معرفی و دانلود کتاب ترفندهای استقامتی

عکس جلد کتاب ترفندهای استقامتی
قیمت:
۷۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ترفندهای استقامتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ترفندهای استقامتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ترفندهای استقامتی

کتاب ترفندهای استقامتی نوشته‌ی سعید احمدی براتی و فرانک هلبی، بر روی افزایش حجم بدن متمرکز می‌شود و تمریناتی پانزده‌دقیقه‌ای ارائه می‌دهد که کمک می‌کنند ظرف مدت بسیار کوتاهی بتوانید به اندامی تراشیده دست ‌یابید. این راهنما، تمرینات متفاوتی برای پرس سینه، اسکات، عضلات دو سرشانه و پاها طراحی می‌کند و نکاتی کاربردی پیشنهاد می‌دهد که باعث می‌شوند عضلات بازوهایتان بزرگ‌تر و حجیم‌تر و پاهایتان قوی‌تر شوند.

درباره‌ی کتاب ترفندهای استقامتی

دنیای امروز، جهانی ماشینی و کم‌تحرک است. ما حالا با کمترین حرکت و جابجایی کارهای شخصی‌مان را انجام می‌دهیم. شغلمان هم به پشت میزها رفته و نیازی به حرکات فیزیکی خاصی نداریم. این سبک زندگی گرچه باعث راحتی شده اما تبعاتی منفی هم در پی داشته. ازجمله آنکه خیلی از آدم‌ها دچار اضافه‌وزن شده‌اند. به خاطر همین بسیاری تصمیم می‌گیرند که ورزش را به برنامه‌ی زندگی‌شان اضافه کنند. به این شکل می‌توانند وزنشان را کاهش دهند و به اندامی متناسب‌تر برسند. اما ورزش کردن، فرآیندی سخت و الگویی طاقت‌فرساست. شاید یکی از مهم‌ترین موانع بر سر انجام آن، موضوع زمان باشد. برای رسیدن به تناسب‌اندام باید ماه‌ها و ماه‌ها زمان صرف کرد. همین بهانه‌ای می‌شود که بسیاری از ورزش امتناع کنند؛ اینکه نمی‌تواند هرروز چندین ساعت را صرف تمرین نمایند و از طرف دیگر قادر نیستند این برنامه را برای ماه‌های متوالی اجرا سازند.

برای حل این مسأله، مربیان برنامه‌های تمرینی فشرده‌تری پیشنهاد می‌کنند. در این مدل‌ها، نوع تمرینات محدودتر شده و معطوف به نقاط خاصی از بدن است. از سوی دیگر، مدت این تمرینات هم کوتاه‌تر، اما پرفشارتر خواهد بود. به این شکل، فرد ظرف مدت کوتاه‌تری به بدن ایده‌آلش خواهد رسید. کتاب ترفندهای استقامتی نوشته‌ی سعید احمدی براتی و فرانک هلبی، دقیقاً بر روی همین الگو دست گذاشته و تلاش کرده این مدل تمرینی را آموزش دهد. این راهنمای مصور و کوتاه، به شما می‌آموزد که چطور با فقط 15 دقیقه تمرین روزانه حجم و سایز بدنتان را تا حد زیادی افزایش دهید.

ورزش بدن‌سازی محصول دوران معاصر است. تا پیش از آن، هیچ‌کس ورزش نمی‌کرد تا اندامی شکیل و ورزیده‌تر داشته باشد. اما ناگهان ورزش‌کارانی ظهور کردند که به اهمیت بدن حجیم پی بردند و زیبایی آن را کشف کردند. بیهوده نبود که این افراد به سرتاسر دنیا می‌رفتند و مثل بازیگران اندامشان را به نمایش می‌گذاشتند و در معرض دید قرار می‌دادند. این‌چنین مردم عادی هم با مفهوم بدن عضلانی بیشتر آشنا شدند و به آن تمایل پیدا کردند. بدن‌سازی از همین‌جا و از درون همین میل بود که پا به عرصه گذاشت.

در سال‌های ابتدایی، این ورزش چندان با علم آمیخته نبود. به نظر می‌رسد در آن دوران، این ورزش بیشتر متکی برای قدرت بود؛ هرچه وزنه‌های سنگین‌تری بلند کنید، بدنتان هم بزرگ‌تر خواهد شد. ضمن اینکه مسأله‌ی تغذیه هم در حاشیه بود. اما به‌مرور که دانش پزشکی و ورزش با هم ترکیب ‌شدند، تمرینات مدرن‌تر شکل گرفتند. این تمرینات صرفاً قدرتی نبود، بلکه برخی از آن‌ها استقامتی یا هوازی بودند. حرکات گسترده‌تر و متنوع‌تر شدند و بخش‌های مختلف بدن را درگیر می‌کردند. پیشرفت‌های تکنولوژی هم باعث ظهور ابزارها و دستگاه‌های تمرینی جدیدتری شد. در نهایت، تغذیه نیز به عنوان یک موضوع مکمل مطرح شد و بر نقش آن در تناسب‌اندام تأکید گشت. با کمک این عوامل حالا می‌شد به شکلی حرفه‌ای‌تر و با زمانی کمتر اندام خود را شکل داد.

سعید احمدی براتی و فرانک هلبی در کتاب ترفندهای استقامتی به دسته‌ای از تمرین‌های بدن‌سازی مثل پرس سینه اشاره می‌کنند که مربوط به عضله‌سازی هستند. آن‌ها همین‌طور به تقویت پا هم می‌پردازند و حرکاتی ارائه می‌دهند که باعث می‌شود پاهایی قدرتمندتر پیدا کنید.

کتاب ترفندهای استقامتی را انتشارات حتمی به چاپ رسانده است.

کتاب ترفندهای استقامتی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید ظرف مدت کوتاهی عضلاتتان را تقویت کنید و بدنتان را حجیم‌تر بسازید، این راهنما می‌توان کمکتان کند.

در بخشی از کتاب ترفندهای استقامتی می‌خوانیم

کار عمده‌ی عضله‌ی براکیو رادیالیس که به عضله‌ی نوشیدن مایعات نیز مشهور است باز و بسته کردن ساعد است. به این معنی که این عضله از هر عضله‌ی دیگری در دست کاربردی‌تر است. ازکارافتادن عضله‌ی براکیو رادیالیس: فعالیت مداوم رشد آن‌ها را مختل میکند. در اینجا، نگرانی اصلی، اندازه‌ی عضله نیست؛ بلکه توانایی و قدرت آن است که با فعالیت زیاد تحلیل می‌رود. اگر یک عضله، براکیو رادیالیس قوی نداشته باشید، بازوی شما بیشتر شبیه اسپاگتی پخته می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

در باشگاه به اعصاب خود مسلط باشید
نمایش سلاح
ساختن عضلاتی بزرگ
تشکیل پایه
عملکرد گسترده
حرکات سازنده‌ی شانه
فشار بیشتر برای تأثیرگذاری بیشتر
پُرکننده‌ی تی‌شرت: PT I
پُرکننده‌ی تی‌شرت: PT II
همه‌ی عضلات بازو را فعال کنید
آماده‌شدن برای رویارویی
کیفیت بالا
پرس سینه روی نیمکت را تقویت کنید
افزایش قدرت پاها
برای بلندکردن وزنه آماده شوید
میانبرهای عضله
اصلاح چارچوب‌ها
انعطاف‌پذیری
اسکات‌زدن با هالتر را تقویت کنید
حجیم شوید
ترفندهای ذهنی برای قوی شدن
درس‌های بلندکردن وزنه
سریع رشد کنید
ساخت ورزشکاران المپیکی
آموزش نگه‌داشتن سایز
تنظیم نهایی قدرت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ترفندهای استقامتی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات104
زبانفارسی
شابک978-600-355-212-8
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ترفندهای استقامتی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ترفندهای استقامتی

برای دریافت کتاب ترفندهای استقامتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.