشی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات105
زبانفارسی
شابک978-600-355-215-9
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب برنامه‌های رایگان ورزشی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب برنامه‌های رایگان ورزشی

برای دریافت کتاب برنامه‌های رایگان ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.