معرفی و دانلود کتاب به اژدهایت یاد بده به عواقب کارهایش فکر کند

عکس جلد کتاب به اژدهایت یاد بده به عواقب کارهایش فکر کند
قیمت:
5000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب به اژدهایت یاد بده به عواقب کارهایش فکر کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب به اژدهایت یاد بده به عواقب کارهایش فکر کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب به اژدهایت یاد بده به عواقب کارهایش فکر کند

کتاب به اژدهایت یاد بده به عواقب کارهایش فکر کند نوشته‌ی استیو هرمن، درباره پسر بچه‌ای به نام اندی است که یک حیوان خانگی خیلی خاص دارد. او از یک اژدها به اسم دیگی دوو نگهداری می‌کند.

درباره کتاب به اژدهایت یاد بده به عواقب کارهایش فکر کند:

کتاب به اژدهایت یاد بده به عواقب کارهایش فکر کند (Teach your dragon to understand consequences) چهاردهمین جلد از مجموعه کتاب‌های اژدهای من (My Dragon Books) است.

دیگی دوو از بچگی با اندی زندگی کرده و به وسیله او تربیت شده است. او می‌تواند خشمش را کنترل کند و مانند بقیه اژدهایان آتش از دهانش پرتاب نمی‌کند. دیگی دو می‌تواند با دیگران مهربان باشد و به آن‌ها احترام بگذارد اما هنوز کارهای اشتباه زیادی انجام می‌دهد که از عواقب و نتیجه آن‌ها آگاه نیست. در این داستان اندی به دیگی دوو یاد می‌دهد که هرکاری انجام می‌دهد باید حواسش به نتیجه آن کار باشد. مثلا به او یاد می‌دهد که آشغالش را روی زمین رها نکند یا وقتی که جایی صف تشکیل شده نوبت را رعایت کند.

درباره‌ی مجموعه کتاب اژدهای من:

دیگی حیوان خانگی عجیب و غریب، ولی اهلی و خوش قلب اندی است. اندی او را همانند یک کودک تربیت می‌کند و مهارت‌های لازم را به او می‌آموزد. اژدها یکی از موجودات بسیار جذاب برای کودکان محسوب می‌شود و مشخصه‌ی هیجان‌انگیزش این است که موقع عصبانیت از دهانش آتش بیرون می‌آید؛ پس اندی مجبور است برای جلوگیری از آتش‌سوزی، او را آموزش دهد تا بتواند خشم خود را کنترل کند.
بچه‌ها با خواندن این مجموعه کتاب، خود را جای اژدها گذاشته و به نقاط ضعف و قوتشان پی می‌برند. مجموعه کتاب‌های اژدهای من داستان‌هایی سرگرم کننده و در عین حال آموزنده دارد که هم بین کودکان و هم بین والدین و مربیان آن‌ها محبوبیت دارد.

استیو هرمان (Steve Herman) را بیشتر بشناسیم:

او نویسنده‌ی پرفروش کتاب‌های کودکان است و علاقه بسیاری به ارزش‌های زندگی اجتماعی و عاطفی و آموزش آن‌ها به کودکان دارد.

مطالعه کتاب به اژدهایت یاد بده به عواقب کارهایش فکر کند به چه کسانی توصیه می‌شود؟

درمانگران و مربیان بسیاری توصیه کرده‌اند که مادر و پدرها کتاب‌های مجموعه اژدهای من را برای فرزندان سنین 4 تا 9 سال خود بخوانند تا کودکان از راهی سرگرم کننده، اثرگذار و قابل درک با مفاهیم زندگی و نحوه کنار آمدن با چالش‌های آن آشنا شوند. به دلیل نثر روان، جمله‌های کوتاه و تصویرهای جذابی که دارد، کودکانی که به تازگی خواندن و نوشتن را یاد گرفته‌اند هم می‌توانند این کتاب‌ را بخوانند و از آن لذت ببرند.

در بخشی از کتاب به اژدهایت یاد بده به عواقب کارهایش فکر کند می‌خوانیم:

یک بار دیگی در حیاط مشغول شکلات خوردن بود، کار بدی که انجام داد این بود که کاغذ شکلات را به زمین انداخت! دیگی دوو گفت: اون فقط یه تیکه کوچیکه که کسی اونو نمی‌بینه، من قول می‌دم که هیچ کس به اون توجهی نمی‌کنه.

دیگی الاکلنگ و سرسره را خیلی دوست دارد ولی از این که صبر کند تا برای بازی نوبتش شود، متنفر است، او عادت دارد صف را به هم بزند.

من به او گفتم: باید یاد بگیری صبر کنی تا بقیه‌ی بچه‌ها بازی کنن تا نوبت به تو برسه. دیگی دوو گفت: این کار خیلی طول می‌کشه، من می‌خوام زودتر بازی کنم!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب به اژدهایت یاد بده به عواقب کارهایش فکر کند
نویسنده
مترجمپردیس الله بیگی
ناشر چاپیانتشارات ترانه پدرام
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات40
زبانفارسی
شابک978-622-699535-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب به اژدهایت یاد بده به عواقب کارهایش فکر کند

سید هادی کبیری
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
کتاب خیلی خوبیه. با تصویرهای جذاب و در قالب یک شخصیت به بچه‌ها یاد میده که ممکنه هر کاری اثری مثبت یا منفی داشته باشه... عالی بود. سپاس از کتابراه
ساراجعفری
۱۴۰۲/۱۰/۱
فکر کردن و تصمیم درست رو یاد میده
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب به اژدهایت یاد بده به عواقب کارهایش فکر کند

برای دریافت کتاب به اژدهایت یاد بده به عواقب کارهایش فکر کند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.