معرفی و دانلود کتاب بزن روی درخت جادویی

عکس جلد کتاب بزن روی درخت جادویی
قیمت:
۵۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بزن روی درخت جادویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بزن روی درخت جادویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بزن روی درخت جادویی

حالا وقت کتاب‌بازی فرا رسیده! کتاب بزن روی درخت جادویی فقط یک کتاب نیست، بلکه می‌توانید با آن بازی کنید و شاهد تغییر فصل‌ها باشید. کریستی میتسون، نویسنده و تصویرگر این کتاب شگفت‌انگیز با نبوغی خاص ماجرای یک درخت را به تصویر کشیده که در تعامل با عشق و مراقبت‌های خواننده، رشد می‌کند و شکوفا می‌شود. از دوساله تا صدوبیست‌ساله، می‌توانید دوست این درخت باشید.

درباره‌ی کتاب بزن روی درخت جادویی

هنگام خواندن یک کتاب معمولی، تنها کاری که لازم است انجام دهیم این است که پس از اتمام صفحه آن را ورق بزنیم، اما این کتاب جادویی با همه‌ی کتاب‌ها فرق دارد. باید آن را نوازش کنید، تکانش بدهید و حتی برایش بوسه بفرستید! کتاب بزن روی درخت جادویی (Tap The Magic Tree) با نگارش و تصویرگری کریستی میتسون (Christie Matheson) داستانی درباره‌ی یک درخت است. در ابتدا درخت خشک به نظر می‌رسد، اما وقتی روی آن می‌زنید و به صفحه‌ی بعد می‌روید، خواهید دید که چند برگ سبز و کوچک جوانه زده‌اند. بهار آهسته‌ آهسته از راه می‌رسد و معجزه همچنان ادامه می‌یابد...

کتاب بزن روی درخت جادویی یک اثر بی‌زمان و کتابی برای تمام فصول است که جادوی طبیعت را پیش چشم شما به تصویر می‌کشد. استفاده از سبک تعاملی و به‌کارگیری تکنیک آبرنگ برای نقاشی‌های ساده، اما خیال‌انگیز کتاب مطالعه‌ی آن را تبدیل به یک تجربه‌ی لذتبخش برای خردسالان و حتی بزرگسالان می‌کند.

کتاب بزن روی درخت جادویی با ترجمه‌ی شیدا رنجبر توسط نشر پرتقال به چاپ رسیده و نسخه‌ی الکترونیک آن از طریق کتابراه در اختیار علاقه‌مندان کتاب‌های مصور قرار گرفته است.

نکوداشت‌های کتاب بزن روی درخت جادویی

  • یک درخت سیب دارید که با لمس کردن، تکان دادن و انجام کارهای مختلف فصل‌های گوناگون را تجربه می‌کند. یک فعالیت مناسب برای قبل از خواب. (پابلیشرز ویکلی)

  • هرچند نقاشی‌های کتاب بسیار ساده هستند و فضای سفید صفحات نسبتاً زیاد است، اما تغییر فصل‌ها را به زیبایی و با رنگ‌هایی بدیع و زنده به تصویر کشیده‌اند. (بوک لیست)

  • مفهومی که در این کتاب عرضه شده، این است که گویی فصل‌ها با نوعی جادو و معجزه تغییر می‌کنند. یک گنجینه‌ی ارزشمند که تا ابد به یادگار می‌ماند. (اسکول لایبرری ژورنال)

  • کتاب بزن روی درخت جادویی ثابت می‌کند که برای فعالیت‌های تعاملی، نیازی به اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارها نیست. فصل‌ها با دنبال کردن راهنمایی‌های نویسنده عوض می‌شود و نتیجه‌ی کار، در صفحه‌ی بعد آشکار می‌گردد. (نیویورک تایمز)

کتاب بزن روی درخت جادویی مناسب چه کسانی است؟

کتاب مصور بزن روی درخت جادویی مناسب کودکان خردسال 3 تا 7 سال طراحی شده، اما همه از خلاقیت به‌کاررفته در این کتاب لذت خواهند برد.

با کریستی میتسون بیشتر آشنا شویم

کریستی میتسون نویسنده و تصویرگر آمریکایی متولد 1975 است. او به عنوان سردبیر و نویسنده با نشریات گوناگونی همکاری کرده که از بین آن‌ها می‌توان به نیوانگلند تراول، لایف و ژورنال یوگا اشاره کرد. علاقه‌ی او به دوچرخه‌سواری منجر به نگارش کتاب «رودآیلند را بشناسید (Discover Rhode Island)» شد. کتاب‌های «درخشان‌ترین ستاره را لمس کن (Touch the Brightest Star)» و «دانه‌ی کوچک را بکار (Plant the Tiny Seed)» دو اثر دیگر هستند که کریستی میتسون نگارش و تصویرگری آن‌ها را بر عهده داشته است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بزن روی درخت جادویی
نویسنده
مترجمشیدا رنجبر
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات43
زبانفارسی
شابک978-600-462978-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بزن روی درخت جادویی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بزن روی درخت جادویی

برای دریافت کتاب بزن روی درخت جادویی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.