معرفی و دانلود کتاب بهت اصلا نمی‌آد

عکس جلد کتاب بهت اصلا نمی‌آد
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بهت اصلا نمی‌آد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بهت اصلا نمی‌آد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بهت اصلا نمی‌آد

کتاب بهت اصلا نمی‌آد نوشته‌ی معصومه بهارلویی، داستان دختر جوانی را روایت می‌کند که پس از سالیان دراز برای گرفتن انتقام مادرش نزد خانواده پدری‌اش برمی‌گردد، اما روزگار بازی‌هایی برایش دارد که از آن‌ها بی‌خبر است.

درباره‌ی کتاب بهت اصلا نمی‌آد:

دختری به نام بهانه پس از سه سال زندگی در تهران و رفتن به دانشگاه، همراه با بغض و خشمی که ناشی از اشک‌ها و سختی‌هایی بود که مادرش تحمل کرده، بعد از بیست و دو سال به خانه پدری‌اش بازمی‌گردد تا همه‌ی سهمی که از او دریغ شده بازپس بگیرد. طی سه سال زندگی در تهران، مادر دخترک از دنیا می‌رود و بهانه خودش را در این مرگ مقصر می‌داند.

امروز بهانه دختری است که تفاوت بسیاری با روزهای سالیان دور دارد، حال و حوصله هیچ کاری را ندارد و تصور می‌کند قاتل عزیزجون، خانم‌جان یا حتی فرد دیگری است! بهانه در سالیان گذشته چیزهای بسیاری را از دست داده و خودش باعث شده مردی که عاشقش بود، اسیر دختری به نام آیدا شود. اکنون بهانه یک بار دیگر به اصفهان و نزد افرادی می‌رود که تمام کودکی‌اش را در کنار آن‌ها گذرانده یعنی عمو رضا، ماما سوسن، پونه و مهدی و آن‌ها خیلی زود متوجه می‌شوند که او دیگر آن بهانه سابق نیست.

کتاب بهت اصلا نمی‌آد برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به رمان‌های عاشقانه ایرانی علاقه‌مند هستید، این کتاب برای شماست.

در بخشی از کتاب بهت اصلا نمی‌آد می‌خوانیم:

خانه‌ى اصفهانى‌ام را از دست دادم، به همین راحتى! به همین راحتى؟! نه به همین راحتى نبود! مردم و زنده شدم تا از چنگم پرید. همه چیز را در بازى با آرش باختم... بازى بود، همه چیز بازى بود... خودش گفت، خود خودش گفت... زنگ زد، زنگ زد و گفت که همه چیز بازى بوده، که خانه‌ام را در عرض سه روز از چنگم بیرون کشیده! خودش گفت از هردست بدهى از آن دست مى‌خورى! خودش گفت زدى ضربتى؛ ضربتى نوش کن! نوش کردم، اما این نوش کردن چه تلخ بود! جگرم را سوزاند و در حلقم هلاهل ریخت... خانه‌ام! یادگار خانم جانم! همان خانه‌اى که خانم جان با پول آموزش و پرورش خرید! همان جایى که بارها و بارها سرم را در آغوش گرفت و من زار زدم... اتاق خانم جانم! حالا کجا را داشتم که وقتى دلم پر مى‌شد، دل پر غصه‌ام را آن جا ببرم و خالى کنم... ضربتى خوردم اما بد خوردم!

بد بازى‌اى با من کرد آرش! مگر من با آن‌ها بحث مالى... نه من بدتر از این با آن‌ها کردم. من آبرویشان را بردم... من، دخترى بیست و پنج ساله، وقتى آبرویم پیش خانواده‌ى فرهمند رفت، دوست داشتم زمین دهان باز کند و من را در خود ببلعد. آن وقت آن‌ها، خاندانى اصیل و با آبرویى صد ساله، آبرویى که از سه چهار نسل پیش جمع شده بود، یک جا به باد دادند! من به باد دادم! حقم بود؛ یک بار هم نبردم براى محض رضاى خدا، اول آذر و بعد آرام... مى‌خواستم دخترى با تفاوت سیصد و شست درجه‌اى هم در خانواده‌اشان بیندازم که نشد.

- بیا دور سرت بگردم، این چایى نباتو بخور! صدتا اِز اون خونه‌ها فدا یه تارى مو خودت و بِچات!

نگاه اشک آلودم را به ماما سوسن دوختم. اگر او را در این لحظات سخت نداشتم، اگر او هم‌ ترکم مى‌کرد چه کار مى‌کردم؟ مى‌دانستم که بعد از لو رفتن کارهایى که کرده بودم، دیگر بهانه آن بهانه‌ى سابق براى آن‌ها نمى‌شود؛ مى‌دانستم که همیشه به دیده‌ى شک به من نگاه خواهند کرد که مبادا زهرم را به این و آن بپاشم، اما همین که این جا کنارم بودند برایم یک دنیا ارزش داشت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بهت اصلا نمی‌آد
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات888
زبانفارسی
شابک978-600-118-354-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بهت اصلا نمی‌آد

بیتا جعفری
۱۴۰۱/۹/۲۳
کتاب قشنگی بود، اینکه تا اوسط داستان نمیتونی حدس بزنی حقیقت چیه جذاب بود. در کل با کمی چشم پوشی، همه چیز بجا و مناسب بود بجز رفتار اغراق امیز ماما سوسن وقتی در جریان قضایا قرار گرفت. ارزش خوندن داشت اما نه به اندازه کتاب مجنون تر از فرهاد نوشته‌ی همین نویسنده
Zahra Seif
۱۴۰۲/۱۰/۴
سلام بسیار خوب و عالی بود... هرچند در اوایل کتاب جملات یه کم حوصله رو سر می‌برد ولی ابهامات داستان زیبا بود واقعا به همه چیز توجه شده بود من لذت بردم توصیه می‌کنم بخونید حتما... دستمریزاد و خسته نباشید خدمت نویسنده‌ی عزیز
مهشاد .
۱۴۰۱/۴/۱۵
اصل داستان خیلی قشنگ بود ولی اول این که خیییییلییی آب قاطیه داستان کرده بودن ینی خیلی بی خودی کشش دادن دوم این ک اخلاقیات و روحیات شخصیت‌های داستان رو دیگه خیلی اغراق آمیز نشون میدادن یا خیلی خوب بودن یا خیلی باهم بد میشدن.
zahra kheirandish
۱۴۰۱/۶/۸
داستان قشنگ و متفاوتی داشت، شخصیت‌ها به خوبی توصیف شده بودند. اما من ترجیح میدادم کمتر به ماجرای شخصیت‌های جانبی مثل پونه پرداخته بشود. اما در کل توصیه میکنم مطالعه کنید و لذت ببرید.
مرضی ک
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
با سلام و خسته نباشید خدمت نویسنده محترم داستان خوبی بود فقط اینکه این اندازه هم بهانه بد نبود و بدی نکرد که به حق هم بود در مقابل این همه بدیهاییییی اقوامش با ارزوی موفقیت شما در قلمتان💓
منیر لویزانی
۱۴۰۰/۸/۵
خیلی خیلی زیبا بود دست استاد بهار لویی درد نکنه
باکتاب زندگی کردم دلم می‌خواست به این زودی تموم نشه ولی هر چیزی‌ی پایانی دارد حتما حتما بخوانید
فاطمه فرامرزی
۱۴۰۰/۸/۱۸
خوندن دوباره این کتاب بعد از سالها یه لطف دیگه داشت. کلیشه‌ای‌ترین موضوعی مثل انتقام رو به شیواترین نثر و رمانی جذاب بیان میکنه
لیلا ملحی
۱۴۰۲/۸/۶
نویسنده به خوبی می‌تونه داستان رو به اوج برسونه واین خیلی لذت بخشه، ممنون که آخر داستان غم انگیز نشد.
زهرا مالکی
۱۴۰۲/۲/۲۷
قشنگ‌ترین رمانی بود که تا حالا خونده بودم‌ای کاش هنوز هم مردانی مثل بهنام وجود خارجی داشته باشند من که بعید می‌دونم
سهیلا
۱۴۰۱/۱۱/۲۹
کتاب خوبی است مثل دیگر آثار نویسنده. به نظرم داستان کتاب نشون داد که انتقام گرفتن هیچ نتیجه‌ای نداره.
Mina Borumand
۱۴۰۱/۷/۲۵
کتاب خوبی بود جنبه‌ی آموزنده ودلگرم کننده داشت مثل تمام کتاب‌های خانم بهار لویی عزیزم شیرین و زیبا بود
ماریا عسکری
۱۴۰۰/۸/۷
کتاب خوبی بود ولی نسبت به کتاب‌های قبلی خانم بهارلویی مثل مجنون تر از فرهاد یا نطلبیده خیلی خیلی ابتدایی بود
مرتضی طهماسبی
۱۴۰۲/۴/۱۰
تو همه کتابهاشون قلم بی نظیری دارن البته که همچنان به نظرم بهترین کتابشون مجنون تر از فرهاد هست
مریم صراف زاده
۱۴۰۱/۴/۲۹
کتاب خیلی خوبی بود.... به نویسنده کتاب تبریک میگم.... خوندن این کتاب خالی از لطف نیست
Anciyeh Mahdavi
۱۴۰۱/۱/۱۶
اینکه یه مرد چطور یه زن رو عاشق خودش میکنه و به خودش وابسته میکنه در این داستان قشنگ توضیح داده شده
مشاهده همه نظرات 23

راهنمای مطالعه کتاب بهت اصلا نمی‌آد

برای دریافت کتاب بهت اصلا نمی‌آد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.