معرفی و دانلود کتاب به اژدهایت تنوع و تفاوت را یاد بده

عکس جلد کتاب به اژدهایت تنوع و تفاوت را یاد بده
قیمت:
۵۰۰۰ 2500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب به اژدهایت تنوع و تفاوت را یاد بده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب به اژدهایت تنوع و تفاوت را یاد بده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب به اژدهایت تنوع و تفاوت را یاد بده

کتاب به اژدهایت تنوع و تفاوت را یاد بده نوشته استیو هرمن، درباره پسربچه‌ای به نام اندی است که از یک اژدهای کوچک به نام دیگی دوو مراقبت می‌کند. دیگی دوو وقتی که آمد با اندی زندگی کند بسیار کوچک بود و به آموزش‌هایی نیاز داشت، مهم‌تر از همه این که اندی به او یاد داد چگونه خشمش را کنترل کند و مانند بقیه اژدهایان آتش از دهانش پرتاب نکند.

درباره کتاب به اژدهایت تنوع و تفاوت را یاد بده:

کتاب به اژدهایت تنوع و تفاوت را یاد بده (Teach Your Dragon About Diversity) بیست و پنجمین جلد از مجموعه کتاب‌های اژدهای من (My Dragon Books) است.

وقتش رسیده که دیگی دوو به مدرسه برود اما او از اینکه می‌بیند با همه بچه‌ها فرق دارد خیلی ناراحت می‌شود. اندی برای دیگی توضیح می‌دهد که همه مثل هم نیستند و با هم از نظر رنگ پوست، قد، چهره و ویژگی‌های دیگر فرق دارند و این تفاوت‌ها نباید باعث نارحت شدن آن‌ها شود. هم‌چنین به دیگی یاد می‌دهد که به غیر از تفاوت‌های ظاهری هر کس اخلاق و رفتار خاص خودش را دارد و دیگی دوو در برابر همه باید با ادب و احترام برخورد کند.

درباره‌ی مجموعه کتاب اژدهای من:

دیگی حیوان خانگی عجیب و غریب، ولی اهلی و خوش قلب اندی است. اندی او را همانند یک کودک تربیت می‌کند و مهارت‌های لازم را به او می‌آموزد. اژدها یکی از موجودات بسیار جذاب برای کودکان محسوب می‌شود و مشخصه‌ی هیجان‌انگیزش این است که موقع عصبانیت از دهانش آتش بیرون می‌آید؛ پس اندی مجبور است برای جلوگیری از آتش‌سوزی، او را آموزش دهد تا بتواند خشم خود را کنترل کند.

بچه‌ها با خواندن این مجموعه کتاب، خود را جای اژدها گذاشته و به نقاط ضعف و قوتشان پی می‌برند. مجموعه کتاب‌های اژدهای من داستان‌هایی سرگرم کننده و در عین حال آموزنده دارد که هم بین کودکان و هم بین والدین و مربیان آن‌ها محبوبیت دارد.

استیو هرمان (Steve Herman) را بیشتر بشناسیم:

او نویسنده‌ی پرفروش کتاب‌های کودکان است و علاقه بسیاری به ارزش‌های زندگی اجتماعی و عاطفی و آموزش آن‌ها به کودکان دارد.

مطالعه کتاب به اژدهایت تنوع و تفاوت را یاد بده به چه کسانی توصیه می‌شود؟

درمانگران و مربیان بسیاری توصیه کرده‌اند که مادر و پدرها کتاب‌های مجموعه اژدهای من را برای فرزندان سنین 4 تا 9 سال خود بخوانند تا کودکان از راهی سرگرم کننده، اثرگذار و قابل درک با مفاهیم زندگی و نحوه کنار آمدن با چالش‌های آن آشنا شوند. به دلیل نثر روان، جمله‌های کوتاه و تصویرهای جذابی که دارد، کودکانی که به تازگی خواندن و نوشتن را یاد گرفته‌اند هم می‌توانند این کتاب‌ را بخوانند و از آن لذت ببرند.

در بخشی از کتاب به اژدهایت تنوع و تفاوت را یاد بده می‌خوانیم:

وقتی دیگی دوو از مدرسه به خانه برگشت خیلی ناراحت بود؛ "من مثل بقیه بچه‌ها نیستم و این حس خیلی بدی بهم میده. فقط منم که بال دارم و بدنم با پولک پوشیده شده و چیزی که تو بهش توجه نکردی اینه که هیچ بچه‌ای دم نداره!"

من به او گفتم: "دیگی دوو، بله درسته، تو متفاوتی اما برای اینکه کسی شبیه تو نیست ناراحت نشو و غصه نخور. حالا غیر از این یه نگاهی به اطرافت بنداز، ببین فقط تو نیستی که با بقیه متفاوتی."

برای مثال توجه کردی که بعضی از بچه‌های مدرسه قد بلندی دارن، در صورتی که بقیه ممکنه قد کوتاه‌تری داشته باشن؟ درسته که تو تنها کسی هستی که پولک‌های قرمز داری ولی ببین رنگ پوست هر کدوم از بچه‌ها هم با اون یکی فرق داره.

دیگی دوو گفت: اوه فکر کنم حالا فهمیدم!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب به اژدهایت تنوع و تفاوت را یاد بده
نویسنده
مترجمپردیس الله بیگی
ناشر چاپیانتشارات ترانه پدرام
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات41
زبانفارسی
شابک978-622-699559-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب به اژدهایت تنوع و تفاوت را یاد بده

ساراجعفری
۱۴۰۱/۸/۱
مجموعه کتاب‌های عالی و آموزنده‌ای که از خواندن آن برای دخترم لذت بردم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب به اژدهایت تنوع و تفاوت را یاد بده

برای دریافت کتاب به اژدهایت تنوع و تفاوت را یاد بده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.