معرفی و دانلود کتاب گانگ هو (مدیریت شگفت‌انگیز)

عکس جلد کتاب گانگ هو (مدیریت شگفت‌انگیز)
قیمت:
۱۵۰۰۰ ۷,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گانگ هو (مدیریت شگفت‌انگیز) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گانگ هو (مدیریت شگفت‌انگیز) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گانگ هو (مدیریت شگفت‌انگیز)

با مطالعه‌ی کتاب گانگ هو (مدیریت شگفت‌انگیز) نوشتۀ کن بلانچارد و شلدون بالز، قدرت تولید، سود و موفقیت خود و سازمانتان را افزایش دهید. این کتاب بی تردید شیوه‌ی زندگی سرشار از شور و شوق را نیز آموزش می‌دهد.

کتاب گانگ هو (مدیریت شگفت‌انگیز) (Gung Ho) داستان واقعی پگی سینگلر، مدیر موفقی است که توانست کارخانه‌ای را از بحران ورشکستگی و سقوط نجات دهد، در زمانی‌ که هیچ‌کس امیدی به بهبودی اوضاع نداشت. در حال‌ حاضر این کارخانه یکی از بهترین محیط‌های کاری به‌شمار می‌آید. این کتاب در قالب داستان نشان می‌دهد چگونه در سه مرحله و با استفاده از سه اصل مهم که از نگرش به زندگی حیواناتی مثل سنجاب، ‌ سگ آبی و غاز به دست آمده است، در افراد یک سازمان شور و شوق و انگیزه را برای رسیدن به هدفی ارزشمند ایجاد کرده و یکدیگر را در راستای رسیدن به آن هدف حمایت و تشویق کنیم. کارکنان باید یاد بگیرند بدون اینکه رئیسی داشته باشند، کار خود را به‌خوبی مدیریت کرده و با مهارت انجام دهند و بدانند که چرا کارشان پرارزش است. مدیر نیز باید بداند که هدف اصلی سازمان چیست و محیطی مناسب برای کارکنان خود ایجاد کند تا اعضای تیم سازمان را به سمت هدف موردنظر سوق دهند.

این کتاب اهدافی را دنبال می‌کند که عبارت‌اند از: سازمان خود را به‌ نحوی تغییر دهید که شاهد سودمندی آن برای همگان باشید؛ در راه رسیدن به هدف با ارزش تلاش کنید؛ دانستن اینکه چرا کارتان پرارزش است؛ مشخص‌کردن حیطه‌ی وظایف هر یک از کارکنان و احترام‌گذاشتن به افراد و ارزش قائل‌ شدن برای آن‌ها؛ دانستن هدف اصلی سازمان از مهم‌ترین وظایف مدیر است؛ تغییر عادت‌های قدیمی و جایگزینی آن با عادت‌های جدید.

کن بلانچارد (Kenneth Blanchard) یکی از برجسته‌ترین نویسندگان حوزه‌ی مدیریتی است و کتاب‌های بسیاری در این زمینه دارد. یکی از کتاب‌های او به نام مدیر یک دقیقه‌ای تاکنون به ۳۷ زبان دنیا ترجمه شده است و بیش از ۱۳ میلیون نسخه به فروش رفته است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گانگ هو (مدیریت شگفت‌انگیز)
نویسنده،
مترجمفریبا سبز چمنی
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات56
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک
۱۵۰۰۰ ۷,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گانگ هو (مدیریت شگفت‌انگیز)

الهام یزدان طلب
۱۳۹۷/۲/۲۳
کن بلانچارد در این کتاب به روایت داستان گونه، شیوه‌ای جالب برای مدیریت سازمانی ارایه داده. این کتاب سرشار از جملات پر انرژی ست. «در هر سازمان سرشار از شوق و اشتیاق گانگ هو، رییس واقعی ارزشها هستند. ارزشها باید رفتار تو را هدایت کنند، نه اینکه تو دیگران را هدایت کنی. تو رهبری نه ناظم!»
لطیف حنضلی
۱۴۰۱/۵/۲
عالی و تاثیرگذار. خدارو شکر یکی از اساتید خوب به نام اقای عباسمنش معرفی کردن، و برای مدیریت کسب و کار شخصی و شرکتی میشه از آن بهره مند شد
مهدی ابراهیم‌خانی
۱۴۰۰/۱۰/۴
کتابی که برای سومین بار مطالعه کردم و کتابی هست که بعد از خوندنش تونستم قدمهای موفقی در شرکت خودم بردارم فقط متأسفانه خیلی غلط املایی داشت
narsis hi
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
کتاب فوق العاده در حوزه مدیریت رفتار سازمانی که بصورت داستانی و بسیار جذاب روش‌ها و نکات کاربردی مدیریتی رو توضیح داده..
لطیف سخایی پور
۱۴۰۱/۶/۹
کتاب عالی نوشته شده آرزوی من اینه که مدیران خرد و کلان کشور کتابخوان بودند و برای مطالعه این کتاب زمان می‌گذاستن
Ali RT
۱۴۰۲/۱/۲۹
بسیار عالی بود به نظرم هر فردی باید این کتاب رو بخواند
حسین علمداری
۱۴۰۰/۵/۱۵
کتابی پرمحتوا وساده ولی متاسفانه دارای غلطهای املایی
محمدرضاعبداللهی
۱۴۰۳/۱/۲۶
بسیار عالی بود لذت بردم
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب گانگ هو (مدیریت شگفت‌انگیز)

برای دریافت کتاب گانگ هو (مدیریت شگفت‌انگیز) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.