معرفی و دانلود کتاب همه با هم

عکس جلد کتاب همه با هم
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب همه با هم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب همه با هم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب همه با هم

کتاب همه با هم به قلم بنوویت کوپه داستان شیرین و آموزنده‌ی کودکی به نام تام را بازگو می‌کند که در یک دره‌ی حفاظت شده با انواع مختلفی از حیوانات زندگی می‌کند، این داستان اهمیت حفاظت از محیط‌ زیست و حیوانات را به کودکان می‌آموزد.

موضوع کتاب همه با هم چیست؟

تام و روباهش لی‌لا در کنار رودخانه قدم می‌زدند که صدای عجیبی شنیدند، آن‌ها آقای سابیل که را دیدند که مشغول خراب کردن سد با چکش بود، آقای سابیل زنبوردار است و به تام می‌گوید که مزرعه‌اش پر از آب شده است، تام آقای سابیل را از خراب کردن سد منصرف می‌کند چون که آنجا محل زندگی سگ‌های آبی بود و او را با خود همراه می‌کند تا حیوانات مختلف و محل زندگیشان را نشان دهد... .

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های دارکوب:

مجموعه دارکوب دربردارندۀ کلکسیونی از کتاب‌های داستانی آموزنده است که توسط واحد کتاب کودک و نوجوان نشر بوکا منتشر شده است. این مجموعه برای گروه سنی ب (سال‌های آغازین دبستان) و گروه سنی ج (سال‌های پایانی دبستان) به رشته تحریر درآمده است.

کتاب همه با هم (!Together) مناسب چه کسانی است؟

بنوا کوپه (Coppee Benoit) داستان دلنشین همه با هم را برای کودکان 3 تا 7 سال به رشته تحریر درآورده است. این کتاب از مجموعه کتاب‌های آموزشی کمیسیون محیط زیست اروپا است که مفاهیم حفاظت از محیط زیست‌ را در قالب داستانی ساده و دوست‌داشتنی به کودکان آموزش می‌دهد.

در بخشی از کتاب همه با هم می‌خوانیم:

وقتی به خانۀ تام رسیدند، پدرش در را باز کرد و در حالی که تام را در آغوش می‌گرفت، گفت: «آفرین تام! مثل همیشه قبل از تاریک شدن هوا به خانه برگشتی.» تام گفت: «پدر، نمی‌توانی حدس بزنی امروز چه چیزهای زیبایی دیدیم. پروانه‌ها، غار، خفاش‌ها، قورباغه‌ها و... در درۀ ما موجودات مختلفی زندگی می‌کنند.»

پدر تام گفت: «این همان چیزی است که دانشمندان اسمش را تنوع زیستی گذاشته‌اند. موقع شام خوردن می‌توانی راجع به همۀ چیزهایی که دیدهای برایم صحبت کنی.» باسیل پرسید: «من هم دعوت هستم؟» پدر تام در حالی که چشمک می‌زد با لبخند گفت: «بله، البته اگر غُر نزنی!» باسیل گفت: «من؟ غُر بزنم؟ اصلا» تام و باسیل کنار آتش نشستند و دربارۀ ماجراهای آن روز با پدر تام صحبت کردند. تام گفت: «راستی پدر، ما هر کجا که رفتیم جعبه‌های چوبی عجیبی پیدا کردیم!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب همه با هم
نویسنده
مترجمرضا خیرآبادی
ناشر چاپینشر بوی کاغذ
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات23
زبانفارسی
شابک978-600-96818-9-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب همه با هم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب همه با هم

برای دریافت کتاب همه با هم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.