معرفی و دانلود کتاب میانبرهایی برای ساختن سیکس پک

عکس جلد کتاب میانبرهایی برای ساختن سیکس پک
قیمت:
۷۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب میانبرهایی برای ساختن سیکس پک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب میانبرهایی برای ساختن سیکس پک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب میانبرهایی برای ساختن سیکس پک

سعید احمدی براتی و فرانک هلبی در کتاب میانبرهایی برای ساختن سیکس پک گام به گام همراه‌تان هستند تا یک بار برای همیشه راز تقویت عضلات شکم و ساختن سیکس پک را به شما بیاموزند. اگر می‌خواهید شکمی تخت و عضلاتی خوش‌فرم داشته باشید، بیش از این تعلل نکنید. با این کتاب کاربردی همراه شوید و با به کار گرفتن توصیه‌های آن، به زیبایی اندام برسید.

درباره‌ی کتاب میانبرهایی برای ساختن سیکس پک

احتمالاً حالا که به سراغ کتاب میانبرهایی برای ساختن سیکس پک تألیف سعید احمدی براتی و فرانک هلبی آمده‌اید، دلتان می‌خواهد اندامی زیبا و عضلاتی برجسته داشته باشید. حدس می‌زنیم که سرتان درد کند برای انجام تمرینات بدن‌سازی و ساختن سیکس پک (شکم شش‌تکه). حتی شاید چندین نرم‌افزار مرتبط هم روی گوشی خود نصب کرده باشید. ما می‌خواهیم چیزی به شما بگوییم که احتمالاً تعجب‌تان را برمی‌انگیزد: ساختن سیکس پک راحت‌تر از چیزی است که گمان می‌کنید. از جست‌وجوی بیهوده میان نرم‌افزارهای گوناگون و رژیم‌های غذایی مختلف دست بکشید. سعید احمدی براتی و فرانک هلبی در کتاب میانبرهایی برای ساختن سیکس پک با شما همراه شده‌اند تا راز داشتن شکمی تخت و عضلاتی برجسته را به شما بگویند.

شاید تنها دلیل شما برای علاقه به ساختن سیکس پک، ظاهر زیبای آن باشد. نویسندگان کتاب حاضر به ما نشان می‌دهند که تقویت ماهیچه‌های شکم نتیجه‌ای فراتر از زیبایی دارد و باعث می‌شود که وضعیت بدنی خوبی پیدا کنید، آسیب نبینید، کمتر دچار کمردرد شوید و در نهایت، وضعیت بدنی خوبی داشته باشید.

معرفی و دانلود کتاب میانبرهایی برای ساختن سیکس پک

کتاب میانبرهایی برای ساختن سیکس پک با فصل «کار خود را در باشگاه انجام دهید» آغاز می‌شود. نویسنده در این بخش سؤالاتی را فهرست کرده که لازم است پیش از ثبت‌ نام در باشگاه از خودتان بپرسید. سؤالات مطرح‌شده از این بابت اهمیت دارند که پرسیدن آن‌ها باعث می‌شود از میان گزینه‌های موجود بهترین گزینه را انتخاب کنید و در زمان و هزینه‌تان صرفه‌جویی نمایید. به عنوان مثال در کتاب نامبرده می‌خوانیم که اگر در باشگاهی استفاده از وزرنه‌ها آزاد نباشد، عضویت در آن مقرون‌به‌صرفه نیست و صرفاً انجام دادن حرکات ورزشی کاردیو در فضای باز است. همچنین نویسنده به شما توصیه می‌کند اگر مربی مورد نظر در اولین قدم از شما پول نقد خواست، فوراً او را عوض کنید. ساعات مناسب بازدید، واجد شرایط بودن مربی، امکانات یک باشگاه از جمله داشتن استخر، هزینه‌ی مناسب و پیدا کردن مربی مناسب از دیگر مواردی است که در این بخش نکته‌هایی در باب آن‌ها مطرح شده است.

بخش نخست کتابِ میانبرهایی برای ساختن سیکس پک «آناتومی عضلات شکم» نام دارد. نویسنده عقیده دارد که اولین قدم در ساخت سیکس پک شناخت عضلات بالاتنه است. سعید احمدی براتی و فرانک هلبی برای ما شرح می‌دهند که در حال حاضر، سیکس پک ما زیر لایه‌ای از چربی پنهان شده و ما نمی‌توانیم آن را ببینیم. از این رو لازم است عضلات شکم را بشناسیم. در این کتاب ماهیچه‌ی راست شکمی، عضله‌ی مورب خارجی، عضلات مورب داخلی و عضلات عرضی شکم به شکل کامل معرفی می‌شوند.

بخش بعدی کتاب «شکم خود را شکل دهید» نام دارد و عنوان آن خود گویای مطالبی است که در این فصل می‌خوانید. در این بخش راهکارهای مؤثر زیادی برای صاف کردن شکم‌تان وجود دارد و شما مزایای رسیدن به یک شکم صاف را احساس خواهید کرد. ساختن عضله‌ی v شکل، تقویت عضلات پشتی برای ساخت سیکس پک، فعال کردن عضلات شکم، تقویت عضلات پهلو بدون کرانچ پهلو، پویانمایی دوباره و تقویت ددلیفت از جمله مواردی است که در بخش اول کتاب به مطالعه‌ی آن خواهید پرداخت.

فصل دوم، «عضلات سینه‌ی خود را قوی کنید» نام دارد. آیا می‌دانید که چه چیزی سیکس پک را نشان می‌دهد؟ عضلات سینه‌ای که در بالای آن قرار گرفته‌اند و بسیار فریب‌دهنده هستند. تمریناتی در این فصل وجود دارد که به شما کمک می‌کند در کم‌ترین زمان ممکن به اهداف خود برسید. «متعادل‌کننده‌ی عضلات توراسیک»، «ساخت سینه‌ی 360 درجه»، «تمرین‌های سینه با دمبل» و «تقویت عضلات با بارفیکس» از جمله مطالبی است که در این بخش آن‌ها را مطالعه می‌کنید. در بخش متعادل‌کننده‌ی عضلات توراسیک می‌خوانید که تمرین‌های سنگین مانند گروه موسیقی جاز با گروه‌های عضلانی به طور برابر در همکاری هستند. پرس تناوبی سینه با دمبل، کشیدن کابل با چرخش و کشش عضله‌ی سه‌سربازویی در این بخش آموزش داده شده‌اند. در قسمتِ ساخت سینه‌ی 360 درجه آمده که کار بر روی عضلات سینه در تمامی زوایا، سینه‌ای می‌سازد که شما آرزوی آن را داشته‌اید و همچنین عضلات پشتی و شانه‌ها را نیز تقویت می‌کند. از این روست که مطالعه‌ی این بخش ضروری می‌نماید.

فصل سوم، «ساختن عضلات پشتی» نامیده شده است. شما معمولاً عضلات پشتی را نمی‌بینید، اما شایسته است که به این عضلات پرکار بیشتر توجه کنید و بدانید که این عضلات بازوها و سیکس‌ پک شما را بیشتر نشان می‌دهد. «تمرین‌های انفجاری عضلات پشت»، «فریب عضلات پشت و سینه‌ای»، «بلندقدتر شدن» و «قوی شدن بدن از طریق خم شدن روی وزنه» از جمله مواردی‌ست که در این بخش می‌خوانید.

معرفی و دانلود کتاب میانبرهایی برای ساختن سیکس پک

در نهایت، به بخش چهارم می‌رسیم که «بیشتر پیشرفت کنید» نام دارد. تا به اینجای کتاب تمریناتی ارائه شد که به شما در ساخت سیکس پک کمک می‌کرد. شما باید در انجام این تمرین‌ها استمرار به خرج دهید و آن‌ها را به بخشی از زندگی خود تبدیل کنید. در بخش آخر کتاب نکته‌هایی ارائه شده است که شما را در این مسیر یاری می‌کند. این نکته‌ها همچنین باعث می‌شوند این تمرین‌ها را شادتر، قدرتمندتر و بیشتر انجام دهید. «اثر بی‌نظمی را دریافت کنید»، «حالتان را خوب کنید» و «اغیار شوید» نام عناوین فرعی فصل چهارم هستند.

اگر ورزشکاران را در نظر نیاوریم، عضلات شکمی اغلب مردم با لایه‌ای از چربی پوشانده شده است. حال ممکن است مقداری از این چربی به پوست نزدیک باشد و مقداری از آن دورتر از پوست باشد. در هر صورت تفاوت چندانی ندارد. هر چه چربی بیشتری داشته باشید، دفع آن و ساختن سیکس پک بیشتر طول می‌کشد. با این حال نگران نباشید. سعید احمدی براتی و فرانک هلبی در کتاب میانبرهایی برای ساختن سیکس پک همراه شما هستند تا گام به گام شیوه‌ی عضله‌سازی را به شما بیاموزند.

کتاب میانبرهایی برای ساختن سیکس پک برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید عضلات شکم خود را بسازید و تقویت کنید و در کم‌ترین زمان ممکن سیکس پک بسازید، کتاب میانبرهایی برای ساختن سیکس پک نوشته‌ی سعید احمدی براتی و فرانک هلبی به شما پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب میانبرهایی برای ساختن سیکس پک می‌خوانیم

قهرمان وزنه‌برداری، داوید لویس برنامه‌ای طراحی کرده است که می‌توانید آن را هر زمان که نیاز دارید، در یک پلاتو اجرا کنید. او اصول اساسی تمرین‌های بی‌نظمی را بر پایه‌ی نیروهای تصادفی که بر عضله وارد می‌شوند، می‌داند، که این نیروها باعث افزایش میزان تستوسترون و هورمون رشد می‌شوند که این خود نتایج این تمرین‌ها را تضمین می‌کند. انجام دادن دو حرکت برای بالاتنه و دو حرکت برای پایین‌تنه و دو حرکت دیگر برای باسن و ورزش‌های ساده‌ای که فقط در ۱۵ دقیقه انجام می‌شوند.

فهرست مطالب کتاب

کار خود را در باشگاه انجام دهید
سؤالاتی برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه
آناتومی شکم
اصول ضروری برای ساخت سیکس پک
به شکم خود فرم بدهید
با حرکات طراحی‌شده و تخصصی یک سیکس پک ارزشمند به دست بیاورید
ساختن عضله‌ی V شکل
این عضله در بالا پهن است و در میانه باریک می‌شود
تقویت عضلات پشتی برای ساخت سیکس پک
برای به دست آوردن نتایج بهتر روی عضلات پشتی خود، کار کنید
فعال کردن عضلات شکم
با تمرین‌های دقیقه‌ی آخر خودتان را کاملاً آماده کنید
تقویت عضلات پهلو بدون کرانچ پهلو
کشفِ حرکات مؤثر بیشتر برای شکم
احیاء مجدد
برای رشد بیشتر عضلات، آن‌ها را به زندگی بازگردانید
ددلیفت با هالتر
امتحان ترفندهایی برای وزنه زدن‌های سنگین‌تر و طولانی‌تر
عضلاتِ سینه خود را قوی کنید
عضلاتِ سینه ناحیه‌ی حیرت‌انگیزی برای عضله‌سازی هستند؛ اما این تمرین‌ها شما را در کم‌تر از زمان ثبت‌شده به هدف می‌رساند
متعادل‌کننده‌ی عضلاتِ توراسیک
چگونگی ایجاد عضلات سفت در دست‌ها و شکم
ساختِ سینه‌ی 360 درجه
برای به دست آوردن اندازه‌ی چشم‌گیر بر روی همه‌ی زوایای سینه کار کنید
تمرین‌های سینه با دمبل
گسترش دادن و مشخص کردن عضله با تمرین‌های هدفمند
آویزان شدن از میله بارفیکس
کاهش آسیب‌دیدگی در آخرین تکرارها با یک ترفند
ساختن عضلات پشتی
در برابر آسیب‌دیدگی از خودتان محافظت کنید و با این تمرین‌های معمولی و هوشمندانه قدرت زیادی به دست بیاورید
تمرین‌های انفجاری عضلات پشت
تمرین‌هایی برای قدرتمند شدن
فریب عضلات پشتی و سینه‌ای
حرکات عادی سرعتی برای رسیدن به یک مرکز قدرت پایدار
برای قرار گرفتن در و وضعیت‌های کششی، مهره‌های خود را کشش بدهید
خود را با خم شدن روی وزنه قوی کنید
فقط یک تنظیم برای بلند کردن دمبل
بیشتر پیشرفت کنید
تمرین‌هایی که طول عمر شما را افزایش می‌دهند و عضلات شما را می‌سازند
شما نمی‌توانید تمرین‌هایی بهتر از این‌ها انجام دهید
اثر بی‌نظمی را دریافت کنید
مسیر رو به پایان است؟ بی‌نظمی آن را رفع می‌کند
حال خود را خوب کنید
چگونه می‌توان خوشبختی را روی یک نیمکت به دست آورد
اغیار شوید
در این بخش بالا و پایین نپرید سالن ورزش بهتر است

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب میانبرهایی برای ساختن سیکس پک
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات102
زبانفارسی
شابک978-600-355-212-8
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب میانبرهایی برای ساختن سیکس پک

برای دریافت کتاب میانبرهایی برای ساختن سیکس پک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.