معرفی و دانلود کتاب بنی قهرمان

عکس جلد کتاب بنی قهرمان
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بنی قهرمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بنی قهرمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بنی قهرمان

کتاب بنی قهرمان به قلم بنوویت کوپه، ماجرای پسر بچه‌ای به نام بنی است که قصد دارد دوچرخه‌ای نو بخرد. این داستان به کودکان می‌آموزد که گاهی به جای خرید وسایل جدید می‌توان وسایل قدیمی‌ را تعمیر کرد تا به محیط زیست آسیب کمتری وارد شود.

موضوع کتاب بنی قهرمان (Benny's a champion) چیست؟

بنی پول‌هایش را داخل قلک پس‌انداز کرده تا دوچرخه‌ای جدید بخرد. تام پسر عموی بنی و لی‌لا روباه داستان با او همراه می‌شوند تا دوچرخه‌ بخرند، در مسیر لی‌لا و تام، دوچرخه‌های قدیمی بنی را می‌بینند و تصمیم می‌گیرند تا این دوچرخه‌ها را به مغازه دوچرخه فروشی ببرند. آن‌ها از همسایه و دوستانشان نیز دوچرخه‌های قدیمیشان را می‌گیرند و در چرخ دستی می‌گذارند تا به مغازه ببرند.

وقتی که آقای پپین در مغازه، دوچرخه‌های کهنه را دید، به پهنای صورتش لبخند زد و پرسید: «تام، این‌ها را از کجا پیدا کرده‌اید؟ این‌ها دوچرخه‌های خیلی خوبی هستند! با کمی تعمیر مثل یک دوچرخۀ نو می‌شوند.»

این کتاب از مجموعه کتاب‌های آموزشی کمیسیون محیط زیست اروپا است که مفاهیم حفاظت از محیط زیست‌ را در قالب داستانی ساده و دوست‌داشتنی به کودکان آموزش می‌دهد.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های دارکوب:

مجموعه دارکوب دربردارندۀ کلکسیونی از کتاب‌های داستانی آموزنده است که توسط واحد کتاب کودک و نوجوان نشر بوکا منتشر شده است. این مجموعه برای گروه سنی ب (سال‌های آغازین دبستان) و گروه سنی ج (سال‌های پایانی دبستان) به رشته تحریر درآمده است.

کتاب بنی قهرمان مناسب چه کسانی است؟

بنوویت کوپه (Benoit Coppee) در این داستان اهمیت بازیافت و حفظ محیط زیست را با قصه‌ای شیرین و خواندنی همراه با تصویرگری‌های جذاب به کودکان 3 تا 7 سال می‌آموزد و آن‌‌ها را از همان دوران کودکی نسبت به این مسائل مهم آگاه می‌کند.

در بخشی از کتاب بنی قهرمان می‌خوانیم:

بنی به طرف تام برگشت و گفت: «تام، من دارم به این موضوع فکر می‌کنم که با بازیافت کردن چیزهایی مثل دوچرخۀ من می‌توانیم از زمین بهتر مراقبت کنیم.» بعد رو به آقای پپین کرد و گفت: «درست است که شما یک زمانی قهرمان دوچرخه‌سواری بوده‌اید؟» آقای پپین جواب داد: «من سریع‌ترین دوچرخه‌سوار کل شهر بودم. دوچرخۀ من آخرین مدل نبود، اما من به خوبی می‌دانستم کجای دوچرخه را باید روغنکاری کنم و فشار باد چرخ‌ها چقدر باید باشد!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بنی قهرمان
نویسنده
مترجمرضا خیرآبادی
ناشر چاپینشر بوی کاغذ
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات23
زبانفارسی
شابک978-600-96818-7-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بنی قهرمان

آزاده نخستین
۱۳۹۹/۹/۱۴
واقعا داستان تاثیر گذاری برای بچه‌های ده سال و یازده ساله هست. مرسی
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب بنی قهرمان

برای دریافت کتاب بنی قهرمان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.