معرفی و دانلود کتاب بزن قدش: جادوی کار تیمی

عکس جلد کتاب بزن قدش: جادوی کار تیمی
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بزن قدش: جادوی کار تیمی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بزن قدش: جادوی کار تیمی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بزن قدش: جادوی کار تیمی

کتاب بزن قدش: جادوی کار تیمی اثر کن بلانچارد و شلدون بالز از حقیقتی همواره استوار سخن گفته و دلیل ارزشمندی تیم­‌ها و اقداماتی را که برای تیم­‌سازی از دست افراد و سازمان­‌ها برمی‌­آید را در قالبی نوین بیان کرده است.

کن بلانچارد (Kenneth Blanchard) و شلدون بالز (Sheldon Bowles) در کتاب بزن قدش (High Five) صرفاً از کار تیمی حرف نمی‌زنند، بلکه خود مصداق بارز آن هستند. در حقیقت هر چند این اثر ماجرای آلن فوستر، کارمندی تک‌ رو در محل کار را روایت می‌کند، اما در اصل به چهار ماده اولیه‌ای که در شکل‌گیری تیم‌های برنده نقش دارند، پرداخته است.

در این ماجرا می‌بینید با وجودی‌ که آلن فردی کار بلد است، اما میلی به شریک کردن دیگران در کار ندارد و می‌خواهد خود به تنهایی در مرکز توجهات قرار بگیرد، همان‌طور که از زبان رئیسش می‌شنوید به این دلیل اخراج می‌شود که: "ما نیازمند نیروهای خوبی هستیم که عملکرد تیمی‌شان هم خوب باشد" و شنیدن این واقعیت برای او بسیار تلخ است.

فوستر در همان ایام که مشغول اندیشیدن به دلایل اخراج شدنش است، پسرش را برای تمرین هاکی کلاس پنجمی‌ها سر زمین می‌برد. تیمی که پسر او عضو آن است کاملاً از کار گروهی بی‌بهره بودند. پس از مطلع شدن دو مربی سخت‌کوش تیم از بد اقبالی فوستر، به او پیشنهاد ملحق شدن به کادر مربیگری را می‌دهند و او خود را در شرایطی می‌بیند که باید معنی کار گروهی را، هم به خود و هم به بازیکنان تیم بیاموزد. آلن و بازیکنان تیم در نهایت جادوی کار گروهی را یاد گرفته و می‌آموزند: "هیچ تک نفری به اندازه کل یک جمع قدرتمند نیست".

امید است شما نیز از مطالعه این کتاب خواندنی و تأثیرگذار آنچه را به کارتان می‌آید بیابید و بعد از دریافتنش دست خود را بالا برده و خودتان و باقی هم‌ تیمی‌هایتان حسابی بزنید قدش!

در بخشی از متن کتاب بزن قدش: جادوی کار تیمی می خوانیم:

زمان‌بندی دیدار اول عالی بود. تازه ودربای به میلت و گاس معرفی شده بود و خوش‌ و بش کرده بودند که صدای بلند کوبش اسکیت‌ها روی رمپ به گوش رسید، بچه‌ها داشتند مسیر رختکن تا زمین یخ را طی می‌کردند و سرود تیم را غرش‌کنان می‌خواندند، همه این علایم خبر از ورود پسرها می‌داد. دیوارها و سقف رمپ سیمانی بود. کف آن را نیز با ورقه‌های پلاستیک سیاه رنگ سفت و مخصوصی پوشانده بودند که از تیغه کفش‌های اسکیت محافظت به عمل بیاید.

پسرها بنا به تجربه دریافته بودند وقتی آواز می‌خوانند طنین آن در فضای بسته‌ی رمپ و رختکن تا زمین طنین‌انداز شده و آدم فکر می‌کند ارتشی در حال شوریدن است. بنابراین، عاشق این بودند که در این نقطه از زمین سرود گروه را بخوانند، تمام توان خود را برای تکرار کلمات در مسیر بالا رفتن از رمپ به کار می‌گرفتند و مثل رعد و برقی که در پهنای آسمان پخش می‌شود توی زمین یخی می‌ریختند.

آن روز هم جلسه تمرین را مثل همیشه شروع کردند، ابتدا دورتا دور زمین یخی را در جهت عقربه‌های ساعت و سپس برعکس اسکیت کردند تا بدنشان گرم شود. وقتی صدای سوت را شنیدند همگی به سمت نیمکت مربیان رفتند.

در قیاس با واکنش میلت و گاس که با تردید به مربی جدید خوش‌آمد گفتند، واکنش پسرها از دیدن ودربای حیرت بود. ودربای فسیل بود! تازه بدتر، ودربای زن بود. البته پسرها رفتار خصمانه‌ای نسبت به وی نداشتند، فقط بهت زده شده بودند! وقتی مربی گورمن پسرها را به دو دسته تقسیم کرد تا ده دقیقه‌ای مقابل هم بازی کنند، با شنیدن اولین فرامین نظر همه نسبت به حضور ودربای تغییر کرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بزن قدش: جادوی کار تیمی
نویسنده،
مترجمهنگامه خدابنده
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات153
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بزن قدش: جادوی کار تیمی

میلاد حبیب اللهی
۱۴۰۱/۱/۳۱
اگر حوصله و نوع نگاهت جوری که دنبال لقمه آماده‌ای اصلا سمت این تیپ کتابها نیا، کن بلانچارد و مارک فیشر و اسپنسر جانسون و......... آموزشهاشون در قالب داستان منتقل می‌کنند و این خود ما هستیم نیاز هستیم بدانیم چه نکاتی در کتاب بر اساس موضوع و وضعیت خودمون برایمون مفید واقع میشه و ازشون استفاده کنیم
محمد امین زارع
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
بسیار از خواندن کتاب لذت بردم این کتاب اهمیت کار تیمی رو به خوبی برای امثال منی که اعتقاد به کار انفرادی داشتند جا انداخت اولین کتابی بود که تا آخر بدون خستگی خواندم
نفیسه پژوهش مند
۱۴۰۰/۱/۲۳
کتاب فوق العاده خوبی بودکاش واقعا از بچگی بهمون یاد میدادن و روحیه تیمی. رو ازهمون موقع یاد میگرفتیم
مهدی منتظرقائم
۱۴۰۰/۱۱/۶
توانمندی را افزایش می‌دهد در مدیریت
majid norouzi
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
سیستم سازی رو بهت یاد میده
Alireza Mahmoodi
۱۴۰۰/۲/۷
بسیار بسیار آموزنده و عالی بود متشکرم
محمد هدایتی
۱۴۰۰/۷/۲۰
نکاتی که از کتاب می‌شد اموخت بدرد بخور بود فقط داستان گویی طولانی بود بهتر بود کمی از داستان کم و به اصل پرداخته می‌شد در کل قابل قبول بود ممنونم
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب بزن قدش: جادوی کار تیمی

برای دریافت کتاب بزن قدش: جادوی کار تیمی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.